Yksi top-kyydissä ja pari samanlaista pääsi pakkaseen. :heart: Hieman taas kato kävi, mutta kaikkiaan hoito tuntui onnistuvan edellistä paremmin. On ihan hyvä mieli. Tämän kierron myötä jäädään kesälomille, jos ei tärppää. Olo on henkisesti rauhallinen ja fyysistesti pikkukipuinen. Aika rauhallisesti täytyy olla kropan kanssa vielä muutama päivä, mutta helpottamaan päin on jo selvästi.
Digitestiin luotan minäkin ovista metsästäessä. Polilta saa ohjeet minä päivinä täytyy tikutella, joten yksi paketti riittää koko kiertoon tai ehkä kahteenkin. Ei tarvitse sitten arpoa tulosta, kun on ihan selkeä vastaus, hymynaama tai ei. Itse en ole kovin usein tarvinnut, koska lääkärit yleensä määrää suoraan Pregnylin.
eskimopuikko > Ivf- ja icsi-hoidon jälkeen on yleensä taukokierto, pakkassiirron jälkeen ei välttämättä. Munasarjojen tilanteestahan se riippuu eli hoidon jälkeinen turvotus on este, täytyy antaa aikaa palautua. Suunnilleen noin minulle on aikataulutuksia perusteltu matkan varrella, mutta onhan se kovin yksilöllistä.
Onko muita piinailijoita? Milloin testailua luvassa?
Itse ajattelin tikutella kuun vaihduttua. Tarkemman testipäivän taidan valita sitten lähempänä olotilan perusteella ja riippuen siitä, alkaako tuhruilla tukilääkityksen läpi. Perjantai on muotoutunut jotenkin luontevaksi testipäiväksi. Testailen mieluiten miehen ollessa kotona.