Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

^ voi eei, jos astetta kuumempaa kuumeilua tiedossa seuraavien lasten kohdalla ;) :D ajatuksena olis joskus saada 3 tai 4 pientä mussukkaa :heart:

perjantaina saan rakkaan avomieheni kotiin käymään, eiköhän pahin ala meän armeija ajasta olemaan sitten kohta ohi, et pääsee varmaan nyt tulevaisuudessa enemmän kotiin viihdyttämään minua :D

taas tyytyväinen olo itteeni, kävin bodypumpissa tänään hikoilemassa, nostin vähän painojakin edellisestä. tuntu kyllä mukavalta kun jaksoinkin ihan hyvin! =)

menkat alkaa olemaan nyt lopuillaan, tuleekohan ovista kun pillerit jäi vasta hetki sitten pois? onko naisilla tietoa, että voiko tulla? :wave: on se siis varmasti mahdollista mutta kuinkahan todennäköstä.. sitten vaan ootellaan seuraavia kuukautisia, tuleeko ajallaan vai venyykö kauankin... :kieh:
 
BornToLose: meidän poikatrio on iältään 5, 3 ja 1 v. Meillä on myös sama tilanne että yöt on rauhoittuneet ja kuopuskin nukkuu omassa huoneessaan lähes koko yön. Kyllä hyvin jaksat imettää, mulla nuo imetykset ei kovin pitkiä ole olleet. Tän kuopuksen imetys oli niin rajua touhua että suorastaan pelottaa jo tuleva imetys. Rinnat oli koko imetyksen ajan (lähes 8kk) haavoilla, mustelmilla ja lautumilla, samanlaista menoa en kertakaikkiaan enään kestä. No tarttee sitten odotusaikana terapoida itteensä neuvolassa ja johonkin imetystuki häsmäkkäänkin kai vois olla yhteydessä, imettää kuitenkin ehdottomasti haluan kun sitä maitoakin aina ihan kivasti tulee.
 
Tänään mulla tullu iha hirvee kovaa vuotoa :eek: vaikka ei pitäis olla menkkojen aika :O 16 päivää tänään on tullu täytee edellisestä tuhrusta ja se oli sillo ''oikeaan aikaan'' ku menkkojen pitiki tulla... sain lähetteen labraan et siel otetaan pissanäytettä ja lääkäri vissii kattoo mitä tää on.. pelottaa kyl vähäsen..
 
Mulla on nyt siis kp 5/30 ja ehkäisy vielä käytössä eli sit kun sen jättää pois niin varmasti kierto vähän pitenee... ainakin aikaisemmilla kerroilla on ollut 33-35pv, mutta saa nyt nähdä miten käy....
Meillä tyttö on 2,5v. joten olis kyllä kiva, jos sieltä pikkukakkonen tulis sille seuraksi :heart:
Ei tunnu välillä enää riittävän pelkkä äidin ja isän leikitys, vaan seuraa kaipais enemmän toisista lapsista, kun menee tarhaankin niin mielellään :)
 
maximilian : eihän sitä voi tietää ... :( mut ei oo kyl tullu mitää hyytymiä... mietin tossa et varmaa on vaa hornoonit sekasi... :(:( ku keskenmenosta ei oo paljoo aikaa.. ja pilleritki lopetin reilu vuos sitte.. mut ei oo ikinä tullu tälläista mulla ainakaa et ois kahdet kuukautiset kuukaudessa.. :/ luin tuolta yheltäsivulta jotain tietoa kahdesta kuukautisista kuukaudessa : Kahdet kuukautiset 15 päivän välein viittaavat yleensä tilapäiseen toiminnalliseen häiriöön, mikä on melko yleistä naisilla kaikissa ikäluokissa. Iän mukana lyhyiden kiertojen todennäköisyys lisääntyy. Tämän katsotaan johtuvan siitä, että kyseisessä lyhyessä kierrossa ei tapahdu ovulaatiota eli munasolun irtoamista, jolloin puhjenneen munarakkulan tilalle ei muodostu kunnollista keltarauhasta. Tämä johtaa keltarauhashormonin pienentyneeseen eritykseen ja loppukierron lyhenemiseen.

onko kellään ollu tommosta tapausta?
 
Nostoa, nostoa eihän tätä pinoa muuten enään löydykään :eek:

Kävin tänään lastenvaatekaupoilla ja samalla hypistelin pikkusia vauvan riepujankin. Ne on niiin ihania ja tosi pieniä :heart: No en sentään repsahtanut ja ostanut katselin vain.. vaatteita on kuitenkin säästössä ja kaverilta tulossa vino pino. Toivottavasti siinä vaiheessa kun mun kieroon antamat vauvakamat alkaa palautua takasin päin on uusi käyttäjäkin jo masussa. No eipä mennä asioiden edelle..
 
Tervetuloa uudet mukaan :hug:

Mely: Joko olet saanut vastauksia lääkäristä?

Täällä on muuten menossa kp:t 2/26-28.
Ollaan oltu tämä viikko neidin kanssa mummin ja ukin ilona Savon suunnilla :). Mies tulee tänään tänne, ja hänellä alkaakin viikon loma :D. Huomenna suunnataan muutamaksi yöksi anoppilaan :kieh: En todellakaan ole anopin kanssa ylimmät ystävät :kieh: Mutta maanantaina onneksi palaamme taas vanhempieni luokse, tiistaina suunnataan sitten veljeni ja hänen avovaimonsa luokse ja sitten Ouluun torstaina =).

Tää vauvakuume senkuin kasvaa.. olen nähnyt tällä viikolla 3 1-4 viikon ikäistä vauvaa :heart: On ne vaan niin suloisia :)

Mutta nyt en jouda enempää jaarittelee, kun meille on tulossa vieraita...

Hyvää viikonloppua kaikille :)
 
Heippa, hirmu kiire ollu koko viikon, koulutusta , töissä muuttoa ja sen sellaista. Mutta kurkkimaan tulin :p Tänään shoppailtiin parhaan ystäväni kanssa,puhuttiin vauvoista,ostettiin vauvan vaatteita ja sen sellasta... meenköhän vähän asioiden ohi jo :ashamed: mutta kuumeilu on aika kovaa. :heart:
 
meillä esikon mahatauti piti kiireisenä. Voi reppanaa, ihan ventti ollut taudin kourissa.

Viimeinen pillerilevy alkaa maanantaina... eli 4 viikon päästä alkaa tosi toimet yrityksen suhteen :heart: tilasin jo herkkiä raskaustestejä netistä valmiiksi :LOL: niin tein esikkoa yritettäessäkin. Ja hän tuli yk 1 !!! Saas nähdä kuinka nyt käy :D

Plussa tuulia kaikille !

Minttis
 
Riippitsiip: tsemppiä vaan :hug: Kyllä empiminen kuuluu asiaan. Itsekin mietin aina välillä että ei kyllä järki paljoa päätä pakota kun lisää mukuloita haluan (varsinkin jos muksuilla känkkäränkkä päivä). Mutta eipä tämä olekaan järjen vaan sydämen asia.
 
Täällä ei mitään uutta, kova kuume vaan edelleen vaivaa :D
Varmaan sitten löytyy enemmän kirjoteltavaa kun itse aika on ;)

riippitsiip:
Kyllä, normaaleja tuntemuksia! Itsellä niitä myös välillä, miehellä ei tosin ollenkaan :LOL: Mutta mullä lähinnä ne suuret odotukset mun tekemisistä vaivaa ja kun tulen raskaaksi niin tuskin on monia jotka siitä innostuu :ashamed: Mutta minä ja mies sitten sitäkin enemmän!

 
maximilian Niinhän tuo ukkokin tokas, ettei me ennenkään oo järkeviä oltu :x
No juu, mut tänään on taas kuumekuumepäivä! pitäs saada ihan just se vauva kasvamaan masuun :heart: :headwall: :heart: Millonkohan mut saa kärrätä piipaa-autoon näine mietteineni :p
 
Riippis: jos ne sua rupee kärräileen niin varmaan nappaavat samalla kyytiin mutkin, joten piipaa-autossa tavataan :LOL: :LOL: Mutta kovin kuuluvat nuo laitokset täynnä olevan joten eiköhän vaan ruveta hommiin ja siirrytä odotuspuolelle :D Laitan sulle jo varmuudeksi plussa puhalluksen +++++ :whistle:
 
Täällä taas kurkkimassa muiden mietteitä :D
Koko loppuviikon olen ollut kauheassa flunssassa ja kotityöt sun muut on kyllä jäänyt pahasti rästiin... kotihengetär on ottanut siis toisin sanoen kunnon sairasloman :kieh:

Onko muilla tuttavapiirissä vauvoja, jotka pitävät sopivasti kuumeilun yllä?
Meillä niitä löytyy läheltä useampiakin ja on se vaan niin ihanaa käydä ihastelemassa niitä söpöliinejä. Ja ottaa siitä samalla itselleen vähän lisäkuumetta ettei vaan pääse laskeen :D
 
Juuri tänään sain känykkään kuvan kaverin joulukuussa syntyneestä typystä. Pikkuprinsessa hymyilee jo niin ihanasti :heart: Arvatkaa vaan kenen kuumeet nousi taas? Siis oikeesti ihan pahaa tekee, voi kunpa menkat ei alkaiskaan, nyt täytyy lopettaa nämä haikailut ja palata takasin maanpinnalle :(
 
mulla ei enää ihan pikkuvauvoja tuttavapiirissä ole, siskolla kyllä 2 pientä lasta. kaveri tosin odottaa elokuussa syntyväksi toista lastaan :heart:

täällä kuumeilut välillä 'unohtuu' ja välillä on sellasia päiviä et muuta ei tuu mietittyäkään! =) miehelläkin onneksi kuume säilyny :D
muuten empimistä ei meillä ole, mutta välillä tosin mietin et jos vauva tosiaan tulis jo tän vuoden lopulla, et olisko kuitenkin ens keväänä parempi.. no jos tärppää niin eiköhän nuo ajatukset unohdu, kummiski sit ollaan miehen kanssa niin innossaan! :hug:

valmiiksi kylläkin mietityttää jo molempien porukoille kertominen :D uskon et aivan innoissaan olisivat, ainakin alkujärkytyksestä toivuttuaan :D mutta silti, huh kuinkahan sitä uskaltaa sitten kertoa kun sen aika on.. =)

 
On ihan järkyttävä vauvakuume! =)

on ollut jo jonkin aikaa. aloitimme yrityksen muutama hassu päivä sitten, koska sovimme asiasta yhdessä. toivottavasti tärppää.

yleensä (kiertopäiviä) minulla on kp28-30 ja nyt menkoista 8 päivää. ovulaatio pitäisi tulla jossain vaihees mutta en oikein ole varma koska??!

tämä olisi meidän ensimmäinen lapsi. olen itse 21 ja täytän loppuvuonna 22 ja mieheni on minua puoli vuotta nuorempi. ensimmäinen yrityskerta.

olemme nyt olleet petipuuhissa parinpäivän välein. minulla on vähän outo olo. minulla oli viime kuukautiset myöhässä jonkin verran ja luulin jo että olin raskaana, mutta negaa näytti ja ensin alkoi sellainen ihmeellinen marjapuuron värinen vuoto. ja myöhemmin sitten kunnolla veristä vuotoa joka ei kestänyt niinkuin minun normaalit kuukautiseni vaan kesti vain puolitoista päivää. ihmeellistä. mutta nyt siitä on sitten jo 8 päivää. nyt minulla on outo olo ollut jonkin aikaa. rinnat ovat vähän niinku turvonneet ja vähän arat. oon alkanut juomaan vettä tosi paljon. en tiedä mistä johtuu? toivon vain paljon että olisin raskaana! :) ja jos en oo niin kova yritys jatkuu. mut oli ihanaa kun löysin tämän keskustelupalstan. en pysty oleen itsekseni kun on niin kova vauvakuume.
 
ja myös minulla on outo tunne että olisin raskaana, mutta en uskalla vielä testata, koska sitten pelkään, että tulen pettymään. ajattelin odottaa niitä seuraavia kuukautisia ja jos ne ovat myöhässä niin sitten. ellei sitten tuli jotain raskausoireita enemmänkin. :) ihan kuin olisi jokin ylimääräinen tunne mahassa. mutta se voi toisaalta olla tätä kovaa toivetta vain :D
 
Julian tervetuloa mukaan :wave: nii-in tuo kova toivominen kyllä saa piinaavia raskausoireita aikaan, mutta toisaalta eihän sitä koskaan tiedä..

Mulla rättisulkeiset menossa ja ketuttaa niin etten sanoa pysty :kieh: :headwall: Tähän aikaan kun se oikeen konkretisoituu ettei ole raskaana, muutenkin kun mielialat heittelee niinkun lastu lainehilla. Ei ole naisen elämä helppoa ei..
 
Tervetuloa Julian :flower:
Täällä ei mitään uutta, kp. taitaa olla 22/29 eli viikon verran pitäs oottaa lorahdukseen ja PJ 3 . :D Töissä taas, mulla ei varsinaista talvilomaa tänä vuonna ole,kun vasta elokuussa alotin tässä paikassa. ja nyt jo haikailen muualle.... noh,jospa tän vuoden nyt pysyttelis täällä kuitenkin!

Täällä taitaa suurin osa olla tosi nuoria, vai? siis minusta nuoria,kun ollaan jo 3-kympin huonommalla puolella pitkälti :whistle: :ashamed: Onko kellä kaikilla jo yritys päällä?
 
Täällä ilmoittautuu uusi yrittäjä joukkoonne. Esikko täytti Helmikuun puolivälissä vuoden ja pikkukakkosta on meinattu tilailla ensi vuoden puolelle. Ehkäisynä on hormonikierukka ja se käydään pääsiäisen jälkeen ottamassa pois ja koitetaan saada pulla uuniin. Kierto on synnytyksen jäljeltä edelleen normaalimpaakin sekaisin, mutta toisaalta imetyksen päättymisestäkään ei ole vielä kuukautta aikaa. Endometrioosi varjostaa yritystä, mutta kova luotto on tällä kertaa kroppaan, kun ensimmäinenkin tuli heti, kun annettiin tulla. Ja se oli uskomatonta se.

Eli Tillukas aloittaa huhtikuussa toista tjot-vauvaa anomaan.
 

Yhteistyössä