Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

Maanantai 18.5.2009



Kuka?-------------kp-------------Koska?--------------------YK

Esikoisesta haaveilevat

bellaa....................kp??/26-28.........kevään aikana..............
dana88.................kp 2/29...............yritys käynnissä............5
Fenkku..................kp??/??...............toukokuussa..................
Guess80................kp21/30-37.........yritys käynnissä............1
janelle...................kp21/27.............yritys käynnissä............2
Kaapo80................kp??/??..............kevään-kesän aikana....
Lily88.....................kp64/25-28........kesä-heinäkuussa?.......
marjutti86..............kp64/??..............tjottailua.......................
mely.......................kp24/30-39.......yritys käynnissä.............
Milli ja vauvahaave..kp??/??............mahd.kesällä.................
napiiri....................kp25/??..............yritys käynnissä............2
pullero-pallero.....kp??/??................yritys käynnissä..........."0"
Sayang..................kp29/25-29........yritys käynnissä............1

Pikkukakkosta toivovat

Afu-82...................kp 9/28-33.......kesällä/tjottailua..........
(tyttö 2/08)
Annien...................kp 3/31..............yritys käynnissä..........1
Elppa.....................kp40/??..............yritys käynnissä..........1
(poika 6/08)
Emmy83.................kp??/??..............toukokuussa................
garden...................kp??/??.............kesällä/häiden jälkeen...
Kiki85.....................kp??/??..............loppukesästä...............
(poika -08)
love87....................kp59/28-29........huhti-kesäkuussa........
minttumaaria76......kp19/27..............yritys käynnissä...........
mmiilia....................kp55/29-37........kesäkuussa.................
Nanna1980............kp??/??..............kesäkuussa.................
(tyttö 8/07)
NeitiKat..................kp??/??..............kesällä.........................
(tyttö 12/08)
Oravannahka.........kp??/28-42........kesän tienoilla..............
panicroom..............kp??/??..............kesällä.........................
(tyttö 10/05)
sanzibar.................kp36/25-30.......yritys käynnissä............2
(poika 6/07)
Snoopy..................kp53/30..............yritys käynnissä............
Sybilla....................kp 8/31...............tjottailua......................
(tyttö 4/08)
Tansuli...................kp??/??..............touko-kesäkuussa........
Tillukas..................kp 6/31-35?........yritys käynnissä...........1/2
Veeruska-81..........kp 8/28..............yritys käynnissä..........
(tyttö 12/07)
Veikka....................kp??/??..............tjottailua......................
Zara81...................kp14/??..............yritys käynnissä...........2
Äiskä80..................kp 5/??..............yritys käynnissä...........
Äpyli.......................kp 4/26..............yritys käynnissä..........
(poika 11/08)

Kolmatta kuumeilevat

Alina78...................kp28/29-30........yritys käynnissä...........2
(tyttö 2/05, poika 3/07)
BornToLose............kp 4/21..............yritys käynnissä...........1
(tyttö 11/05 ja poika 03/08)
CrazyInLove...........kp29/28.............kevään/kesän aikana...
HAPPY-82...............kp18/35..............toukokuussa.................
(poika 4/00 ja tyttö 9/02)
Jonlii.......................kp15/30.............yritys käynnissä............
(poika 9/02, poika 9/04)
kylkiluu...................kp??/??..............tjottailua.......................
mervi-elina.............kp25/23..............kesäkuussa..................
(kaksoset -00)
metsätähti.............kp18/28-30.........yritys käynnissä............
(pojat 06 ja 07)
Peikonpähkinä.......kp??/??..............tjottailua/toukokuussa..
(kaksostytöt 9/06)
äityli30...................kp21/27-31.......yrityskäynnissä.............3
(poika 11/02 ja tyttö 04/07)

Neljättä yrittävät

maximilian.............kp??/28..............tjottailua......................
Röllimuori..............kp31/??...............yritys käynnissä..........1

Suurperheelliset (?)

Petite...................kp21/27-28..........yritys käynnissä.....5.lapsi...yk 3




PLUSSANNEET :heart:
JULIAN 03/2009----LA ?
Pampuska (kp 25/28-29) LA 1.1.2010
Tuitutti (kp34/) LA ??
murunen1 05/2009 -- LA?
tuulia85 (kp31/27-39, yk1)



HAAMUILIJAT
Peikonpähkinä
 
täällä odottelua edelleen.. menkkajomotusta on ollu nyt muutaman päivän. silleen säännöllisen epäsäännölisesti.. välillä ei mitään ja sit välillä kourasee pari kertaa ikävästi. ja nivuset on sikakipeet, mitähän tääki nyt sitten on.. :kieh: huoh alan oleen kyllästyny tilanteeseen, tällä viikolla lähtee kyl uus soitto tk:hon, olishan se kiva tietää missä ne menkat luuraa.. :whistle: ja olo on turvonnu, toisaalta olo vois enteillä menkoista, mutta eipä sieltä mitään ole tullu.. |O
 
Täälä elellää kp4/26
Aattelinki jo tuossa reilu viikko tuonnenpana, et joko ois tärpänny, ku oli niin alavatta kipiä, yms. Mut se taiski olla ovis.
Meillä poika 11/08, alkanu vieroksuun tissiä, yöllä se kelpaa unentokkurassa =) parempi näin nii ei tarvi alkaa erikseen vierottamaan.
 
Jaaha, se ois kp 28. En kyllä jaksa uskoa olevani raskaana. Lauantaiaamuna oli kyllä hiukkasen kuvottava olo mutta josko se sitten johtui liian myöhään anopin kanssa otetusta yömyssystä. Toisaalta 1 siideri ja yömyssy, ei uskois että se kovinkaan paljon aamuiseen oloon vaikuttaa. Minä kanssa ihan tavalliseen tapaan otan sidukkaa plussaan asti ja sitten loppuu jos raskaana olen. Enpä minäkään liiemmälti alkoa yleensäkään ota ja tupakkaa en ollenkaan käytä. Mutta, tosiaan jännittäviä hetkiä tässä elellään, keskiviikkona pitäis menkat sitten alkaa. Olen yrittänyt positiivisia puolia keksiä siitä jos en ole raskaana ja kyllä kai niitäkin muutama on.. :)
 
ON: täällä hiukkasen nivusia särkee.. sit aiemmin oli hirvee voimat pois olo ja väsymystä kyl on.. Mä poltan tupakkaa, mut se loppuu ku saan tietää olevani raskaana. Ei liiemmin oo tupakka maistunu tänään.. kp 24, milloin olis hyvä testata? ei hitsi ku ei malttais odottaa... eli siis kp 12 plussasin ovistestin. Eli siis ovis oli kp 13 tod.näk. ja eikö mulla pitäis järjen mukaan menkat alkaa (JOS ALKAA), niin n.20 päivä ? eli keskiviikkona? hmmmm.
 
eiikä tää on ihan tuskaa, koko ajan jostain kuulee vauvauutisia. taas tuli läheisestä ystävästä tieto että hänelle tulee vauva. :) tottakai siis olen iloinen mutta kun itse tässä omassa jännityksessäni elelen niin aina jotenkin .. emmä tiiä tulee niin kova vauvakuume ja toivo siitä että kumpa onnistuisi meilläkin ja saadaan kertoa sitten iloisia uutisia mekin:)

en tosin tiedä miten kaikki suhtautuvat, minäkin olen niin nuori, pian parikymppinen vasta ja mies on reilun vuoden vanhempi. mutta mikäs siinä, meillä on kummallakin kuitenkin melko paljon elämänkokemusta ja sanokoot muut mitä sanoo, meidän omat mielet sanoo niin että nyt olisi oikea aika ja kumpikin on valmis :) ja tiedetään tosiaan mitä vauva tuo mukanaan, eli paljon iloa ja rakkautta, mutta myös paljon työtä ja vastuuta. selvillä ollaan asioista, ollaan molemmat hoidettu vaikka kuinka monia pikkulapsia ja muutenkin lähipiirissä on paljon lapsia.

no joo en tässä selostele sen enempää, tulipa nyt kerrottua ikäni ja jos joku täällä alkaa syrjimään sitten tai haukkumaan tms, niin se on sitten jokaisen oma mielipide :)

olisi muuten kiva tietää muidenkin ikää suunnilleen? :)
 
mun ikä käy vissiin aika hyvin ilmi :LOL: eli 22 oon, mies on 20. kyllä sen ite tietää millon on oikea aika =) ei kannata ressata siitä mitä muut tulee ajatteleen, kylläpä te sit pääsette näyttään kaikille et pärjäätte :heart:

 
pullero-pallero , sitä päivää jännäillessä :D
Kylläpäs täällä on "nuoria" kuumeilijoita.. kuten minäki :D mäki oon parikymppinen. ja ukkeli on 23 v (huomenna) ;) et kyl meilläki ikää on vähän, mutta eipä se tosiaan ikää katso. Munki vanhemmat on kyselleet et milloin se meille muksu tulee ja sanovat et muswta tulee hyvä äiti :) et tosiaan tuntuu et mä oon "hurjastellu" ihan tarpeeksi jo tuossa "nuorempana" ;D et tuli biletettyä ym ym. mut tuntuu et ei sitä enää jaksa :D tykkään enemmän olla kotosalla. mut tietty tulee välillä sellasia oloja et ois kiva vähä päästä tuulettuu tyttöjen kans. mut nyt en ees muista millo viimeks baaris olisin käyny tai kunnolla ollu juopuneena :D huhhuh heijaa, tunnen itseni jo liianki vanhanaikaiseksi :s :D
 
).) Sunnuntaina tikkuun haamujen haamu. Tänään iltapäivällä haamu, mutta ehdottomasti jo silmin havaittavissa... Että näin. :LOL: :heart: Viikoista ei oikeesti oo yhtään mitään tarkkaa, ainoastaan että on 3+6 --> 4+3 tuolta väliltä. Ehkä. 3 viikon päähän tilaan gynen selvitettäväksi että missä mennään vai mennäänkö missään.

Vielä en uskalla poistua täältä... Saanko olla?
 
Peikonpähkinä, hui jännää sun aikas ! onnea jo etukäteen :) kyllä se melko plussa tulee. Haamuhan on viel iha normaali tuolla välillä aika monella :)
Ja tietty saat olla!! :heart: :LOL: :flower:

HEII !! OLISIKO mitään sellainen juttu, et ku ihmiset täällä testailee oviksia ja raskauksia niin laittais tänne kuvia niistä ??? :) ne olisivat mielenkiintoisia ja sit voi verrata aina omaan jos tulee sellaisia mitä verrata :D
 
Mely, tuolla on jo tuo kuvia raskaustesteistä-ketju. Siel on jo aika kiitettävästi niitä kuvia.

Me ollaan miehen kanssa molemmat 25v ja tosiaan kakkosta tässä jo yritetään ni jotenkin sitä osaa ottaa rauhallisemmin tän yrittämisen kun esikoisesta. Tai ainakin toistaseks osaa :D Kai se johtuu siit et on päivät aika hyvin täytetty jo muullakin toiminnalla ni ei kerkii miettii nii kauheesti. Toisaalta kun jo tietää et millasta on olla raskaana ni ei malttais odottaa et saa vielä uudestaan kokea sen.
 
pullero-pallero: Se ikä on vaikea asia, riippuen millaisia ihmisiä on lähistöllä. Mä aloin odottamaan esikoista kun olin 20v. ja kesken yo-kirjotusten :snotty: Mun äidin puolen suku on konservatiivista ja vanhoillista, joten uutinen ei tainnut ilostuttaa ketään muuta kun meitä ja miehen puolen sukua :D Mut mitä väliä, oon niin monissa asioissa elänyt niin kuin muut haluaa ja päätin että ei enää, tää on mun elämä enkä heitä hukkaan enää hetkeäkään vaan sen takia että jonkun muun mielestä mun pitäis tehdä toisin. Joten, kannattaa myös mielestäni varautua niihin nihkeisiin vastaanottoihin kun kerrotte vauvasta, ettei sitten tipu korkealta kun itse niin onnessaan ja jos joku muu ei ole. No, tulipas tiukkaa tekstiä :LOL:

Ja mä siis 24v. kahden lapsen äiti B)

Hurjasti onnea Peikonpähkinä :heart: :flower:

 
pikkasen ulkona nyt jutuista kun en oo pariin päivää kirjoitellut.
Peittoa ollaan kyllä heiluteltu et jos se ovis nyt täs jossain pyörii niin luulis et ois hyödynnetty :D Mua jänää kovasti et voisko mun masussa ruveta kasvamaan jotain mut sit taas on kuitenkin aika vahva tunne etten oo raskautumassa... =) :(
Koko päivä oon ollut poikien kanssa ulkona ja ne simahti samantien kun vein iltapuuron jälkeen sänkyyn.

peikonpähkinälle hurjasti onnea:) Mitkä fiilikset:)?

Iästä oli ollut puhetta elikkäs mä oon 25 kahden lapsen äiti ja mies 29 kahden lapsen isä :D
Mä oon sitä mieltä et iällä ei juurikaan oo mitään tekemistä sen asian kanssa et kuinka valmis on vanhemmaksi vaan se on kyllä kiinni ihan muista seikoista.

pullero-pallerolle kovasti plussatuulia:)
 
no mun vanhemmat ei oikein ollut vähän aikaa sitten hyvissä väleissä mun kullan kanssa, en nyt jaksa tarkemmin selittää mutta kaipa ne nyt ihan ok väleissä on.. mun suvussa on muutenkin melko nuorena saatu lapsia että siinä ei mitään, mutta kullan vanhemmista en tiedä.. heidän mielestä pitäisi varmaan olla lähemmäs 30 ennenkuin lapsia hankkii :D nooh.. tosiaan, itekkin oon kyllä miettiny että elämä on liian lyhyt siihen että alkaisi tanssimaan muiden pillin mukaan. omapa on elämämme ja tulevan palleroisenkin elämästä aiotaan tehdä niin hyvä kun vaan voidaan :)

itselläni ei ollut mikään maailman paras lapsuus alkoholistiperheessä joten tosiaankin tiedän mitä en ainakaan halua lapsellemme.

pidetään peikonpähkinälle peukkuja :) ja muillekin toki :) :heart:
 
voi vinde, Peikonpähkinä!!!! Mahtis uutinen! :heart: Onnea kovasti haamujen haamusta ja haamusta! Plussa on aina plussa ;) Hienosti alkoi tämä viikko :)

mely, sinuna odottelisin ihan rauhassa ainakin keskiviikkoon asti. Ihan turhaan vaivaat mieltäsi turhilla negoilla, kun liian aikaisin testattuna niitä varmasti satelee. Malttia ja sinnittele loppuviikkoon. Jos on ihan selkeitä r-oireita, näkyy se tod.näk. myös testissä. Silloin voi hyvin testailla jo ennen viimeistä kp:ää.

ON: tänään oli pariin otteeseen sellaiset mahavihlaisut, että menin töissäkin ihan kaksinkerroin. Sattui ihan prkleesti, oi toivottavasti enteilisivät menkkoja! Laitoin siteenkin ihan varmuudeksi, mutta ei vieläkään mitään... Tää alkaa olla jo surkuhupaisaa - kp 53! :headwall: :LOL: Mä oon taatusti joku luonnonoikku.
 
Metsätähti kyseli fiiliksistä... Eilen oli vielä semmonen, että nooh, katotaan nyt. Eihän sitä voi tietää mitä tulee vastaan (esim. KM...), mut illalla nukkumaan mennessä isukki yllätti... :heart: Insonöörimies kun on, niin alko miettimään että mihin vauvansänky mahtuu ja miten pitää meidän sänkyä siirtää että mahdutaan kaikki makkariin... Söpöä. Eli isukki vahvisti sen, että kyllä se vauva taitaa olla tulossa. Vieläkin olen aika skeptinen ja uskon että kaikella on tarkoitus.

Huomenna teen vielä testin illalla, poltan viimoset kessut ja juon yhden oluen (ehkä jopa alkoholittoman) ja sit alkaa odotus. 3 viikon päähän tilaan sen ultran ja jos siellä on sitten kaikki ok niin kerrotaan muillekin.

Niin ja vielähän me sitä eilen naureskeltiin, että ihme hedelmällisyys ku napsahtaa suurin piirtein vieressä istumisesta... :LOL: No täytyy olla iloinen siitä.
 
Onnea peikonpähkinä!

Eilen käytiin gyne-polilla: kaikki merkit raskaudesta on hävinneet. Enää ei näkynyt edes, kummasta munasarjasta hedelmöitynyt munasolu oli, mutta minä sitten valistin, että vasemmasta se oli. Lääkäri antoi luvan jatkaa ehkäisyttä, lääketieteellistä syytä ehkäisyyn ei ole. Totesi vaan, että voi olla, että jos heti tärppää, niin raskauden kestoa ei välttis tiedä ennen ultraa lainkaan.

Jippii! Saan nauttia toisen kuukauden peräkkäin luonnollisista hormoneista haluineen! Jostain syystä pupuilu on vaan kivampaa, kun on hiukan jännitysmomenttia mukana ;)
 
onnea peikonpähkinä!!!! :flower:

täällä monsuunit pysyny pois. :D just äsken tilasin pari testiä netistä. ajattelin että jos ei viikonloppuun mennessä oo menkat alkanu niin sit vois jopa kokeilla testaamista :) odottavan aika on pitkä.... :whistle:
 

Yhteistyössä