Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

Täällä kans yritellään kovasti, kolmekymppinen pariskunta toivoo ensimmäistään.. :)
Kp 25/28 menossa ja olen ollut pari päivää sairaslomalla pahoinvoinnin takia. Huomenna lekuriin tutkimuksiin, mikä vaivaa vai vaivaako mikään...
:ashamed: :) Tuskimpa raskaus voisi aiheuttaa pahoinvointia jo nyt (?)
 
puuh.. en tosiaan tiedä mitä tässä tehdä.. eilen olin kakalla ja tuli pyyhkiessä pientä punasta paperiin.. ajattelin heti et ei ois pitäny käydä tekemäs tarpeita :D tänään kans on ollu pientä vuotoa... toivottavasti ei yltyis. nii voihan silti olla raskaana. ääh... masentavaa.. onko kokemuksia alkuraskauden vuodosta? jos nyt oisin raskaana siis.. niin ois kiva tietää.
 
täälä on innokkaasti juotu greippimehua, mitäs se nyt auttoikaan, ovulaatioliman tunnistamista ja alkion kiinnittymistä vois edesauttaa, olikos se niin?

täälä odotellaan viikonloppua, jolloin ovulaatioaika on käsillä B) kunhan jää nyt sit vaan aikaa heilutella peittoja kun tuo 1v9kk typykkä vie tehokkaasti vanhempien kaiken ajan :LOL:
 
tilasin nyt sitten kotitestistä 2 liuskatestiä itelle :D haluun nähä antaako ne kuin vahvan plussan :heart: (toivottavasti plussan!!) eihöhän ne tällä viikolla ehi tulla, torstaina varmaan =)

sitte vois ajatella asettua tuonne odotus puolelle, vielä ei jotenki 'osaa'. ainaki sit ekan neuvolan jälkeen alkaa varmaan tuntua todellisemmalta tää odotus =)
 
täälä heiluteltu peittoja :D ovis osuu viikonloppuun..mutta en usko että ekasta yrityskierrosta tärppää :whistle: esikoistakin yritettiin muutama kuukausi..mutta täälähän oli monta plussannutta joilla tärpännyt ekasta kierrosta? :D

voihan vauvat B) :D

kaikki on ilmeisesti nauttimassa hyvästä kesäsäästä, huhuu?
 
Mut vois oikeestaa poistaa tästä pinosta, kun oon jo niin mones...

Onnea kaikille kuumeilijoille ja yrittäville!!!! Toivon NIIIIIN paljon että kaikki me vauvasta haaveilevat saisimme toiveemme toteutettua!!!!! :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Moro, pitkästä aikaa tulee täälläkin käytyä, ollaan viimiset pari viikkoa reissattua koko ajan. Ois pikapäivitystäss, kp 3 /(23-29) kieron pituus lyhenee koko ajan. Menkat alko yllättäin viikon etuajassa :S yrityskerta 6 lähtee
 
Me päätettiin nyt sitten jättää ehkäisy pois. Eli ollaan 1,5 vuotta oltu naimisissa. Minä 22, mies 30. Hänellä 10-vuotias tytär. Minulla menkat vielä kesken (alkoivat torstaina) ja maanantaina pitäis normaalisti laittaa ehkäisyrengas, mutta enpäs nyt sit laitakkaan ;) Oon ihan pihal kaikest eli noist kp-jutuist ym. Voisiko joku vähän infota?? :headwall:
 

Yhteistyössä