Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

Mulla oli itkupäivä myös ja piti oikein lähteä kotiin kun ei siitä tullut loppua. Silmät turvonneina tässä istun ja mietin josko olo olisi huomenna rauhallisempi niin vois uskaltaa takaisin töihin.

Mulla kanssa oli aamulla aika lupaavat limat (jatketaan eritelinjalla!) mutta tikut näyttää negaa enkä lämmöistä ota selvää. Kp14 ja ketuttaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Kovasti toivon että meistä kaikki tekisi vielä plussan tässä kevään ja alkukesän aikana :)

Mää sain hcg-arvon tulokset. Hormooni oli vajaa 15 ja pitäisi olla alle 500 eli kaikki on ok. Tämä asia on nyt laitettu muistojen kirjoihin ja sitä kannan lopunelämääni.

Mulla on loppunut jälkivuoto. Ehkä jotain pientä viirua tulee välillä paperiin pyyhittäessä. Tänään on tullut kirkasta limaa, oisko tää sitten ovislimaa. Perjantaina tein ovistestin ja silloin ei tullut hymynaamaa. Tänään en testannut ja taitaisi olla myöhäistä, jos ovis on jo päällä. Toivottavasti omat menkat palaa kohta, niin päästään uudestaan yrittämään.

Tänään tuli itku töissä, kun oli niin tiukka hetki. Ehkäpä sitä on mieli vielä jollakin tapaa herkkä vaikka sellaista en tiedosta, kun ei yleensä noin käy.

Tällainen eriteviesti tällä kertaa, mutta onneksi en taida olla ainoa erittelijä :LOL:
Onpa kiva lukea siun toipumisesta. Et todellakaan ole ainoa erittelijä. Miekään en ole aikoihin seurannut eritteitäni tähän malliin.

Ovulaation odottelu tuntuu niin turhauttavalta. Sitä vain odottaa ja odottaa, toivoo parasta ja odottaa. Ja viimeksi onnistumisen jälkeen kaikki olikin ohi niin nopeasti.

Meille tuli siis osuma ensimmäisellä yrityskerralla, spontaanisti. Ollaan IVF-jonossa miun vaikean endon takia. Kaikki meni uskomattoman hyvin - ja sitten kaikki päättyikin spontaaniin keskenmenoon aivan alussa. Tiesin raskaudestani paljon ennen kuin testeissä näkyi mitään. Siksi nytkin odottelen kehoni merkkejä ovulaatiosta malttamattomana.
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Täällä itkukanavat on vissiin jo kuivuneet, itkuisa olo ei kuitenkaan häviä. Töissä asiat tuntuu etenevän tuurilla ja koko huomio pyörii oman navan ympärillä, eikä sitä voi oikein kenellekään sanoa. Oih ja voih.

Mie oon perusluonteeltani sellainen, että kun putoan polvilleni, nousen ylös ja pyyhin lahkeista pölyt ja tutkin mitä asialle voisi tehdä. Ja jotain kun pitäisi pystyä tekemään! Miksei nyt pysty???
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Mää en ole viime päivinä juuri itkenyt paljoa. Viime viikolla pari kertaa ja nyt tänään. Tänään itku johtui ihan töistä, mutta kai sitä on vähän tyhjä takki.

Tänään tuli 3 viikkoa siitä, kun sydänäänet ei kuulunut. Huomenna 3 viikkoa siitä, kun sain tietää, että pienokaista ei enää ole. Ja torstaina tyhjennyksestä 3 viikkoa. Nämä viikot ovat menneet nopeasti. Ihan kuin koko asiaa ei olisi tapahtunut, jotenkin tuntuu, että päivät ovat vain kadonneet johonkin.

Oon jotenkin yllättynyt, että nytkö se jälkivuoto jo loppui. Tässäkö se kaikki sitten oli. Niin kai. Samalla helpottunut ja haiku olo ja nyt näemmä vaan itkettää. On niin väsynyt, että sekin vaikuttaa. Huomenna kaikki on taas valoisampaa.

Äitienpäivä pelottaa. Mun piti saada juhlistaa sitä esikoinen masussa. Sukukokoontumista on tiedossa. Kaikki eivät tiedä tilannetta enkä halua kertoa. Toivottavasti silloin pysyisi kasassa ja vielä parempi jos olisi jo uusi raskaus tiedossa.

Nyt alkoi piinaavat päivät menkkojen odotteluun. Sitten ovista, raskaustestiä tai uutta kiertoa, alkuraskautta... kaikkeen sitä ihminen ryhtyy :)
 
  • Tykkää
Reactions: piinamiina
piinamiina, on vuoto helpottanut, nyt enää niukkaa kk-vuotoa eli laskisin ihan normaaliksi. Kurja kyllä toi sun endo-tilanne, toivottavasti uus plussa tulee teille yhtä sutjakasti kuin edellinen.

Bettinah, peukut on pystyssä teille täälläkin ja iinaalisalle myös. Samoin tintt@r@n puolesta jännätään, toivottavasti pääsette siirtoon ja kaikki menis siellä hyvin. Ehdottomasti tän palstailun parhaita puolia on päästä jännittämään muiden puolesta kun oma tilanne on tässä odottaaodottaa-vaiheessa :)
 
Jee, soittivat Väestöliiton labrasta että yksi tosi hyvä alkio olisi siellä nyt oottamassa eli iltapäivällä käyn kyytiläisen hakemassa mukaan :) Vähänkö huippua!! Koitan nyt olla niin etten liikaa nostas vauvakuumetta kun tällä hetkellä vielä olo että tulee jos on tullakseen. Mhh, katsellaampa muutama päivä niin en millään malttas oottaa että pääsee testejä tekeen :)
 
  • Tykkää
Reactions: MeaMinnis
Voi että tää on kyllä jännää, kun saa jännittää toisten puolesta! Tuntemattomien ihmisten vielä, aikamoista :)

Toivotan kaikille plussaa tällä hetkellä odottaville hyviä pahoinvointeja :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: misu74
Tsemppiä syvissä mudissa kahlaaville ja parempia fiiliksiä tästä eteenpäin.

Tintt@r@
onnea matkaan (y)

ON. Kp3 menossa, eli näyttäisi kierto tasaantuneen normaalin pituiseksi. Ihan hyvillä fiiliksillä eteenpäin, jospa sitä tilaisi lisää ovistikkuja. Eka ovis tuulimunan jälkeen tarttui kyllä tikkuihin, mutta jotenkin oli oireettomampi mitä yleensä eli epäilen että olikohan ihan kunnollinen. Tästä on hyvä jatkaa.

Ihanaa viikkoa kaikille :)
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Keillä muilla alkoi loppukierto lähestyä? Bettinahlla ainakin? Milloin ajattelit testata.

Täällä on testiajat käsillä, olen jo eilisestä testaillut koska olen lähdössä kolmeksi viikoksi reissuun pois miehen luota, ja olisi niin kiva plussata jo ennen lähtöä. Mutta eipä ole viivoja näkynyt eikä selviä oireitakaan. Pidän yllä toiveikkuutta tuon oireettomuuden suhteen sillä, että pisimmälle kehittynyt raskauteni oli alkuun kaikkein oireettomin...
 
Niin ja nyt meillä on pakkanen tyhjä eli enää ei hoitoihin lähetä. 11v ilman ehkäsyä eikä ainoataan luomutärppiä niin hautaan kyllä vauvahaaveet jos tää on nega ja keskityn lopun ikää ihan muihin juttuihin :) Mutta nou hätä, sitä muutakin puuhaa meillä riittää!
 
Niin ja nyt meillä on pakkanen tyhjä eli enää ei hoitoihin lähetä. 11v ilman ehkäsyä eikä ainoataan luomutärppiä niin hautaan kyllä vauvahaaveet jos tää on nega ja keskityn lopun ikää ihan muihin juttuihin :) Mutta nou hätä, sitä muutakin puuhaa meillä riittää!
Voi että teillä jännät paikat edessä! Meille esikoinen tuli lapsettomuushoidoilla ja kyllä siinä oma jännityksensä on.

Hirmuisesti liimaa, tarroja, teippiä ja jarrusukkia, että kyytiläinen pysyy kyydissä!!!!!

Itse tein raskaustestin taas aamulla ja nega. Kp on tänään jo 44 ja kuitenkin toinen kierto keskenmenon jälkeen että luulis jotenkin normalisoituneen, mutta ei......
 
Täälläkin jännitetään teidän muiden puolesta ja toivon sydämestäni plussia teille kaikille urheille, paljon kokeneille naisille! Itse olin tänään hcg-verikokeessa.Että saa nähdä, onko laskenut hyvin hcg-arvo. Huomenna selviää se. Olin viikonloppuna huomaavinani ovisoireita. Niinpä tein testin ja se oli melkein plussa eli viivat olivat lähes yhtä tummat. Ehkä ovista ei kuitenkaan ollut, koska seuraavana päivänä viiva oi jo haalistunut. Tiedä tuota..
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Tintt@r@lle hurjasti onnea matkaan! Nyt jännätään. :X3:


Omaa napaa. En luota noihin tikkuihin enää lainkaan kun välillä ihan valkoista ja välillä viivaa. :mad: Yritin tässä kierrossa mittailla lämpöjä mutta vuorokausirytmi vaihtelee, plus että en aina viitsi heti aamusta mitata kun se halvatun mittari aina piippaa ja mies mulkaisee kun se yrittää nukkua, eli meikän lämpötaulukko heittelee ihan miten sattuu. Nyt Kp15 ja toista päivää olis kosteahkot olot ja vähän tuntuu oikealla alavatsassa. Oliskohan tää?? Mies eilen sanoi että nyt ei vähään aikaan paneloida, mutta jotenkin kummasti sillä oli aamulla mieli muuttunut kun vällyjen väliin houkutteli. Mitäpä minä kieltäytymään. :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
No täällähän on monilla jänniä hetkiä!
Täällä vuoto taukosi eilen, mut tänään taas jatkui, loppuis jo!
Itkuherkkyyttä on vieläkin havaittavissa ja tiukkaa tekee nähdä vauvamahoja... yhdellä tuttavaparilla syntyy vauva pian, lähipäivinä, en tiedä milloin pystyn sitä sitten mennä katsomaan. :cry:
Reilun kahden viikon päästä on verikokeet, toivottavasti tyhjennys on onnistunut ja päästäis sitten jatkamaan tätä ihmiskoetta, onnistuuko joskus vai ei. :eek:
Itse yritän nyt palata urheilemaan, lumet on sulanut niin pääsee purulle hyvin juoksemaan, ajatuksia muualle tavalla tai toisella. Kroppaan hyvää fiilistä sitten sillä jos onnistuis saamaan. :geek:
 
Onko muutes jossain ovis-tikuissa sellanen teho ettei tarvis olla käymättä vessassa moneen tuntiin? oon kerran niitä vain kokeillut ja yhtä tuskaa oli se ettei saanut käydä vessassa... tais olla jotain niitä halvimpia, enkä saanut kylläkään mitään ees näkyviin.... tulin silti raskaaksi siitä kierrosta :ROFLMAO: vaikkakin täällä nyt sitten ollaan :unsure:
 
KevätTähti, mikä kiertopvä sulla on? Mä tosiaan olen testaamassa. Yritän jaksaa vielä viikon. Eli ensi viikolla ma tai ti testaan. Tiistaina pitäisi alkaa menkat.


Hyvä fiilis ja raskautunut olo. Nukuin viime yönä 8h ja päivällä 2h ja nyt olisin taas valmis nukkumaan :D valkovuotoa jonkin verran ja aamulämpöä. Nenäkin tukossa.

Paljon tsemppiä kaikille ja paljon plussia :*
 
Soitin tänään hcg-verikokeen tulokset ja se arvo oli 38. Kuulemma alle 50 jos on arvo, niin ei tarvi huolehtia. Itse kyllä ihmettelen, että on noinkin korkea arvo, kun kuitenkin on kulunut jo kuukausi keskeytyksestä. Mutta ehkä vaan laskee hitaasti. Onko muilla kokemuksia näistä arvoista keskenmenon jälkeen?
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
tintt@r@ kovasti peukutuksia että onnistuisi (y)(y).

Tilasin tuossa läjän oviststestejä ja r-testejä. Joskos ne tänään olisivat jo kolahtaneet postin :). Oikeastaan toivoisin että olisivat tulleet, sillä luulen että mulla on ovis päällä, sen verran tuntemuksia on. Lähinnä siis jos saisin oviksen bongattua niin saisin kiinni siitä missä kierto menee, vähän kun on ollut sekavaa nyt(n).

Tsemppiä tasapuoleisesti! :love:
 

Yhteistyössä