Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

LiLy88
marjutti86 No kiva, että löytyy saman ikäsiä ihmisiä, vaikkei sillä nyt niin suurta väliä ole, mutta kuitenkin =)
Toivottavasti teitä nyt onnistais *pidän peukkuja*

afu-82 juu tiedot on kohillaan, muuten mutta mulla alkoikin menkat tänään jo?? eli siis nyt kp1/25-28 toivottavasti kierto tasaantuu nyt kunnolla teroluttien avulla!!

olen ystäväni luona käymässä tai itse asiassa olen joka päivä täällä ollut viimeset 10kk. hänellä on monta lasta ennestään ja nuorin on 9kk ihana pieni poika sitä on tullu hodeltua vastasyntyneestä asti ja aivan ihana se on itku silmässä kattelen aina kun se kasvaa niin älyttömän nopeesti!! Sais olla vauvana vähän pidempää. Sen myötä kans tuntuu että kasvaa tää kuume kun lapsia ympärillä koko ajan ja kaverikin ehkä haluisi vielä yhden pikkuisen niin yhessä suunnitellaan aina tulevaa. oon jo varottanut ystävääni että varaudu mun joka päiväseen soitteluun sen 100 kertaa päivässä kun olen raskaana :D Hänellä kun kokemusta monen vuoden takaa!

Nyt taas riittä tältä "aamulta"...ilosta päivää vaan kaikille!!! :)
 
LiLy: peukkuja sinnekkin, oi 9kk on varmasti ihana, ku just oppii kaikkea uutta, joko kävelee?

huhhuh ku on ollu vähän huono aamu :/ nukuin pitkään ja hyvin, mutta kun heräsin niin jotenki mikään ei onnistu, laitoin päähän pari vaaleeta raitaa ja väriä roisku ympäriinsä :whistle: miehellekkin puhelimessa vaan tiuskin :ashamed:

no eiköhän tämä tästä, mulla on huono tapa koota itelle hulluna hommaa ja sit joutuu kiireessä olemaan ja sitten alkaa ärsyttään :ashamed:

puol 5 olis jumppa ja illalla/yöllä saan miehen takas kotiin =)
 
LiLy88
marjutti86 ei se kävele ihan vielä seisoskelee kyllä ja pulpattaa kovasti ja äiti ja nam nam osaa sanoa jo..:) se on mun pieni prinssini :heart:
Toivottavasti sun päiväs paranee iltaa kohen!! Tai viimeistään kun pääset miehen kainaloon =)
 
Menkkoja ei viel kuulunu.. vaikka tossa pari kolme päivää sitte ollu kunnon menkkatuntemuksia.. nyt ei taas oo mitään:eek: mitähän tää nyt sitte on taas? miten teillä on ku/jos tulee menkkatuntemuksia nii kauan teillä yleensä menee että menkat sit tulee? :ashamed:
 
mely yleensä menkkaoireet on mulla alkanu paria päivää ennen vuotoa, ja eihän ne siinä välissä lopu ne oireet vaan pahenee siinä vaiheessa kun menkat alkaa..

iltaan kuuluu hyvää, parani päivä kun pääs jumppaan purkaan ressiä
:D nyt on käyty pitkässä suihkussa ja katottu tanssii tähtien kanssa ja syöny olen myös jo monta iltapalaa :D vielä 3 tuntia niin se rakas mies tulee kotiin, ihana päästä toisen viereen nukkumaan.

LiLy ihanalta poitsulta kuullostaa, voi kun ne niin nopeaa oppii kaikkea! :heart:
minä oon täältä aika pohjosesta, rovaniemeltä n 100 kilsaa alaspäin

:)
 
Maanantai 16.3.2009

Afu-82....................kp06/28-33.......(loppu)kesän aikana........*
Riippitsiip...............kp13/28-29............maaliskuussa............ 5
Tuulia85.................kp08/27-39.......huhtikuussa....................1
Veeruska-81..........kp25/26-28......tjottailua..........................2
Snoopy..................kp??/30...........maalis/huhtikuussa...........2
mmiilia...................kp21/30-37...........kesäkuussa............. ....2
Oravannahka.........kp??/28-42......kesän tienoilla.................2
bellaa....................kp??/26-28......kevään aikana..................1
mely......................kp??/??............yritys menossa.................1
CrazyInLove..........kp17/28............kevään/kesän aikana.....3
maximilian.............kp??/28............parin kk päästä...............4
Milli ja vauvahaave..kp??/??............mahd.kesällä.................1
garden...................kp??/??............touko-kesäkuussa......... 2
minttumaaria76......kp??/??............maaliskuussa.................2
kylkiluu..................kp??/??............tjottailua.........................3
Röllimuori...............kp??/??.............maaliskuun lopussa.......4
Tansuli...................kp??/??..............touko-kesäkuussa....... 2
BornToLose............kp??/??...............toukokuussa...............3
BabySeven.............kp??/??..............heinä/elokuussa..........8
Tillukas...................kp??/??...............huhtikuussa................2
Marjutti86...............kp??/??...............tjottailua.....................1
Dana88..................kp??/22..............yritys käynnissä...........1
Veikka....................kp??/??................tjottailua.....................2
Emmy83.................kp??/??................toukokuussa.............. 2
Tuitutti...................kp17/??...............yritys käynnissä...........
Lily88.....................kp 1/25-28.........kesä-heinäkuussa?......
HAPPY-82...............kp08/??...............keväällä....... ................

PLUSSANNEET :flower:
Julian 03/2009
 
Veeruska sulla ainakin kp:t jo aika paljon! Onko mahdollisuuksia raskauteen tältä kierrolta? :wave:

mely mä oon aika kiukkuinen (miehen mukaan) joitakin päiviä (2-3..)ennen menkkojen alkua. Myös kaikkea ns. epäterveellistä alkaa tekemään myös mieli :| . Yleensä oireet alkaa pari päivää ennen ja menkkojen loppupuolelle asti kestää..

Itse olen Tampereelta ja perheeseen siis kuuluu mies ja meidän tytär 1v1kk :heart:

yötöissä oleva Afu
 
mely: Hei, itellä menkkatuntemuksia tulee kaks- kolme päivää ennen menkkoja, kiukkuisuutta vatsakipua.. Nyt tosin menkat on 3 päivää myöhässä jo, mikäli sinänsä on outoa ennen alkanut kellon tarkasti, siis ajalla ennen pillereitä myös...

LiLy88: Oulun seudulla nyt asustettaan, mutta pohjosemmasta kotosin olen.
 
mely: Alko oikeen jännittää sun puolesta, toivotaan nyt ettei ne kuukautiset alkais ;)
Mun menkkaoireet alko täs ekassa luomukierrossa(hormonikierukan jälkeen) heti ovulaation perään. Eka oli kauheet ovulaatio-kivut ja nännit ihan pirun arat, sen jälkeen kipu siirty koko rintoihin ja menkkatuntemuksia oli kax viikkoo, ennen kun ne sit vihdoin ja viimein alko :) Raskaus ei ollu vielä mahdollinen joten sitä en edes voinu epäillä..
Toivottavasti kaikki kierrot ei ota näin koville :)

Lily88: Länsi-Suomesta päin ollaan, aika mahtava ilma muuten täällä tänään :)

Riippitsiip: Voi kuule hyvin olla ettet sittenkään pääse sinne ens vuoden puolelle la:ssa, mulla on kokemusta noista supersiittiöistä :) ei oo tän kierron peli vielä menetetty.. ;)
 
Onnea hirmuisesti JULIAN plussasta!! :heart: :flower:

Kaikille uusille tervetuloa joukkoomme! =)

Lily88 Mä täytin just eilen 21 v ja mies täyttää elokuussa 22, eli saman ikäisiä ollaan =)

Voi että mua ärsyttää, kun oli tarkotus että kävisin täällä useammin juttelemassa ja lukemassa muiden kuulumisia, mutta niinhän siinä taas kävi et viikkoon en muka ole kerenny täällä käymään, hyi minua :ashamed:

Meillä poika on nyt toista kertaa kuukauden sisällä korvatulehduksessa, ja kaikenlisäksi molemmis korvissa :/ raukka on ihan tööt..

Mulla vauvakuume ei ota heltyäkseen, pikemminkin nousee ja nousee vaan kokoajan. Ehkä tässä parin-kolmen kuukauden päästä saa kumit heittää nurkkaan ;)

Nyt taas pitää rientää, poika heräs kiukkusena päikkäreiltä.
 
Ei vieläkään merkkejä menkkojen alkamisesta. :D Mulla ollu vähä kovana vatta tänää :/ tunne et pitää päästä vessaan mut siellä saa istuakki sen verran et alkaa tympäsee :D
HAPPY-82 vitsi ku ei alkaiskaa, sitä mäki toivon :) ja niiin kovasti. mulla on kyl nii mahdoton vauvakuume ettei tosikaan :D eilenki kyläiltiin poikaystävän enolla ja hänen naisystävällä oli maha pystyssä ;D ja sen laskettuaika on toukokuussa.. Aloin miettimään et jos mulla ei olisi tullut keskenmenoa niin mulla olisi kanssa yhtä iso masu. Toukokuun lopulla olisi ollu LA. :/ Mut täytyy yrittää sitä olla ajattelematta. Eiköhän se onni muaki pian soisi:)<3 Positiivisella mielellä yritetään olla<3
 
Ihan mielettömät ovistuntemukset päällä, harvemmin näin selkeät. Tikuttamalla tuli haalea kakkosviiva,muttei siis ihan vielä yhtä tumma ku pitäis. Lämpö kuitenkin jo nousussa ja särkee munasarjoja(? + ihan ku ois tulossa kipeeksi.

Se omasta navasta... :ashamed: mely,paljon sulla oli kp:t nyt?
 
Tervetuloa uudet :wave:

HAPPY-82, ymmärsinkö oikein; 5 vuotta edellisistä menkoista! Mahtoi olla yhtä juhlaa! :LOL: ;) Sulla toimi se hormonikierukka ihan loistavasti? Harkitsen kyllä sen ottamista seuraavan tenavan jälkeen. Toivottavasti tosiaan pääset vähän vähemmillä oireilla seuraavilla kierroilla. Mä kuulun siihen joukkoon kenen menkkaoireet alkaa jo hyvissä ajoin ovulaatiosta saakka :headwall: Ja kun ovulaatiokin tekee välillä ihan p**leen kipiää, on menkka-aika välillä ihan yhtä tuskaa. On se välillä vaan niin vaikeeta olla nainen.

Mulla on meneillään joku suvantovaihe vauvakuumeessa. Olishan se siis ihanaa olla raskaana, mut tiedostan että tässä "yrityksessä" voipi vierähtää vielä kauankin aikaa. Tietoisesti yritän olla vauhkoontumatta liikaa. :/
 
Heipparallaa kaikki!!

Tervetuloa uudet mukaan :hug:

JULIA Paljon onnea plussasta :heart: :heart: :heart:

Afu: juu, kp:t alkaa olemaan jo loppusuoralla, mutta tuskin olen raskaana :whistle: Mies kun esitti joku aika sitten pienen toiveen, että jos ei tehtäis joulukuun vauvaa.. itse ja esikoinen kun ollaan jo synnytty siinä kuussa. Joten ei olla sitten touhuiltu oviksen (ainakin olen kuvitellut sen ovikseksi) aikaan :| Ehkäisyä ei kyllä ole käytetty, joten eihän sitä koskaan tiedä :). vielä pitäisi yksi kierto jaksaa, mutta sitten se on menoa :D

Vauvakuume kasvaa vain päivä päivältä :whistle: Siivoilin viime viikolla vaatehuonettamme ja tuli siinä sitten samalla järkättyä esikoisen vauvavaatteet kunnolla laatikoihin :ashamed: Tippa linssissä pyöritin käsissä 56 koon bodeja ja potkareita :ashamed: Haluu pian sellaisen nyytin, jolle tuo koko mahtuu :ashamed: :D

Tsemppiä kaikille, jotka jo jännittävät "tuloksia" :hug:
 
tänään illalla alko menkat.. vielä on hyvin pientä, lähinnä ku vessassa käydessä pyyhkii niin tulee. mutta ihan kunnon punasta on. aivan yllärinä tuli ku mitään menkkaoireita ei ole ollu :eek: nyt ihan pientä alavatsa kipua.

plääh ei oo kivaa :'(

just miehenkin vein junalle.
 
no niin, täällä mä odottelen menkkojen alkamista :wave:
ja sitten meillä alkaa toden teolla yritys :heart:

on ollut ihan hassu olo, jännittää ja on semmonen levoton olo.

Mites Julian on voinut ? onkos raskausoireita tullut lisää ?
 
Ilmoittaudun mukaan uudestaan! (ilmoittauduinkin jo aiemmin, mutta kukaan ei tainnut huomata...)

Meillä on tarkoitus aloittaa kesällä yritys, mutta todennäköisesti pillerit jää pois, kun kotona olevat loppuu, eli kuukauden päästä. Kierroista ei ole hajuakaan, kun luomuna en ole kohta 10 vuoteen ollut.

Jännittävää tämä yrittämisen odotus! :wave:
 
Oon kyl tainnu nyt jäädä ihan koukkuun tähän pinoon.. Pakko oli tulla taas lukemaan :) ja kiva kun täällä on muitakin niin ahkeria kävijöitä! Tietty työt joskus pitää kovin kiireisenä, mut näistä vapaista otan kaiken ilon irti, heh ;)

Snoopy: Kyllä vaan, ymmärsit ihan oikein :) menkat oli poissa koko 5 vuotta ja kaikki mahdolliset vaivat mitä nyt näihin kiertoihin kuuluu. Täytyy kyllä sanoo, että ihan loistava keksintö ja suosittelen lämpimästi jos vaan hormonaalinen ehkäisy sopii ;) Mulle tulee ainakin heti uus sitten kun ehkäsyä aletaan taas kaipaamaan!

Mä oon yrittäny aatella myös aika maltillisesti tätä vauva-juttuu, mut välillä tuntuu, et se on tosi vaikeeta.. Eihän sitä tiedä kuinka kauan raskautumisessa menee, ei sais odottaa liikaa. Onneks työt ja lapset pitää välillä niin kiireisenä, ettei ehdi koko ajan ajattelee tätä asiaa ;)

mely: Tosi hienoa kun jaksat ajatella noin positiivisesti, vaikka oot joutunu kokemaan rankkoja asioita! Mun sisko on saanut myös 2 km, osaan kuvitella miltä sustaa tuntuu..mut sisko raskautu kyl aika nopeesti uusiks sit kun sai taas yrittää ja nyt hänellä on ihana terve 6kk poika :) Kyllä se positiivinen testi sullekkin vielä koittaa, onnex kevättä on vielä jäljellä ;) Ja pidän peukkuja, et se tulis jo tässä kierrossa! :hug:

marjutti86: Harmitus on aina valtava kun menkat alkaa jos odottaa jo plussa-uutisia, mut onnex uuteen ovulaatioon ei oo kovin pitkä aika, pääsee pian taas yrittämään uusiks ;)

Plussa-onnea kaikille muillekkin joilla yritys on jo alkanut!


 
Huomenta,
ja hali uuteen kiertoon lähteneille! Täällä eletään puolta väliä ja ihan mielettömät ovisvaivat,joita en kyl muista kokeneeni koskaan.(tai en siis normikierroissa) Ensinnäkin lämpö kohosi yli 37, viluinen ja särkevä olo niinkuin tulis flunssaan ja lisäksi tosi huono olo, öllöttää. Soitin töihin ja sanoin olevani vatsataudissa, niin kuin ehkä olenkin tulossa,mutta missä se yrjöily?? :x
 

Yhteistyössä