Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

Meinas tulla lähtö kun aamuyöstä supisteli säännöllisesti 1,5h..sit ne loppu ku kanan lento ja tän mamman uniki tuli:D ehkä mä pakkaan sen sairaala kassin..mieski vieäl helsingissä ja tulee tänään..onneks ei lähtö viel tullu vaikka oisin kyl jo joutanu olojen puolesta..tahon miehen tänne eka. Jos se tänään tästä viel intoontus..hehe..

tyty ja poika rv36+5
 
Ootko tyty saanu kokoarviota?

Miehän en kerinny käydä synnytystapa-arviossakaan ennen ku vedet meni. Olihan se kiva ettei yli menny mut oli se kyllä yhtä taisteluu alussa ku piti tyttö herättää syömään kolmen tunnin välein ku ei sitä kolmea kiloa painanu.

Tänne ei sitä plussaa sit tullu. Yritin soittaa polille mut se ohjautu suoraan naisten polille josta ei osattu auttaa. Kehotettiin soittamaan perjantaina uudestaan. Mites se lääkkeellinen kierto sit menee jos sitä nyt seuraavana tehdään?
 
jauhopeukalo meillä oli viikko sitten jo pojan paino 3kg =) et sen puolesta ei paniikkia..kasvaa useemman päivän eellä..mua supistellu koko aamun, mutta ei säännöllisesti. Mulla ois tulossa synnytystapa arvio rv38+3..mutta kahotaan tarviiko sinne nyt männäkkään..meillä kun ei takeita, että lapsi ees mahtus tulemaan :snotty: edellinen meni kiireelliseeen sectioon vaikka painoa 3,5kg vaan. Tää nyt on alle sen viellä..magneettikuvatkin pitäs mun lantiosta ottaa. Et mielenkiintosta miten käy jos poika päättää nyt syntyä lähipäivinä.
 
voi apua.. joko tyty86 lopouraskaus menossa.. miten aika meneekään.

mulla alkoi menkat lugen lopetuksesta passissa 2-3pv päästä.
tuoresiirroissa ne on alkanu pp12.

täällä nyt odotellaan menkkoja mahd sunnuntaina. mä toivon et poli on sen kesäkuun ekan viikon vielä auki. voi olla muuten et jos nytkierto tai tuleva ovis venähtää parilla päivää nii homma oliki siinä kun poli menee kii :/ jos on auki ekan viikon nii silloin olis enemmän pelivaraa. ärsyttää jos pientä vaille jää siirto tekemättä :(


voi surku ja halirutistua negoista. miten macygray on esti muuttanut väriä suuntaa tai toiseen?
 
Kesänlapsi plussaahan sie ni päästään hyvillä mielin kesätauolle :)

Miulle soiteltiin eilen polilta ja sanoivat että se viimeinen siirto voitais tehdä vielä ennen kesätaukoa. Eli soitoa polille ku vuoto alkaa nii varataan ultra-aikaa kp 13 kieppeille ku kierto tuntuu olevan pitemmän puoleinen. Lääkkeellistä siirtoa ei siis tehdä vieläkään kerta ovulaatio kuitenkin tapahtuu. No keritään säästämään rahaa syksyyn jos ei niillä viimesillä alkioilla tulosta tule...
 
Olen ymmärtänyt että siirtoa seuraava päivä ois pp1. Näin mie oon ainaki laskenu eikä kukaan ole korjannu :D

Täällä alko vuoto perjantaina. Se ois siis ens viikolla ultra kunhan saisin soitettua polille :/ ei oo hyvä olla tytön kaa kahestaan aamua ku pitää sit miettii missä välissä toinen ois mahd. tyytyväinen ett sais puhuu rauhassa mut tänään ja eilen kävi niin että tällainen hetki tuli vasta soittoajan jälkeen.

Huomenna lähetään kenkä ostoksille. Jos sattuis jostais kirpparilta tai kontista löytymään likalle ensi kengät millä vois kesän tallustaa.
 
Se ois sit ens keskiviikkona ultra. Ei meinannu sopivaa aika löytyä sit millään ku tuo tytön hoitoon saaminen on aika tuskaista välillä. Ehdotti hoitaja jos tulisin tytön kanssa, meinasin tippuu penkiltä :D mut se nyt työns miut yhteen väliin mihin mennessä saan tytön sit isälleen :)
 
  • Tykkää
Reactions: soja
Kesänlapsi123; kiitos kysymästä ihan hyvää kuuluu nyt..viime viikolla säikähdin pientä rusehtavaa paperiin jäänyttä ja viikonloppuna taisi olla vatsatautia...todella huono viikko takana:(
Tietysti pelkoa edelleen...yritän ottaa rennommin...mutta varmaan ihan normaalia, että hoidoilla raskautuneet miettii asioita enemmän...tällä viikolla on sitten npultra eli viikko 12 alkaa huomenna..huonoavointia ja väsymystä edelleen,mutta ne ei haittaa, kunhan muuten olisi terveenä...ja tietysti tuo ultra taas jännittää..iik!

Plussatuulia kaikille:heart:
 
Hei!
Täällä myös yksi PKKS:ssä hoidoissa ollut.
Tarinamme lyhyesti: loppuvuonna 2012 1. IVF, josta nega. Alkutalvesta 1. PAS ja siitä toivottu tulos. Kuitenkin raskausviikolla 14 sikiö menehtyi ja siitä vielä toipumassa. Tapauksesta nyt noin kuukausi. Kokemus oli todella rankka, mutta silti ajatuksissa siintää jo uudet hoidot.
Siitä tulikin mieleen, että osaako joku sanoa millä ajalla poli on kesätauolla? En ole saanut aikaiseksi soittaa sinne vielä, kun tiedän, että hoidot menee syksyyn, kun km:stä toipuminenkin vielä kesken. Onneksi pakkasessa odottaa vielä 10 alkiota niin ei tarvitse IVF:n ainakaan heti ryhtyä. Koin sen paljon rankemmaksi.

Taustaa sen verran, että yksi lapsi on ennestään, joka sai alkunsa ihan luomusti, mutta sen jälkeen sattuneiden ikävien sattumusten jälkeen, olemme päätyneet lapsettomuushoitoihin.

Ajatuksia, tunteita ja kysymyksiä olisi vaikka kuinka paljon, mutta tässä nyt ensialkuun tarinaa lyhyesti.
 
Moi, hyppään keskustelunne keskelle ihan randomina tauon jälkeen ja kysyn kysymyksen joka vaivaa ja ehkä vähän toivon kipinää on nostanut. Nyt siis 2icsi 1pas siirto ollut ja PP10 tänään. Sain apteekin omaan testiin selvän viivan mutta roskishaamuna. Ihan satavarma en ole onko siinä väriä. Aamuyöllä heräsin vessaan ja pissin sit tikkuun, mut katoin hetken aikaa n2min ettei siinä näkynyt mitään. Menin takas nukkuu. Muutaman tunnin myöhemmin heräsin ja unen pöpperössä avasin tikun :)D höhlä....) niin siinä oliki mielestäni ""selvä viiva" mitä ei esim eilisessa apt omassa näy vieläkään. Sit tein ulkomailta tilatulla sofi one step liuskalla eikä se näyttänyt mitään. aiemmin kokeilin pp8 jne sillä niin näytti viivanpaikkaa/ tummentumaa viivan kohdalla mut nyt ei mitään. Testisin sit lapsen pissaan samaa tikkua niin siihenhän se vahvin tummakohta tulikin?! ihan susia... mut kuitenkin, oliskoha jotain mahkuja..kokemuksia kaivataan !onko apt oma tehty tepposia?
 
meille syntyi 7.6 klo.13.22 rv41+0 poika, joka painoi 4200g ja on 50cm pitkä:heart: tosin meillä meni vähän kaikki pieleen synnytyksen osalta ja toivutaan pojan kaa kumpikin. poika lastenosastolla ja mä synnytys. kipeitä ollaan molemmat.

meijän tarinaa voi käydä lukee odotus puolen 2012-2013 lapsettomuus pinosta, en jaksa tänne erikseen kirjotella=)
 
Onnea Tytylle pojan pallerosta :heart:
Eskimopuikko: Mulla ainakin ne step one liuskat näyttää aina viivanpaikkaa kuivuessaan. Apteekin omaan en oo saanu viiva kuin kerran ja silloin olin raskaana. Joten onnittelenpa varovaisesti suakin :)
 
ONNEE TYTY86 HIRMUISESTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

no apteekin testejä tehny ja samalla lailla ne haamuilee. n. 5-10min kohdalla huomaa viivan en tiiä liekkö väriä vai ei?!.Kuivuessaan kun kattoo niin näkyy tosi selvään, mut kuivana sen erottaa tarkastelemalla :D :/. Ei siis muutosta tänäkään aamuna pp13 :( En tiiä lopettaako ne luget vai eikö lopettaa.. mut eihä niitä sais katella jälkikäteen... onko muita piinailijoita?
 
Eskimopuikko: Ei nyt vielä kannata lugeja lopettaa! Passissahan kiinnittyminen voi tapahtua myöhemmin. Itse olen aina joutunut jatkamaan lugeja sinne pp16 asti ja silloin vielä olen tehnyt varmistustestin. Siis tuo on ollu polin suositus ainakin mulle ja ilmeisesti aika yleinen käytäntö.

Asiasta toiseen, onkos täällä kukaan käyny missään terapiassa tai saanu jostakin jotain kriisiapua tämän lapsettomuuden kanssa? Käsittääkseni se seksuaaliterapeutti Päivikään ei ole enää hommissa pkks:ssä..? Vai onkos toisenlaista tietoo ihmisillä? Meillähän on ollu tässä joulusta asti hoitotaukoa ja syksyllä olisi tarkotus käydä heti toimeen kun poli aukee. Henkisesti alan vaan olemaan niin loppu ja palasina koko asian kans että olisi mukava saada jollekin purkaa näitä asioita.
 
Heipparallaa kaikille!

Tyty86: Onnea pienokaisen johdosta!

Itse en täällä tiedä oikein mistään mitään :wave:
Minunhan piti mennä sinne munatorvien aukiolotutkimukseen ennen polin kesätaukoa. No jostakin kumman syystä minun kierto on venynyt tosi pitkäksi, enkä sinne sitten päässyt.

Ovulaatiota testailin aikani, mutta en sitä löytänyt... Viime lauantaina päätin sitten tehdä raskaustestin, kun menkkoja ei kuulu ei näy. Raskaustestiin ilmestyi tooosi haalea, mutta selkeästi erottuva viiva (jopa mies sen siitä näki). Tänään tein uuden testin ja sama juttu, sellainen haalean haalea viiva siihen tuli.

Nyt täällä jännityksessä kipristelen ja ajattelin vielä pari päivää odotella ennen uutta testiä ja hakea mahdollisesti apteekista digitaalisen testin, niin ei tartte arvailla :)

Aurinkoista kesän jatkoa kaikille!
 

Yhteistyössä