Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

En löytänyt tämmöstä pinoa vielä, joten aattelin sit pistää pystyyn :) Mutta huomauttakaa toki jos tämmönen jo löytyy! :p

Mä oon siis pian 21 v. yhden pojun (1v) äippä. Ja pikkukakkosen yrittelyt aloitetaan tosiaan tossa keväällä/kesän aikana, kunhan vähän käyn töissä korottamassa seuraavaa ä-rahaa.

Olis kiva jutskailla muidenkin niihin aikoihin yrittelevien kanssa, ja sit alata yhdessä jännäilemään ku yritykset alkaa :p

Nimimerkki...kiertopvt...koska yritys alkaa...monesko lapsi toiv.

Afu-82...................kp6/28.............kevään/kesän aikana......2.
Riippitsiip..............kp7/29............kesäkuun alussa..............5.
Tuulia85...............kp14/27-33.......huhtikuussa...................1.
Veeruska-81.........kp22/26-28......tjottailua.........................2.
Snoopy.................kp23/30...........kevään/kesän aikana.......2.
mmiilia.................kp24/32...........kesäkuussa....................2.
Oravannahka.........kp33/28-42......kesän tienoilla................2.
bellaa...................kp34/26-28......kevään aikana................1.
mely.....................kp??/??............yritys menossa...............1.
CrazyInLove...........kp??/??............kevään/kesän aikana......3.
maximilian.............kp??/??............parin kk päästä..............4.
Milli ja vauvahaave..kp??/??............mahd.kesällä.................1.
garden...................kp??/??............touko-kesäkuussa..........2.
minttumaaria76......kp??/??............?..................................2.
kylkiluu.................kp??/??............tjottailua.......................3.
 
Moikka! =)

Voisin ilmottautua joukkoon. Pillerit lopetin elokuussa -08 ja nyt sitten odotellu tässä kierron tasaantumista. Keväällä (huhti-toukokuussa) olis tarkoitus ruveta tositoimiin :) Ensimmäisestä siis haaveillaan ja kuume on kova!
 
Moimoi!!

Meillä haaveissa kolmonen ja kierukka lähdössä helmikuun alussa. :)
Ihanteellista olisi raskautua loppukesästä 2009, mutta parempi aloittaa yritäminen hyvissä ajoin, jos ei heti tärppääkään.

Minä olen vm. -81 ja mies -83. :) Edelliset lapset tyttö -02 ja poika -07. :)
 
Moikka!

Kiva kuulla et on muitakin :wave: Voidaan täällä sitten yhessä jännäillä kun suunnilleen yhtä aikaa alkaa yritys =)

Voisin tehdä siis ihan pinoa meistä! Vai laitetaanko sitten vasta kp:t ja muut tiedot kun kunnon yritys kaikilla alkaa? Kertokaa mielipiteitä :p
 
Okei, elikkäs kaikki sitten kertomaan kiertopäivät, sekä ajankohdan jos tietää tarkemmin koska yritys alkaa, ja vaikka mahdolliset lapset =)

Ja tosiaan sittenku vauvan yritykset alkaa niin laitetaan sit pinoon mukaan yrityskerrat :)
 
moro moro :wave:

Tääkin mamma ajatteli ilmottautua.. =) Eli toista ruvetaan yrittelemään kesän tienoilla, ennestään meiltä löytyypi pikkuherra, joka on syntynyt 07/08. Itse täytän kesällä 23 v ja mies loppuvuodesta 26 v..
 
Heips :wave:

Täälläkin yksi haaveilija :D Päätettiin miehen kanssa vuoden alussa, että pikku kakkonen saa tulla kun on tullaakseen :heart: Eli siis toinen olisi haaveissa :heart: Mutta otamme tjottailun ihan rauhallisesti (kovasti ainakin yritetään) ja puuhaillaan, kun molempia huvittaa :whistle: ;) Tällä hetkellä touhuan päivät kotona reilun vuoden ikäisen (synt. 12/07) prinsessan kanssa :).

Molemmat ollaan miehen kanssa 27 vuotiaita.

ja itse asiassa tänään alkoi kuukautiset eli kp on 1/26-28.

Veeruska
 
Heips! Tää pino sopiikin mulle ihan mainiosti, vielä kun ei vars.vauvaprojekti ole alulle laitettu. Ollaanko me mmiilia muuten oltu tuolla joulumammoissa odotuspuolella samaan aikaan...? Sun niccisi on jostain kovin tuttu.

Meillä siis tyttö täytti juuri vuoden ja sama homma täällä - eli töihin palasin korottelemaan ä-rahaa (toivottavasti siis :D ). Toinen lapsi on haaveissa, ja kuume alkaa pikkuhiljaa jo polttelemaan :whistle: Pinossa on mainittu näemmä yrityksen aloitusaika, jospa mun kohdalle voisi päivittää vaikka suurpiirteisesti kevään/kesän aikana. Ja kp:t tällä hetkellä on 2/30. Jokohan tässä oli infoa tarpeeksi! =)

Mites muilla, onko edelliset lapset saaneet alkunsa ihan helposti vai onko ollut yritystä takana useammankin kuukauden?
 
Snoopy Kyllä vaan oltiin Joulumammoissa odotuspuolella samaan aikaan, mullekkin sun nikki tuttu :wave: Tervetuloa! Ehkä päästään taas odotuspuolelle samaan pinoon, ken tietää..

Päivittelen sutkin listaan!
 
heipsan! =)

Mulle voi päivitellä kp:n oikein, eli tänään mennään kp15/26-28.
Ensimmäistä tosiaan täällä kovasti kuumeillaan, ja yritys alkanee huhtikuussa :)
Ikää löytyy huimat 20v, miehellä 23v.
 

Yhteistyössä