Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

Täällä uusi vauvakuumeinen ilmottautuu :wave:
Nyt olisi se aika kun aloitamme avokkini kanssa lapsen yrittämisen. Ollaan jo pitkään toiveiltu ja haaveiltu. Ovis oli luultavasti viime viikonloppuna, joten menkat alkaisi noin parin viikon päästä.. Toivotaan etei siis ala, mutta tiedämme ettei lapsen saaminen ole mikään itsestäänselvyys ja yrittämiseen voi mennä hyvin pitkään.

Olen juuri täyttäny 23v, mies 25v. Esikoista toivotaan :heart:
 
Jos vaan mukaan mahtuu niin täällä olisi myös yksi vauvakuumeinen ja tarkoitus olisi aloittaa plussan metsästys kun saa menkat ohitse. Tänään siis kp 1 ja kolmatta lasta yritetään. Kotona on jo 4-vuotias tyttö ja 2-vuotias poika. Molemmat ovat saaneet helposti alkunsa eli heti ensimmäisillä yrityskerroilla, saa nähdä kuin käy tällä kertaa. Kierto on ollut aika tasaisesti sen 29-30. Olen 30-vuotias ja mies on 33. Mieluusti minäkin ajoittaisin lapsen syntymän alkuvuoteen mutta kun nyt kerran sain miehen ylipuhuttua niin pitänee aloittaa heti pikimmiten. =)
 
jeiii..
Viimeinkin saan tämmöiseenkin liittyä kun saatiin avon kanssa sovittua että koska alotetaan toisen lapsen yrittäminen. Eli puhuttiin että ensi kuussa alkais yrittäminen. Lopetan sillon esikoisen imetyksen ni vois olla helpompaa tuo raskautuminenkin.
Esikoinen syntyi '08 ja on nyt jo tomera pikkuneiti.
Äiti on 25v. kotiäiti ja talouteen kuuluu tietysti mies ja pari kissaa.
 
babyseventestailin tossa lauantaina ja negaa näytti :( ajattelin nyt odottaa, muutoin petyn uudemman kerran :( koitan täs ajatella hieman niinkin et en mä varmaan raskaana oo, nii pettymys ei olis nii suuri sit ku testaa uudestaa jos vuotoa ei näy :snotty: hmm, pitääköhän mun missä vaiheessa soitella jonnekki jos vuotoa ei kuulu ja negaa näyttää? sanokaahan te viisaammat ;) :D
 
ai vitsi ihanaa ku tulee uusia koko aika tänne :) Moro vaaan! :) huomaa kyl et kevät tuo fiiliksiä vauvan tekoon, voisin näin väittäää ?;)

Ai vitsi mä kävin tossa hierojalla tänään, ja on kyllä semmoinen tunnekin et ''väännetty'' on paikkoja :D 3 varttia selkä kokonaan niin maksoi 18 euroa :) ei paha siis.

Täällä Hämeenlinnassa ollu hirveä myrsky tänään, tai yhtäkkiä alkoi sataamaan iha kunnolla :eek: heti kun ajatteli et ihanaa kohta kesäkin jo näyttää tuloaan, nii eikun sataa kaatamalla lunta :D
 
Hei vaan taas kaikille joukkoon liittyneille!

Päivät lämpenee ja porukka innostuu! Nyt vaan kaikille kovasti plussatuulia ja mukavia vauvan teko hetkiä :D

Afu
Listaan vois mulle laittaa että "pikku" kakkosta kesällä tilaukseen :)
Mely
Riippuu varmaan missä asut mut joissain kunnissa pääsee terv.asemalle veritestiin?! Ei kuullostanu lainkaan pahalta tuo hieronnan hinta!!! =)

Kat

 
^^ no siis juu :D kylhä tääl pääsee terveysasemille :) mä vaan aattelin et kannattaisko se tosiaa mennä suoraan lääkärin puheille vai mitä :(

Ei hitto tää vaavikuume vaan kovenee päivä päivältä enemmä :s ja koko ajan tarvii olla kyyttäämässä eri sivustoilla vauvakuvia ja videoita :D
 
paljonko lämpö on yleensä jos on raskaana eikä välttämättä ole tietoinen siitä? onko siinä 37 paikkeilla? Mulla on nytki 36.0-36.7.. mitä ny mittailin äsken ja sit viimeks mittasin torstaina illalla. hmm.
 
Heips!

Tervetuloa vaan kuumeilemaan uudet!

Mely: ei muuta ku soittoa terkkariin ja veritestiin! Kun luulenpa että lääkäriki tuumaa ekaks myös että raskaustesti otetaan. Sit jos se on nega niin kannattaa varmaan suunnitella lääkärill menoa. Ja miettimään uusiksi.. näin mulla on ollu jokaisessa raskaudessa kun en taho siihen testiin sitä plussaa saada vaikka raskaana olisinki.

Omaan napaan ei mitään uutta. menkat jyllää nyt päällänsä ja se yksi pilleriliuska kummittelee tuolla. kovasti toisaalta tekis mieli jättää se syömättä mutta jos mä nyt kuitenki sen vielä nappailen kun noita muitakin lääkkeitäkin joutuu vielä syömään.
Sitte alkaa kyllä jo jänskättää!

plussaonnea kaikille!!!!
 
Kp1/27. Itkupotkuraivari. Teen testin varoiks aamulla, mutta kyllä vain oman mielenrauhani vuoksi. Kaikki keksimäni oireet loppu ajat sitten ja nyt on vuotoa vaikka muille jakaa. Ei siis mitään epäselvyyksiä siitä alkoko menkat vai onko jotain tuhruttelua. Tana.
 
mäki aattelin mennä terkkarille vaikka ottaa verikokeen jos siel näkyis jotain. et mäki ssan mielenrauhan :D eihän tästä tuu mitään :( kai ne ottaa suoraan raskaustestin verikokeesta? ja kuinka nopeasti verikokeessa näkyy jos on raskaana?
 
mely terkkarissa kyllä otetaan ensisijaisesti raskaustesti pissasta. Se on halvempaa tk:lle. En nyt ihan muista tarkalleen, mutta verestä kyllä näkyy aiemmin kuin pissasta. Esim. jos epäillään kohdunulkoista niin verestä se näkyy "paremmin". Oon ollut itse töissä yhden kaupungin keskussairaalan päivystyksessä, ja siellä tuki näitä joskus vastaan.

Tuitutti :hug: Jospa se tästä kierrosta tärppäisi sitten =)

Uudet kuumeilijat lisäilen teitä aina sitä mukaan listaan kun ilmoittelette. Ja jos joku jää vahingossa pois, niin viestiä vain uudestaan. Nyt on tullut uusia vähän ajan sisään aika paljon, niin joku voi jäädä huomaamatta :wave:

Afu
 
onpa tullu paljo tekstiä ja uusia kirjottelijoitakin =) kiva!

täällä takana tapahtuma rikas viikonloppu, mukavaa oli. eilen oli pikkusta särkyä ja 'nippailua' vasemmalla puolella alavattassa, mietin et ei mulla ovis kuitenkaan vielä ole. oisko jotain munasolun kypsymiseen liittyvää?
kp taitaa olla 8 tänään..

melylle tsemppiä :hug:

kaikille kivaa ja keväistä uutta viikkoa! =)
 
Mua jännittää jo ihan hirveesti tää tuleva yritys. Kuitenkin jo ens kuussa. Ens kuussa on myös esikon neuvola ja aattelin sieltä kysyä hieman ohjeistusta ku ens kuun alusta lähtien alan imetystä vähentään et loppukuusta oon jos sitten lopettanu sen.
Kattelin mahakuviakin eilen ja hirmuinen mahakuumekin on :D Ois niiiin ihanaa olla taas raskaana. Siit sitten nauttiskin jotenkin eri tavalla toivottavasti ku meille ei varmastikaan tule kahta lasta enempää.
 
Aurinkoista mutta kirpeetä pakkashuomenta!
Tänään pitäis siis aloittaa pillerit, viiminen laatta.. vai alotanko? ;) Ehkä mun pitää vaan miettiä että parempi siirtää vielä hetki eteenpäin.. Jos tärppäiskin hetikohta niin laskettu aikakin olis joulukuun puolella.. Joten kiltisti nappaan illalla pillerin. :) ja jatkan kuumeilua :) muille plussaonnea!!
 
Tervetuloa kaikille uusille kuumeilijoille!! Onpa mukavaa ku on tullu näin paljon uusia lisää :)

Röllimuori: Mulla samat ajatukset noitten kiertojen kanssa..ei millään jaksais odottaa enää, et tulis vielä ne yhet menkat ja sit vast pääsis alottaa yrityksen, mut taistelen itteni kanssa ja yritän pysyä lujana tän asian kanssa :) ja voimia sulle kanssa jos sen yhden laatan aiot vielä napsia :hug: Toisaalta on tää odotuskin ihan jännää ;)

Zara81: Sulle kans voimia odotukseen(tiedän ettei oo helppoo), on sit taas jotain uutta "projektia" kun yritys alkaa ja uutta jännäilyä ;)

Pistettäiskö jonkun näkönen esittelykierros pystyyn? Minkä ikäsiä ootte, onko jo lapsia ennestään ja minkä ikäsiä, yms.. ollaan varmaan kaikki jo jotain itestämme kerrottu mut mä oon ihan jo unohtanu ku on tullu niin paljon lisää porukkaa joukkoon.. :)

Voin alottaa :) elikkä oon pian 27 ja mies 30, yhdessä ollaan oltu n.5 vuotta ja naimisissa vuosi ja ensimmäinen yhteinen lapsi olis toiveissa. Itellä on edellisestä suhteesta 9 vuotias poika ja 7 vee tyttö. Ja vauvakuume on TODELLA KOVA!!! :)

Aurinkoista päivänjatkoa kaikille!!
 
Tiistatai 24.3.2009

Kuka?-------------kp-------------Koska?-----------Haaveissa?--yk
Afu-82....................kp14/28-33.......(loppu)kesän aikana.......2
Petite.....................kp21/28-29.........maaliskuussa............... 5
Tuulia85.................kp16/27-39........huhtikuussa..................1
Veeruska-81..........kp 5/28...............tjottailua.......................2
Snoopy..................kp??/30..............maalis/huhtikuussa.......2
mmiilia...................kp29/30-37.........kesäkuussa..................2
Oravannahka.........kp??/28-42........kesän tienoilla...............2
bellaa....................kp??/26-28.........kevään aikana...............1
mely......................kp37/27-32........yritys menossa...............1
CrazyInLove..........kp25/28.............kevään/kesän aikana.....3
maximilian.............kp??/28..............parin kk päästä..............4
Milli ja vauvahaave..kp??/??............mahd.kesällä..................1
garden...................kp??/??..............touko-kesäkuussa.........2
minttumaaria76......kp??/??.............yritys käynnissä.............2
kylkiluu..................kp??/??..............tjottailua........................3
Röllimuori...............kp??/??..............maaliskuun lopussa.......4
Tansuli...................kp??/??..............touko-kesäkuussa.........2
BornToLose............kp??/??..............toukokuussa.................3
BabySeven.............kp??/??..............heinä/elokuussa...........8
Tillukas...................kp??/??..............huhtikuussa..................2
Marjutti86...............kp 9/??..............tjottailua.......................1
Dana88..................kp??/22.............yritys käynnissä............1
Veikka....................kp??/??..............tjottailua.......................2
Emmy83.................kp??/??..............toukokuussa.................2
Tuitutti...................kp 2/28.............yritys käynnissä...........
Lily88.....................kp 9/25-28.........kesä-heinäkuussa?......1
HAPPY-82...............kp16/??.............keväällä........................3
Kaapo80................kp??/??..............kevään-kesän aikana...1
NeitiKat..................kp??/??..............kesällä.........................2
Nanna1980............kp??/??..............heinäkuussa................2
Zara81...................kp??/??..............huhti-toukokuussa?.....2
Alina78...................kp 2/29-30........heti...............................3
AnnieNam...............kp??/??.............huhtikuussa..................2
love87....................kp 4/28-29........huhti-kesäkuussa.........2

PLUSSANNEET :flower:
Julian 03/2009
 
Vielä muutama viikko sitten olin jo hetkittäin epätoivoinen kun mies oli aluksi vastahakoinen kolmanteen lapseen, no nyt sitten kun alkaa lähenee päivät jolloin yrittäminen aloitetaan niin pälkähtää mieleen taas aikalailla asioita.. ja pelkoja. Edessä kuitenkin taas aikamoinen rääkki(jos menee samalla kaavalla kun edelliset) ja saletisti kolmas sektio tulossa. No, kahdesta edellisestä selvitty ihan hyvin ja on se raskaus ja vauvat vaan niin ihania! Tiesin heti toisen jälkeen että haluan kolmannen. Ja mistä sitä tietää kuinka kauan saa seuraavaa odottaa joten hommiin vaan!
 
Nyt on selvää, koska meidän yritys alkaa, kun on kierukan (hormoni) poistoaika varattuna. Pääsiäisen jälkeen peitot alkaa heilumaan muutakin kuin hauskanpito mielessä ;) Voi kunpa pääsiäinen tulisi pian!

Joku tuolla kaipaili taustatietoja. Olen 29-vuotias, mies 36. Toisemme olemme tunteneet kesällä kolme vuotta, seurustelun alusta nyt 2,5vuotta. Naimisiin mentiin vuodenvaihteessa 07-08 ja tyttö tuli perheeseemme toivottuna ja odotettuna helmikuussa 08. Salamarakkaudesta pikaperhe, mutta niin rakas. Jo esikoista odottaessa on puhuttu, että seuraavaa lasta pyydetään alkuvuoteen 2010, jos annetaan.
 
Täällä olis yksi uusi vauvakuumeilia esikoinen on meilkein kaksi ja iski vauva kuume mieheni kanssa ei olla oiken yritetty mutta tässä huhti-ksäkuussa olis tarkoitus ruveta oikein kunnolla yrittään. Oon 21wee ja mieheni on 23 kiertoni on todella säännölinen 4/28-29 ja ovis olis huhtikuussa suunnilleen 17 päivä vielä testillä varmistaa. taitaa tää kevät olla aikaa jolloin kaikki haluu vauvoja. en ole oikein kehdannut puhuu kuumeestani muille. paitsi tietenki ystävälleni.

Mulla oli tässä 1kk taakse päin hormoonit käytössä mutta jouduin lopetamaan ne kun papa kokeessa oli jotain solu muutoksi. maltia vaan pitäis löytyy. haaveissa olis toinen vaava ja äkkiä :)
 
Miehen kanssa ollaan molemmat 25v ja pikkuneiti on 9kk. Yhdessä ollaan oltu '04 vuodesta asti ja naimisiin ollaan menossa tänä vuonna. Vauvakuume vaan kasvaa.... :) ens kuussa loppuu imetys joten raskauskin alkais olemaan enemmän mahdollinen.
 
Heipsan, eipä ole tullu pariin päivään kirjoiteltua.. töissä kiirettä ja kaikenlaista. Tää kierto tuntuu jotenkin superpitkältä ja se vähän tympii... Vaihdoin takaisin oman,vanhan nikkini joten Riippitsiipin voi päivittää Petiteksi :D
 

Yhteistyössä