Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

hmm vois kyllä käydä hakemassa uuden testin huomenna.. on kyllä ollu tuntemuksia vatsassa ja sit paleltanu on kyl vähä väliä.. tänäänki oli iha ihme olo. jos olisin raskaana nii voisin olla laskurin mukaan 4+6... tein testin siis viimeks 4+1? mut ei tarkkaa tietoa tosta ajasta... on vaa sellanen olo, jotenki vahva tunne tästä :D hmm.. nytki jotenki etova olo ?:O outoa...
 
mely tee uusi testi vaan, jos teitkin aikaisemman testin liian aikaisin :) Täällä peukut pystyssä jännätään lisää uutisia...

Mulla pitäis alkaa menkat tänään, mutta on nyt tullut tollasta ruskeaa niukkaa vuotoa eilisestä asti. Vähän ihmeissäni olen, kun yleensä alkaa ihan normi verisenä vuotona ja paljon tulee alusta asti ja loppupäivänä sit vasta tuhruttaa. Seurataan tilannetta, vissiin ihan normaalia...

Meillä mies oli ensimmäiset käynnit mukana neuvolassa, mutta työn takia ei sitten sopinut myöhemmin neuvola-ajan kanssa yksiin et olis lähteny mukaan. Halusi itse tulla ensimmäisillä kerroilla mukaan, mikä oli ihanaa, kun ei tarvinnut ruikata mukaan. :)
 
ostin kaks testiä. en malttanu odottaa seruaavaan aamuun.. ku teinkin tos päivällä... mut minä sit vissii mokasin sen testin, ku olkis pitäny 5 sekuntia pitää pissasuihkussa.. mut sit mä törpppöilin sen testin kans siinä et et ei kyl tullu pieninä liruina summamutikassa siihe mihi pitää pissata.. aika kauan meni et alko näkyy ees sitä normaalia viivaa, mikä tulee jos testi onnistunut... ei tullut iha kirkkaasti sekää... en nähnyt ainakaa siinä toista viivaa.. :( en tiedä voiko toi mun sählinki vaikuttaaa asiaan?? teen varmaan seuraavan testin muutaman päivän päästä...
 
tuli tossa mieleeni että kun katselin tarkemmin nännipihaani noin muuten vaan .. :D niin mulla on nännpihassa kummallekin puolelle tullut sellasia selviä ''näppyjä''.. kaippa ne on niitä ns.montgomeryn rauhasia?.. mutta ei ne ole olleet ennen noi selviä :eek: hmmm.. kertokaa näistäkin omia kokemuksia raskauden aikana ?:D
 
Mely: uutta testiä vaan peliin =) tai sitten jos toi testaaminen ei "suju" niin ehkä kantsis kysästä pääsisitkö terkkarin pisutestiin niin sais sitten jonkinmoisen varmistuksen.

Neuvolakäynneistä: meillä mies työnsä puolesta pysty osallistumaan noihin neuvolatouhuihin juurikaan ja nyt muutenkin kun noita mukuloita on niin saa niitä vahtia. Toki ainakin yhteen ultraan tulee mukaan moikkaamaan pikkusta. Muutenkin mielelläni käyn "tavalliset" neuvolakäynnit yksin. En jotenkaan halua keskustella painonnoususta, turvotuksista jne. miehen kuullen, jotenkin olis tosi vaivautunut olo. Mutta tosiaan ultrassa on ihan kiva kun mieskin on mukana.

Garden: tutuista tuntemuksista kirjoitit. Meillä aikas sama tilanne, että itse vastaan pitkälti arjen pyörityksestä ja ei se hääviä aina ole. Nyt tosin hyvä vaihe menossa, kivasti saatu päivärutiinit lutviutumaan ja kaikki muksut jopa nukkuu yönsä tosi hyvin =) Mutta sitten esim. jos sairasteluja ym. niin on pinna sitten ihan sairaan kireellä. Eikös kuitenkin tiristetä niitä kivoja arjen hyviä hetkiä ja onnistumisia esiin ja ollaan ihan huippu äitejä :hug: :D

Eisikoisen yrjöjä tässä siivoiltu :x onneksi mies kotona jeesaamassa
 
:wave: uusi ilmottautuu! nyt on pillerit jätetty pois, kauhulla odottelen kuinka sekasin oma kierto on.. :x
mies on armeijassa tällä hetkellä, sillä asenteella ollaan et plussa tulee kun on tullakseen =)
ihan alussa siis ollaan.. kuumeiltu ollaan molemmat nyt jo jonku aikaa, haaveilen vauva masusta ym... =)
 
Sunnuntai-iltaa vaan kaikille :wave:

Käyn ens viikolla ostamassa yhden pakkauksen pillereitä, joiden jälkeen en enää osta eli ehkäisy jäisi pois noin toukokuussa, kuulunko siis tänne :saint: Ja mahtuuko mukaan?

Suvi
 
:wave: uudet! Mä voin mmiilia ottaa päivitysvastuun seuraavaksi? Mut pitäiskö sitten tehdä uusi pino vai kelpaako jos päivitän listan vaan viimeiselle sivulle...?

Onko teillä maximilian masutautia? :x Voi ei.. Mä tässä vähän pelkään josko meillekin (taas) iskee - sitä on niin paljon ollut lähistöllä liikkeellä.

Mä tässä laskeskelin, että omat kp:t vetelevät taas viimeisiä. Ens viikon puolivälissä odotellaan taas menkkoja tulevaksi. Äkkiä tämä aika näemmä kulkeekin (ja tietysti vielä nopeammin kun on hyvässä seurassa ;) :wave: ). Mieskin on tyytyväinen kun puran ahdistuskuumeiluani tänne palstalle enkä ole koko ajan miettimässä ja murehtimassa ääneen :LOL:

Olo on kuin sotanorsulla, tuli herkuteltua viimeisen päälle viikonloppuna. Tää vatsanturvotus on jotain ihan mieletöntä! Valehtelematta näytän nytkin siltä, kuin olisin jo puolessavälissä raskautta! :eek: Huomaa kyllä, että on taas NE tulossa. Kaikki ruoka jää tuohon navan kohdalle pullottamaan.. Ja lisäksi v**ttaa, kolottaa ja päätä särkee. Ah, tätä naisen elämää...
 
juu ensimmäinen haaveissa =)

puhelinkeskustelut miehen kanssa kääntyy aina tulevaisuudesta haaveiluun, siten kun olen raskaana ja sitten kun meillä on vauva.. :D oi sekin on niin innossaan! ei oikein muuta tule enää mietittyäkään, äsken juuri selailin vaunuja ja pinnasänkyjä netissä.. B)

optimi olis sellanen että raskautuisin loppukeväästä, kesällä ja vauva tulis siis ens vuoden puolella.
 
Snoopy päivitettyä listaa on ainakin musta helpompi seuratakin sieltä perästä päin, eli hyvin kelpaa niin =)
Meillä alkaa töissä muutto keskiviikkona ja sitä onkin sit loppuviikko ja ens viikon alkupää :x Näyttää olevan ihan yhtä ärsyttävää tuo pakkailu ja siivoiluhomma töissäkin, vaikkei tavaraa niin pal olekaan kuin omissa muutoissa.
Mulla on nyt parina päivänä tullu jotain ihmetuhruvuotoa vaikka pilleritkin vielä käytössä. Toivottavasti omat kierrot sitten vakiintuisi,ettei tarvi sitä ovista alkaa bongailemaan sen kummemmin. :whistle: kp. 12/29 omien laskujen mukaan menossa,kai ;)
 
minä olen täältä aika pohjosesta, rovaniemeltä noin 100 kilometriä alaspäin :D

voih tänään tuli taas takapakkia vähän, miehen pitäs tulla lomille nyt viikonlopuksi mutta saa nähä joutuuko jäämään nyt 3 viikonlopuksi putkeen kii.. :'(
mutta sain uudet hienot kengät kuitenkin! jotain kivaa tähänkin päivään =) on niin kiva anoppi!!

jos jo nyt miettii vauvaa tosi paljon ja oottaa et saispa jo alkaa osteleen söpöjä vauvan vaatteita, niin miten ihmeessä mä pysyn pöksyissäni sitten kun saan testiini plussan

:LOL:
 
No me ollaanki sitten toisesta päästä eli Helsingistä :D

marjutille jaksamisia armeija-arkeen :hug:
Ollaan miehen kanssa seurusteltu kohta 10v ja siihen aikaan mahtui myös tuo armeija-aika.
Rankkaa oli mutta kyllä siitäkin selvittiin! Mulla ei oo ikinä menny koulussa yhtä hyvin ku sillon ku mies ei ollu häirimässä :whistle: :LOL:

Mäki tahdon uudet kengät :kieh: Oon niin laiska ostamaan itelleni vaatteita, varsinkaan tässä välikunnossa kun vieläkin viimeiset raskauskilot päällä :ashamed: Mutta ehkä sitten joskus.. Täytän ens kuussa vuosia niin voisin taas äidiltä pyytää uudet kengät lahjaksi, niihin kun ei nämä liikakilot vaikuta :snotty:

Mulla kans hirvee vauvakuume, en tajuu mistä tää tulee, onko tätä nyt liikkeellä?? :xmas:
Just ku saa pienet vaatteet pakattua niin kohta niitä saa taas jo etsiä pestäväksi :LOL:
 
BornToLose ja Marjutti :wave: tervetuloa kuumeilemaan.
Mely: ootko testannut lisää?

Esikoisen yrjötautikin on nyt toivottavasti ohi. Enpäs tiedä mikä pöpönen oli kun kukaan muu ei siihen sairastunut. Olisin kyllä veikannut että ainakin tuo kuopus 1v. saa sen kun noita lattioita nuoleskelee, mutta *kop*kop* koputan puuta että tämä tauti jäi meidän perheen osalta tähän.

Mun vauvakuume on siis niin järkyttävää että en kehtaa tähän edes kirjoittaa :ashamed: Tää palstailu on kyllä hieman helpottanut etten mä ihan pimahda. Mutta viikonloppuna taas kun näpräsin kaverin vauvan vaatteita ja hän suunnitteli mitä sitten antaa mulle niin molemmat unohdettiin että siis vielä en ole raskaana eikä edes yritystä aloitettu :p :ashamed: No treenistä tämä käy kun mlla on edelleen nämä valeraskaus oireet :kieh: :x pahaa tekee. Voiko siis joku hormooni oikeesti aiheuttaa tällästa vai onko se vaan ensimmäiset auringonsäteet jotka saa mun hormoonit hyrräämään?
 
Kiitos maximilian :flower:

Tuntuu hassulta olla taas tällä puolella, varsinkaan kun ei vielä ole alkanut edes varsinainen "yritys"!

Mä oon tässä syksyn aikana ollut varmaan joka toinen viikko raskaana :wave: Kaikenlaisia mukamas oireita kun tahto on niin kova. Mulla tietenkin asiaa HIEMAN vaikeuttaa se ettei mulla oo ees menkat vielä alkanu :ashamed: Tietääkö kukaan millon niiden pitäisi viimeistään alkaa, ja millon pitäisi kysellä onko joku vikana?? Vaaveli täyttää ens kuussa vuoden jotta aika pitkän aikaa on oltu ilman, edelliset ollut joskus kesäkuussa 2007 :eek: :whistle:
No viimeistään täytyypi kysellä sitten pojan 1-vuotisneuvolassa.
Maximilian, oliko teille toiveissa neljäs? Meinaan, jos vauvakuume olisi aina kovempi?? :LOL: Kun meillä haaveena kolmas ja oon ihan sekasin :ashamed: Esikoisen jälkeen meni paljon pidempään ennen ku ajattelinkaan seuraavaa vauvaa, varmaan ainaki puol vuotta :p

Missä on siis lista? :attn: Ku en löydä...
 
BornToLose: Todellakin kuume on kerta kerran jälkeen "pahempi" :D Toista lasta ei keretty kuumeilemaan ollenkaan, kolmosessa jo lämmöt nousi vähän korkeemmalle, mutta tämä neljäs saa mut ihan kiehumaan tässä kuumeessani :headwall: :D Tavallaan hauskaahan tämä on, mutta vähän rasittavaakin kun vauvat vaan pyörii mielessä vaikka niitä on oikeesti jo talo täynnä. Noista kuukautisista kun kyselit, niin imetätkö vielä? Jos et niin eiks ne pitäs palautua 2-4kk imetyksen lopettamisesta (muistaakseni jostain noin luin).
 
Heissan taasen!

Ensimmäiset työpäivät takana ja hieman pyörällä päästäni, kun tulee kaikenlaista uutta asiaa ihan liikaa kerralla... miten sit voi muistaa kaikki jatkossa, hmmm! No joka tapauksessa ihan mukavaa on ollut...
Ja sitten se, että kyllä nämä menkkapäivät on sitten ällöttävät, kun turvottaa ja päätä särkee ja vaikka mitä! Vois loppua samantein ku alkaski, niin ei tarvis kärsiä :D Ja kaiken lisäksi olen syönyt kaapista kaikki herkut mitä vaan suinkin on löytänyt... ei hyvä... Ehkä tää tästä sitten taas helpottaa :)

Mitähän mahtaa melylle kuulua? :)
 
Hellou kaikki, ja uudetkin !! Täällä ollaan viel hengissä :D hah.
Ollu nii kiirettä taas, ku kouluhommat pukkaa päälle ja sit hirveetä stressiä ilmassa.. :(
En sit viel oo saanu aikaiseksi tehdä uutta testiä.. se on vaa jotenki jääny ja sit se on aina nii suuri pettymys ku näkee yhden viivan vaan :D :snotty: Mutta en nyt taas oikein tiedä kannattaako minun edes vielä sit testata..? koska mulla eilen taas tuli jotain tuhrua pyyhittäessä.. ja tänään se väri on muuttunut vaaleanpunaiseksi ja sitten siinä on ollut joku pari tippaa verta samassa. mutta hyvin vähäsitä on ollu tää vuoto vaik mitähä tää nyt sitten taas on ? :D Ei ole siteeseen asti tullut.. hmm, mulla kyllä on mennyt joku 15 siitä ku tuhrua viimeks tuli.. eli voikoha tää ny sit olla ovisvuotoa?? mä kun en tiedä millaista se ovisvuoto on.. ku ehkäisyä olen käyttäny nii monta vuotta ettei oo hirveesti kerenny tota ovista kokemaan, tai siis ainakaa veristä ovista en oo ikinä kokenu.. tosiaa reilu vuossitte lopetin pillerit..
Mut en kai mä voi olla raskaanakaa? siis jos tulee täällästä välivuotoa. :eek: puuh paah ja pööh. tää naisen elimistö on vaa niin outoa ymmärtää :D
Mulla on rinnat kipeenä... voiko sellaista olla ovisaikoihin ? kertokaahan tietämättömälle.. :D

ps. BornToLose, olen Hämeenlinnasta. :) Kotoisin Kuusamosta ! :p

 
Nimim. Kp Yritys alkaa Monesko lapsi

Afu-82.........................12/28 kevään/kesän aikana 2.
Riippitsiip....................13/29 kesäkuun alussa 5.
Tuulia85......................20/27-33 huhtikuussa 1.
Veeruska-81...............28/26-28 tjottailua 2.
Snoopy.......................29/30 kevään/kesän aikana 2.
mmiilia........................30/32 kesäkuussa 2.
Oravannahka.............39/28-42 kesän tienoilla 2.
bellaa.........................40/26-28 kevään aikana 1.
garden.......................5/?? touko-/kesäkuussa 2.
BornToLose................??/?? toukokuussa 3.
marjutti86..................??/?? tjottailua 1.
babyseven.................??/?? heinäkuussa 8.
mely...........................??/?? yritys käynnissä 1.
CrazyInLove...............??/?? kevään/kesän aikana 3.
maximilian..................??/?? parin kk:n päästä 4.
Milli ja vauvahaave.....??/?? mahd.kesällä 1.
minttumaaria76..........??/?? maaliskuussa 2.
kylkiluu.......................??/?? tjottailua 3.

 
maximilian:
No sitähän tämä sitten vaan on! Jokaisen lapsen jälkeen kahta kauheampi kuume :eek: :LOL: Minkä ikäisiä lapsia teillä siellä on? Meillä siis 3-vuotias tyttö ja sunnuntaina 11kk poika :heart: joka muuten otti tänään ensimmäisen askeleen ilman tukea JA nukahti äsken itsekseen omaan sänkyynsä, ilman silittelyä tai vieressä istumista :heart: Niin ihana olo! Vaikka kohtahan se jo taas herää viekkuun mut ihanaa vaan saada isopienimies kainaloon :heart:
Ja kyllä, imetän vielä enkä millään malttaisi vielä lopettaa :ashamed: On musta vaan niin ihanaa olla niin lähekkäin.
Eli eipä niillä menkoilla sitten niin kiire olekaan :D Ihmettelin vaan kun esikoista imetin 1v1kk ja menkat alko ehkä joskus kun hän oli 8kk? En tienny et ne voi näinki paljon heitellä :)
Hain tänään sen kuuluisan viimeisen pakkauksen cerazzetteja!! :attn:

Nyt jatkan hetken hiljaisuuden parissa ja sit iteki petiin :wave:
 

Yhteistyössä