Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

:wave: Heippa vaan kaikille tasapuolisesti! Afu minulle vois päivittää kp 3/25.

En ole täällä kovin usein vieraillut, kun jotenkin on tuntunut, että se vauva on niin kaukainen haave. Mutta nyt se sitten alkaa! Eli kun tämä täti saadaan pois jaloista, niin meillä alkaa ekat yritykset.

Ikä kyselyyn sellaista, että minä täytän syksyllä 32v. En ole edes miettinyt omalta kohdaltani yhtälöä ikä + vauva. :p
 
oho olipas tullut paljon taas kirjotteluja tänne kun olin vähän aikaa käymättä koneella :)
meillä sama muuten kun metsätähdellä, että koko ajan on kulta mahassa kiinni että "onko siellä ketään" . :D ihana.

oi vitsi taitaapi tänään ovis olla kun nipisteli aikasemmin päivällä mahasta vasemmalta puolelta kummalla tavalla.
pillereiden aikana ei ikinä ollut mitään tuollaista.. tuskin niiden aikana mitään ovis oireita tuleekaan ?

voi täällä on niin ihana oikeen olla jännityksessä mukana kun kaikki testailee :) peukut pystyssä :)
 
lämmöt ollu tänäänki tuon 37,1. huomenna aamusta labraan aamupissalle, sieläpä tämä epätietoisuus sitten selviää.. jännittää :heart:

huomenna soitan heti yhteen työpaikkaan, pientä voivoa onkin päästä töihin. voi se niin helpottas tätä elämää!
 
no joo kerettiin jo tänään päivemmällä kävästä vällyjen välissä ;) mutta nyt valitettavasti ei onnistu, kun kulta tulee niin myöhään töistä että olen silloin jo unten mailla... eilen illalla ja tänään päivällä on kuitenkin heiluteltu lakanoita että uskoisin sen kyllä riittävän :D ja huomenna kun alkaa viikonloppukin niin voisihan sitä vähän jotain mukavaa kahdenkeskistä puuhaa keksiä ;)

miten teillä, kauanko oviskivut on kestänyt? kun mulla nyt tänään vaan ollut mahan nipistelyä ja tosiaan kesti vaan ehkä tunnin verran.. vähän muutenkin oli alamaha kipeä jonkin aikaa sen jälkeen mutta en tiedä johtuiko se sitten siitä. paleli ja mittasin sitten lämmön huvikseni päivällä niin näytti 36.3, normaalisti mulla on yleensäkin alle 36.5.

oi, peukkuja marjutille :) heti sitten tänne ilmoittelemaan tuloksia ? :)
 
No mutta kyllähän täällä on tosiaan sadellut plussia!! Onnea vaan kaikille tasapuolisesti!!!!!
Auttakaahan te mammaksin ovistikuilla tikutelleet.... Ongelmana on että mulla ei missään vaiheessa ne testiviivat tullut tasavahvoiksi. "Ovisviiva" kyllä näkyi, mutta haaleampana. Onko normaalia?? Eilen (kp17) en enään saanut viivaa näkyviin. Tänään aamulla tuli ihan hiiren verran sellaista beigen väristä (olipas hyvä värianalyysi...) limaa pyyhkiessä...
Peittoja on heiluteltu viime perjantaista asti ahkerasti, joten simpoista ei ainakaan ole puutetta.. :p Taidetaan kyllä huolehtia simppojen kylvöstä ihan menkkoihin asti.. miks mulla on semmonen tunne että kyllä se täti sieltä taas tulee kyläilemään...
 
jooooh. pissanäyte viety, heräsin sen takia seiskalta. äsken soitin et joko se on katottu niin menee maanantaille!! siis mitä ihmettä.. :kieh: aikamoista toimintaa siellä, en tiiä itkeäkkö vai nauraa. oletin aivan et se on ihan pikkujuttu ja saan melkeen samantien tietää?? |O hakisko sitä sitte vielä yhen kotitestin ja tekis huomena aamulla vai oottaakko tuota tk:n hiasta vastausta... :x
 
marjutti86, no on kyllä aikamoista toimintaa! :kieh: koitaha kestää. jos vaaan maltat niin odottele niiltä vastausta :) ku niiltä tulee oikea vastaus. mut ihan miten sun mielenrauhasi kestää sinne asti :)hihi
 
Alkuperäinen kirjoittaja Petite:
Minkähän takia ne ei ota sitä Hcg-arvoa verestä? sehän olis kuitenkin tarkin ja varmin :/
Se maksaa ja vie paljon enemmän resursseja kuin pissasta otettava näyte. Eli sen teakia ei yleensä lähdetä verestä ottamaan. Tietenkin jos epäillään esim kohdunulkoista raskautta niin verestä(kin) se testi otetaan.


äityli30 onnittelut :flower: Täälläähän on kunnon monsuuni käynyt puhaltelemassa :whistle:
 
Perjantai 22.5.2009



Kuka?-------------kp-------------Koska?--------------------YK

Esikoisesta haaveilevat

bellaa....................kp??/26-28.........kevään aikana..............
dana88.................kp 6/29...............yritys käynnissä............5
Dreamin86............kp15/29..............yritys käynnissä............3
Fenkku..................kp??/??...............toukokuussa..................
Guess80................kp25/30-37........yritys käynnissä............1
janelle...................kp25/27.............yritys käynnissä............2
kaapo80................kp11/30..............yritys käynnissä............2
Lily88.....................kp68/25-28........kesä-heinäkuussa?.......
marjutti86..............kp68/??..............tjottailua.......................
mely.......................kp28/30-39.......yritys käynnissä.............
Milli ja vauvahaave..kp??/??............mahd.kesällä.................
napiiri....................kp29/??..............yritys käynnissä............2
pullero-pallero.....kp??/??................yritys käynnissä..........."0"
Sayang..................kp33/25-29........yritys käynnissä............1

Pikkukakkosta toivovat

Afu-82...................kp13/28-33.......kesällä/tjottailua..........
(tyttö 2/08)
Annien...................kp 7/31..............yritys käynnissä..........1
Elppa.....................kp44/??..............yritys käynnissä..........1
(poika 6/08)
Emmy83.................kp??/??..............toukokuussa................
garden...................kp??/??.............kesällä/häiden jälkeen...
Kiki85.....................kp??/??..............loppukesästä...............
(poika -08)
love87....................kp63/28-29........huhti-kesäkuussa........
minttumaaria76......kp23/27......... ...yritys käynnissä...........
mmiilia....................kp27/31.............yritys käynnissä.........."0"
(poika 11/07)
Nanna1980............kp 4/28-30.........yritys käynnissä...........1
(tyttö 8/07)
NeitiKat..................kp??/??..............kesällä.........................
(tyttö 12/08)
Oravannahka.........kp??/28-42........kesän tienoilla..............
panicroom..............kp??/??..............kesällä.........................
(tyttö 10/05)
sanzibar.................kp 7/28............yritys käynnissä............3
(poika 6/07)
Sybilla....................kp12/31...............tjottailua......................
(tyttö 4/08)
Tansuli...................kp??/??..............touko-kesäkuussa........
Tillukas..................kp10/31-35?........yritys käynnissä...........1/2
Veeruska-81..........kp12/28..............yritys käynnissä..........
(tyttö 12/07)
Veikka....................kp??/??..............tjottailua......................
Zara81...................kp18/??.............yritys käynnissä...........2
Äiskä80..................kp 9/??..............yritys käynnissä...........
Äpyli.......................kp 8/26..............yritys käynnissä..........
(poika 11/08)

Kolmatta kuumeilevat

Alina78...................kp32/29-30........yritys käynnissä...........2
(tyttö 2/05, poika 3/07)
BornToLose............kp 8/21..............yritys käynnissä...........1
(tyttö 11/05 ja poika 03/08)
CrazyInLove...........kp 3/26..............yrotys käynnissä..........2
HAPPY-82...............kp22/35..............toukokuussa.................
(poika 4/00 ja tyttö 9/02)
Jonlii.......................kp19/30.............yritys käynnissä............
(poika 9/02, poika 9/04)
kylkiluu...................kp??/??..............tjottailua.......................
mervi-elina.............kp 4/25..............kesäkuussa..................
(kaksoset -00)
metsätähti.............kp22/28-30.........yritys käynnissä............
(pojat 06 ja 07)
äityli30...................kp25/27-31.......yritys käynnissä............3
(poika 11/02 ja tyttö 04/07)

Neljättä yrittävät



Suurperheelliset (?)






PLUSSANNEET :heart:
JULIAN 03/2009----LA ?
Pampuska (kp 25/28-29) LA 1.1.2010
Tuitutti (kp34/) LA ??
murunen1 05/2009 -- LA?
tuulia85 (kp31/27-39, yk1) LA?
Petite (kp22/27-28) LA ?
Snoopy (kp55/30) LA?
Peikonpähkinä LA?
Röllimuori (kp 33/??) LA?



HAAMUILIJAT
äityli30 (kp25/27-31, yk3) LA 31.1.2010

 
äityli ONNEA =)

Oireista? Mua on nyt kahtena aamuna väsyttänyt ihan kamalasti kun on pitänyt herätä ja viiden aikaan iltapäivästä viimeistään oon alkanut kovasti haukottelemaan ja nukkumaan meno on hiipinyt mieleen, mut nukkumaan en oo päässyt kun mies asuu töissä:/Onneks sentään yöks tulee kotiin niin voi sit pistää sen ihan toisiin hommiin :D En tiedä mitä tää on mut tällästä ei oo ppllut aikoihin (viimeks varmaan kun odotin sitä tuulimunaa) ja oon kuitenkin nukkumaan mennyt illalla jo viim. kymmeneltä, siis alkanut nukkuu, hommat on hoidettu sitä ennen ja aikasintaan lapset on herättänyt seiskalta et kyllä siitä pitäis ihan kunnon yöunet tulla.
Ja sit tää toinen mulla on nyt ollut ihan kamala makean himo, eilenkin oli pakko siis ihan pakko (naurakaa vaan) syödä kolme jäätelöpuikkoa, puol levyä suklaata ja puol pussia karkkia ennen kun himo lähti :eek: :ashamed:
Ja tänäänkin on mässänny karkkia ja suklaata aina kun lasten silmä välttää, on pakko kun himo on niin kova ja sit kun kävin lasten kaa kaupassa oli ihan pakko ostaa tonnikalasalaatin aineet ja tehdä sitä tänään, mä oon siitäkin unelmoinut kolme päivää ja enään en vaan malta odottaa (sitä en oo kyl syönytkään ikuisuuksiin) et tällästä ja ai niin vessassa on pitänyt parina viime yönä juosta.
Mä muutes luin eilen vauvakirjasta et alkio? kiinnittyy kohdunlimakalvolle noin 6vrk hedelmöittymisestä =) Niin jos jotakuta kiinnostaa...

:wave:
 
marjutti kumma juttu, mä oon aina saanut tiedon parin minuutin päästä ja oon siinä labran ulkona odottanut ja kerran jopa sisällä.
Täällähän pitää käydä aina labrassa antaa ensin pissanäyte, josta varmistetaan raskaus ennen kuin saa ekan neuvola ajan.
 
no kylläpä kestää yhdessä pissatestissä kauan :eek: ohhoh.

äää mä tuun hulluksi kohta, 4.6. pitäs alkaa menkat, ja tiistaina illalla eli pari päivää aikasemmin olisi kaverin synttäripippalot, tarkoitus olisi sitten ottaa vähän vettä väkevämpää.. huvittaisi niiiin tehdä testi jo tiistaiaamuna, sillä jos se näyttäsi plussaa nii en kyllä menisi ottamaan mitään. ja jos ei vielä näytä niin silloin voisi muutaman ottaakin, en kuitenkaan mitään kaatokänniä meinannut vetääkään. jos nyt sitten on edes tärpännyt siis.

äh kukaan varmaan saanut selkoa selityksestäni, oon niin väsynyt jotenkin tänään, kamala päivä töissä jne.. huhhuh.

mutta joo te, jotka olette testailleet ENNEN menkkojen oletettua alkamispäivää, niin montako päivää ennen olette saaneet edes pienen haamun tai selkeän plussan? voisikohan jo pari päivää ennen näkyä jos on tärpännyt?

*muoks* vitsi mä taas puhun vaan itestäni hohhoi ehkä nappaan jonkun kaverin mukaan ja lähden kahville kahvilaan :) aika synkkä sää :(
 
nii en tiiä oliko sitte jotenki niin ruuhkaa vai mikä siellä on ongelmana :kieh: nuin minäki ajattelin et saan jopa tiedon muutaman minuutin päästä tai ainaki saman aamupäivän aikana.. joooh... mietin vielä oottelenko vai haenko testin kotiin :D kuitenki tuntuu vähän turhalta kotonakin testata, ku kuitenki saan tiedon maanataina, enkä jotenki siihen plussaan jaksa uskoa... vaikka oiretta on kyllä vaikka minkälaista :LOL:
 
Moikka!
Mulle voi päivittää kp 3/26 mun kierto on nyt ollu jo kaks kuukautta noin lyhyt. :eek:
Yritys siis täysillä käynnissä ja yksi pettymyskin jo takana.
Nooh, onhan tässä aikaa. :)

Iästä on ollut puhetta, jotenka vastaan tässä omalta osaltani siihenkin, että vuosia löytyy 28.

Onnea kaikille plussanneille, teitä onkin jo monta. :flower: :heart:


Hei te, joilla on jo ennestään lapsosia, muistatteko kuinka monennella yrityskerralla heistä tärppäsi?
:)

Meillä 1. tuli ekasta, 2. tokasta, joten ei liene vaikeaa arvata, mistä kierrosta tärppiä odottelen saapuvaksi.. :D hehhee..
Sen verran realistinen olen kuitenkin, etten sitä nyt itsestäänselvyytenä tietenkään pidä. :)

Juhannuksen tienoilla sitten taas jännätään onko "sutiminen" tuottanut tulosta. :whistle: :D
 
Heips pitkästä aikaa, Onnea kaikille plussanneille teitä on tosiaankin runsaasti!

Mulle vois päivittää 7/28, kun yritän nyt tasoittaa kierron lääkityksen avulla. Mulla ensimmäinen onnisti eka kierrosta joten olen nyt jo vähän kärsimätön kun joutuu kaikkia apukeinoja yrittämään, mullahan kierto jämähti 14 pv useiksi kuukausiksi.
No nyt ollaan taas normi kierroissa ja ovistakin vois pikkuhiljaa etsiä.

Oon aloittanut uudessa työssä ja tosi kiireinen, iltatöitä myös. Onneksi on pitkiä valoisia iltoja. :)

Pullero-pallero Mulla tuli haamu n 10pv oviksen jälkeen ekassa raskaudessa. Tosin jo viikon päästä rinnat oli tosi kipeät ja tiesin raskaudestani.

Marjutti saattaa olla erikäytäntöjä terkkareissa. Ehkä oli viikonloppu pukkaamassa päälle ja kun edellinen pv oli pyhä niin rästissä aiempia kokeita. Meidän terkkarissa neuvolatädit tekee vastaanoton aikana testit ja ne saa odotellessa. Minäkin olisin niin kärsimätön että kävisin kyllä hakemassa oman testin... Onnea joka tapauksessa.
 
moi!

marjutti: kyllä minä oon saanu vastauksen heti. tai siis silleen että koe otettu ja vähän aikaa joutunu odottelee. Mut minä oon aina vaatinu sen testin otettavan verestä kun mulla ei jostain syystä pissatestit oo antanu tulosta. Siksi tää onki nyt niin ihmeellistä kun sain elämäni ekat viivat tikkuun! se verikoe kestää yleensä saada tulokset vuorokauden että sen ymmärtäisin jos olis otettu verikoe sulta pe ja tulokset tulis vasta ma. meinaatko pitää meidät tosisaan jännityksessä maanantaihin asti? :D

Hei tyttelit, ei muuta ku peitot heiluu!! täällä tuntui olevan ovisaikoja käsillä!!! :D oispa niin kiva ku saatais vielä jatkaa samassa pinossa odotusaikakin.

lapset mulla on saanut alkunsa suunnilleen ekasta ja tokasta kierrosta kaikki. nyt oletin jo iän tuovan hidasteita mut ei onneksi. :)

metsätähti: tottakai tästä kierrosta heti!! ei muuta hyväksytä! :D
 
No niin, voisko joku kiva päivittää mulle listaan että nyt ois kp 4/28-30, eli siis ovis osuu tämän kuun ihan loppuun, silloin yritystä alotellaan(yrityskerta 1 ), esikoisessa meni muutama kuukausi, saa nähdä kauanko nyt saadaan yrittää :D muutkin on täälä kertoilleet ikäjuttuja, eli ikää mulla 28 , mies saman ikäinen, ja nyt siis tahdottaisiin pikkusisarus 1v 9 kk ikäiselle tytölle :heart:
PALJON PLUSSIA ROPISSUT TÄÄLÄ; tahtoo pian joukkoon! :kieh:
 
jaha nii joo tänään oli lämpökin about 0,4astetta korkeemmalla kun yleensä. ja eilen se oli siis matalammalla kun yleensä :) saattaapi olla että se ovis oli just. tosin en oo mitenkää hirmu tarkasti seuraillu lämpöjä että en sitten tiiä.. noh :) saa nähdä ;) tänään kuitenkin ois tarkotus viettää vielä myöhäistä perjantai-iltaa kahden kesken jotai mukavaa puuhaillessa, kunhan kulta kotiutuu ;)

täälläpä on monella aikaisin tärpännyt :) musta tuntuu että pitäis vähän palata maan pinnalle, mä kun koko ajan olen niin innoissani vaikka on vasta eka yrityskierros menossa.. blah. ei saa nuolaista ennen kuin tipahtaa :p
 

Yhteistyössä