Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

Snoopy, tietysti voin kertoa. :) olin 8+3 silloin. En kovin pitkällä. Eihän sitä tiedä sitten oliko se tuulimuna vai mitä..? kun ei keretty ultriin ym. oikeastaan vaan hyvä että se tapahtui sen verran ajoissa ettei kerennyt ultraan asti. Olisi se ollut rankempi asia käsitellä, jos olisin nähnyt sen pikkuisen. Ja hyvä että tuli luonnollisesti ulos.
Se oli aika pelottavaa aikaa vielä lisäksi kun äiti oli yrittänyt soitella siitä seuraavana aamuna sen takia, kun hän oli pelännyt että jotain on sattunut. Kun hän sanoin että oli nähny sillo edellisyönä unta kahdesta mustasta kissasta ja toisella oli joku möykky suussa. Ja oli kuulunu jokin ääni : Luonto korjaa viat. :eek:
Hui! Ja se varmaan uni liitty just muhun.. :( Mut tosi pelottavaa! Äitini on meedio. Sitä jäi vaan miettimään että mitähän se toinen kissa siinä sitten teki :D Kaippa se tarkoitti että vauva vois tulla piankin ;) En ole mitenkään taikauskoinen, mutta vähän jäin miettimään !

Joo ja tosiaan kyllä olen miettinyt jälkeenpäin että on onni kuitenkin että olen hedelmällinen. Sillä pelkäsin sitä ennen sillä minulla todettiin klamydiakin yhdessä vaiheessa. Niin kyllä minä itkin jonkin verran sitä, kun pelkäsin etten ikinä saisi lapsia.

Kyllä jännittää jos olisinkin raskaana.. ;) On meinaan valkovuotokin lisääntynyt. Tänäänkin tuli ihan niinku ''liruna'' pöksyihin :D En tiedä sitten. Koitan kuitenkin olla ''normaalisti'', etten ala innostumaan. Vasta sitten kun plussaa näyttää;)
 
milli ja vauvahaave
Hei! Mä voisi ehkä liittyä teidän pinoon! Meillä haaveillaan vasta esikoisesta, yrittämään ei toistaiseksi elämäntilanteen takia päästä, mutta kesä on mielessä. Ei olla sovittu muuta kuin että katsotaan ja kuunnellaan, miltä silloin kesällä tuntuu. Mutta aika vahva tunne mulla on, että ei tässä nyt kauaa enää voi mennä, että päästään yrittämään. Me ollaan 27- ja 28-vuotiaita. Mies on töissä, mä opiskelen.

 
:wave: moro uusille!

mely, tärkeintä että nyt katseet on jo kohti tulevaisuutta ja km meni ilman koplikaatioita. Silti niin kovin surullista... :( Mut jospa jo tässä kierrossa...! ;)

Mäkin alan varmaan jo tervehtymään flunssasta, kun vaavihaaveet ne vaan siintää mielessä *huoh* Odottaminen on piinaavaa, mutta tää odottamisen odottaminen vasta on rääkkiä!
 
Snoopy, totta turiset. Eihän noi oo kivoja asioita ollenkaa.. TUnnen olevani vahvempi ja ymmärtäväisempi noiden asioiden kanssa, jos vielä sattuisi tuollainen.

Snoopy, Odottaminen sitten palkitaan ! ;)
 
Vihdoinkin löytyi mullekin sopiva pino :) . Jos saanen liittyä mukaan?

Meillä on kotosalla perjantaina 1v. täyttävä tyttö ja pikkusiskoa tai -veljeä toivottaisiin. "Tavoite" olisi kuitenkin saada vauva ensi vuoden puolella, mieluiten tietenkin heti alkuvuodesta B)

Afu ja pienen pieni kuume
 
hiphei! Tervetuloa kaikille uusille :flower:
Oon käynyt täällä lueskelemassa, muttei oo tullut mitään kirjoiteltua.
Sitä vaan odottaa, että aika kuluis nopeasti, ja sais ruveta tositoimiin =)
Viikonloppuna oli taas kummipoika hoidossa, ja sehän se vasta kuumeen taas nostikin :heart: miten hän voikaan olla niin suloinen poitsu!

Mistäs päin tän ketjun kuumeilevat on? Mä olen Päijät-Hämeestä.
 
Heippa, ja tervetuloa uudet :wave: :flower:
Täällä vietellään vielä saikkua tää ja huominen päivä, sitten töihin tervehtyneenä :) Kyllä on tehnykin hyvää tän pöpön jäljiltä lepo, lapsetkin vein törkeesti hoitoon. :snotty:
Mies työreissussa ja on taas niin ikävä sitä. :/ toisaalta hyvä näin, mulla on nykyisin niin karmeet PMS-oireet, että oisin vaan riitaa haastanu joka asiasta. No,nyt teen sitä esikoisen kanssa ja hyvät rähinät kyllä saa aikaiseksi teinin kanssa :D
Elikkäs menkkoja ootellessa,eiköhän sitä torstaina lorahda.. :x
 
bellaa , minä olen Kanta-Hämeestä. :)
oi voi, ihanaa ei vieläkään menkkoja. :D Mutta sen edestä taas on ''lorahdellut'' muuta vuotoa... :/
Te jotka olette synnyttäneet jo vauvoja, ja haaveilette toista tai kolmatta, niin minkäläisia oireita/vuotoa oli kun olitte raskaaana?

 
Heippa! Saako liittyä mukaan ryhmään?
Haaveena olisi toinen lapsi ja kauhea kuume jo päällä, mutta tarvisi saada nuo alkukesän häät vietettyä alta pois. Harjoittelu on tietysti kaikkein paras osa, jota voi harrastaa nyt jo =) Mutta siis tarkoituksena olisi touko-kesäkuussa aloittaa yritykset...
 
Heippa garden! Tänne vaan :)
Oi, häätkö tulossa? :) ihanaa. Joo harjoittelu ei oo onneksi pahitteeksi :D Oi että olisihan se ihana häiden jälkeen jälkeen tulla heti paksuksi. Siinä olisi ihanin häälahja mitä vois toivoa !
 
Kyllä vaan se olisi paras häälahja ikinä, jos sais tietää olevansa raskaana! Tosiaan olen väkertänyt innolla noita kutsukortteja ja kauheasti suunnitellut tulevia häitä, jotka ovat jo kesäkuun alussa eli ei siis enää pitkä aika sinne :) Kun ei malttais odottaa...
 
Afu :wave: päästäänköhän me taas tammikuisiin :D
Tervetuloa milli, tuulia, Garden ja bellaa.

Raskausoireista: no tietty menkat jääny aina pois. Maha ja rinnat turpoo mulla tosi aikasin ja pahoinvointi pyyhkäsee jalat alta viimeistään 8 viikolla. Niin ja valkovuotoa alkuraskaudessa jonkin verran.

Muuten jos me kaikki paukahdetaan paksuksi tossa kesän korvilla, tulee aikasmoiset ruuhkat 2010 alkuvuoteen :D
 
Oih, garden, onnea tulevalle morsiamelle!! :heart: Häävalmistelut ovat varmaan jo täydessä vauhdissa! =)

r-oireista - ennen menkkojen poisjääntiä ei sitten mitään oireita. Vasta selkeän plussatestin jälkeen alkoi rintojen kipu ja turpoaminen. Pahoinvointi alkoi sitten vasta myöhemmin.
 
huh vois tulla kyllä vähän täyttä synnytyssaleihin ja yleensäki sairaaloihin jos kaikki paukahdettais :LOL: Nythän on kaikkialla Suomessa hirvee vauvabuumi, etten kyl yhtään ihmetteliskään vaikka ois täyttä :D

Juuh, kyllähän noita oireita on jos minkälaisia kun raskaana on. Kun on lukenut ja kuullut joka paikasta :D
No mulla on menkat vähä myöhässä.. no 3 päivää, mut silti :D nännit iha pirun kipeet ja arat. Nii ei voi tietää onko menkat tuloillaan vaa ei.. hmm..
No mä elelen tässä nyt ''normaalisti'' etten ala innostumaan vielä, jos vaikka ne IHANAT menkat vaikka tulis :D (huoh, pysyisivät poissa vaan ! ) :D
 
Äiti tossa soitteli ja sanoi että hän näki taas edellisyönä unta että joku oli raskaana :D Se kyseli tossa jo että olenko se minä paksuna :LOL: Äidillä on taipumus nähdä noita ihme unia, ja aika hyvin ne on sit toteutunu jos on nähny vaikka jostain vauvoista unia :D
 
B-7
Jos mäkin nyt tungen itseni tähän...
Eli kasia kuumeilen,kesällä->heinakuussa vois ehkäisy jäädä,mies ei ole sitä tyrmännyt.
Mutta mutta...Vauva on nyt 2kk,mitään tietoa ei ole miten kierto palautuu ja onko ees kesällä raskautumis mahdollisuuksia siksi.
Nähtäväksi jää ja ainahan saa haaveilla,eikö? ;)
Kuumeilen jo vaikka pieni vauva.Mutta haluaisin niin saada perheen "valmiiksi",enkä millään malttais odottaa.Mistä se haave kahdeksasta lapsesta tulee,en tiedä,mutta polttelee kovasti =) Onhan nämä niin ihania,kaiken ikäiset lapset!
Loppuraskaus on vaan se mitä en haluais :whistle:
 
Tervetuloa kaikille uusille, päivittelen teidät illemmalla listaan! =)

Ja ihanaa ku ootte jutelleet näin paljon! Pidetään tää pino elossa :p Mä en oo hirveesti ehtinyt kirjotella, eilen alko työt, ja jotenki töiden jälkeen haluu olla vaan pojan kans ja muutenki on niin väsynyt.. Mutta eiköhän se tästä alkaa rullaamaan, ja menee aikaki nopeempaa ku on töissä, eli vauvapuuhatki lähenee yllättävän nopeeta ;)

Tuun tosiaan illemmalla jutteleen lisää ja päivittelemään. Tai viimestään huomen illalla :D
 
BabySeven: ihanasti teillä on lapsia :D

Tosiaan mietiskelin että kuinkahan neljän kanssa pärjää, mutta Babysevenin seitsemään verrattuna neljä on vähän. Nyt kuumeilen niin suurella teholla että eipä enään tommoset pikkujutut mietitytä, tahtoo vaan sen vaavin :saint: Meillä kun on tilanne se että mies tekee reissuhommia eli "viikkoyh:na" täällä häärin, niin ihan ne ensimmäiset kuukaudet on aikas haastavia. Kun lapset reagoi kukin tavallaan uuteen vauvaan ja itellä jää tietty unet imettämisen takia ihan minimiin. Mutta mukavastihan täällä on pärjätty ja ehkä sitten vois harkita vaikka siivouksen ostamista 1-2 kr/kk niin helpottaishan sekin.

Tää kuumeilu on laukassut mulla valeraskauden tekee pahaa, huippaa, rauta maistuu suussa. Eli mä saan treenata jo oikeisiin oireisiin. No onneksi on lapset joita saa hoivailla, ettei tartte hoitaa tennispalloa rappusten alla niinkun kaverin koira tekee valaraskauden aikana :LOL: samaistun kyllä nartun tuskaan :LOL: :LOL:
 
hmm, tais jäädä yritykseksi tällä kierrolla toi raskautuminen.. :(32 kp:tä kerkes tulla, kunnes Tänään alkoi tuhruttamaan ruskealla vuodolla.. mut ei ole oikein kovaa vuotoa:eek: vähän enemmän ku viirua tulee siteeseen.. hmm. Yleensä mulla on aika runsasta .. Oli niin varma olo et voisin olla paksuna... oli vaan sellainen voimakas tunne. Kyl mä ny koko päivän oon lueskellu noista ns. ''valekuukautisista''.. Onko kellään noista kokemusta???
 
hmm, tais jäädä yritykseksi tällä kierrolla toi raskautuminen.. :(32 kp:tä kerkes tulla, kunnes Tänään alkoi tuhruttamaan ruskealla vuodolla.. mut ei ole oikein kovaa vuotoa:eek: vähän enemmän ku viirua tulee siteeseen.. hmm. Yleensä mulla on aika runsasta .. Oli niin varma olo et voisin olla paksuna... oli vaan sellainen voimakas tunne. Kyl mä ny koko päivän oon lueskellu noista ns. ''valekuukautisista''.. Onko kellään noista kokemusta???
 

Yhteistyössä