Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

kiitos :heart: en ole ikinä kokeillut noita ovulaatiotestejä. onko ne hyviä? helppo lukea? halpoja? koska minun kannattaisi tehdä se raskaustesti, pitääkö odottaa seuraavia kuukautisia, että ne ovat myöhässä?
 
tervetuloa tillukas :)

Julian: ovulaatiotestejä en ole ikinä kokeillut joten harmi en voi auttaa, mutta raskaustestinhän voi tehdä koska vain (tosin ehkä kannattais odottaa että menkat on myöhässä).

Nyt on taas se päivä kun mä riudun vauvakuumeen kourissa pahimmalla mahdollisella tavalla. Täytyy oikein kysyä tolta mieheltä että mitä merkkiä me odotetaan ja mistä sillä eihän tätä oloa kestä kukaan.
 
Heips!

Minä varmaan kuuluisin tähän ketjuun kuumeilemaan :) Josko otatte vaan joukkoonne.
Mulla olis tarkoitus jättää ehkäisy pois maaliskuun lopussa tai huhtikuun alussa. Sit vois alkaa yrittelee :)

muoks. Ai nii.. kierrosta sen verran että sain nyt vihdoin ja viimein menkat alkavaksi kun piti aloittaa pillerit. yksi liuska siis takana ja menkat tulivat ns. normaalisti viikon tauon aikana. imetin kuopusta 13 ja puol kk ja imetyksen aikana ei menkkoja tullu. mut nyt on toinen liuska aloitettu ja katotaan pysyykö kierto tasaisena. yleensä pilsujen aikana näin on tehny. nyt on tosiaan vielä tuo lääkekuuri menossa minkä aikana ei saa olla raskaana niin siksi joudun vielä syömään pillereitä. mutta päivitän tilanteen heti kun tiedän missä mennään.
 
Moikka,

täällä kierto lähestyy loppuaan... yksi pilleri jäljellä ja tuskin pysyn pöksyissäni :kieh: noh, kohta ei tarviikaan :D :D :D
Päivittääkö kukaan listaa muuten? oliskohan meistä ketään innokasta siihen hommaan? mä voisin kyllä muuten,mut työpäivinä vähän huonosti ehdin käymään täällä..
 
Moi! :wave: Hurjaa ilmoittautua tänne... :) Tuntuu et aloitin esikosta kirjoittelut ihan juuri ja nyt murunen täyttää ensi viikolla vuoden. Ihmeellistä miten aika kuluu. Aika erilaisilla fiiliksillä ollaan liikkeellä, kun viimeksi kun nyt tietää mistä on kyse. Töihin olen tässä välissä menossa, menkat ei oo imetyksen jäljiltä vielä alkaneet.

Eli siis Tansuli, kierrosta ei tietoa, yritys alkaa touko/kesäkuussa, toinen toiveissa

Plussatuulia toiveisiinne,
T
 
Heippa Röllimuori ja Tansuli :wave: toki mukaan sopii :)
Riippis: Iiik sulla alkaa jännät paikat, toivottavasti plussa pamahtaa mahdollisimman nopeesti. Voi että mä haluan kyllä pian tulla perästä. Voisin muuten päivitellä tota listaa jos voit kertoa miten se tapahtuu :attn: Sinnehän vois lisätä jotain hauskoja kuviakin jos joku viisas osaa sanoa kuinka se tehdään.
 
Niin kuten sanoin niin mä alan varmaan säännööllisesti käymään vasta kun itse aika on :xmas: Nyt jos käyn koko ajan niin tuun hulluksi. Löydän nytkin itsestäni raskausoireita vaikka mahdotonta :eek: :LOL: Joten mulle ainaki tekee hyvää olla poissa täältä.

Tansulin muistan maalismasuista :attn: Mulla vaan eri nikki nyt. Mutta tervetuloa, hassua jos päädytään taas samaan pinoon. Tosin mulla "yritys" alkaa vasta toukokuussa mutta kuitenkin.

Ah, mä niin odotan meiän naimisiinmenoa! Oikein kunnon nollauskännit meinasin vetää kun niin harvoin pääsee :kieh: Ja saanpahan jonkun muun päivämäärän jota odotella. Vaikka ootan kyllä hirveesti Veetiskän 1v-synttäreitäki :heart:

Mä en ainakaan tajuu noista päivityksistä mitään :ashamed: Mä en osaa vieläkään tummentaa edes osaa tekstistä.

Mä oon kade riippikselle, mulla vielä kaks avaamatonta liuskaa ja puolet avatussa jäljellä |O Mutta onhan se hyväkin. Ettei liian hätäseen, ku mulla meinaa lähtee ihan käsistä tän kuumeen kans :headwall:

Näin sekavasti taas kirjotellen :D
 
Voih, ei mulle kannata olla kade, eilen taas kerran otettiin siinä määrin yhteen ukkelin kanssa,et liekö mulle plussaa pamahtaa seuraavaan sataan vuoteen ellen sitten tule kalsaripyykistä raskaaksi :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
Hmpf, täytyy kyl sanoo,että MIEHET ne niitä vaikeita on, ei meissä naisissa oo mitään vikaa, eihän? :xmas:
 
ai niin päivityksistä... vanhan tekstin saa siirrettyä uuteen viestiin copy-pastella. Eli tummennat tekstin ja klikkaat oikeella puolelta hiirtä, ne kiertopäivät pystyy sit kätsysti muuttelemaan. Mä oon linkitellyt glitter-graphicsista joitain taustoja,mutten tiedä pystyykö sen päälle sitten jotenkin kirjottamaan,en ole kokeillut. :ashamed:
 
Heippa uudet!!! :wave: Ja tervetuloa!

Mut on pitänyt kiireisenä tää työarki - en ole kertakaikkiaan ehtinyt kotona koneeseen kajoamaankaan. Olis niin ihanaa taas olla vaikka mammalomalla... :whistle: ;)

riippitsiip, meissä naisissa ei ole mitään vikaa. Mistäs teille nyt noin kova faitti tuli? :/ Minä en siis KOSKAAN motkota, vaan muistutan toistuvasti kovaan ääneen ja aiheellisesti. Näillä kahdella on vissi ero. Mies tuossa just muisteli miten käyttäydyin kuin mielipuoli raskaana(?!?) Häh? Omasta mielestäni olin jopa suhteellisen tasapainoinen koko raskausajan!! Näin ne asiat koetaan niin eri tavalla ;) Miehen mielestä uusi vauva on siis ok, mutta raskausaika jännittää enemmän... :ashamed: Onko täällä muuten muita raskaus-skitsoja? :whistle:

Mulla pärähti myös uusi kierto vkonloppuna käyntiin. Viime kierto venyikin sitten 40pv:n mittaiseksi :headwall: Noh, mutta viimeksi plussa tuli kp 60, joten on pitkissä kierroissa mahdollisuus sentään raskautua. Oviksen laskeskelu tosin on hivenen kinkkisempää. Stressaan vasta kun yritys "virallisesti" alkaa.

Hyvää viikonalkua kaikille!
 
B-7
Ei naisissa ole mitään vikaa =) :hug:

Mistä nämä ajatukset nostaa päätään,hetkittäin jo mietin josko kuitenkin näin olisi hyvä,eikä lapsia lisää? :ashamed: :x
Ottaisin kyllä alkuraskauden,synnytyksen ja sen pienen vauvan :heart: mutta en jaksaisi loppuraskautta ja sitä kun vauvan synnyttyä olen niin kiinni vauvassa!Vaikka niinhän sen kuuluu mennä,mutta jonkin asteinen "oman ajan"kaipuu on iskenyt tänne! :|

Siltikin kuume vauvasta on ihan mieletön!Ja nyt ajatuksena myös,että kumpa tulis heti samaan syssyyn,menis siinä kivasti.ennenkuin edes tästä lapsesta"ehdin irtautua"...

Ymmärsiköhän kukaan?? ;)
Naisen mieli,voih!!!!!!!!!!!
 
Kuten täällä jo todettu meissä naisissa ei tosiaankaan ole mitään vikaa :saint: Meillä myös mies kauhulla jo odottaa mun hormooni myrskyjä, mutta kun se ymmärtäis vaan tehdä niinkun mä sanon niin eihän meillä olis mitään ongelmia :LOL:
Mä venautin selän viikonloppuna ja saan nyt fiilistellä mitä ne loppuraskauden selkävaivat on. Niin ja kuume on nyt lähes sietämätön mä joudun kohta varastamaan vauvan jos ei tässä nyt ruveta sanoista tekoihin :headwall: :headwall:
 
Maanantai
Nimimerkki...kiertopvt...koska yritys alkaa...monesko lapsi toiv.

Afu-82...................kp6/28.............kevään/kesän aikana......2.
Riippitsiip..............kp26/29............maaliskuussa..................5.
Tuulia85...............kp14/27-33.......huhtikuussa....................1.
Veeruska-81.........kp22/26-28......tjottailua.........................2.
Snoopy.................kp23/30...........maalis/huhtikuussa.........2.
mmiilia.................kp24/32...........kesäkuussa.................. ....2.
Oravannahka.........kp33/28-42......kesän tienoilla................2.
bellaa...................kp34/26-28......kevään aikana.................1.
mely.....................kp??/??............yritys menossa.................1.
CrazyInLove...........kp??/??............kevään/kesän aikana....3.
maximilian.............kp??/??............parin kk päästä...............4.
Milli ja vauvahaave..kp??/??............mahd.kesällä.................1.
garden...................kp??/??............touko-kesäkuussa..........2.
minttumaaria76......kp??/??............?.....................................2
kylkiluu.................kp??/??............tjottailua..................... ....3.
Röllimuori...............kp??/??.............maaliskuun lopussa.......?
Tansuli...................kp??/??..............touko-kesäkuussa........2
Julian.....................kp12/29-30..............yritys menossa.......1
BornToLose...........kp??/??...............toukokuussa................3
BabySeven.............kp??/??..............heinä/elokuussa..........8
Tillukas...................kp??/??...............?.................................2
Marjutti86...............kp??/??...............?................................
 
:attn: hei te joka haluatte kiertopäivät näkyviin laittakaa viestiin tai yv:hen kirtopäivät niin päivitän ne tuohon listaan :attn: en viitsi noista vanhoista viesteistä alkaa laskemaan, turhia virheitä tulis vaan ja hätäsimmät rapistelis testejä jo kauheessa tuskassa :LOL: :LOL:
 
Mä oon kans ihan sekasin :kieh: Nyt jo ties mitä oireita vaikka mahdotonta. Ärsyttävää mutta onneksi en ole ainoa :attn:
maximilian:
Jos keksit helpotusta niin kerro mulleki! Tuun hulluksi! Paitsi ei viitti montaa vauvaa varastaa, varsinki ku näin julkisesti siitä jo sanonut :xmas:
 
B-7
Alkuperäinen kirjoittaja maximilian:
Maanantai
Nimimerkki...kiertopvt...koska yritys alkaa...monesko lapsi toiv.

Afu-82...................kp6/28.............kevään/kesän aikana......2.
Riippitsiip..............kp7/29............kesäkuun alussa..............5.
Tuulia85...............kp14/27-33.......huhtikuussa...................1.
Veeruska-81.........kp22/26-28......tjottailua.........................2.
Snoopy.................kp23/30...........kevään/kesän aikana.......2.
mmiilia.................kp24/32...........kesäkuussa.................. ..2.
Oravannahka.........kp33/28-42......kesän tienoilla................2.
bellaa...................kp34/26-28......kevään aikana................1.
mely.....................kp??/??............yritys menossa...............1.
CrazyInLove...........kp??/??............kevään/kesän aikana......3.
maximilian.............kp??/??............parin kk päästä..............4.
Milli ja vauvahaave..kp??/??............mahd.kesällä.................1.
garden...................kp??/??............touko-kesäkuussa.......... 2.
minttumaaria76......kp??/??............?..................................2 .
kylkiluu.................kp??/??............tjottailua..................... ..3.
Röllimuori...............kp??/??.............maaliskuun lopussa......?
Tansuli...................kp??/??..............touko-kesäkuussa........2
Julian.....................kp??/??..............yritys menossa............1
BornToLose...........kp??/??...............toukokuussa...............2
Ja mä puutun tästä päivityksestä kokonaan jostain syystä...
Eli

Babyseven........kp??/??.......heinä-elokuussa.........8.
 
BornToLosea lukiessani totesin, että en ole ainut, joka kärvistelee odotellessaan yrityksen alkua. Jonkinasteista vauvakuumetta mulla oli ennen esikoista vaihtelevissa määrin 15-vuotiaasta, mutta akuutiksi se ei ehtinyt koskaan tulla. Tapasin elämäni miehen, muutimme yhteen ja päätimme antaa vauvan tulla, jos tulee ja sehän tulikin heti. Eli en juuri ehtinyt odottaa odotusta. Nyt olemme tienneet ennen esikoisen syntymää, että vuodelle 2010 toivotaan pikkukakkosta ja pimu oli niukin puolivuotias, kun minulla alkoi kuume nostamaan päätään. Nyt odottelemme molemmat miehen kanssa pääsiäistä ja tositoimia.

Ainakin vielä odotuksen odotus on kivaa...
 
kiva viikonloppu miehen kans vietetty. käytiin baareilemassa lauantaina, olin/oltiin :D aika ns. perseet :D mutta oli mukavaa =) mulla on ollu tissit tosi kipeenä nytten, aika erikoista.. täälläkin taidetaan nuita raskausoireita keksiä, mietin tuossa et on kyllä maha turvonnu, mutta oliskohan viikonlopun herkuttelusta johtuvaa :p

minä viettelen tämän viiko hiihtolomaa, muita lomalaisia? =)
tekemistä riittää kyllä, ajattelin siivota ihan kunnolla meän huushollin ja kaikenlaisia hoidettavia asioita on. perjantaina saan taas oman miehen kottiin :heart:

tervetuloa uusille! kiva saada lisää vipinää tähän ketjuun =)
 
Juhuu, oottehan työ täällä! kauheet vierotusoireet iski kun ei kiireisenä työpäivänä ehtiny tänne :whistle: Mul on kp. 26/29 ja yritys alkaakin jo maaliskuussa :wave:

Täyttelin töissä tänään hoitovapaahakemusta,ajattelin olla reilut 1,5kk kesällä nuorimmaisen kanssa kotona,vipot mahikset kun poika täyttää heinäkuussa 3vee.. ja sitäpaitti jos raskautuisi,ni pahin öklöpöklö varmaan just kesällä.. ;) :whistle:
 
Oi kun ihanaa kun olette nostelleet tätä keskustelua ja kirjustelette näin aktiivisesti! Kivaa päästä lukemaan teidän jutustelujanne! Saas nähdä monenko kanssa pinoudutaan noihin jännäyslistoihin ja keiden kanssa päästään turisemaan odotuspuolelle :heart: *huoh*

Jotain kivaa sentään täälläkinpäin - vauvanesto jätetään pois jo tässä kuussa tai huhtikuussa :D Huisia! Koitan vaan pitää pään kylmänä, ei sitä tiedä kauanko tällä kertaa plussaa saa vartoilla... :| Gynen varasin täksi viikoksi, voi olla että koitan taas terolutien avulla saada kiertoa tasaisemmaksi.

JULIAN tiedusteli ovulaatiotesteistä; ovat helppoja käyttää ja ainakin netistä tilatessa melko halpojakin. Jos tuntee kiertonsa ja kroppansa hyvin, ne ovat kyllä mielestäni aika turhia. Mulla ovistuntemukset ovat sen verran kivuliaita ja helppoja tunnistaa, että aion tällä kertaa olla noita testejä ostamatta. Mutta esim. ensimmäistä lasta yrittäessä on varmaan ihan hyväkin testailla jos ei vauvaa usean kuukauden yrityksen jälkeen kuulu. Siitä ainakin tietää ovuloiko ylipäänsä ollenkaan.

Mä fiilistelen joka ilta kuinka ihanaa olisi silitellä vauvamahaa ja tunnustella pieniä liikkeitä
:heart: (siis katsoa kun valtava pömppö heiluu puolelta toiselle ja jännittää osuuko potku suoraan äidin rakkoa kohti :LOL: ) tai odotella yömyöhään että vauva lopulta lopettaisi mahassa meuhkaamisen ja pääsisi nukkumaan... tai rääkäistä kivusta kun vauva poraa päätään nivusiin... tai pyytää lopulta miehen ajelemaan säärikarvat kun itse hädin tuskin näkee varpaitaan... Mutta on se silti niin ihanaa aikaa :heart: :saint:

Millaisia teidän muiden lapsellisten vauvat ovat olleet ihan pieninä? Meillä tuo neiti oli ns.koliikkivauva. Olen siis aika lailla varautunut rankkoihin ensi kuukausiin.
 
Kovasti taas päivittelin ja lisäilin puuttuvia listaan :D mutta tosiaan varmasti virheitä ja puutteita vielä löytyy ja niistä kun ilmoittelee niin koitan päivitellä kiitos Riippiksen ohjeiden :D

Ihanaa että näin moni pääsee pian "aloittamaan" saadaan ruveta piinailemaan teidän kanssa. Mä toivon että meilläkin lähtis hommat huhtikuusta etenemään, mutta katsotaan nyt on niin kauheesti hässäkkää että missä välissä sitä mukulaa edes kerkee alulle laittamaan.

Meidän vauveleista esikoinen oli oikea unelma vaavi, helppo kuin mikä (näin jälkeenpäin katsottuna), keskimmäinen valvo yönsä 3v. asti ja oli kaikkea muutakin vaivaa, kuopus on sitten näiden väliltä varmaan "keskiverto" vauveli. Eli kaikista malleista on kokemusta nyt jo jänskittää millanen tapaus sieltä on tulossa josko kierros alkais alusta eli "helppo" olis nyt vuorossa. No joka tapauksessa aiva sama kunhan joku tulee :p

Hyvää yötä ja vauvaunia koko porukalle :wave:
 

Yhteistyössä