Mulla oli sen verran hailakka haamu silloin pp14, että jatkossakin meinaan testata pp16 sen "virallinen" tuloksen. Luget on pitäneet ylensä vuodon pois. Tuoresiirrosta taisi tihkua läpi ja varmistustestin alkaan vuoto alkoi jo olla loppumaan päin. Aina olen odottanut sen pp16 testin ennen lugejen lopetusta, kun niin on kehoitettu tekemään.
Kkm:stä vielä sen verran, että lääkärithän siitä menetelmästä loppupelissä päättää. Itselle se tosiaan oli peikko, mutta uskon tuon lääkkeellisen olleen mulle ihan oikea ratkaisu ongelmista huolimatta. Tulehdusriski on molemmissa. Kohtu kun oli jo melko hyvin tyhjentynyt, niin kaapiminen olisi ollut ihan eri juttu kuin ollenkaan tyhjentymättömälle. Jos tulevaisuudessa tulee kkm ilman vuotoa, niin selvitän tarkkaan kaavinnan mahdollisuuden. Oli se lääkkeellinen sen verran kidutusta, että haluan mahdollisimman helpon tien toipumiseen.
Tulehdus vaikuttaisi menneen ohi ja nyt odotan kuukautisia malttamattomana. Haluan äkkiä suunnittelemaan ja toteuttamaan uutta hoitoa. Hcg-kontrolli on ihan pian, joten menkatkin ehkä tulevat jo parin viikon sisällä. Henkinen vointi on kiikun kaakun. Koitan nyt haalia kaikki mahdolliset keinot mielialan nostamiseen, että jaksan tulevat koitokset ja keho on vastaanottavainen. Rajoitteena on vain raha. Luontaishoitoihin ei olisi tällä hetkellä rahaa, mutta jostain sitä on saatava haalittua. Täytyy varmaan kunnostautua kirpputorimyyjänä, jos vaikka yhden hoidon kerrallaan pystyisin niillä rahoilla maksamaan.
Olikohan niin, että punktioita aletaan tehdä joskus tämän kuun lopulla tai maaliskuulla? Jotenkin laskeskelin, että jos joulukuussa olisi ollyt nega, niin olisi yksi taukokierto ollut välissä ja sitten hoito. En vaan nyt muista olisiko vuodon ajoittava lääke ollut taukokierrolla vai vasta seuraavalla. Ei siihen kuitenkaan kauaa enää mene. Ketkäs kaikki uudelle punktiokierrokselle on lähdössä minun lisäkseni?
Olen taas viime aikoina miettinyt ketä teistä on tullut nähtyä odotustilassa. Olisi varmaan kiva jutella kasvotustenkin. Olisiko tapaamiseen innokkaita?