Kiusatuimmat palstalaiset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Palstalla ollaan välillä aika kohtuuttoman pitkävihaisia. Ajatelkaapa, jos ihmiset olisivat oikeassa elämässään samanlaisia :D

niinpä! no ei kenenkään tarvitse, onhan tämä palsta olemassa, jossa purkaa paha olo. :o

Alkuperäinen kirjoittaja hyh:
Lue esim tuo lähdenkö ulos ketju.
Vaikka olisi pointti niin vain sekopää kirjoittaa tuollaista haukkumista! :o
Ei kukaan terve räjähdä tuollaiseksi ja sitten kun ei löydä enää selitystä niin "pyyhkii" jutun "se olikin vaan vitsi" MONEN viestin jälkeen. Että se siitä pointista juu.

2 ekaa sivua luin, siihen mennessä NinaTT oli kirjoittanut tosi asiallisesti, samaa ei ikävä kyllä voi sanoa kaikista muista...esim. sen ketjun ap:stä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Ei kukaan terve räjähdä tuollaiseksi ja sitten kun ei löydä enää selitystä niin "pyyhkii" jutun "se olikin vaan vitsi" MONEN viestin jälkeen. Että se siitä pointista juu.

2 ekaa sivua luin, siihen mennessä NinaTT oli kirjoittanut tosi asiallisesti, samaa ei ikävä kyllä voi sanoa kaikista muista...esim. sen ketjun ap:stä.

Totaaah...lueppa eteenpäin, kuinka hän arvostelee minua ja vauvan läheisyyttä, väittää mun menevän rihumaan räkälöihin, kyseenalaistaa mua imetyksestä joka sairauden takia ei ole täysimetys, ja kaikki muut mitä hän sanoo.

Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Aina Harmaa:
Scarlett O Harava Ja Poison.. joku. jälkimmäinen taisikin lopettaa palstailun :/

Kukas tuo Poison on? Ei nyt yhtäkkiä tule mieleen.

Sweetest Poison oli ainakin, vaihto nikkiä

siis juuri tämä juuri se, jolla on joku ms-tauti, kihti tms ja syytetään huomionhakemisesta?

Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Totaaah...lueppa eteenpäin, kuinka hän arvostelee minua ja vauvan läheisyyttä, väittää mun menevän rihumaan räkälöihin, kyseenalaistaa mua imetyksestä joka sairauden takia ei ole täysimetys, ja kaikki muut mitä hän sanoo.

Ei ole tarvetta lukea eteenpäin; selvisi jo se, mitä halusinkin tietää ja mitä arvelinkin: Nina kirjoitti oikein asiallisesti, sai hyökkäyksiä osakseen silti (mm. sinulta, jos olet sen ketjun ap!) ja alkoi vasta sitten räksyttää.

Ja se oli ilkeästi sanottu se "et ole normaali" mutta se tuli siitä, kun hän toisessa ketjussa lynttäsi imetykseni jota olen itku kurkussa yrittänyt saada toimimaan. Hän sai minut itkemään ja vihaamaan iteäni sen hetken. Vaikka vika ei ollut minussa.
Niin inhottavalta ihmiseltä en halua kuulla kuinka etäinen olen vauvani kanssa ja kuinka lopettelen imetystä vain sen takia että pääsen menemään enemmän TAI että mun on pakko päästä DOKAAMAAN ja riehumaan!

Taas tuli itku. Etkö tosiaan ymmärrä miksi olen niin kiukkuinen hänelle? En jaksa enää itkeä ja pitää itseäni maailman huonoimpana äitinä sen kammotuksen takia! :(

Alkuperäinen kirjoittaja sivusta seurannut:
NinaTT:n jutut ovat provosoivasti esitettyjä, mutta niissä on aina räväkän ilmaisun takana jokin pointti. Sen sijaan hänen kiusaajillaan se pointti on yleensä että Nina on hullu ja tymä. Kertoo ihmisten älykkyydestä.

Luin sen, ja siksi osallistuin tähänkin ketjuun. Nina oli aluksi aivan asiallinen, mutta sai vastaansa sellaista törkyä että provosoitui lopulta itsekin.

Tuossa ketjussa sai muutama muukin haukut vain siksi, että kertoi mielipiteensä, eikä mielipide ollut aloittajan mielen mukainen. Että tämmöistä keskustelua.

Ei ole tarvetta lukea eteenpäin; selvisi jo se, mitä halusinkin tietää ja mitä arvelinkin: Nina kirjoitti oikein asiallisesti, sai hyökkäyksiä osakseen silti (mm. sinulta, jos olet sen ketjun ap!) ja alkoi vasta sitten räksyttää.

Olet sinäkin yks... Jos tosiaan sinusta asiallinen niin aivan sama. Aika moni muu oli hiukan toista mieltä.
Ja syy mun ekaan ikävään kommenttiin löytyy tuosta toisesta kommentista. Mutta ethän sä ymmärrä.

Ja se oli ilkeästi sanottu se "et ole normaali" mutta se tuli siitä, kun hän toisessa ketjussa lynttäsi imetykseni jota olen itku kurkussa yrittänyt saada toimimaan. Hän sai minut itkemään ja vihaamaan iteäni sen hetken. Vaikka vika ei ollut minussa.
Niin inhottavalta ihmiseltä en halua kuulla kuinka etäinen olen vauvani kanssa ja kuinka lopettelen imetystä vain sen takia että pääsen menemään enemmän TAI että mun on pakko päästä DOKAAMAAN ja riehumaan!

Taas tuli itku. Etkö tosiaan ymmärrä miksi olen niin kiukkuinen hänelle? En jaksa enää itkeä ja pitää itseäni maailman huonoimpana äitinä sen kammotuksen takia! :(

Mutta kun hän ei sanonut sinulle yhtikäs mitään ilkeää tuossa ketjussa, ja sinä aloit heti rähisemään että halusit kommentteja NORMAALEILTA äideiltä etkä NinaTT:ltä, jne.

En myöskään huomannut hänen noilla ekoilla sivuilla kirjoittaneen että sun on pakko päästä dokaamaan ja riehumaan....

NinaTT:n jutut ovat provosoivasti esitettyjä, mutta niissä on aina räväkän ilmaisun takana jokin pointti. Sen sijaan hänen kiusaajillaan se pointti on yleensä että Nina on hullu ja tymä. Kertoo ihmisten älykkyydestä.

Luin sen, ja siksi osallistuin tähänkin ketjuun. Nina oli aluksi aivan asiallinen, mutta sai vastaansa sellaista törkyä että provosoitui lopulta itsekin.

Tuossa ketjussa sai muutama muukin haukut vain siksi, että kertoi mielipiteensä, eikä mielipide ollut aloittajan mielen mukainen. Että tämmöistä keskustelua.

Ei saanut ne jotka asiallisesti kertoivat olevansa eri mieltä. Jopa kiitin erästä eri mieltä olevaa kun pystyi olemaan omaa mieltä LYTTÄÄMÄTTÄ muita.

Ja syy mun "hyökkääväisyyteen" lukee tuossa toisessa kommentissa. Toivottavasti ymmärrät.

Jos itkettää ja alemmuus vaivaa, niin lepää ja vietä aikaa läheisten kanssa. Pyydä joku ystävä tai sukulainen kylään. Äläkä ainakaan tule kyselemään palstalaisten mielipiteitä herkissä asioissa.

Kun rauhoitut, näet varmasti omatkin kirjoituksesi ihan uusin silmin.

Mutta kun hän ei sanonut sinulle yhtikäs mitään ilkeää tuossa ketjussa, ja sinä aloit heti rähisemään että halusit kommentteja NORMAALEILTA äideiltä etkä NinaTT:ltä, jne.

En myöskään huomannut hänen noilla ekoilla sivuilla kirjoittaneen että sun on pakko päästä dokaamaan ja riehumaan....

Niin, yritin selittää tuossa edeltävässä että siksi mun kommentti(myönnän) oli suoraan niin hyökkäävä, kun toisessa ketjussa lyttäsi minut imetyksessä, vaikka kerroin itkeväni.
Siellä antoi kuvan, kun olisin hirviö kun en imetä täysillä. Vaikka en voi sille mitään.

Jos itkettää ja alemmuus vaivaa, niin lepää ja vietä aikaa läheisten kanssa. Pyydä joku ystävä tai sukulainen kylään. Äläkä ainakaan tule kyselemään palstalaisten mielipiteitä herkissä asioissa.

Jaa että ne muut siellä olivat kaikki väärässä kun sanoivat myös ninaTT:n olevan ilkeä?
Itse hän on sen lukuisissa ketjuissa aiheuttanut.
Mitäs on luonnevikainen... Ei ole normaalia tuollainen käytös.

Alkuperäinen kirjoittaja <:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Palstalla ollaan välillä aika kohtuuttoman pitkävihaisia. Ajatelkaapa, jos ihmiset olisivat oikeassa elämässään samanlaisia :D

tästä täysin samaa mieltä
mutta itsehän olit viimeksi pitkävihainen phoebsille.

Mulla on hyvä muisti, pitää paikkansa, mutta Phoebs ei ole eikä kukaan muukaan täällä niin merkittävä persoona mun elämässäni että vihaisin, viha on hyvin voimakas tunne. Mutta on palstalaisia jotka herättää ihmetystä, sääliä ja huvittuneisuutta...

Niin, yritin selittää tuossa edeltävässä että siksi mun kommentti(myönnän) oli suoraan niin hyökkäävä, kun toisessa ketjussa lyttäsi minut imetyksessä, vaikka kerroin itkeväni.
Siellä antoi kuvan, kun olisin hirviö kun en imetä täysillä. Vaikka en voi sille mitään.

Onko sinusta sitten fiksua ilkeillä hänelle takaisin toisissa ketjuissa (tässäkin ketjussa kutsuit häntä jo kammotukseksi, luonnevikaiseksi ja ei-normaaliksi)?

Minun mielipiteeni on se, että jos täällä pääsee itku useammankin kerran, niin kannattaa siirtyä muualle ja unohtaa palstailu.

Savannaa kiusataan ihan kylmästi sanoo hän vaikka ihana ilma niin jo hyeenat on kimpussa.

Skarletti itse monesti on se räkyttävä osapuoli ja saa palstan hyeenat kimppuunsa. Joskus ihan ite aiheutetusti saa kyytiä toki joskus syyttä suotta.

Jaa että ne muut siellä olivat kaikki väärässä kun sanoivat myös ninaTT:n olevan ilkeä?
Itse hän on sen lukuisissa ketjuissa aiheuttanut.
Mitäs on luonnevikainen... Ei ole normaalia tuollainen käytös.

Ei ole normaalia sinunkaan käytöksesi, mutta en silti kutsu sinua luonnevikaiseksi. Ihan selkeästi sulla on nyt rankkaa, ja et itsekään tajua mitä sanot. Kaikkea hyvää sinulle, juuri tällä hetkellä tarvitset irl-ihmisiä tukemaan itseäsi.

Yhteistyössä