Oliko myös muuten
MeaMimosalla tänään ultra?
SusSoo kyllä mulla ainakin jo noilla viikoilla oireet hävis, no kohtahan saat varmistuksen :hug:
mymmyryylläkin varmasti alkaa jo kohta helpottamaan, tai sit ei sekin taitaa olla henk.kohtasta. Kävin eilen kampaajalla joka oli viikolla 21 niin hällä oli vieläkin pahoinvointi päällänsä :|
voi hittolainen
AM yritä nyt olla sairastumatta! Helpommin sanottu kun tehty...
mut kovasti jaksuja, olethan tuota saanut sairastella jo tarpeeks.
Allergioista oli keskusteltu ja vakuutuksesta, mä en tiedä ensimmäisistä mitään mutta todella loistavaa kun asia on saanut jonkinlaisen ratkaisun neuvolassa
Nimra! Vakuutuksia minäkin rupesin vasta miettimään teidän keskustelujen jälkeen ja nyt taitaa jäädä meidän perheellä ottamatta ennen syntymää kun Pohjolassa pitää ottaa 3 kk enne LA:ta ja se meni rikki viimeviikon ke
ja jossakin paikoissa oli se 28. rvn loppuun mennessä, no se meni rikki tänään... vai tarkottaakohan se vasta et vielä ois viikko aikaa hmm???
Ja D-vitamiineista puheen ollen syötteko te itse niitä? Mä syön, raudan jätin oma-aloitteisesti pois, ei sopinu mun vatsalle, kukaan osais ehdottaa jotain parempaa merkkiä? nyt söin Obsidania.
Munkin mies on ihan hemmetin kuumaverinen
Nukkuu myös vaatetta ja melkein peitotta ja silti on kuuma kun minä palelen
ja aina sillä on kuuma...
Kauhistus kun lenkille pitäs lähteä ja
EM:n sanoja lainatakseni siellä on PÄÄKALLOKELI. Mut mullei oo nastoja alle
Olkaa siis varovaisia mahojenne kanssa siellä pihalla leidit!!
PS. Nyt tytöt pistin sen painon nousun kuriin ja rupesin ahkeraan kävelemään/uimaan ja nyt en ookkaan 4 vkon aikana saanut kun ehkä muutaman 100g lisää painoa!
TERKUIN UUNA JA 28+0 PUKS POKS PAM