Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

Noniiiin... se on ohi ja 11kpl soluja, huomenna tiedetään tarkemmin. Punktiossa meni aikaa kun se (tuleva?)lääkäri harjoittili, tuntui kyllä ettei se lopu ikinä. Lopulta AMVP teki sen loppuun. Olikohan se nimi noin miten muistelin :D? kuitenki. Jännittää miten niillä treffit menee yöaikaan. Maha on kipeä, liikuskella varovikseen. En älynny kysyä et saako palkan sairaslomasta :/ Kylläpähän sen tilinauhastaan sit näkee..

Oliko muita punktiossa tänään ja kuin meni?
 
Eskimopuikko; hyvä saalis:) joo tiedän tunteen harjoittelusta, kylläkin alkion siirrossa..alkiota juoksutettiin välillä takaisin...nyt tuli kammo tuosta punktiosta, aloin vuotamaan silloin ja hyperikin oli, vaikka se tehtiin taidolla ( eka ivf menossa)..iiikk!

Onko kuinka monella selvillä syy lapsettomuuteen?
 
Eskimopuikko: mulle tuli just tilinauha ja onneksi olin saanut sairasloma ajalta palkan olin siis punktion jälkeen 3 päivää saikkulomalla.. tuli nimittäin tarpeeseen :)

Hui, ylihuomenna testaus.. vähän jänskättää onko se tulos mihinkään muuttunut, mutta toivotaan näin.. nyt muutamana päivänä tullut vessassa käynnin yhteydessä ihan vaalean ruskeaa tosi niukkaa vuotoa :/ Mitä lie sitten tarkoittaakaan..
 
5hedelmöittynyttä.kato siis käynyt.toivottavasti ei huomiseen mennessä kovin suuri kato enää :/

meillä syy on miehessä.. sytojen aiheuttamia tuhoja.. siks käytetään pakastesiittiöitä,mut niitäki enää jäljellä yks olki.

kesänlapsi123 iiik.. jännittävää..
 
Mitenkäs kesänlapsen ja Minnien piinailut? Ootteko testailleet (lisää)? Toivottavasti siellä olis testissä iloiset näkymät!

Minnie Ei oo syytä meille selvinny, ollaan selittämättömiä. Minulla on tosin pco:ta, mutta kierrot toimii yms, joten ei oo selittävä tekijä. Toisaalta olis kiva kun tietäs missä mättää, mutta toisaalta jos se on jotain mille ei vaan voi tehdä mitään niin en tiedä olisiko sekään hyvä asia. Mitenkä teillä, onko teille syytä löytynyt?

eskimopuikko ei teilläkään kovin helppo lähtötilanne, siis että joudutte käyttämään pakastettuja : / Mutta siis tuohan viisi on vielä hyvä! Meillä kävi kehnommin, tuosta määrästä olisin ollut onnessani, muutenkin meillä se hedelmöittyminen on ollut niin ja näin.. Toivottavasti oli helppo siirto ja saitte pakastettuakin!! Tsemppiä!

--
Minulla oli maanantaina punktio, jossa saatiin 13 munasolua. Seuraavana päivänä sitten tulikin uutinen että ei ole kuin yksi alkio saatu niistä. Jokin mysteerijuttu oli tapahtunut muille.. Eilinenhän sitten meni hermoillessa tuleeko soittoa että ei päästä ollenkaan siirtoon, tänä aamuna "hiukkasen" jännitti mennä polille. Mutta se ainokainen olikin sitten oikein hyvä ja hieno alkio, joka siirrettiin!! Ja voi että sitä osaa olla huojentunut että päästiin siirtoon asti, vaikka muuten menikin pyllylleen tämä homma. Piinaillahan en aijjo enää, tuossa parissa päivässä oli jo ihan tarpeeksi :D siis että otan ihan relax ja koitan "unohtaa" koko asian..

Rentouttavaa ja aurinkoista pääsiäistä kaikille!!
Itsestä tuntuu että aurinko ihan oikeasti paistaa :cool:
 
Eilinen haamu muuttui plussaksi, raskaana 2-3 viikkoa...nyt alkoi pelko...Tämä ei voi olla totta! Endo minulla ollut esteenä, nytkin kystat munasarjoissa...eilen alkoi etoa ja itkunen olen ollut..muuten ei mitään...muulloinkin endo aiheuttaa vaikka mitä.

En uskalla vielä miettiä mitään...

Toivotaan plussatuulia kaikille!! Ja kääröjen syliin asti saamista!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Melargia
Täällä testattu nega eli se ei siitä mihinkään muuttunut, ja ruskea tiputtelu vuoto muuttui veriseksi vuodoksi :( soittelin jo eilen polille että voinko lopettaa luget, mutta vielä kehottivat laittamaan eilen ja testaamaan tänään vaikka tiesin mikä loppu tulos on :/ Eteenpäin on vain suunta ja toukokuulla Pas siirto :) Eli hyville mielin eteenpäin :)

Onnea Minnie82 :)
 
minnie oi ihanaa :heart: paljon onnea!! vihdoin tännekkin jotain hyvää:D toivottavasti kaikki menisi hyvin!
melargia aikamoinen kato kyllä käynyt teillä..osasiko lääkärit sanoa syytä? Onneksi kuitenkaa ei tarvinnut tyhjin käsin lähteä vaan nyt on pieni matkassa..=) toivotaan parasta!
eskimopuikko pääsittekö siirtoon?
 
Minnielle hurjasti onnea plussasta!

Tytylle mukavaa loppuraskautta! Missä välissä noi sun viikot on oikeen noin pitkälle jo menny?!? Aika vissiin sit kuluu mulla nykysin niin nopeesti kun ei elämä enää mee 2 viikon sykleissä...

Nippe+ supervilkkaat tuplat
 
nippe kyllähän tää aika kuluu vaikka musta hitaastikkin:D niin tukala olo kokoajan kun mahaa koskee ja repii ettei voi kyyristyy ja selkä todella kipee kokoajan tän reuman takia..odotan niin et tää syntyis=)

tyty rv31+1
 
Minnie82 ONNNEEEEEE!!!! voin kuvitella fiilikset :)

Kesänlapsi123 voi ei... tiedän tämänkin tunteen, miten jakselet ja kui etiä päi suunnitelmat?

Mäki muistelen tuota tytyn odotusta et vasta kirjoitteli täällä et rv 12 tms.. ite en tosin silloin juuri kirjoitellu mut vuoden päivät seurannut lähes päivittäin sivuja.

Siirtoon päästii nyt pp2. 1lk toppi meni köllöttelee 12mm limikseen :D 2 ihan hyvää alkiota meni pakkaseen. Aiemmin mulla on ollu limis 8mm joten ehkä taas toiveita nostatteli et olis suurempi alue kiinnittyä. Ainaki lääkäri sanoi et ihanteelliset olosuhteet. Katsotaan nyt ja tullaan pilvilinnoista alas :) mut positiivisin mielin ja stressaamatta yrittää olla. Itella on jotenki rauhallisempiki olo, etten oo VIELÄ tilannu/ostanu testejä valmiiks enkä googletellu kaikenmaailman hakusanoilla.

Mut tää olotila on hirvee, alamahaa alkoi heti poltella ja vihloa ku aloitin luget. Yölläkään ei voi rykiä ku tietystä asennosta ja istuminenkin suunilleen miettiä miten päin on. MIten nää voi tehä tälläsen olotilan!? Mahaki tuntuu et se liitoksistaa räjähtää ku on niin turvoksissa.
Miten teillä lugejen käyttö?
 
Missä kaikki on?!?!?

Miten Melargian ym olotilat? Melargian kans ainaki taidettii piinailla samassa päivässä :) ?
Täällä PP 5 ilta, lugejen turvotus helpottu onneks.. nyt iltamassa alkoi kunnon jomottelu/polte ja viiltely alamahalla ja se säteilee reisiin.Piti tulla pötkälleen jos siitä asettuis..tietäneen huonoa/hyvää hmmm.. pistää taas ajatukset seikkailee. Mulla on vaan jotenki nii positiivinen fiilis,mut mut.. ei pitäis olla liian. Testasin tänään pregnylin vaikutusta vielä rtestiin, ei siinä enää tainu mitään näkyä. parina iltana alkanu paleltaa ja nukkunukki villasukat jalassa ja ihan yhen äkin heikotuskohtauksia.. tuskin ne nyt tähän voi vielä liittyä, ajatukset tepposiaan tekee. Nyt vaan oottelemaan ku saan kunnon tukkupakeketin postin mukana käsiini tässä joskus :D voi helvata..meikä istuu vaan pötyllä liruja purkkiin ottamassa :)


Minnie82 mites siellä jaksellaan? millanen alkio ja limis sulla oli siirron aikaan?
 
eskimopuikko: Ihan hyvin täällä voidaan..parin viikon päästä ultra, jossa nähdään onko siellä kohdussa ketään..matalaa profiilia pidän sen ajan...ja sittenkin...

Pahoinvointia, närästystä ja turvotusta sekä vähän väysmystä on..Alkio oli 4 soluinen top 1 ja ei mitään hajua limiksestä. En muistanut kysyä, kun oli sitä härdelliä siinä, eikä sitä mainittu...
 
Moi kaikille! Onnea plussanneille ja tsemppiä ja jaksamista toisille hoitoihin.

Meillä kohta 10kk ikäinen tyttönen on kasvanu huimasti ja nyt ruvettu miettii sisarusta. Soittelinki eilen polille ja sieltä varailtiin ens tiistaille suunnittelukäynti aikaa. Meillä jäi pakkaseen kolme alkioo kahteen olkeen joten ne ois nyt ekana tarkoitus käyttää. Toiveissa olisi ettei uutta ICSI tarvitsi tehdä, mies ei nimittäin välttämättä suostu enää laittaa pallejaan pölkylle. Menkat alko tänään joten eka siirto olisi varmaan loppukuusta mahdollinen jos omaan kiertoon siirto tehdään. Jäämme seuraamaan tilannetta.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: tyty86
Mitenkäs eskimopuikolla sujuu?

Omat piinailut taitaa olla ohi :-( tuttuun tapaan 2 vkoa punktiosta alkoi tuhruttelemaan, vuoto puskee lugeista huolimatta. Taidan olla immuuni sille, kun ei minulla pidä limakalvoa yllä. Tämä oli jo kolmas tuoresiirto kun samalla lailla käy. Oikeesti pitäisi jotain tuolle tehdä, jotain tehokkaampaa tukea siirron jälkeen. Ei pääse ees testipäivään kun kroppa pettää..
 
pp10 nega otettu vastaan itkujen ja huonotuulisuuden merkeissä. missä vika vaikka kaikki oli lähtötilanteessa erinomaisesti nii alkio kuin limiskin.. eikä passiakaan kerkee enää tälle keväälle kun eikös lyhyenkin kaavan jälk pidä olla taukokuukausi? ja poli varmaan menee kesäkuun alussa kiinni? itkupotkuraivarit.. tää on nii kovin pettymys tähän mennessä.
 
Pahoittelut eskimopuikko :/

Melargialle tsemppiä mulla oli iihan sama juttu että vuoto alkoi ennen testipäivää..

Soittelinkin polille ja nyt ootellaan ennen vappua vuotoa tulevaksi ja toukokuussa tehdään sitten pas siirto

soittelet eskimopuikko polille, kyllä mie luulen et sen kerkee tekemään sullekkin ennen polin kesätaukoa, toivotaan ainakin :)

Mitäs minnielle kuuluu?
 
Pahoittelut negasta täältäkin ja toivottavasti pas;t ehdittäisiin tehdä kaikille!

Itse odottelen ensi viikon ultraa ja en vielä uskalla ajatella onnistumista...muuten vointi ihan ok, pahaolo aaltoilee, joku päivä ei mitään ja toinen päivä etoo kunnolla, mutta en valita:)
 
Moikka taas kaikille pitkästä aikaa! :wave:
Täällähän on vilkastunut keskustelu sitten viime käynnin. Minnielle kovasti onnea plussasta :heart: Toivotaan että kaikki sujuu hyvin loppuun asti.
Isekin kävin polilla ja suunnitteilla olisi kesän ajaksi endometrioosin sammuttelu e-pillereillä. Pitää nyt katsoa riittääkö ne vai tarviiko aloittaa procren pistokset. Kivat kivut ollu viime kuukaudet, mutta toivottavasti nuo pillerit nyt toisi helpotusta tähän kipuiluun.
Toivottelen kaikille kovasti jaksamisia hoitojen keskelle ja hyvää alkavaa kevättä!
 
Hei kaikille! Miulla oli eilen se suunnittelukäynti ja lääkäri ultras samalla kohdun ja munasarjat. Munasarjoista löytyi se sama polykystisyys mikä vaivasi jo ennen näitä hoitoja. Nyt jäinki miettimään voiko tämä hankaloittaa näiden passien onnistumista. No ens viikolla uusintaultra ja sillon katotaan tehdäänkö pas nyt tähän kiertoon vai avustetaanko seuraavaa lääkkeellisesti. Se onki sit uus juttu.
 

Yhteistyössä