Tämä kierto ei tunnu etenevän ollenkaan. Ovista oon odottanut ikuisuuden, vaikka laskujen mukaan pitäisi olla huomenna. Toivon kiertojen jatkuvan viime kuukausien mukaisena eli 32-34, mutta tällä hetkellä on vahva tunne pitkästä kierrosta. Ovisoireita olin huomaavinani jo viikolla, mutta tuskin ne niitä olivat. Toivottavasti sitten huomenna on ja parin viikon päästä pääsen testaamaan. Aika vaan ei tunnu kuluvan, vaikka muuta ajateltavaa on ollut paljon ja tekemistä riittänyt.
Juttelin lääkärin kanssa ja onkin nyt parempi mieli kuin edellisen käynnin jälkeen. Tämä siis oli eri lääkäri ja suhtautui paljon ystävällisemmin ja avuliaammin. Koin saavani tietoa ja tukea. Olen nyt tehnyt ruokapäiväkirjaa ravistemusterapeutille ja hieman jännittää millainen arvostelu häneltä tulee. Olen joutunut kirjaamaan myös herkkuja, jotka eivät kuulu normaalien päivien syömisiin ja punaviiniäkin olen nautiskellut (Täytyyhän se ajoissa aloittaa
). Pienen lasillisen olen siis juonut iltaisin viime viikonlopusta lähtien. Sain nyt lisättyä omega3-kapselit vitamiinien lisäksi ja nostin b-vitamiinin määrää entisestään. Alle 100 mikrogramman jää kuitenkin tableteista saatavien kokonaismäärä, kun jostain syystä en ole uskaltanut kovin reilusti annosta nostaa.
Tuntuuko teillä ovulaatiokivut molemmilla puolilla? Mistähän voisi johtua vihlaisut kohdunsuulla? Tällaisia tuntemuksia on nyt viikon verran ollut ja kierto tosiaan puolessavälissä, vuodon perusteella ovis tulossa. Toivottavasti ovis on tapahtunut tai tapahtuu huomenna, sillä jouluksi lähdetään reissuun eikä siellä ole oikein mahdollisuutta peittoja heilutella. Harmittaisi, jos tämän kierron yritys tyssäisi joulusuunnitelmien takia.
Naw2012 > Toivottavasti muuttuu vielä plussaksi. bd Oliko sulla minkä verran kiertopäiviä testivaiheessa? Mikä nyt on tilanne tätin osalta?
Raskausvitamiinia on muuten tullut markkinoille toinenkin ja sitä tarvitsee ottaa vaan yksi päivässä. Ainoa ero on se, ettei siinä ole kalsiumia. Hinta on pari euroa kalliimpi, mutta niitä riittää pitemmäksi aikaa eli on päivää kohti halvempi.