~Keskenmenon jälkeen plussanneet!! Tammikuu~*~

Nimra
Onnea Toive Ihanaa, nyt se on vihdoin ja viimein totisinta totta :heart: Kertakaikkiaan ihana kuulla, että kaikki on hienosti ja arki on kotona alkanut :wave: Ei muuta kuin sitten kerhon puolelle ja tosiaan.. synnytystarinaa odotellessa :whistle: Vielä kerran ihan koko sydämestä ja oman perheen puolesta VALTAISAT ONNITTELUT!!!!
 
Hei!

Kävin siellä ultrassa ja sehän se oli mitä pelkäsin eli tällä kertaa tuulimuna. Se olikin vielä kokematta, 3km jo takana. :'( Suru on suuri ja sanoja ei oikein löydy enempää.

Ainiin ja ihanaa odotusta kaikille teille! Kiitokset tuestanne! Taidanpas nyt lähteä täältä:(

 
SusSoo
Toive81 :flower: Oikein paljon onnea tytöstä! Ihania vauvantuoksua päiviä teidän perheelle!

Oma napa: Kaikki hyvin toistaiseksi! Joo, ihan turhaa panikoin. Tällä kertaa oireiden häviäminen ei ollutkaan huono merkki. Pikkuisen sydän löi tasaiseen tahtiin, syke 150-160. Voin taas hetkeksi hengähtää :D Sori eilinen panikointi :ashamed:

Sussoo ja Suloinen 14+2 (ultran mukaan) :heart:
 
Nimra
MeaMimosa Olen niin pahoillani tapahtuneesta, koko sydämestäni lähetän sinne suuresti jaksamista :hug: Ei vaan ymmärrä, että miksi näin pitää aina käydä :headwall: Toivottavasti teille vielä tulee se oma pienokainen :heart:

Sussoo Mukava kuulla, että kaikki on hyvin ja pieni siellä mennä viuhoo porskuttaa :wave:

Mä olen sitten antanut nuo vitamiinit väärin |O |O Siis noita deetippoja täytyy antaa 12 päivässä :eek: Mä olen antanut 3... :headwall: Nyt vasta tajusin! Kun mulle oli neuvolakorttiin kirjoitettu, että 3 tippaa päivässä..ja nyt tuos lukee, että 12 tippaa :| Höh, aina jotain :wave: .... tätä tää taitaa olla.. opettelua aamusta iltaan :LOL:
 
Pikainen käynti...

Onnea kaikille ihanuuksille tyttö ja poika nyyteistä....

Meille syntyi täydenkuun yönä varttia vailla 6 niin valtavan ihana rakkaus pakkaus...Ihmelapsi...
Tyttö 3755g ja 51cm...36.5cm pipo.Paksut mustat hiukset...ja aivan kuin nukke...niin kaikki ihailiat haltioissaan huokailivat.
Niin on äitin ja isän ja sisaruksien sydämet vallattu...että...
Meillä siis sunnuntai lapsi...pikku peikko tyttö
Synnytys oli hallittu kokonaisuus...pelkän yhden kipupiikin voimalla.Kätilö tuumasi että ei kauniimpaa synnytystä voi olla...ei repeämiä ja vuoto 200ml.Ja niin hyvin hallittu kokonaisuus...ja kaunis loppu tulos.
Mulla paikat hyvin parantuneet...paitsi vatsalihakset o ihan hellänä.
Tyttö voi mainiosti...nukkuu isäsä rinnan päällä tuolla sohvalla. Ihana näky...
Voin kertoo synnytyksestä myöhemmin tässä...joku kerta...kun saan itteni irti tuosta nökkösestä...oon niin in siihen.Ja onnellinen tästä...tunteet pinnassa voisin pillittää onneani ihan täysillä...

Kaikkien vastoin käymisien jälkeen meidät palkittiin maaliman sulosimmalla ja kauneimmalla rinsessalla.Äiti ja isi on hyvin kiitollisia tästä aarteesta.

Ei voi ihminen kiitollisempi olla...

Rakkain terveisin...
Daizz perheineen...

Kauhean paljon pitkää pinnaa kaikille odottaville.tekin saatte pian kokea sen onnen.Se onni on...on niin ihana tunne...mä ainakin halkeen tästä...
Menee varmaan ilta pillitäessä...
 
Nimra
Daizz Onnea onnea myös sinne :wave: Siis ihanaa, että teilläkin on nyt oma nyytti sen odotuksen jälkeen :heart: Varmasti se onnen tunne on valtaisa, täälläkin on! Kyllä se oma pieni on NIIN IHANA, Onnea koko perheeltämme teille :p Ihana uutinen.
 
Toive Onnea tytöstä :heart:

Daizz Onnea tytöstä :heart:

MeaMimosa :hug: voimia :hug:

Uuna yks vaihtoehto olis Käuterbrutsaft - on rautamehua - mulla ainakin maha kesti sitä paremmin kun obsidania, on vaan niin kamalan makusta, että tämän närästyksen lisäks oon nyt sitten syöny Obsidania vaikka maha siitä kärsiikin...

Sussoo :hug: :heart: onneks kaikki oli hyvin :heart:

vauvavakuutuksesta pakko vielä pistää omat sormensa soppaan... :D meillä on onneks ollu esikoiselle vakuutus, oon nimittäis saanu sen kerran ku oon käyny julkisella niin hevosen tappo kuurin lääkettä 3kk vauvalle :eek: onneks ovat apteekissa kuitenkin hereillä. Ja kyllä sanon, että ku ollaan jopa 20 kertaa vuodessa käyty lääkärissä, olis hermot menny julkisella puolella monesti. Taitaa vähän riippua kunnastakin, mutta täällä odotus ajat on ihan mahdottomia.

ON OIH tätä lääkekuurin ihanuutta, hiivahan se taas tuli :headwall: eikä sitä hiivakuuria kannata alottaa ennen ku buuttikuuri taas loppuu :/ Mutta ihanaa kun henki kulkee, ja yskä on helpottanut =) jospa sitä jaksais synnyttääkin kohtapuolin.

En siis ollenkaan muista, kävinkö tänne kirjottamassa äippäpoli kuulumiset... mutta vauva kasvaa hyvin viime perjantaina painoarvio 2,9 - 3 kg arveli että tollanen 4 kg olis laskettuna aikana, tosin veikkaili kyllä että sinne asti ei tämän kanssa päästä sen verran jo lähtökuopissa vauva :)

Nyt kun sain kaikki kouluhommat pois käsistä voinkin sitten alottaa vauvan tarvikkeiden laiton ja vaatteiden pesemisen, taidan tosiaan olla viimisenä liikkeellä :p

Nyt varmaan jaksaa taas useammin käydä täälläkin :wave:

Orchid ja melskaava hikottelija 36+6 :heart:
 
SusSoo
Daizz :flower: onnittelut tyttövauvasta!

Mymmyryy :hug: Kovasti tsemppiä sulle huomiselle! Joo, kyllä se pelko persiiseen aina hiipii ennen h-hetkeä... Mutta kyllä sullakin ja vauvallanne kaikki on hyvin! Pakkohan meidän on molempien loppuun asti porskutettava! :kieh: Tulehan huomenna heti kertomaan kuulumisia :wave:

Sussoo ja Suloinen 14+2
 
Ihanan paljon kuulumisia! Tosin se MeaMimosan kuulumisista en olisi kyllä tuollaista halunnut lukea :/ Todella paljon voimia!!

Päivitys jäi hitusen kesken kun on niin kiirus.. päivittelen hieman myöhemmin! Mutta todella Paljon onnea Daizzille ja Toiveelle!! Ihanaa kun saitte pikkuiset jo syliiin!

Mymmyryylle tsemppiä! :heart:
 
Toive ja Daizz molemmille aivan mielettömästi onnea!!!!!!!! Kerhoilemaan mars kun kerkeette! :heart:

MeaMimosa jaksamista sinne menetyksen kanssa. Täällä yksi tm kokenut...:wave: Se on aikamoista huijausta. :( Kaikkea parasta jatkoon! :hug:

Allergioista Kauheeta miten paljon oot joutunut kokemaan Leinikki lapsen allergioiden kanssa. Nimra se on kaikki sellaista opettelua tosiaankin. Ei täs kukaan oo tietoinen kaikesta. Aina kannattaa kysellä niiltä ammatti-ihmisiltä (esim neuvolasta) oli juttu mikä tahansa. Ainakin itse oon aina kysynyt.

(.) Täällä ei sen kummempaa. Tirrin paino on nousussa. Kärryjen kans oon päivittäin liikenteessä et saadaan raikasta ilmaa. Kaikki on kivasti. :heart:

NP ja Tirri 2viikkoo + 6pvää
 
Iltaa..
MeaMimosan ja muiden neuvola/ultrakävijöiden kuulumisia tulin katsastamaan kun muistin että monella tänään jännittävä päivä takana. MeaMimosalle suuren suuret halit täältä :hug: En tosissaan tuollaisia uutisia kuitenkaan odottanut, olin ihan varma että kaikki on kuitenkin kunnossa. Voi itku! :'( Jaksamista teille. Toivottavasti vielä listalle palaat!

SusSoolle sitten onnittelut ultrakuulumisista :flower: Muistelin, että Mymmyryylläkin olisi ollut tänään oma käynti, mutta peukuttelen huomista varten :wave:

Toive ja Daizz, aivan mahdottoman paljon onnea nyyteistänne!!!! Tulehan Toive kertomaan tarkemmin sairaalareissustanne, kun tärkeimmiltä kiireiltäsi ehdit =)

( . ) Äippäpolilta ei kuulunut mitään neuvolan lähetteestä huolimatta, piti tulla kirje tai soitto. Tänäänkin odottelin postia kuin tulisilla hiilillä. No, eipä kuulunut taaskaan kirjettä. Soitin sitten iltapäivällä sinne ja ihmettelivät, että "eikö kukaan ole soittanut?" Aika on huomenna heti aamusta. Olipa hyvä, että itse soitin, onneksi ei ollut tänään se aika! Ihme touhua.. Jännittää, vaikka kyse on vain koko/synnytystapa-arviosta. Jotenkin se pelko on juminut tuonne takaraivoon, että josko sieltä jotain "pahaa" huomataan kuitenkin, vaikka kyse olisi minkälaisesta tarkastuksesta. Ei kai tästä pelosta pääse koskaan eroon.

Nyt ei sen kummempia, veti tuo MeaMimosan juttu mielen niin apeaksi.

Luminia ja neitokainen rv37+4
 
Nimra
mymmyryy Hyvin siellä menee :hug: tsemppiä

Täällä oli kertakaikkiaan ihana yö Anni nukahti viimein klo 01 ja nukku aamu kahdeksaan :heart: MAHTAVA olotila itsellä, kun sai nukkua "oikeat" yöunet :whistle:
 
Onnea myös daizz! :hug:

Orchid kuulostaa namilta :$ Ei vaan, vois kokeilla, jos täytyy vielä lisärautaa sit ottaa. Kiitos sinulle! Hienoja äippäpoli kuulumisia, pistähän vauhtia vauvan tarvikkeiden laittoon jos hikottelija siellä jo on lähtökuopissa :D Ikäviä noi lääkkeiden sivuvaikutukset :hug:

NP hienoa että sujuu ja itsekkin päivittäin nyt ulkoilleena oon huomannu että kummasti se pikkulenkki piristää :)

Luminia ompas menny täpärälle sun käyntisi, tosiaan hyvä kun itse välillä päättää ottaa asioista selvää :wave: Minulla kans painoarvio ultra ensi viikolla ja samallalailla oon miettiny et entä jos sieltä sittenkin jotain paljastuu :ashamed: voihan se olla että kaikkee ei rakenneultrassa huomata jne... että jännitetään täälläkin. Mut usko pois kaikki on kuitenkin hyvin (tätä yritän itsellekkin jankuttaa) :D

mymmiksen kuulumisia odotellen...

ON Eilen oli kauhee ilta :( tajusin joskus viiden-kuuden maissa syönnin jälkeen kun pitkäkseni pistin että meijän masumussukka ei oo liikkunu sit aamupäivän, eikä ruennu sillonkaan ilmottamaan itestään vaikka kuinka rauhotuin ja yleensä on hyvin aktiivinen syönnin jälkeen. No odottelin ja odottelin ja viimein pari pientä muksausta sain. Olin torkahtanu ja herättyäni ei taas mitään kuulu mahasta (mussun tapojen vastasta) sit join lasin mehua ja söin suklaata niin pikku muksauksia muutama vain irtosi, itkuu jo väänsin et nyt kohta lähetään polille.... no kaikki käänty onneks hyvin kun isäntä kävi iltapalaks pitsaa jonka jälkeen hetikohta vääntäydyinki pitkälleen surkeena ni alkohan se meuhkaus!! voi että olin onnellinen ja tänä aamuna on onneks rumba jatkunu. Kauheeta kun tollai säikytellään...

Onko vatsapöpötautia (siis ripulia :D ) liikkeellä? mulla ihan kauheena riehuu, olokin on sairaalloinen :| :| HAUSKAA PÄIVÄÄ KAIKILLE

Uuna ja masumutu 28+1
 
Mymmyryy, mitä? :hug:

Veti ihan nyt sanattomaksi tuo mymmyryyn viesti....

Mutta siis piti tulla kertomani, että sain tänään mieheltäni synttärilahjaksi kotidopplerin. Ihan vielä sitä ei pääse käyttämään, mutta toivottavasti parin viikon päästä. Kunhan nyt ensin selvitään ensi viikolla olevasta np -ultrasta.. viimeksi siitä huonot kokemukset ja pelottaahan se perkuleesti mitä siellä tällä kertaa näkyy. Varsinkin nyt tuon Mymmiksen viestin jälkeen.. mutta mukavan lahjan oli siis mies keksinyt!

Sini, rv 10+1
 

Yhteistyössä