Minä huuran mutta kukaan ei kuule..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Näen kaiken ja olen tosi väsynyt siihen että minua sanotaan noidaksi, olen aavistaja en mikään vi..n noita ne on kpäitä ja alempaa kastia..en ole myöskään hullu..ainoastaan hullujenhuoleella ylilääkitytyt ihmiset tajuavat että tässä maailmassa on kaikki päin v...a
 

Yhteistyössä