Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

hmm, mul on ny kp 26 menos.. ja toissapäivänä ja eilen oli menkkamaisia kipuja, mut nyt ei oo taas mitään :eek: eikä oo mitään vuotoja viel tullu... miten muuten noi menkkamaiset kivut yleensä tulee ennen ku menkat sit tulee?
 
mely mua alkaa myös aika helposti "polttelemaan" testin tekeminen jos on aihetta siihen.. muutaman kerran viime vuoden puolella tulikin tehtyä vähän ennen menkkojen oletettua alkua, kun mm. kaikki hajut tekivät tosi pahaa. Eli tiedän kyllä tunteen jos vähänkin miettii että olis tärppi käynyt. Varmasti itsekin tiedät ettei pakosti vielä näy kun päiviä sen verran vähän, mutta eipä se paljon taida auttaa "tikutuskuumeeseen" ;)

Tajusin juuri, että jos yhdet menkat vielä tulis ja sen jälkeen pikkuinen sais alkunsa niin la ois jo ens vuoden puolella :whistle: . Tuntuu hurjalta, kun se on ollut ainakin mun päässä ensimmäinen "tavoite" ja ihan kohtahan se ois.. Luulen että muutama kk kyllä ainakin menee, kun tää oma painonpudotus lähtenyt sen verran hyvin käyntiin.. No, pitää vielä pohtia näitä ;)

Afu
 
Mely rapistele pois vaan :D
Afu mä laskeskelin ihan samaa ton la:n suhteen että yhdet rättisulkeiset niin sitten päästäis jo 2010 puolelle.

Huomenna tää karavaani suuntaa ensin sukuloimaan ja sitten etelän lämpöön viikoksi. Joten Riippis tai vaikka Afu (sä kun osaat näiden listojen kanssa pelata) tai ihan kuka vaan päivitättekö listaa ettei mee päivät sekasin. Olishan se kurjaa jos joku ei epähuomiossa heti testaisikaan :LOL: :LOL:
 
Lauantai
Afu-82...................kp04/28-33.......loppu-kesän aikana........2.
Riippitsiip..............kp11/28-29............maaliskuussa................ 5 .
Tuulia85...............kp06/27-39.......huhtikuussa....................1.
Veeruska-81.........kp23/26-28......tjottailua.........................2.
Snoopy.................kp??/30...........maalis/huhtikuussa.........2.
mmiilia.................kp19/30-37...........kesäkuussa............... ..2.
Oravannahka.........kp??/28-42......kesän tienoilla................2.
bellaa...................kp??/26-28......kevään aikana.................1.
mely.....................kp??/??............yritys menossa.................1.
CrazyInLove...........kp15/28............kevään/kesän aikana....3.
maximilian.............kp??/28............parin kk päästä...............4.
Milli ja vauvahaave..kp??/??............mahd.kesällä.................1.
garden...................kp??/??............touko-kesäkuussa.......... 2.
minttumaaria76......kp??/??............maaliskuussa............... ..2
kylkiluu.................kp??/??............tjottailua..................... ....3.
Röllimuori...............kp??/??.............maaliskuun lopussa........4
Tansuli...................kp??/??..............touko-kesäkuussa....... .2
Julian.....................kp....................... +..................................1
BornToLose...........kp??/??...............toukokuussa................3
BabySeven.............kp??/??..............heinä/elokuussa..........8
Tillukas...................kp??/??...............huhtikuussa............... 2
Marjutti86...............kp??/??...............tjottailua................ ...1
Dana88..................kp??/22..............yritys käynnissä...........1
Veikka....................kp??/??................tjottailua................ .....2
Emmy83.................kp??/??................toukokuussa............... 2
Tuitutti...................kp15/??...............yritys käynnissä...........
 
mä kyl tosiaa vissii tein ton testin muutenkin etuajassa :D tai mietin, ku huomen tai parin päivän päästä pitäis vissii menkkojen alkaa.. mut noi kierrotki on hieman sekas tyyliin päivillä. mut jos ei näy menkkoja nii testaan kyl uudestaa. en ymmärrä, voiko nää sit olla kuviteltuja nää oireet, tyyliin närästys, palelu, väsymys yms? :D
 
päivityksestä voin tehdä ensi viikolla kyllä päivitykset, kun töitäkin on vain pe+la (jos muisti ei ihan hirveesti pätki..) ja toistaiseksi tyttö on pidentänyt päikkäreitäänkin (taitaa tosin johtua vielä tämän viikon sairasteluista..) =) . Oon 2 seuraavaa yötä töissä joten eikähän sielläkin ehdi vähän netissä luurata..

mely eiköhän se plussa sieltä vielä ilmaannu, keväthän on vasta aluillaan ;)

Afu
 
LiLy88
Moikka!

Vielä ainaki yksi uusi haaveilia ilmottautuu mukaan =)

Eli minä oon 20 täytän tossa kohta puolin (toukokuunlopussa) 21 ja mies on vuotta vanhempi, ollaan vissiin nuorimmat porukassa?
Meillä esikoinen haaveissa ollut jonkin aikaa, mutta miehen mielestä oikea aika ei ole vielä, koska hän on vankilassa :ashamed: Ja tottahan se onkin mulla vaan painaa kovasti tuo kuume päälle!!!!
laastarit olen jättänyt aikoja sitten pois ja ehkäsynä on ollu ns. alapääpesu huolellisesti :D
Mies pääsee pois heinäkuun lopulla viimeistään, ellei pääse koevapauteen kesäkuussa, niihin aikoihin on ajatus lähteä kunnolla tykittämään :heart:
Vaikka jo salaa toivoisin, että tärppäis aikasemmin...Tää kuume tuntuu tekevän sellaset tepposet, että järkikin häviää matkan varrella!!!
Vauvakuume, kun on jatkunut kesäkuusta2008 asti.

Ihanaa kun tällainen palsta tänne keksittiin laittaa, niin pääsi itekkin kirjottelemaan tänne. Pitkään oon vaan lueskellu kaikkien kirjotuksia.

Mulla menossa nyt kp25/26-28.
Mulla todettiin oikeanpuoleinen munasarja vähän suuremmaksi kuin vasen toukokuussa2008 ja se on aiheuttanu epäsäännöllistä kiertoa, olen käyttänyt primolut nor 10mg ja sen lopetin joulukuussa, nyt otin käyttöön terolutit jos ne puris paremmin ja, jos ei toimi niin suosittelivat sitten 3kk päästä menemään lapsettomuusklinikalle tutkimuksiin, nuoren iän takia ja, että saataisiin hormonitoiminta kohdalleen ja tiedettäisiin enemmän mikä hormo heittää minnekkin suuntaan =)

Mutta nyt ei enempää, että jaksatte lueakkin koko tarinan :p
 
Heippa kaikille, jos vielä joukkoon mahtuu, niin tää palsta olis kyl mullekkin oikeen sopiva ;)

Helmikuun alussa otettiin hormonikierukka pois ja nyt yritän päästä selvyyteen kierrostani ennen kun aletaan tositoimiin.. Kierukan aikana ei ollut lainkaan kuukautisia(5.v). En ookkaan varmaan koskaa ollu vielä niin onnellinen kuukautisten alkamisesta kun nyt :)

Afu-82, meillä vissii aika samat tavotteet, ku olin kans ajatellu et olis hyvä jos menis la ens vuoden puolelle, ainakin yhdet menkat vielä ootetaan ja sit ehkä sais jo yritys alkaa (en vaan tiedä miten malttaisin odottaa sinne asti.. :)). Mulla nyt kp 6/? menossa.

Tosi hienoo ku tällaset palstat on keksitty, saa jakaa kokemuksia ja fiiliksiä muidenkin kuumeilevien kanssa :)

Onnea kaikille jo plussanneille ja muille paljon tsemppiä yritykseen!! ;)
 
LiLy88: minä olen 22 ja mies syntyny vuonna -89 =) meän väliin meette siis molemmat, sinä ja siun mies :D vauvakuumeilu vie tosiaan nopeaa mennessään... :whistle:

täällä samaa rataa, menkoista ei tietoakaan, raskaus tuntuu ihan mahdolliselta... uskaltais vaikka ens viikolla testata sitten :eek:

kävin tänään kaverin luona jossa vipeltää ihana 2 vuotias pikkupoika :heart: kaverin masussa kasvaa toinen, kateltiin ekoja ultrakuvia.. voivoi ei ainakaan helpottanu minun vaavikuumetta! :LOL:
 
Sunnuntai 15.3.2009

Afu-82....................kp05/28-33.......(loppu)kesän aikana........*
Riippitsiip...............kp12/28-29............maaliskuussa............ 5
Tuulia85.................kp07/27-39.......huhtikuussa....................1
Veeruska-81..........kp24/26-28......tjottailua..........................2
Snoopy..................kp??/30...........maalis/huhtikuussa...........2
mmiilia...................kp20/30-37...........kesäkuussa.................2
Oravannahka.........kp??/28-42......kesän tienoilla.................2
bellaa....................kp??/26-28......kevään aikana..................1
mely......................kp??/??............yritys menossa.................1
CrazyInLove..........kp16/28............kevään/kesän aikana.....3
maximilian.............kp??/28............parin kk päästä...............4
Milli ja vauvahaave..kp??/??............mahd.kesällä.................1
garden...................kp??/??............touko-kesäkuussa..........2
minttumaaria76......kp??/??............maaliskuussa.................2
kylkiluu..................kp??/??............tjottailua.........................3
Röllimuori...............kp??/??.............maaliskuun lopussa.......4
Tansuli...................kp??/??..............touko-kesäkuussa....... 2
BornToLose............kp??/??...............toukokuussa...............3
BabySeven.............kp??/??..............heinä/elokuussa..........8
Tillukas...................kp??/??...............huhtikuussa................2
Marjutti86...............kp??/??...............tjottailua.....................1
Dana88..................kp??/22..............yritys käynnissä...........1
Veikka....................kp??/??................tjottailua.....................2
Emmy83.................kp??/??................toukokuussa.............. 2
Tuitutti...................kp16/??...............yritys käynnissä...........
Lily88.....................kp 25/26-28.........kesä-heinäkuussa?.....
HAPPY-82...............kp06/??...............keväällä.......................

PLUSSANNEET
Julian :flower: 03/2009
 
Happy-82 tevetuloa mukaan =) . Meillä esikoinen on syntynyt 6.2.08 ja sen takia kyllä alkuvuoden (kevään?) pikkukakkonen olisi kyllä ihana. No, asioitahan ei voi koskaan suunnitella liian tarkkaan/päättää, mutta oma toive kuitenkin se olisi. Meillä esikoinen sai alkunsa heti kun sai luvan tulla, joten siksi ehkä itse melko optimistisena ajattelen että toinen saa sitten yhtä helposti myös alkunsa. Eiköhän se tässä selviä viimeistään tämän vuoden aikana ;) Lisäsin sut tuonne listalle. Onko tiedot ok?

Lily88 tervetuloa myös mukaan :flower: . Tänne vaan! Onko sinun tiedot ok?
 
Mely, no voihan.. :hug: mutta odotellaan,jatkuuko sun oireilut ;)
Mäkin voin listaa päivitellä silloin,jos ette ole muut ehtineet. Mut huomenna taas töihin,joten seuraavat 4 päivää superkiireisiä :x Mä oon nyt tikutellu ovista ja epäilen,et tänään alkaa viivat voimistua ja huomenna tulis ovisviiva. Mutta siis vain oletusta =)
Mäkin toivon,et menis L.A. ensi vuoden puolelle ja siltähän se näyttää et väkisinkin käy. Tuskin tästä kierrosta mitään tapahtuu tai sit on ollu supersiittiöitä matkassa :LOL:
 
Afu-82 kiva kun lisäsit mutkin listaan, tiedot oli oikeet paitsi, että tänään on jo 7 kp :) ja lapsia mulla on ennestään 2, poika 9.v ja tyttö täyttää syksyllä 7.v. Molemmat saanu alkunsa ilman toiveita ja vauvakuumeita(söin pilleireitä, mutta välillä pääsi pari unohtumaan..), eli tää on mulle ihan eka kerta kun miehen kanssa päästään oikeen suunnittelemaan vauvaa ja aika jännää on :) en vaa jaksais enää millään odottaa niitä seuraavia kuukautisia..

Meidän pitäis lähtee koko perheen voimin matkalle marraskuussa, olis kiva et mutkin päästettäis sit vielä lentokoneeseen, sen takii olis hyvä, et la menis ens vuoden puolelle ja muutenkin hyvä päästä näistä luomokierroista selvyyteen ;) mut se on kyl totta et koskaan ei voi suunnitella kovin tarkkaan näitä asioita, menee kuitenkin aika omalla painollaan.

Tulipas tarinaa taas kerrakseen..ei muuta ku hyvät päivänjatkot kaikille ja muistakaa pistää plussa-uutisia tulemaan!! ;)
 

Yhteistyössä