Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

B-7
Ihana kuva riippitsiip!

Mun kuume...Olisin valmis raskautumaan heti!!!Nyt on taas niin malttamaton olo,että :ashamed:

Miten muuten kun mulla ei kk alkaneet viimeisen lapsen jäljiltä,mitenköhän mun raskausmahdollisuudet ylipäätään??Että onkohan ollenkaan realistista ajatella kevään,kesän aikana raskautuvansa??

Mä olen kyllä raskautunut kertaalleen niin että vajaa 6kk täysimetyksellä eikä menkkoja,mutta kai se on hyvin harvinaista :eek:

Voi mita tuskaista pohdintaa,ihan sydäntä särkee,tänään ;)
 
Moikka vaan kaikille!
Olen laiskana vaan lueskellut juttujanne taustalla.
Mulla tänään kp 8/28 ja ajateltiin seuraavien menkkojen jälkeen aloittaa tositoimet. :D
Ei millään jaksa odottaa kesään. :)

Mies muuten kosi eilen, olen ihan onnesta sekaisin. :heart:

Nyt vetäydyn taas takavasemmalle ja poikkean silloin tällöin. :)
 
Afu-82...................kp??/28.............kevään/kesän aikana......2.
Riippitsiip..............kp4/28-29............maaliskuussa................. .5 .
Tuulia85...............kp37/27-33.......huhtikuussa....................1.
Veeruska-81.........kp16/26-28......tjottailua.........................2.
Snoopy.................kp??/30...........maalis/huhtikuussa.........2.
mmiilia.................kp12/30-37...........kesäkuussa............... ... ....2.
Oravannahka.........kp33/28-42......kesän tienoilla................2.
bellaa...................kp36/26-28......kevään aikana.................1.
mely.....................kp??/??............yritys menossa.................1.
CrazyInLove...........kp08/28............kevään/kesän aikana....3.
maximilian.............kp??/28............parin kk päästä...............4.
Milli ja vauvahaave..kp??/??............mahd.kesällä.................1.
garden...................kp??/??............touko-kesäkuussa.......... 2.
minttumaaria76......kp??/??............maaliskuussa............... ..2
kylkiluu.................kp??/??............tjottailua..................... ....3.
Röllimuori...............kp??/??.............maaliskuun lopussa........4
Tansuli...................kp??/??..............touko-kesäkuussa....... .2
Julian.....................kp16/29-30..............yritys menossa.......1
BornToLose...........kp??/??...............toukokuussa................3
BabySeven.............kp??/??..............heinä/elokuussa..........8
Tillukas...................kp??/??...............huhtikuussa............... 2
Marjutti86...............kp??/??...............tjottailua................ ...1
Dana88..................kp??/22..............yritys käynnissä...........1
Veikka....................kp??/??................tjottailua................ .....2
 
Riippis kiva kun päivittelit listaa ja hienon kuvankin lisäsit, mä en nyt onnistunut lisäämään tota kuvaa :ashamed: , mutta laita sä se sitten taas kun päivittelet.

Nyt jo aika monella vauvaprosessit etenee :D kukahan saa kunnian plussata ekana. Kohta me ollaan semmosessa plussa-sateessa että heikompia hirvittää. Meillä on vielä aloituksen pohdinnat menossa :headwall: tai siis mies pohtii ja murehtii autoa. Siis voi elämä, eihän se auto sitä mukulaa masussa haudo ja synnytä. No annan vielä isännälle vähän aikaa koota ittensä.

Onnea GrazyInLove :flower: tuleekos susta rouvashenkilö piankin vai meinaatteko kemuilla vasta myöhemmin?
Häistä puheenollen, kaverin hääkemut on huhtikuussa ja polttaritkin pian. Ne polttarit on nyt mun eka ilta viihteellä viimeseen 2,5 vuoteen, vähän jännittää, kuinka sitä osaa olla..?
 
Afu-82...................kp??/28.............kevään/kesän aikana......2.
Riippitsiip..............kp5/28-29............maaliskuussa................5.
Tuulia85...............kp38/27-33.......huhtikuussa....................1.
Veeruska-81.........kp17/26-28......tjottailua.........................2.
Snoopy.................kp??/30...........maalis/huhtikuussa.........2.
mmiilia.................kp13/30-37...........kesäkuussa............... ..2.
Oravannahka.........kp34/28-42......kesän tienoilla................2.
bellaa...................kp37/26-28......kevään aikana.................1.
mely.....................kp??/??............yritys menossa.................1.
CrazyInLove...........kp09/28............kevään/kesän aikana....3.
maximilian.............kp??/28............parin kk päästä...............4.
Milli ja vauvahaave..kp??/??............mahd.kesällä.................1.
garden...................kp??/??............touko-kesäkuussa.......... 2.
minttumaaria76......kp??/??............maaliskuussa............... ..2
kylkiluu.................kp??/??............tjottailua..................... ....3.
Röllimuori...............kp??/??.............maaliskuun lopussa........4
Tansuli...................kp??/??..............touko-kesäkuussa....... .2
Julian.....................kp17/29-30..............yritys menossa.......1
BornToLose...........kp??/??...............toukokuussa................3
BabySeven.............kp??/??..............heinä/elokuussa..........8
Tillukas...................kp??/??...............huhtikuussa............... 2
Marjutti86...............kp??/??...............tjottailua................ ...1
Dana88..................kp??/22..............yritys käynnissä...........1
Veikka....................kp??/??................tjottailua................ .....2
Emmy83.................kp??/??................toukokuussa............... 2

 
mulla on tullut nyt menkkamaisia kipuja alamahassa ja kauhistuksissani luulen koko ajan että ne menkat alkaa nyt mut ei mitää oo onneks näkyny. eikä niiden pitäisi vielä moneen päivään alkaakaan. mä niin toivon että plussaan ku niin moni muukin on plussannu. :snotty:
 
JULIAN, oi toivottavasti plussaat! :) Paljon sulla on kp nyt ? Minkälaisia oireita nyt on muuta kuin menkkaoireita? ookko nänneissä huomannu mitään eroa? Mä ainakin huomasin, sillo ku kerkesin olee paksuna tossa viime vuoden lokakuussa.. Mulla nännipihat laajeni ja vaihtoi vähän sävyä tummaan. Ja tosiaan oli hirveetä väsymystä, paleli, hajuaisti oli herkempi, ja kahvikin oli sellainen et yök :D vaikka yleensä tykkään juoda. heh. Mut tosiaan se raskaus sitten päättyi keskenmenoon. :( Tässä hirvee hinku päästä raskaaksi !:D ja silleen hyvä et koin edes vähän raskautuneena olemista, niin tiedän minkälaisia oireita vois tulla :)
 
hei pääseekö mukaan??
esikoinen,, kohta 2kk, nukkuu sylissä ja toista lisi tarkoitus toukokuussa yrittämään. en itse noista kiertopäivistä mitäänn ymmärrä...

mutta tosiaan olisi kiva tulla kuumeesta keskustelemaan...

emmy
 
mely nyt kun katsoin nännipihojani ne ovat suurentuneet aikalailla tummuudessa en tiedä onko eroa kun en muista minkäväriset ne ovat... mutta tissit ovat arat ja turvonneet varsinkin nännin on arat ja kovat. nää "menkka jomotukset" vaan jatkuvat. ihan järkyttäviä vihlasuja. onkohan tää normaalia?!
 
Emmy83 tervetuloa kuumeilemaan, ihanan pieni sun esikoinenkin vielä on :heart:

Riippis nuo kuvat on tosi kivat ja sopii tohon listaan, mutta mä en saa niitä laitettua :ashamed: Mä olen tässä nyt näprännyt ja näprännyt. Siis tossahan on tuo kuvapainikekin, mutta en mä vaan tajua kuinka sitä käytetään :headwall: .Pitänee lähteä ATK-kurssille että pärjää täällä palstalla :LOL: :LOL: Sain vaan laitettua sen tekstin tai sitten tuli näkyviin se kuva-neliö (ruksi päällä) ilman kuvaa :eek: eli suunta oli oikea, mutta jeesaa sä niin saadaan komee lista.
 
no menkkojan pitäisi alkaa 9 päivän päästä.. joten kai viitti vielä testata. mieli kyllä tekis kun olen niin malttamaton. koska sitä kannattaisi testata? ollaan menossa viikon päästä viikon pituiselle lomalle kylpylähotelliin. vitsit sitäkin odotan. ei vaan uskalla juoda mitää alkoholia (sampanjaa) jos sitten on raskaana.
 
Hetken hiljaiseloa ollut mun osalta. Sen verran on aina väsynyt töiden jälkeen ettei jaksa kirjoitella. Teen siis ilta- ja viikonloppuvuoroja taysissa 50%:na. Lopetin imetyksen tuossa reilu viikko-puolitoista sitten ja menkkoja olen odottanut jo loppuviikosta lähtien :whistle: . Olen kuitenkin melko varma ettei + ole tulossa, vaan kroppa on sekaisin tuosta imetyksen lopettamisesta ja sen takia menkkoja ei tule. Jos ei ke mennessä ole alkanut niin sitten harkitsen testaamista.. Ennen tytön syntymään mulla oli aina kp yli 30, mutta viime syksystä tosi säännölliset 27-29 päivää.

Afu kp 32/28...
 
JULIAN, täällä jännäillään ;) Testaat vaik sit sen jälkee jos ei ala menkkoja kuulumaan. Sillä se ei monillakaan näytä plussaa vaikka ois raskaana. JOillakin näkyy vasta rv 5:lla tai 6:lla. Se on niin yksilöllistä :) Mut voithan sä kokeilla testata ennen menkkojen oletettua alkamispäivää, et jos näyttää negaa ja oireet jatkuu nii testaa viikon päästä uudestaan :)
Ja ei se lasillinen shamppanjaa mitään pahaa tee vaikka olisitki raskaana :) Niin mä oon kuullu. Mut onhan se vaan siitä kiinni alkaako omatunto siinä vaiheessa kolkuttaa ku ottaa sen lasillisen nauttimalla.. :D voin kuvitella että en uskaltaisi siltikään mitään ottaa sellaista jos saisikin :D Tuli tosta muuten mieleen et kuulin kanssa kaverilta joka on saanut lapsen vähä aika sitten,et juominen ei haittaa imetettävää lasta :D Et just jos halluaa juoda vaikka sen neljä kaljaa tai siideriä, nii ei ne vaikuta lapseen. sitä mä kyllä' naureskelin, et onpa jännä homma :D Mut en mä viittis hirveitä räkäkännejä silti vetää jos lapsea imettäisin. Eihän se lapsen käsittely varmaankaan onnistuisi !
 
Maanantai
Afu-82...................kp32/28.............kevään/kesän aikana......2.
Riippitsiip..............kp6/28-29............maaliskuussa................5 .
Tuulia85...............kp01/27-39.......huhtikuussa....................1.
Veeruska-81.........kp18/26-28......tjottailua.........................2.
Snoopy.................kp??/30...........maalis/huhtikuussa.........2.
mmiilia.................kp14/30-37...........kesäkuussa............... ..2.
Oravannahka.........kp35/28-42......kesän tienoilla................2.
bellaa...................kp38/26-28......kevään aikana.................1.
mely.....................kp??/??............yritys menossa.................1.
CrazyInLove...........kp10/28............kevään/kesän aikana....3.
maximilian.............kp??/28............parin kk päästä...............4.
Milli ja vauvahaave..kp??/??............mahd.kesällä.................1.
garden...................kp??/??............touko-kesäkuussa.......... 2.
minttumaaria76......kp??/??............maaliskuussa............... ..2
kylkiluu.................kp??/??............tjottailua..................... ....3.
Röllimuori...............kp??/??.............maaliskuun lopussa........4
Tansuli...................kp??/??..............touko-kesäkuussa....... .2
Julian.....................kp18/29-30..............yritys menossa.......1
BornToLose...........kp??/??...............toukokuussa................3
BabySeven.............kp??/??..............heinä/elokuussa..........8
Tillukas...................kp??/??...............huhtikuussa............... 2
Marjutti86...............kp??/??...............tjottailua................ ...1
Dana88..................kp??/22..............yritys käynnissä...........1
Veikka....................kp??/??................tjottailua................ .....2
Emmy83.................kp??/??................toukokuussa............... 2
Tuitutti...................kp14/??...............yritys käynnissä...........

 
Voiko helmikuun laskea kevääksi? :D Mielelläni liittyisin mukaan, mutta tosiaan aloittaneet jo yrityksen. Tällä hetkellä kp14 ja ovista kovasti odotan, mutta hyvin hämmentynein mielin. EIlen oli testissä hyvin selkeä viiva, mutta tänään ei mitään. Hyvin vähän nipistelee alavatsaa vasemmalta, mutta en usko että tuota voi laskea. Onko noista testeistä mihinkään?? Niin ja yk1, kuten ehkä hämmentyneisyydestäni voi päätellä. ;)
 
Afu Iiik jännältä näyttää sun tilanne, ei kyllä varmaan sais innostua kun imetyskin on sulta just loppunut. Mutta kyllä vaan väkisinkin tulee jännättyä :ashamed:

Julianei ehkä ihan vielä kannata testata. Mieli on varmaan tosi malttamaton, mutta siinä kuukautisten aikaan niihin testeihin vasta on kunnolla luottaminen

Mely hiukan suhtautuisin varauksella tohon että saa juoda kun imettää ja varsinkin joku neljä siideriä on kyllä jo aika paljon..Mä voin kuullostaa nipolta mutta kun sopivaa annostusta alkoholin osalta ei voi antaa odottavalle/imettäjälle ehkä parempi olla ilman. Vaikka tosiaan esim. ½ lasia shampanjaa ei varmasti haitaksi ole :) Tovottavasti sain asiani ilmaistua nätisti, tarkoitus ei ole olla ilkeä. Kannataa nää neuvolasta vielä kysyä, mutta ainakin kaikissa mun neuvolan lappusissa lukee että jos juo imetysaikana niin alkoholin täytyy antaa poistua elimistöstä (veren mukana) ja sillä aikaa rinnoista tuleva maito on pumpattava ja heitettävä pois. Nämä lappuset sain siis n. vuosi sitten.
 

Yhteistyössä