Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

B-7
Onnea Julian :flower: :hug:

Mulla taas kuume jäissä :| Josko kuitenkin alkuperäiseen suunnitelmaan vasta muutaman vuoden päästä annettaisiin tulla...Toisaalta yhtenä päivänä en enää kestä odottaa päivääkään,toisena taas mietin onko mitään järkee...
Kamalaa ajatuskamppailua,katsotaan miten käy :whistle:
Pysyn kuitenkin tässä pinossa kun ei koskaan tiedä...

Melylle myös + onnea!
Itsellä kyllä ollut useinkin raskausoireita just 2-6kk synnytyksestä,kun hormoonit hakee paikkaansa,mutta voihan se olla sitä toistakin :heart:

Myös rippitsiipille + onnea!!!Ihanaa kun saa jo olla yrittämässä :heart:

Alkoholista:itse oon elänyt sen suhteen normaalisti ennen + testiä.Esikon aikana en juonut odotusaikana pisaraakaan mutta seuraavista oon sen saunaoluen tai lasin viiniä ottanut joskus silloin tällöin.
 
Keskiviikko
Afu-82...................kp34/28.............kevään/kesän aikana.....2.
Riippitsiip..............kp8/28-29............maaliskuussa................5 .
Tuulia85...............kp03/27-39.......huhtikuussa....................1.
Veeruska-81.........kp20/26-28......tjottailua.........................2.
Snoopy.................kp??/30...........maalis/huhtikuussa.........2.
mmiilia.................kp16/30-37...........kesäkuussa............... ..2.
Oravannahka.........kp37/28-42......kesän tienoilla................2.
bellaa...................kp??/26-28......kevään aikana.................1.
mely.....................kp??/??............yritys menossa.................1.
CrazyInLove...........kp12/28............kevään/kesän aikana....3.
maximilian.............kp??/28............parin kk päästä...............4.
Milli ja vauvahaave..kp??/??............mahd.kesällä.................1.
garden...................kp??/??............touko-kesäkuussa.......... 2.
minttumaaria76......kp??/??............maaliskuussa............... ..2
kylkiluu.................kp??/??............tjottailua..................... ....3.
Röllimuori...............kp??/??.............maaliskuun lopussa........4
Tansuli...................kp??/??..............touko-kesäkuussa....... .2
Julian.....................kp20/29-30..............haamu +..................1
BornToLose...........kp??/??...............toukokuussa................3
BabySeven.............kp??/??..............heinä/elokuussa..........8
Tillukas...................kp??/??...............huhtikuussa............... 2
Marjutti86...............kp??/??...............tjottailua................ ...1
Dana88..................kp??/22..............yritys käynnissä...........1
Veikka....................kp??/??................tjottailua................ .....2
Emmy83.................kp??/??................toukokuussa............... 2
Tuitutti...................kp14/??...............yritys käynnissä...........
 
kiitos kiitos :flower: tulen kyllä ilmoittamaan. elikäs vien huomenna labraan pissanäytteen. ja sitten lääkäriin. :) tein toisenkin testin ja tuli vähän vahvistuneempi viiva mutta silti ei vielä kauhean tumma. joo mä oon tosiaan tosi malttamaton kaikessa asiassa.
 
JULIAN älyttömästi onnitteluja! Kyllä tuo hyvältä kuulostaa!!! :D
Ja muillekin paljon plussaonnea, joilla jo yritykset aluillaan!

Täällä myös näyttäis olevan yrityksen aloittelu jäissä, kun mies alkoi haraamaan vastaan, vaikka aikaisemmin ei ollut mitään toista lasta vastaan... no sehän voi olla et se tosta taas kohta innostuu uudestaan. Kai se jännittää häitä tai jotain, mut siis ota nyt selvää noista miehistä aina välillä :)
Täällä nyt kuitenkin riekun mukana teidän seurassanne :)
 
Juu kyllä se mies taas varmaan kohta alkaa puhumaan toisesta lapsesta uudestaan, sehän siitä ensimmäisenä alkoikin puhumaan ja minä taas lämpenin ajatukselle vasta joulunaikoihin :D Että nyt vaan itse kuumeilen ja yritän taas saada miehenkin mukaan juttuun :D
 
Onnea Julian!!! :flower: :flower:

Noista menkoista sen verran että ite imetin 13kk tätä viimeisintä ja menkat oli poissa koko sen ajan. Eikä ollut mitään merkkiäkään niiden alkamisesta mutta kun piti noi pillerit alottaa niin lääkäri sanoi että ne edesauttaa menkkojen tuloa. Ja niiden kans sitte sain ekat menkat tulemaan. Ja ilmeisesti mulla toimi hyvin toi imetys ehkäisykeinonakin :)

Toinen liuska pillereitä siis menossa ja vielä viikko niitä syödään. Sit olis se yks liuska jäljellä.. hui!! :D Mies on meillä halunnu lisää vauvoja koko ajan. :) jopa enemmän kuin minä. Mut se on "antanu" mun päättää millä aikataululla mennään.

ja ai niin.. mulla varmaan noi tositoimet alkaa sit huhtikuun puolella kun se yks pilleriliuska siis kummittelee vielä tuolla kaapissa.. :)
 
Empä malttanut odottaa keskiviikkoon asti , eli tiistaina mies toi töistä tullessaan testin. Selkeä nega oli, eilen sitten menkat alkoivatkin. Hetken aikaa kyllä jo vähän jännitti että mitäs jos nyt oikeasti on toinen tulossa, ikäeroakin olis ollut vain 1v9kk :whistle: . Hyvä kuitenkin nyt näin. Sen 2+ vuoden ikäeron kyllä haluaisin (tyttö syntynyt siis 02/08), ja sellainen toivottavasti saadaan :heart:

Julian onnittelut haamusta. Itsekin aikoinaan tein tytöstä alkuun kunnon haamuhaamut ja tuossa se nyt viipeltää :heart:. Mulla kesti reilun viikon että vahvistui tosi tummaksi viivaksi; testejä meni varmaankin 4-5 ..

riippitsiip eiköhän tässä itse kullakin kuumeet ala nousemaan kun kevättä ja kesää kohden mennään =)

Afu kp 2/28-33?? <--seurataan nyt muutama kk miten tää kierto alkaa tasottumaan
 
täälläkin mieli on muuttunut muutamaan otteeseen, siis miehellä, ei mulla :D
ei varsinaisesti ole sanonu että ei halua vauvaa vielä, miettiny vain että mitenköhän pärjätään ja osaako hän olla isä :LOL: oon kyllä varma et kun plussa pärähtää niin on vähintään yhtä onnessaan kun minä :heart:

tosi lapsirakkaita ollaan molemmat, ja varsikin miehen vanhemmat olis varmasti aivan innossaan heidän ensimmäisestä lapsenlapsesta :D

suositelkaapa jotain nettisivua josta vois tilata halpoja ja hyviä raskaustestejä =) muutenki jos ootte testaillu niin mitkä raskaustestit ootte todennu hyviksi?
 
jeij! no niin otettiin virtsasta näyte! elikkäs tuli siis positiivinen. nyt siis uskon että olen raskaana on aikas sekavat olot. mutta vau. tuntuu uskomattomalta että se näkyi näin pian. kotona sain kaks haamua ja siellä selvä positiivinen. tänää pääsen vielä lääkäriin ja ultraan. :) :heart:
 
voi naiset, en meinaa nahoissani pysyä...VAUVAKUUME ON KOVA :LOL:
2 pilleriä enää jäljellä, ja miehenikin on innoissaan :heart: odotan sitä vauvamasua, vauvan potkuja ( en tod. sitä alun yrjöämistä ... ) ja neuvolakäyntejä, ihanaa...

ja esikoinen oppi vihdoin ryömimään :heart:
 
Perjantai
Afu-82...................kp03/28-33.......loppu-kesän aikana........2.
Riippitsiip..............kp10/28-29............maaliskuussa................5 .
Tuulia85...............kp05/27-39.......huhtikuussa....................1.
Veeruska-81.........kp22/26-28......tjottailua.........................2.
Snoopy.................kp??/30...........maalis/huhtikuussa.........2.
mmiilia.................kp18/30-37...........kesäkuussa............... ..2.
Oravannahka.........kp??/28-42......kesän tienoilla................2.
bellaa...................kp??/26-28......kevään aikana.................1.
mely.....................kp??/??............yritys menossa.................1.
CrazyInLove...........kp14/28............kevään/kesän aikana....3.
maximilian.............kp??/28............parin kk päästä...............4.
Milli ja vauvahaave..kp??/??............mahd.kesällä.................1.
garden...................kp??/??............touko-kesäkuussa.......... 2.
minttumaaria76......kp??/??............maaliskuussa............... ..2
kylkiluu.................kp??/??............tjottailua..................... ....3.
Röllimuori...............kp??/??.............maaliskuun lopussa........4
Tansuli...................kp??/??..............touko-kesäkuussa....... .2
Julian.....................kp....................... +..................................1
BornToLose...........kp??/??...............toukokuussa................3
BabySeven.............kp??/??..............heinä/elokuussa..........8
Tillukas...................kp??/??...............huhtikuussa............... 2
Marjutti86...............kp??/??...............tjottailua................ ...1
Dana88..................kp??/22..............yritys käynnissä...........1
Veikka....................kp??/??................tjottailua................ .....2
Emmy83.................kp??/??................toukokuussa............... 2
Tuitutti...................kp14/??...............yritys käynnissä...........
 
Julian :hug: voi tosi paljon onnea :flower: . Muuten sitten kun saat vauvallesi la:n niin voin lisätä sen tuohon listaan mikäli haluat :attn:
Afu: hitsi mun kutinat oli sitten väärässä, ajattelin että sä olet seuraava raskautuja
Minttumaaria: ihana kun pääsette aloittamaan
Riippis: :hug: koitappa parannella pian niin pääsee vauvautuminen kunnon vauhtiin

Näillä nurkilla kuume on aivan tajuton, en edes pysty sanoin kuvailemaan miten vauvat on mielessa koko ajan. Ja yhä enemmän tuntuu että haluan suurperheen ei välttämättä edes nelonen tee lapsilukua "täydeksi", mitähän tuo mun rakas mieheni siitä tykkää..
 

Yhteistyössä