Moikka!
Vielä ainaki yksi uusi haaveilia ilmottautuu mukaan =)
Eli minä oon 20 täytän tossa kohta puolin (toukokuunlopussa) 21 ja mies on vuotta vanhempi, ollaan vissiin nuorimmat porukassa?
Meillä esikoinen haaveissa ollut jonkin aikaa, mutta miehen mielestä oikea aika ei ole vielä, koska hän on vankilassa :ashamed: Ja tottahan se onkin mulla vaan painaa kovasti tuo kuume päälle!!!!
laastarit olen jättänyt aikoja sitten pois ja ehkäsynä on ollu ns. alapääpesu huolellisesti
Mies pääsee pois heinäkuun lopulla viimeistään, ellei pääse koevapauteen kesäkuussa, niihin aikoihin on ajatus lähteä kunnolla tykittämään :heart:
Vaikka jo salaa toivoisin, että tärppäis aikasemmin...Tää kuume tuntuu tekevän sellaset tepposet, että järkikin häviää matkan varrella!!!
Vauvakuume, kun on jatkunut kesäkuusta2008 asti.
Ihanaa kun tällainen palsta tänne keksittiin laittaa, niin pääsi itekkin kirjottelemaan tänne. Pitkään oon vaan lueskellu kaikkien kirjotuksia.
Mulla menossa nyt kp25/26-28.
Mulla todettiin oikeanpuoleinen munasarja vähän suuremmaksi kuin vasen toukokuussa2008 ja se on aiheuttanu epäsäännöllistä kiertoa, olen käyttänyt primolut nor 10mg ja sen lopetin joulukuussa, nyt otin käyttöön terolutit jos ne puris paremmin ja, jos ei toimi niin suosittelivat sitten 3kk päästä menemään lapsettomuusklinikalle tutkimuksiin, nuoren iän takia ja, että saataisiin hormonitoiminta kohdalleen ja tiedettäisiin enemmän mikä hormo heittää minnekkin suuntaan =)
Mutta nyt ei enempää, että jaksatte lueakkin koko tarinan