macy olikos sulla viime kerralla lyhyt vai pitkä kaava?
Lyhyt kaava oli edelliselläkin kerralla. Hyvin toimi, joten pystytään siinä. Se vain ihmetytti, kun suunnittelukäynnin lääkäri oli sitä mieltä, että saalis oli hyvä. Niin 12 solua oli, mutta 3 hedelmöittynyttä ei. Tokihan se laatu on määrää tärkeämpi, mutta kyllä minä haluaisin sinne pakkaseen useamman oljen.
Kesänlapsi123 > Testasin hailakan haamulaisen edellisestä siirrosta pp14. Normaalisti testaan pari päivää myöhemmin, mutta tuolloin oli aavistus plussan mahdollisuudesta. Testailin sitten varmistukset vielä seuraavana päivänä ja siitä parin päivän päästä. Uudessa hoidossa (olettaen, että siirtoon päästään) Olen alustavasti suunnitellut testiä pp16 kohdalle, mutta saa nähdä miten sitten malttaa. Ennen pp14 testailut koen merkityksettöminä. Joillakin voi silloin näkyäkin, mutta minusta se on turhaa itsensä piinaamista, kun ei tiedä jääkö kemialliseksi. Polilta ovat suositelleet testiä pp14-16, joten senkin vuoksi olen sitä pyrkinyt noudattamaan.
Turhautumista ilmassa. Kilpirauhasasioita hoitavan lääkärin mukaan lääkkeen aiheuttama liikatoiminta ei ole onglema, polin lääkärin mukaan on. Pienemmällä annoksella t4v laskee luultavasti suositusta alemmas ja mulla on syytä olettaa, että olo muuttuu sen myötä kehnommaksi. Kerran kuussa voidaan kontrollit ottaa, joten hienosäätöön ei olisi nyt aikaa. Pelottaa, että hoito menee pilalle tai jää heikoksi tämän takia. Tsh täytyisi saada juuri ja juuri mitattavaan lukemaan ja siinä vaikeus piileekin, kun ei tiedetä kuinka kaukana mittaamattomissa se on. Olon perusteella voi olla lähelläkin hyvää arvoa. Sopivaa lääkeannosta on kuitenkin mahdoton arvioida, koska olin tammikuun kontrollia tehtäessä raskaana eli arvot eivät ole vertailukelpoisia tämän hetken tilanteeseen. Arpomalla menee. En tiedä odotanko enemmän hoidon lopputuloksen selviämistä vai seuraavan kontrollin tuloksia. Molempia odotan kuin kuuta nousevaa sormet ja varpaat ristissä.