Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

Petite: näkyy ja oikein selvästi!! ihana!! onnee sullekkin ihan älyttömästi!!! mihin sulla osuis laskettuaika? mulla menkkojen mukaan 23.1. mut jos lasken että ovis olis ollu viikkoa myöhemmin niin se menis suunnilleen tonne 28.-30.1.

Kiitos kaikille!! tää on tosiaan jotenki niin uskomatonta että ei tätä tajua! :D
Huomenna teen aamupissasta testin ja katotaan mitä se näyttää. :)

yritin tosiaan ottaa kuvaa tosta testistä mutta en saanu hyvää. Ihan selvästi siinä punasta väriä näkyy ja vielä nyt kun se on kuivanu niin vielä selvemmin. mut kuvassa näkyi niin haaleena..
huomenna jos sais paremman kuvan.

mäkään en tahtois vielä täältä lähtee pois ennen kuin saan varmistuksen tuohon testiin.. roikun siis täällä lukemassa teidän kuulumisia. :) en jotenki uskalla vielä siirtyä odotuspuolelle. :|
 
Mistä näitä plussia oikein tulee? :LOL: Onnea kaikille haamuilijoille ja plussanneille. :wave: Onnea muille yritykseen.

Mä oon tehny joka päivä nyt testin :ashamed: En usko todeksi... :whistle: Ei se viiva missään testissä saman vahvuinen ole ollu kun kontrolliviiva, mutta nyt ne jo näkyy ihan kunnolla. Jopa isäntä kävi penkomassa tuon ½ tuntia sitten tehdyn ja totes että no onhan tuo ihan selvä. Ehkä skeptikoin myös sen takia, että kaksosia odottaessa tule vahvempi viiva ja hormoniakin oli varmaan vähän enemmän mukana... Tiedä häntä.

Katottiin eilen Sairaala-sarjaa (se synnytys kohta) ja meidän toinen tytöistä sano: " meillekin joskus sitten tuommoinen vauva... Vauva-poika... Pikkuveli! He eivät siis teidä että tulossa on, mutta pikkuveljeä kovasti molemmat haluaa. Sisko ei, mut veli... :heart: Huomenna kun lähetään mummoloihin niin ihan varmasti möläyttelevät jotain pikkuveli-läppää.. Mitäs siihen sitten sanoo? Kun ajateltiin vasta ultran jälkeen kertoa.

Tulipa tekstiä. Hyvät illanjatkot kaikille!
 
:hug: Röllimuorille ja Peikonpähkinälle Mulla pitäs olla laskureiden mukaan L.A. vasta 1.2. ja sehän on miehen syntymäpäivä :D Todellisuudessa edessä on sektio noin viikkoa ennen,paitsi et viimeksi kuopus päätti syntyä jo aiemmin ja mut leikattiin sit päivystyksenä rv 38+3. Synnytys käynnistyi kotona vesien menolla ja sairaalassa alko jo pirulliset supparit jotka loppu kun sain troppia suoneen.
Mä kävin jo kurkkimassa helmikuun pinoa, mutta ilmoittaudun varmaan sitten sekä tammi- että helmipinoihin kun se tulee ajankohtaisemmaksi. :)


Plussausonnea nyt oikein kovasti kaikille ja ovistuulia kierron keskiväliä lähestyville :wave: :wave: :wave:
 
pullero-pallero meillä mies silittelee jo mun masua ja tänäänkin sanoi et "siellä voi jo pikkuinen kasvaa" ja "jokohan siellä joku on?" myös tänään tiedusteli et "mikä sun olo on?" "joko on oireita?"

Mulla on kyllä nyt pari päivää ollut älytön nälkä koko ajan ja tänään mulla on koko päivän ollut ihme mielitekoja koko ajan.Maha on kyllä taas ihan turvoksissa. Taidan ottaa center-tuutin ja mennä sohvalle kattoo telkkaria :p
 
Taitaa vaan olla kuvaajassa vikaa B) , kännykällä tuon kuvan ottaa räpsäytin. Testi oli apteekin halpistesti; Clinic Basic -merkkiä. Otin sen, kun maksoikin vaan alle 4 euroa. Herkkyys on paketin mukaan 25mIU/ml, eli onko se sitten herkkä? Ylin viiva on siis kontrolli, alempi testiviiva ja tuo alin on testin ns.taitekohta. Mut ihan selkeä punainen viiva testiviivan kohdalla kyllä on. Ja 99% varma lupaa testin paketti....
 
Jos sitten alkais lukemaan teidänkin kirjoituksia =) Plussasta huolimatta haluaisin hengailla täällä vielä vähän aikaa. En todellakaan pysty vielä orientoitumaan tuohon positiiviseen testiin... :eek:

mely, olen ymmärtänyt, että apteekin testi ei ole kovin herkkä ja just sen takia varma JOS testaa vasta kun menkat myöhässä ;) Eli jos vielä ens viikkoon koittaisit kärvistellä! =) Mulla on peukut ja varpaat pystyssä sun puolesta!!!

Onnea petite ja röllis!!! :heart: :hug: Keskustellaankohan me vielä samassa pinossa odotuspuolella =)

pullero-pallero pistänee peitot heilumaan helluntaina :D Ja sit pari viikkoa jännäilyä edessä... Kyselit, miten muiden miehet suhtautuu kuumeluun. Meillä ainakin erittäin kylmän viileästi :LOL: Ensimmäisen kanssa vähän sama juttu, asia konkretisoitui muutenkin kunnolla vasta kun vauvan liikkeet alkoivat tuntumaan masun läpi. Toki mies on innolla mukana projektissa, varsinainen kuumeilu tosin jää ihan omille harteilleni.

Jos sitten siirtyis taas vaihteeksi napostelemaan jotakin... :D Hyvää tulevaa helluntaita kaikille!
 
Hei taasen! Palailenpa kirjoittelemaan välillä tänne, kun olen vain käynyt lueskelemassa juttujanne. Häävalmistelut ovat pitäneet kiireisenä ja aikaa on enää aikas vähän...iik...

Onnittelut siis kaikille plussanneille ja myös haamuilijoille! :heart:

Sunnuntaina siis täällä lentää ehkäisy roskikseen ja sitten katsotaan miten käy... hui kun jännittää valmiiksi! :D Meillä mies jo aloittamassa innoissaan yrityksen ja muisteli kaihoisasti esikoisen yritystä... taitaa olla innoissaan, kun minullakin halut ovat vähän erilaiset kuin ehkäisyn kanssa eli niitä odotellessa :D
 
Ihanaa, paljon plussanneita tullut!! OIKEIN PALJON ONNEA KAIKILLE! :flower: :heart:

Meilläki on nyt ehkäisy jätetty pois, mut tässä kierrossa ei viel varsinaista yritystä ollu, mut seuraavassa alkaa kunnolla! Jeee :) Ja onneks tää kierto alkaa olla lopuillaan, eli ei mene kauaa kun saa taas alkaa jännäillä.
Täällä nyt kp 26/n.31.

mmiilia

*muoks* Niin ja mulle kans vois lisätä listaan et ennestään on poika 11/07 :)
 
Kerta kaikkiaan naiset!!! Plussia on tullut ihan ropisemalla kun pari päivää vietin poissa (töissä) :LOL: ONNEA KAIKILLE!!! Mitkä fiilikset??

Itse elelen täällä melko rauhallisissa tunnelmissa... en tiedä onko ovista ollukaan, mutta sen verran on kylä vatsaa nippaillut että todennäköisesti jotain on irronnut... nyt kp 24. Mitään raskausoireita ei ole.. tai ainakaan mitään selkeää =)

Nyt odottelenkin rauhassa vielä viikon verran ja rupeen vasta sit odottelemaan mitä tulee... Mullahan noi kierrot on ollu 30-37 päivää, joten ihan varmasti en edes tiedä milloin menkat myöhässä..

ikäkysymykseen... mä oon siis tosi vanha teidän ihanien nuorten naisten pinossa :ashamed: Ikää siis 28... ja mies täytti just 30. Mut me ollaan vasta nyt aikuistuttu ja valmiita vanhemmiksi...
Toivottavasti täällä ei oo ikärasismia ja saan jatkaa kuumeilua seurassanne :LOL:

Ja sit tohon, et miten mies suhtautuu lapsentekoon.. no.. ainakin siihen TEKOON suhtautuu suurella mielenkiinnolla ja kyllä se yks päivä jo sanoi että on mittaillut auton takakonttiakin ja todennut et sinne vaunut mahtuu...

:p

Muksaa helatorstaita kaikille... mä painun nyt salille treenaamaan :wave: :D
 
Torstai 21.5.2009



Kuka?-------------kp-------------Koska?--------------------YK

Esikoisesta haaveilevat

bellaa....................kp??/26-28.........kevään aikana..............
dana88.................kp 5/29...............yritys käynnissä............5
Dreamin86............kp14/29..............yritys käynnissä............3
Fenkku..................kp??/??...............toukokuussa..................
Guess80................kp24/30-37........yritys käynnissä............1
janelle...................kp24/27.............yritys käynnissä............2
kaapo80................kp10/30..............yritys käynnissä............2
Lily88.....................kp67/25-28........kesä-heinäkuussa?.......
marjutti86..............kp67/??..............tjottailua.......................
mely.......................kp27/30-39.......yritys käynnissä.............
Milli ja vauvahaave..kp??/??............mahd.kesällä.................
napiiri....................kp28/??..............yritys käynnissä............2
pullero-pallero.....kp??/??................yritys käynnissä..........."0"
Sayang..................kp32/25-29........yritys käynnissä............1

Pikkukakkosta toivovat

Afu-82...................kp12/28-33.......kesällä/tjottailua..........
(tyttö 2/08)
Annien...................kp 6/31..............yritys käynnissä..........1
Elppa.....................kp43/??..............yritys käynnissä..........1
(poika 6/08)
Emmy83.................kp??/??..............toukokuussa................
garden...................kp??/??.............kesällä/häiden jälkeen...
Kiki85.....................kp??/??..............loppukesästä...............
(poika -08)
love87....................kp62/28-29........huhti-kesäkuussa........
minttumaaria76......kp22/27......... ...yritys käynnissä...........
mmiilia....................kp26/31.............yritys käynnissä.........."0"
(poika 11/07)
Nanna1980............kp??/??..............kesäkuussa.................
(tyttö 8/07)
NeitiKat..................kp??/??..............kesällä.........................
(tyttö 12/08)
Oravannahka.........kp??/28-42........kesän tienoilla..............
panicroom..............kp??/??..............kesällä.........................
(tyttö 10/05)
sanzibar.................kp39/25-30.......yritys käynnissä............2
(poika 6/07)
Sybilla....................kp11/31...............tjottailua......................
(tyttö 4/08)
Tansuli...................kp??/??..............touko-kesäkuussa........
Tillukas..................kp 9/31-35?........yritys käynnissä...........1/2
Veeruska-81..........kp11/28..............yritys käynnissä..........
(tyttö 12/07)
Veikka....................kp??/??..............tjottailua......................
Zara81...................kp17/??.............yritys käynnissä...........2
Äiskä80..................kp 8/??..............yritys käynnissä...........
Äpyli.......................kp 7/26..............yritys käynnissä..........
(poika 11/08)

Kolmatta kuumeilevat

Alina78...................kp31/29-30........yritys käynnissä...........2
(tyttö 2/05, poika 3/07)
BornToLose............kp 7/21..............yritys käynnissä...........1
(tyttö 11/05 ja poika 03/08)
CrazyInLove...........kp32/28.............kevään/kesän aikana...
HAPPY-82...............kp21/35..............toukokuussa.................
(poika 4/00 ja tyttö 9/02)
Jonlii.......................kp18/30.............yritys käynnissä............
(poika 9/02, poika 9/04)
kylkiluu...................kp??/??..............tjottailua.......................
mervi-elina.............kp28/23..............kesäkuussa..................
(kaksoset -00)
metsätähti.............kp21/28-30.........yritys käynnissä............
(pojat 06 ja 07)
äityli30...................kp24/27-31.......yritys käynnissä............3
(poika 11/02 ja tyttö 04/07)

Neljättä yrittävät



Suurperheelliset (?)






PLUSSANNEET :heart:
JULIAN 03/2009----LA ?
Pampuska (kp 25/28-29) LA 1.1.2010
Tuitutti (kp34/) LA ??
murunen1 05/2009 -- LA?
tuulia85 (kp31/27-39, yk1) LA?
Petite (kp22/27-28) LA ?
Snoopy (kp55/30) LA?
Peikonpähkinä LA?
Röllimuori (kp 33/??) LA?



HAAMUILIJAT

 
Kiitos onnitteluista. Vieläkin ihan epäskoinen olo - taidan tehdä ensi viikolla vielä varmistustestin. Oireista; ei vieläkään yhtään mitään! Viikoista ei tosiaan mitään hajua, voi periaatteessa olla kaikkea väliltä 3-7...

mmiilialle hurjat tsempit ekaan tulevaan varsinaiseen yrityskiertoon! =)

Ikäkysymykseen en ole tainnut muuten osaltani edes ehtinyt vastaamaan - itse olen 27 ja mies 32. Kyllä sitä vielä jaksaa vauvan kanssa valvoa ;)
 
Afu kiitos päivityksestä :)

ja Snoopy kiitos tsempeistä! =) ja erityisesti, vielä kerran ONNEA PLUSSASTA! :heart: ihanaa! Jännä miettiä et sillon oltiin samassa pinossa -07 vuonna odottamassa esikoisia ja nyt sulla jo masussa uus pikkunen, ja mullaki toivottavasti pian.. :)

Mulla ollut oviksesta lähtien nyt semmosta outoa nippailua ja menkkamaista jomotusta alamasussa (ihan niinku esikostaki alkuraskaudes... :whistle: ) mutta en kyllä tärppiin nyt usko, ku ei tosiaan ihan kunnon yrittämistä viel ollu täs kierrossa. Madam mammaki meille on lupaillut toista poikaa maaliskuussa 2010, eli enskierrossa sit pitäis vasta tärpätä :LOL: (uskoo ken tahtoo noihin ennustuksiin :D )

Ikäjutuista on puhuttu.. Mä taidan olla aika nuorimmasta päästä vissiin. Täytin pari kk sitten 21 ja mies täyttää muutaman kk päästä 22. Esikoisen sain siis 19 vuotiaana. Mun mielestä ei katso ikää, et koska on valmis äidiksi tai isäksi, vaan ihan muut asiat :) Ihan sama haluaako joku lapsia jo 17 vuotiaana tai sit 3-kymppisenä, kaikilla kuitenki erilaiset elämäntilanteet jne. Ja Guess80 sähän oot vielä nuori nainen kuules! ;)

Nyt kattoon jos ruoka olis valmista..

P.S. Ihanaa ku on koko perheen yhteinen vapaapäivä tänään! Nyt onki tullu oltua niin paljon töissä, et tekee hyvää hengähtää. Oi kun pian sais olla taas äippälomalla :heart: Poden välillä tosi huonoo omatuntoa siitä et esikko joutuu hoidossa olla :ashamed: :snotty: Onko muilla samanlaisia ajatuksia??

mmiilia
 
:wave: Täällä yksi kääkkä, ikää tulee kesällä jo 33 mittariin :wave:
Pelkäsinkin,että se jo vaikuttas raskautumiseen, mutta eipä tuolla onneksi vielä ollut merkitystä. Edelleen epäuskoinen olo, eikä oikeestaan tunnu niin hienolta kuin ajattelin etukäteen :ashamed: Eli aina sitä murehtii jotain, jos ei muuta ni sitä ettei oo murehdittavaa :LOL: Tämä pienokainen tietysti meille jo viides, niin vauva-arki sinällään jo tuttua,kuten odotuskin. Mutta ainahan tämä on ainutlaatuinen tilanne ja pienoinen ihme, eli luulen että konkretisoituu sitten kun mieli alkaa tottua ajatukseen uudesta vauvasta.

Plussailuja toivottelen kovasti tänne kaikille :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:
Kiitos onnitteluista. Vieläkin ihan epäskoinen olo - taidan tehdä ensi viikolla vielä varmistustestin. Oireista; ei vieläkään yhtään mitään! Viikoista ei tosiaan mitään hajua, voi periaatteessa olla kaikkea väliltä 3-7...

mmiilialle hurjat tsempit ekaan tulevaan varsinaiseen yrityskiertoon! =)
näihin kirjaimellisesti tiukka peesi! :D se vaan poikkeuksena että viikot ei ihan 7 mulla vielä voi olla :)

ikägalluppiin sen verta että 30 vee on täynnä!
 
Mä olen sitten semikääkkä ens viikolla 32 mittariin :D

ONNEA PALJON plussanneille!
Mun puolesta olkaa tässä pinossa niin pitkään kun siltä tuntuu, mä ainakin tykkäisin olla "hengessä" mukana teitin raskauksissa ja HAAVEILLA omasta :heart:

Jotenkin mulla tullu tänne huonosti naputeltua ku ei vielä yritys päällä... Mutta käyn kovasti lukemassa PLUSSISTA ja muiden kuulumisista! :hug:

Kat
 
Hih, kiva että muitakin "vanhuksia" löytyi :hug:
Ja juu NeitiKat, luulen että täällä tulee vielä roikuttua jonnii aikaa, ootte kuitenkin niin mukavaa sakkia että haikeeta siirtyä uusiin ympyröihin :ashamed: Tulkaahan sitten mukana! :wave:
 
snoopy ONNEA SELVÄSTÄ PLUSSASTA=)

röllimuori kiitos kannustuksesta, kovasti yritetään:)Ja jännitetään... kumpa aika vaan menis hieman nopeammin:)

Guess no et sä nyt vielä niiiin vanha ole ;) Ja tottakai sovit meidän keskelle kuumeilemaan ja tietenkin jatkamaan sit odotus puolellla:)

Meille ei uutta, kaikenlaista syötävää tekee mieli ja jännittää kovasti, onneks päivät menee suht nopsaan lasten kanssa, varsinkin kun nyt on hienot ilmat ja ollaan oltu kaikki päivät ulkona.

mä meen kattoo sairaalaa... :wave:
 

Yhteistyössä