Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

laskeskelin muutamallakin ovislaskurilla et tärppipäivät olis mulla huhtikuun eka viikonloppu, noin 3 ja 4.4. eilen kuitenki alko menkat, et voisko nuin pitkälle venyä tuo? pitkä kierto (33päivä ) oli kyllä nyt viimeksi, sitähän ei voi kyllä ku arvailla minkä pitunen kierto nyt tulossa.

haluaisin tunnustella et onko jonkunlaisia ovis tuntemuksia =)
 
Tiistai 17.3.2009

Afu-82....................kp07/28-33.......(loppu)kesän aikana........*
Riippitsiip...............kp14/28-29............maaliskuussa............ 5
Tuulia85.................kp09/27-39.......huhtikuussa....................1
Veeruska-81..........kp26/26-28......tjottailua..........................2
Snoopy..................kp??/30...........maalis/huhtikuussa...........2
mmiilia...................kp22/30-37...........kesäkuussa............. ....2
Oravannahka.........kp??/28-42......kesän tienoilla.................2
bellaa....................kp??/26-28......kevään aikana..................1
mely......................kp30/27-32........yritys menossa...............1
CrazyInLove..........kp18/28............kevään/kesän aikana.....3
maximilian.............kp??/28............parin kk päästä...............4
Milli ja vauvahaave..kp??/??............mahd.kesällä.................1
garden...................kp??/??............touko-kesäkuussa......... 2
minttumaaria76......kp??/??............maaliskuussa.................2
kylkiluu..................kp??/??............tjottailua.........................3
Röllimuori...............kp??/??.............maaliskuun lopussa.......4
Tansuli...................kp??/??..............touko-kesäkuussa....... 2
BornToLose............kp??/??...............toukokuussa...............3
BabySeven.............kp??/??..............heinä/elokuussa..........8
Tillukas...................kp??/??...............huhtikuussa................2
Marjutti86...............kp02/??...............tjottailua....................2
Dana88..................kp??/22..............yritys käynnissä...........1
Veikka....................kp??/??................tjottailua.....................2
Emmy83.................kp??/??................toukokuussa.............. 2
Tuitutti...................kp22/28...............yritys käynnissä...........
Lily88.....................kp 2/25-28.........kesä-heinäkuussa?......
HAPPY-82...............kp09/??...............keväällä.......................
Kaapo80................kp??/??...............kevään-kesän aikana...
PLUSSANNEET :flower:
Julian 03/2009
 
Alkuperäinen kirjoittaja mely:
Ei vieläkään merkkejä menkkojen alkamisesta. :D Mulla ollu vähä kovana vatta tänää :/ tunne et pitää päästä vessaan mut siellä saa istuakki sen verran et alkaa tympäsee :D

Mulla on ollut lähes sama juttu, tosin vatsa ei ole kovana vaan ihan normaali. Yhtenä iltana vain neljä kertaa kävin vessassa istumassa, mutta "tyhjin käsin" lähdin pois. Outoa. Seuraava päivä oli taas ihan normaali, paitsi että molempina iltoina vatsa meni jotenkin pinnalta kovaksi hetkeksi aikaa. Kesti ehkä tunnin. Mitkä päivät sul on mely menossa?
 
Heips vaan kaikki!

Mulla olis sit huomenna viimeinen pilleri tästä toiseksi viimesestä liuskasta. Sit vielä se yks liuska.. eli ilmeisesti tuonne huhtikuun loppuun menee sit mulla tää tositoimien alotus :)
On se jännä tuo ihmismieli kun välillä tekee ihan hirveesti mieli vauvaa mut nyt kun se alkais olla ajankohtaista niin alkaa jotenki pelottaa :headwall: ihan ristiriitaiset tunteet. tai eniten mulla varmaan pelottaa oma jaksaminen kun se ei aina oo paras mahollinen. :/

mut ei kai se auta kuin lähteä saunomaan
 
Tuitutti , mullaki vähä vaihtelee toi vattan oleminen :D ny on ollu taas iha ok vatta, normaali.
Mulla on menos 30/27-32.. mä kun taas en oo varma mu oikeesta kierrosta. et viimeks kesti kyl sen 32 kptä. Pillereitä ku söin nii sillo oli 27kp.
 
Röllimuori: Meillä taitaa osua aika samoihin aikoihin toi yrityksen alotus, saadaan sit jännätä yhessä ;) Pakko silti myöntää, et mulla on välillä samat fiilikset ku sulla. Aika ristiriitaista, koko ajan on kauhee vauvakuume, eikä malttais millään odottaa, et pääsis alottaa yrityksen, mut silti samalla jännittää ja mietityttää niin pirusti. On tää naisen ajatusmaailma niin ihmeellinen :D

riippitsiip: Kuulostaa niin tutulta noi ovulaatio-oireet. Mulla oli kans ihan järkyt kivut tässä ekassa luomukierrossa, kävin jo mielessäni läpi kaikki pissatulehduksesta-kohtutulehdukseen.. Ja sit ihmetytti ku oireet kesti 5 päivää :eek: mut lääkäri rauhotteli, et se on ihan normaalia! Ootko kans lopettanu lähiaikoina jonkun hormonaalisen ehkäsyn? (Oot voinu siitä aiemmin mainitakin, mut oon aika vähän lukenu noita alkupään juttuja..)

mut nyt lenkille..hyvät päivänjatkot kaikille :D
 
Keskiviikko 18.3.2009

Afu-82....................kp 8/28-33.......(loppu)kesän aikana........*
Riippitsiip...............kp15/28-29............maaliskuussa............ 5
Tuulia85.................kp10/27-39.......huhtikuussa....................1
Veeruska-81..........kp27/26-28......tjottailua..........................2
Snoopy..................kp??/30...........maalis/huhtikuussa...........2
mmiilia...................kp23/30-37...........kesäkuussa............. ....2
Oravannahka.........kp??/28-42......kesän tienoilla.................2
bellaa....................kp??/26-28......kevään aikana..................1
mely......................kp31/27-32........yritys menossa...............1
CrazyInLove..........kp19/28............kevään/kesän aikana.....3
maximilian.............kp??/28............parin kk päästä...............4
Milli ja vauvahaave..kp??/??............mahd.kesällä.................1
garden...................kp??/??............touko-kesäkuussa......... 2
minttumaaria76......kp??/??............maaliskuussa.................2
kylkiluu..................kp??/??............tjottailua.........................3
Röllimuori...............kp??/??.............maaliskuun lopussa.......4
Tansuli...................kp??/??..............touko-kesäkuussa....... 2
BornToLose............kp??/??...............toukokuussa...............3
BabySeven.............kp??/??..............heinä/elokuussa..........8
Tillukas...................kp??/??...............huhtikuussa................2
Marjutti86...............kp 3/??...............tjottailua....................2
Dana88..................kp??/22..............yritys käynnissä...........1
Veikka....................kp??/??................tjottailua.....................2
Emmy83.................kp??/??................toukokuussa.............. 2
Tuitutti...................kp23/28...............yritys käynnissä...........
Lily88.....................kp 3/25-28.........kesä-heinäkuussa?......
HAPPY-82...............kp 9/??...............keväällä.......................
Kaapo80................kp??/??...............kevään-kesän aikana...

PLUSSANNEET :flower:
Julian 03/2009
 
Röllimuori ja happy kyllä muakin vähän hirvittää/jännittää ajatus vauvasta. Siis on kyllä toivottu, mutta eniten mua jännittää miten tuon esikoisen kanssa jaksaa tulevan raskaus- ja pikkuvauva-ajan. Itselle nousi jo melkein kylmähiki kun viime viikolla menkkoja odottelin alkavaksi, ja tajusin että jos nyt olisin jo tullut raskaaksi niin ikäeroa olisi ollut vain 1v9kk. Ehkä tää tästä, ja ehtiihän tuo tyttö kasvaa myös sen 9kk odotuksen aikana =)

Sellainen kysymys, että lasketteko kiertopäivät alkaneeksi kun tulee jo vähäistäkin vuotoa ts. esim vessassa käydessä vain huomaa? Vai vasta kun kunnon vuoto alkaa?

Afu
 
B-7
Kun aloin oottaa 5:sta mulla oli kierron alussa tiputtelua.Lääkäriltä sitten np ultrassa kysyin,mistä pitää laskea kp 1 ja hän sanoi että siitä kun pienikin vuoto/tuhru alkaa.
Olin neuvolaan ilmoittanut viimeiset kk 3 päivää myöhemmällä päivällä,kun olin laskaenut kunnon vuodon alusta,en tästä tiputtelusta.Se oli jännä miten np-ultrassa sitten mitat vastasi päivälleen sen mukaan milloin tiputtelu oli alkanut,eli 3 päivää isompaa kun neuvolaan olin ilmoittanut =)
Eli itse ainakin lasken kp1 alkavan pienestä vilauksesta punaista :LOL:

 
B-7
^kuulostaa hyvältä mely
Mulla aina raskauksien alussa ollut tuota lorahtelun tunnetta,oon juossut wc:ssä tarkistamassa koska lorahtaa ja juossut side housuissa varuilta.Ja sitten ei oo mitään tullutkaan :LOL:
muuta ku + testiin :heart:
 
babyseven , ai kuulostaa?? :) Mä kun en hirveesti tiedä, kun ei oo kovinkaa kokemusta.. :) mulla on kyllä valkovuotoa lisääntyny... :snotty: tuntuu, et sitäki välillä lorahtaa.. :O onko se iha normaalii? meinaan, pelkään et kuhan ei oo mitään tulehduksia.. :(:(
 
yritän vähän väliä kokeilla onko rinnat kipeet tai nännit arat tai muuta.. :D mut eihän tietty kaikille tuu noita tuntemuksia.. mulla on kyl tunnetta et rinnat pikkaseen ois, mut se voi johtua siitä ku käyn aerobicissa :D
 
B-7
Oviksen jälkeen on kuivakausi mutta jos raskaus alkaa,yleensä valkovuoto lisääntyy siinä kierron loppuvaiheilla!!!!
Eli kuuluu asiaan ja entistä lupaavammalta kuullostaa :hug:
Mutten voi silti vannoa :LOL:
 
Jaa-a,oispa kyl ihana päästä testaamaan tässä kierrossa mutta eipä taida olla mitään tsaansseja. Melyn oireet kuulostaa kyllä lupaavilta :D :heart: Ens kierrossa pitää kyl jotenkin tasailla noita pupuilukertoja,mulla ei taida limakalvot kestää jatkuvaa hmmm.. yritystä. :whistle:
 
No kuitenni nää on iha kuviteltuja nää mun oireet :LOL: no toivottavasti ei mul nyt niin paljoo tää mielikuvitus lennä :p
mut kiva et kuulostaa lupaavalta nää mun oireet. :) eilen varasin jo uuden raskaudtestin ja meinaan täs ootella muutama päivä, et ku meinaan testata, jos ny sitä ennen ei täti tulis käymää :D
 
tuli tossa mieleen et kannattaiskohan mun oottaa esim tonne kp 39iin? ku laskin sen ku viimeks ku tulin raskaaks nii se ois ollu kp 39 haamuna, se oli muistaakseni kyl päivällä otettu, mut kuitenkin. sit ku menin siitä 4 päivän päästä tk:lle nii sain positiivisen tuloksen. Eli kannattaako mun odottaa kp 39? nyt on menos 32kp..
niin tietty jos sitä ennen vuotoa ei tuu :D
 
hei olen tällä hetkellä kaukana kotooni, pohjoisessa enkä ole käynyt täällä ollenkaan. minulla jatkuu raskaus ja mahaa nippailee tosi usein... maha on usein kipeä. toivottavasti se ei tarkoita mitään pahaa. :( tissit ovat vieläkin arat (tosi kipeät) ja turvonneet. toivottavasti tekin pian plussaatte. olin ultrassa ja sitä ei vielä näkynyt koska on saanut luultavasti alkunsa 06.03.2009 niin se on vielä niin pieni ettei näkynyt. uudestaan sitten myöhemmin kun on sen aika. verikoetestistä tuli myös positiivinen maanantaina.
 
Torstai 19.3.2009

Afu-82....................kp 9/28-33.......(loppu)kesän aikana........*
Riippitsiip...............kp16/28-29............maaliskuussa............ 5
Tuulia85.................kp11/27-39.......huhtikuussa....................1
Veeruska-81..........kp28/26-28......tjottailua..........................2
Snoopy..................kp??/30...........maalis/huhtikuussa...........2
mmiilia...................kp24/30-37...........kesäkuussa............. ....2
Oravannahka.........kp??/28-42......kesän tienoilla.................2
bellaa....................kp??/26-28......kevään aikana..................1
mely......................kp32/27-32........yritys menossa...............1
CrazyInLove..........kp20/28............kevään/kesän aikana.....3
maximilian.............kp??/28............parin kk päästä...............4
Milli ja vauvahaave..kp??/??............mahd.kesällä.................1
garden...................kp??/??............touko-kesäkuussa......... 2
minttumaaria76......kp??/??............maaliskuussa.................2
kylkiluu..................kp??/??............tjottailua.........................3
Röllimuori...............kp??/??.............maaliskuun lopussa.......4
Tansuli...................kp??/??..............touko-kesäkuussa....... 2
BornToLose............kp??/??...............toukokuussa...............3
BabySeven.............kp??/??..............heinä/elokuussa..........8
Tillukas...................kp??/??...............huhtikuussa................2
Marjutti86...............kp 4/??...............tjottailua....................2
Dana88..................kp??/22..............yritys käynnissä...........1
Veikka....................kp??/??................tjottailua.....................2
Emmy83.................kp??/??................toukokuussa.............. 2
Tuitutti...................kp24/28...............yritys käynnissä...........
Lily88.....................kp 4/25-28.........kesä-heinäkuussa?......
HAPPY-82...............kp10/??...............keväällä.......................
Kaapo80................kp??/??...............kevään-kesän aikana...

PLUSSANNEET :flower:
Julian 03/2009

 
mely jos vain maltat niin olen sen odottamisen kannalla. itsellä ei kyllä maltti pidä, ja testiä olen tekemässä jos vähänkin näyttää siltä että menkat on myöhässä. Tai sitten käyt ostamassa niitä Rfsun testejä (2kpl noin 5?) niin ei tuu liian kalliiksi B) . Itse asiassa mä tein ensimmäisen positiivisen testin noilla (haamu) kun tyttö aloin odottamaan.

julian toivottavasti kaikki kunnossa ja pikkuinen pysyy kyydissä =) . Erilaiset nippailut ja vatsakivut ovat kyllä tosi yleisiä alkuraskaudessa. Itsellä tuli noin 5 päivää tuhruvuotoa silloin kun menkat olisi pitänyt alkaa (kun siis Roosaa aloin odottamaan), ja en sen takia ensin tajunnut olevani raskaana.

Kiertopäivien laskemisesta itse olen myös alkanut laskemaan siitä kun vähänkin tulee paperiin. Hyvä tietää että joku lääkärinkin on sitä mieltä että siitä voi laskea.

Afu
 

Yhteistyössä