Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

Afu ja Happy: onpa ihana kuulla että muutkin ajattelevat samoin. Tuntuu vaan itsestä niin tyhmältä edes epäröidä kun haluaa sitä vauvaa kuitenki niin kovasti. :headwall:

Happy miten sulla sit menee toi ehkäsyn lopetus? onkos sullakin pillerit vielä käytössä vai miten? Onpa kiva kun on kenen kans menee suht samoilla päivillä niin saa tosiaan jännätä sit yhtä aikaa! :) Nyt odottelen menkkoja alkavaksi. Kai ne tuossa viikonloppuna saapuu.

Mulla ei oikeestaan oo aina noita ovis oireita. ihan muutaman kerran elämäni aikana on ollut selvät oireet mut yleensä en edes tiedä milloin ovis on. :ashamed: Mut kierto menee niin että menkkojen jälkeen ekat kaks viikkoo on ihan ok olo ja sit ku se ovis on menny niin seuraavat kaks viikkoo pitäs saada syödä koko ajan! |O Siis mä vaan syön kaks viikkoo ennen menkkoja!!! argh!!

Tuosta valkovuodosta.. mulla on ollu valkovuoto kans huomattavasti runsaampaa nyt tän viimesen ipanan jälkeen. vaikuttaisko siihen sit se että kun menkat oli niin kauan pois?? voiko se edes vaikuttaa?? siis se on todella ärsyttävää!! ja kävin muutama viikko sit papakokeesa ja ottivat samalla hiivakokeetki ja kaikki oli ok. vaik ajattelin että mulla olis vaikka oireeton hiivatulehdus tai jotain. kun kutinaa ei ollut mut valkovuotoo senki eestä. :ashamed: sori tällanen ällötys lima avautuminen.. :ashamed:

muoks.. luin happy noita juttuja ja siis ilmeisesti oot jättäny hormonaalisen ehkäisyn jo pois?? :ashamed: blondilla taas ei mee kaikki jakeluun ensimmäisellä kerralla..
 
mely tsemppiä :D odottamisen kannalla minäkin, parempi testata sit ku oikeesti on menkat myöhässä ja mahis saada se kunnon plussa. helppoa tietenki näin sanoo, tee niinku ite parhaaksi näet :p ite olisin testannu sit ku menkat vajaan viikon myöhässä.

täti poistumaan päin, onneksi. huomenna taas tulee mies kotiin, ihanaa :heart:
torstain ja ihanan keväisen ilman kunniaksi hernerokkaa keittelen :p
 
^^
Niin mä täs yritän pinnistellä ainaki tiistaihin :D jos nyt maltan odottaa :D mut minut tuntien nii sen teen kuitenkin aikaisemmin.

Ollu kyl aivan ihana ilma ulkona ! :) aurinko paistaa aij että. tulee hyvälle mielelle
 
mely Heti sit tänne kertomaan kun testaat! :) Voipi olla melko haasteellista odottaa ensi tiistaihin. Sinne on niin pitkä aika!

).( Oireet hävinneet. Pari päivää yhtä huippauskohtausta lukuunottamatta ei ole ollut mi-tään. Ei mitään. Ei mahakipua, ei pahaa oloa, ei mitään mitä viimeisen viikon on ollut. Luulen, että mielikuvitukseni kyllästyi keksimään oireita ja lopetti tylsistyessään. ;)
 
Kylläpä täällä on keskustelu vilkastunut! =)

Tänne ei sen kummempia kuulu, edelleen ehkäisy käytössä ja miestä suostutellaan yrityksen aloittamiseen... sen verran jo totesi, et onhan se hänenkin vastuulla, jos en halua enää laastareita itseeni liimailla, että joko ehkäisy hoidetaan muulla tapaa tai sit annetaan tulla jos on tullakseen-meiningillä :D Eli kyllä se mieskin sen toisen lapsen haluaa :D :D :D

Onko muilla ollut ehkäisyn aikana lämmöissä eroja esim. lämpö laskee, kun menkat alkaa vai pysyykö tasaisesti samana?

Huomasin vaan et mulla pysy nyt samana lämmöt (36,4) vaiks kuukautiset oli just äsken. Yleensä siis laskee 36,1:teen, kun menkat alkaa... outoa.... lisäksi huonoa oloa ja huimausta... mietin tässä et pitäiskö tehdä testi, mut sit järki sanoo et laastareista se vaan johtuu tai siitä et oon tulossa kipeäksi :eek: tai sitten kuumemittarikin huijaa :D
 
Röllimuori: Kai se on ihan normaalia välillä vähän epäillä näitä vauva-juttuja kun kuitenkin on niin suuresta asiasta kyse ;) mut on se varmaan sit yhtä juhlaa jos/kun plussa pärähtää testiin.. :D
Mulla otettiin hormonikierukka pois helmikuun alussa, mut nyt ollaan käytetty kumia. Halusin päästä ensin selvyyteen vähän omasta kierrostani, ennen kun aletaan yritys ja olihan niitä kuukautisiakin kieltämättä jo vähän ikävä kunnen niistä 5 vuoteen ole saanu nauttia ;) heh..

garden: Hyvä et oot saanu suostuttelen jo noin hyvälle mallille, jatkat vaan ni pääset meiän kans pian jännäileen ;) mä en oo koskaan mittailu lämpöjäni muuta ku kipeenä, en osaa sanoo tohon lämpö-juttuun oikeen mitään :( viisaat auttakaa!!

mely: Toivottavasti testaat pian, en jaksais enää odottaa :D
 
Lauantai 21.3.2009

Afu-82....................kp11/28-33.......(loppu)kesän aikana........*
Riippitsiip...............kp18/28-29............maaliskuussa............ 5
Tuulia85.................kp13/27-39.......huhtikuussa....................1
Veeruska-81..........kp30/26-28......tjottailua..........................2
Snoopy..................kp??/30...........maalis/huhtikuussa...........2
mmiilia...................kp26/30-37...........kesäkuussa............. ....2
Oravannahka.........kp??/28-42......kesän tienoilla.................2
bellaa....................kp??/26-28......kevään aikana..................1
mely......................kp34/27-32........yritys menossa...............1
CrazyInLove..........kp22/28............kevään/kesän aikana.....3
maximilian.............kp??/28............parin kk päästä...............4
Milli ja vauvahaave..kp??/??............mahd.kesällä.................1
garden...................kp??/??............touko-kesäkuussa......... 2
minttumaaria76......kp??/??............maaliskuussa.................2
kylkiluu..................kp??/??............tjottailua.........................3
Röllimuori...............kp??/??.............maaliskuun lopussa.......4
Tansuli...................kp??/??..............touko-kesäkuussa....... 2
BornToLose............kp??/??...............toukokuussa...............3
BabySeven.............kp??/??..............heinä/elokuussa..........8
Tillukas...................kp??/??...............huhtikuussa................2
Marjutti86...............kp 6/??...............tjottailua....................2
Dana88..................kp??/22..............yritys käynnissä...........1
Veikka....................kp??/??................tjottailua.....................2
Emmy83.................kp??/??................toukokuussa.............. 2
Tuitutti...................kp26/28...............yritys käynnissä...........
Lily88.....................kp 6/25-28.........kesä-heinäkuussa?......
HAPPY-82...............kp12/??...............keväällä.......................
Kaapo80................kp??/??...............kevään-kesän aikana...

PLUSSANNEET :flower:
Julian 03/2009
 
Veeruskalla ja melyllä alkaa kyllä olemaan jo aika lupaavat kp:t =) . Eiköhän ensi viikolla viimeistään selviä mikä tilanne on :wave: . Niin ja danalla oli myös lupaavan kuuloista!

Itsellä ei mitään erikoisempaan. Menkat vaan tuntuvat kestävän ikuisuuden, kun alussa on pari-kolme "tuhrupäivää" ja sitten sama menkkojen lopussa :| . Iltavuoro olis tänään suunnitelmissa, mies tulee jo aikaisemmin kotiin että tämä mamma pääsee "tuulettumaan" töihin :LOL:
 
Huomenta! :)
Nyt yötyö on tehty, huh että oli rankka tossa neljän viiden aikaan vielä pinnistellä :D
Eipä niitä menkkoja eilen kuulunu kyllä.. :) mittailin muuten vaan lämpöä töissä nii se näytti 36.6, et aika koholla sillee.. :eek: Palelin kyllä hirveesti eilen ja nytki istuskelen sohvalla peitto korvissa.. :D mut tääl kämpässä on kyl usein muutenki kylmä, et on vaikee sanoa johtuuko ne hormooneista :D
Mutta joo, nyt mulla onkin piiitkä viikonloppu, tiistaina vasta sit töihin, oi että :) saa vähälepäillä jne :p
Mitäs tänne muuta kuuluilee?
 
ei hitto pitäisköhän mun huomen tehä aamulla testi :eek: ollu semmosta outoa oloa, (voisko sanoa mun tapauksessa etovaa, en ole varma) on hiukka ällö olo :(
sanokaahan te, kannattaakohan mun vielä testata.. pelottaa et jos se ei näytä negaa viel jos oisinki raskaana.. hmmm
 
Joo kipeeksihän mä tulin ja jouduin lähteen töistä kesken päivän pois... joku ihme vatsatauti, kun maha ihan sekaisin ja niin huono olo ettei voinu ajatellakaan ruokaa. Siitä syystä ei lämmöt laskenu ilmeisesti, kun nytkin pientä kuumetta. Mut ainahan sitä voi viikonlopun sairastaa ja pääsee sitten taas terveenä ens viikolla töihin.... ei mene ainakaan tehokasta työaikaa hukkaan =)
 
Happy: eikö oo kumma homma että yleensä niin ärsyttävät menkat ovat monen vuoden tauon jälkeen niin kovasti odotetut! :) Mullakin kun oli kaks vuotta pois niin kyllä kovasti odottelin jo alkavaksi :D

melyn tilanne kyllä alkaa jo jännittää! :snotty:
niin ja missäs danan mensut viipyy jos kerta testit negaa? josko se ei vielä vaan allkanut raskaus näy?? toivossa on hyvä elää.. ;)
 

Yhteistyössä