Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

Musta tää alotuksen odotus ei oo yhtään kivaa :kieh: Tuntuu etten osaa mitään muuta ajatella vaikka pitäis suunnitella synttäreitä ja häitä |O Sit ku itse yritys alkais niin ainakin ois yksi vaihe jo ohitettu.

marjutin mukaan mäkin odotan et pääsen "vetää perseet" :LOL: Niin harvoin tulee otettua että ihanaa lähteä miehen kanssa yhdessä ulos!

Onnea snoopyllekin "vauvaneston" poissaamisesta lähitulevaisuudessa :xmas:
Mä en oo ikinä noilla ovulaatiotesteillä testannu enkä oo ajatellukaan, ellei kestä omituisen kauan.

Meidän esikoinen oli todella rauhallinen ja kiltti eikä itkenyt ikinä turhaan. Kokonaiset yöt alkoi nukkumaan noin 2kk iässä. Pieniruokainen ja siro, joka olikin sitten se joka aiheutti minulle huolta kun piti kaikissa painokontrolleissa käydä vaikka ihan terve tyttö on :) Edelleen pieniruokainen ja välillä päivät menee pelkällä ruisleivällä :headwall:
Kuopus taas on aivan toista laatua :kieh: Ei nuku öitään vieläkään, nyt siis 11kk, ja imetän myös öisin 3-4kertaa :headwall: . Vauvana oli mahavaivoja ja itki usein 3kin tuntia illalla/yöllä mutta kun lekurissa käytin niin hän sanoi ettei ole koliikkivauvan masu, ilmaa mahassa oli kuitenkin paljon. Kaikenmaailman näppylät on käyty läpi, hormoninäpyt ja vauvarokot, tästä tulee teininä ihan varmaan finninaama :whistle:
Kummassakin lapsessa on se yhteistä että tosi terveitä ovat! Ei allergioita eivätkä ole sairastaneet lähes ollenkaan! En edes muista millon esikoinen on viimeksi ollut kipeä :saint:
Ja tietenkin yhtä rakkaita molemmat :heart:

 
Julian: enpä usko että useammasta pupuilukerrasta ovulaation aikaan mitään haittaa on. Luulis että todennäkösyys tulla raskaaksi on sitä suurempi mitä enemmän niitä peittoja heiluttaa.

BornToLose siis todellakin tää odotuksen odottaminen koettelee tämänkin näisen kestävyyttä. Pitäs tosiaan ajatella kaikkea muutakin kun vauvoja. Onneksi meidän ulkomaan reissu lähestyy ja pakkallessa ja aurinkorasvoja haeskellessa saa ajatukset onneksi tilapäisesti huijattua pois vauvoista.

Kattelin eilen kuopuksen ensimmäisiä kestovaipppoja kokoa 2-4 kg, siis voi että kuinka kiva olis uusi pikkupylly niihin sovittaa..
 
Yritys alkoi pari viikkoa sitten, kun jätettiin kaikki ehkäisy pois (kumi&pilsut), peittoa on koetettu heiluttaa mahdollimman paljon :D Puolen kuun paikkeilla pitäis menkat alkaa, toivottavasti ei ala B) Ensimmäistä yritetään, kierto jotain on 22päivää. Piti antaa lopultakin periksi, kun viimeiset puoli vuotta ollaan molemmat kuumeiltu tosi pahasti :D
 
Tiistai
Nimimerkki...kiertopvt...koska yritys alkaa...monesko lapsi toiv.

Afu-82...................kp??/28.............kevään/kesän aikana......2.
Riippitsiip..............kp27/29............maaliskuussa..................5 .
Tuulia85...............kp15/27-33.......huhtikuussa....................1.
Veeruska-81.........kp23/26-28......tjottailua.........................2.
Snoopy.................kp??/30...........maalis/huhtikuussa.........2.
mmiilia.................kp25/32...........kesäkuussa.................. ....2.
Oravannahka.........kp33/28-42......kesän tienoilla................2.
bellaa...................kp34/26-28......kevään aikana.................1.
mely.....................kp??/??............yritys menossa.................1.
CrazyInLove...........kp??/??............kevään/kesän aikana....3.
maximilian.............kp??/??............parin kk päästä...............4.
Milli ja vauvahaave..kp??/??............mahd.kesällä.................1.
garden...................kp??/??............touko-kesäkuussa.......... 2.
minttumaaria76......kp??/??............maaliskuussa................. ..2
kylkiluu.................kp??/??............tjottailua..................... ....3.
Röllimuori...............kp??/??.............maaliskuun lopussa.......?
Tansuli...................kp??/??..............touko-kesäkuussa....... .2
Julian.....................kp13/29-30..............yritys menossa.......1
BornToLose...........kp??/??...............toukokuussa................3
BabySeven.............kp??/??..............heinä/elokuussa..........8
Tillukas...................kp??/??...............?......................... ........2
Marjutti86...............kp??/??...............?........................... .....
Dana88..................kp??/22..............yritys käynnissä...........1
 
Hellurei!

Täällä on koetettu palata parin viikon kotoa poissa olon jälkeen normi arkeen :whistle:. Ihana oli käydä kotimaisemissa sekä lomailemassa veljeni ja hänen avovaimonsa luona sekä Oulun Edenissä, mutta ikävin takaisku "lomalle" tuli heti Oulu reissun jälkeen kun lauantai iltana sairastui eka neitimme ja mieheni mahatautiin ja minä sitten jatkoin sunnuntai aamuna tätä tautia :$ Olimme mun vanhempieni luona, jonne olivat myös tulleet veljeni avovaimoineen ja totta kai hekin sairastuivat eilen tautiin :kieh: Veljeni avovaimo meni jopa niin huonoon kuntoon, että joutui yöksi tiputukseen :eek: :( Nyt sitten jännätään selviävätkö mun vanhemmat taudista... Ja nyt sitten koetetaan saada neitiä taas syömään :whistle: Muuten kyllä on jo normi tyttö, mutta ruoka ei vaan maistu.. toivottavasti sekin alkaa pian maistua..

Kuumeilu senkun kasvaa ja hypistelin jo odotusvaatteitakin yhdessä kaupassa :whistle: haluaa pian vauvamasun :D.

niin ja mun kp:t ovat 13/26-28.

Nyt ei järki luista enempää, joten taidan lähteä nukkumatin luokse |O

Veeruska

niin ja tervetuloa uudet mukaan :wave:
 
mulle saa lisätä listaan tjottailun =) kun ei tosiaan ehkäsyä ole käytössä.

kipeenä ollaan :snotty: huomenna meen lääkäriin jos aamulla yhtä heikko olo ku tänä aamuna. tuntu ettei henki kule kun kurkku turvonnu niin, eikä nielemään pysty. nyt olo pikkasen parempi, vaikka koskee kyllä nytki, on tullu särkylääkkeitä syötyä :whistle: ja kuumettakin vähän

mies myös EDELLEEN kipeenä, tuolla armeijassa sairastanu melkeenpä koko ajan.. :kieh:
viikonloppuna sillä olis molempina päivinä pelit, tärkeitä pelejä vieläpä, niin molemmat halutaan tosissaan nyt parantua, et mies pääsee pelaamaan ja minä kannustaan katsomoon :LOL: huomenna jo keskiviikko, nopeaa tää aika kuluu =)

tissit edelleen kummallisen kipeet, ei koskemaan pysty yhtään kovemmin, suihkussa huomas tän erityisesti.

pitääpä yrittää mennä nukkumaan, niin pääsee aamulla ihmisten aikoihin ylös :D tuppaa nuo unet aika pitkälle venymään :D
 
Keskiviikko
Nimimerkki...kiertopvt...koska yritys alkaa...monesko lapsi toiv.

Afu-82...................kp??/28.............kevään/kesän aikana......2.
Riippitsiip..............kp28/29............maaliskuussa..................5 .
Tuulia85...............kp16/27-33.......huhtikuussa....................1.
Veeruska-81.........kp14/26-28......tjottailua.........................2.
Snoopy.................kp??/30...........maalis/huhtikuussa.........2.
mmiilia.................kp26/32...........kesäkuussa.................. ....2.
Oravannahka.........kp33/28-42......kesän tienoilla................2.
bellaa...................kp34/26-28......kevään aikana.................1.
mely.....................kp??/??............yritys menossa.................1.
CrazyInLove...........kp??/??............kevään/kesän aikana....3.
maximilian.............kp??/28............parin kk päästä...............4.
Milli ja vauvahaave..kp??/??............mahd.kesällä.................1.
garden...................kp??/??............touko-kesäkuussa.......... 2.
minttumaaria76......kp??/??............maaliskuussa............... ..2
kylkiluu.................kp??/??............tjottailua..................... ....3.
Röllimuori...............kp??/??.............maaliskuun lopussa.......?
Tansuli...................kp??/??..............touko-kesäkuussa....... .2
Julian.....................kp14/29-30..............yritys menossa.......1
BornToLose...........kp??/??...............toukokuussa................3
BabySeven.............kp??/??..............heinä/elokuussa..........8
Tillukas...................kp??/??...............huhtikuussa...............2
Marjutti86...............kp??/??...............tjottailua................ ...1
Dana88..................kp??/22..............yritys käynnissä...........1
 
:hug: jaksuja kaikille sairastelijoille. Nyt on kyllä kauheen tautinen aika menossa. Räkä valuu täälläkin tuvassa yhdellä sun toisella. Ja yskänlääkettä on nuo lapset joutuneet litkimään pullotolkulla. Josko tuo etelän aurinko parin viikon päästä ajais pöpöt ulos muksuista tai sitten tullaan vaan kahta kipeemmiksi kun takisin palataan tänne pohjolaan.
 
maximilian Meillä alkaa yritys huhtikuussa. Ei enää montaa viikkoa ja alkaa jo jänskättää. Jos osaan lukea oikein kroppaani ja jos kiertoni on säännöllistymässä nyt noin viiteen viikkoon ja jos ekalla kierrolla tärppää, pikkukakkosen la osuisi noin viikkoa esikoisen synttärin (ja lasketun aikansa) perään. Olisi kiva viettää kimppasynttäreitä lapsilla. Mutta aika monta jos:ia on liikaa tuossa kaavassa.
 
Hei!

Jaksut kaikille sairasteleville! :hug: tuohon listaan voi lisätä mulle että 4.olis haaveissa. Ja tosiaan katotaan noita kiertopäiviä sit kunhan alotus pääsee käyntiin! :D

Meille ei tässä ihmeempiä. Odotellaan vaan että sais jättää noi kaikki lääkkeet nurkkaan :)
Ennen ei olekkaan ollu mulla tällästä tilannetta että olisin odottanu tiettyä aikaa millon aletaan tositoimiin. :) Aina on vaan tullu tilanne että miehelle oon sanonu että nyt loppu pillerit et käynkö ostaa lisää vai miten on.. :) vaikkakin kuumetta on ollu aina ilmassa mut en tiiä miks nyt tuntuu tilanne jotenki erilaiselta.. hölmö minä.. :D
 
Täällä yks räkätaudin kourissa kamppaileva :( Tuntuu ettei toi räkä lopu millään ja jatkuvasti saa niistää... putoo pian koko nenä :)

Töissä on ollut ihan kiitettävän kiirusta, kun on koulutuksia sun muuta ja pitempää päivää saa varmaan vielä jatkossakin tehdä. Häävalmistelutkin on vähän jumittuneet, kun ei ole jaksanut töiden jälkeen enää alkaa väsään mitään... Paniikkia odotellessa :)

Ai niin ja yks ehkäisylaastaripaketti kohta enään jäljellä ja sit voi niistäkin luopua... Hip hei, ne kun tekee mut ihan pahoinvoivaks ja rintojakin kolottaa niin ettei voi koskea! En vaan tässä vaiheessa viitsinyt ehkäisyä vaihtaa, ku kohta jättää sen kuiteski pois...
 
Hellou kaikille! Sori mua ei oo näkyny täällä vähään aikaan ! :( oli tossa viime viikolla talviloma ja olin lapissa veljen lapsen ristiäisissä ja oleskelin muuten vaa siellä :) oii se pieni prinsessa tyttö oli aivan ihana! <3 minusta tuli sen sylikummi<3 ja vauvakuume on mitä ''kauhein'' :D Tytön nimeksi tuli Merihelmi Marie.

Niin asiasta toiseen, sain silloin ne labran testit, siihen Terveydenhoitaja oli laittanu raskaus- ja klamydiatestin. Kumpikin negoja.
On tässä taas yritys meneillään ukon kanssa;) Kattoo nyt milloinka tärppää :p

Mutta mitäs tänne muuta? Ja terve vaan kaikille uusillekin !! :D :flower:
 
=) Liityn mukaan
Veikka..............kp???..........................´tjot´, hoitoihin 05/09 ellei luomuna....2

Kuten rivini kertoo eli toisen kuumeilu aloitettu ns.luomuna hah :LOL: joka tosin ei varmaan onnistu joten toukokuussa pääsen lekuriin ja sieltä PAS jos ei nyt jotain suurinta ihmettä tapahdu, no tyypillisesti täti on kateissa, nippailee mielettömästi ,lämpö sahailee, ovista ei tikkuun tule, imetys loppu kohta kk sitten joten??? mutta mukaná ollaan sata lasissa kuumeilemassa. kohta 9kk poju kotona viihdyttää mammaa...onnea kiertoihin kellä ne luomusti toimii :wave:
 
nyt on jotain ihme tuntemuksia. on kyl noin viikko menkkoihin. en tiedä johtuuko se siitä. rinnat tosi arat turvonnu ja välillä nipistelee mahaa ja ihan turvonnut olo muutenkin. pisulla käyn musta useammin. kylkiin sattuu nukkuessa... ääh kai tää on vaan toivetta. hmm.. koskas sitä uskaltais tehä testin??! :whistle: :snotty:
 
täälläkin on ollu kummaa oloa viime päivät, tissit tosin on ollu kipeet ja turvonneet, mut uskon et mun osalta ainakin ihan vaan toiveilua =) tai eihän sitä voi tietää :LOL:

hiihtoloma viikon olen kotona köllötelly, on ollu aikaa miettiä vauva-juttuja :D kipeenä tosiaan olen ollut, nyt luojan kiitos helpottaa, ei kipeenä ole kivaa :/ kurkkukipu varsinkin on jotain tosi inhottavaa kun nieleminen sattuu :'(

taas täällä yömyöhään kuppaan, päässy vähän rytmi huonoksi. sanoinki miehelle et soittaa mulle huomenna viimeistään 10 ja herättää mut, en pääse nukkuun koko päivää :D
se raukka kun joutuu herään ennen 6.

huomenna tulee taas lomille ja on maanantaihin asti, hellyyttä jo kaivataankin! =)

oon varmaan vähän pipi, tuolla h&m nettisivuilla selailin vauvanvaatteita ja äitiysvaatteita :D mietin jo mitkä vois olla hyviä mamma vaatteita :D
oikeestihan sitä pärjää varmaan omilla tavallisilla vaatteilla aika pitkälle, kuitenkin on pitempiä toppeja ja paitoja kaapissa. masutuubeja bongasin sieltä, voi olla ihan kätevä "vaate"! =)
 
No hei piiitkästä aikaa :wave: Ja tervetuloa kaikille uusille! :flower:

Kiitos paljo Snoopy ja Maximilian kun ootte listaa päivitelleet!! =)

Täällä ollu muka niin kiirettä, etten oo pariin viikkoon ees käynyt koko kaksplussan sivuilla :eek: Töitä ollu mukavasti, ja vapaa-ajan oonki sit viettäny pojan ja miehen kans.
Lisäks ollaan ostamassa oma asunto, ja aiotaan rempata se ihan kokonaan uusiksi, joten sitäki on alattu jo vähä suunnitteleen! Kesäksi on niin paljo kaikkee kivaa odotettavaa; vauvapuuhat, remppa ja muutto... :D Onneks tuli jotain muutaki ajateltavaa ku se pelkkä vauvakuume, on meinaan kans se kuume niin korkeella nyt et huh.. :snotty:

Mut nyt täytyy viihdyttää kitisevää räkänokka-poikaa. Heippa, ja yritän tulla nyt useemmin jutskaileen :ashamed:

mmiilia
 
Niin, ja sitä vielä, et mun viimekierto venähti 37 päivän pituiseksi.. Ja nyt mennään kp 11/30-37. Eli jos joku muu vielä päivittelee tuota listaa niin mun kp:t voi tosiaan vaihtaa :wave:

Mä voin ottaa sit taas päivitysvuoron välillä vastuulleni ku on vähä vähemmän töitä :)
 
Afu-82...................kp??/28.............kevään/kesän aikana......2.
Riippitsiip..............kp3/28-29............maaliskuussa..................5 .
Tuulia85...............kp35/27-33.......huhtikuussa....................1.
Veeruska-81.........kp16/26-28......tjottailua.........................2.
Snoopy.................kp??/30...........maalis/huhtikuussa.........2.
mmiilia.................kp11/30-37...........kesäkuussa.................. ....2.
Oravannahka.........kp33/28-42......kesän tienoilla................2.
bellaa...................kp36/26-28......kevään aikana.................1.
mely.....................kp??/??............yritys menossa.................1.
CrazyInLove...........kp??/??............kevään/kesän aikana....3.
maximilian.............kp??/28............parin kk päästä...............4.
Milli ja vauvahaave..kp??/??............mahd.kesällä.................1.
garden...................kp??/??............touko-kesäkuussa.......... 2.
minttumaaria76......kp??/??............maaliskuussa............... ..2
kylkiluu.................kp??/??............tjottailua..................... ....3.
Röllimuori...............kp??/??.............maaliskuun lopussa.......?
Tansuli...................kp??/??..............touko-kesäkuussa....... .2
Julian.....................kp16/29-30..............yritys menossa.......1
BornToLose...........kp??/??...............toukokuussa................3
BabySeven.............kp??/??..............heinä/elokuussa..........8
Tillukas...................kp??/??...............huhtikuussa............... 2
Marjutti86...............kp??/??...............tjottailua................ ...1
Dana88..................kp??/22..............yritys käynnissä...........1
Veikka....................kp??/??................tjottailua.....................2

 

Yhteistyössä