K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tällaset ummehtuneet ajatusmallit vois mun mielestä siirtää suoraan kaatopaikalle tai ydinjätesäilöön, ei niille ole käyttöä kompostissakaan.
Ajattelin just vastata samalla tavalla kuin sinä. Särähti pahasti, kun vauvalla käytettiin jostakusta termiä vanhapiika ja tuollaiset naisen vaatetukseen puuttuvat kommentit eivät myöskään ole tätä päivää. Ei ole olemassa jotakin vaatetyyliä, mikä tekisi naisesta oikeanlaisen naisen. Jokainen pukeutukoot niinkuin haluaa. Hirveän vanhanaikaista ajattelua jollakin.
 
vierailija
Vähän kyllä sekoittaa nyt, kun noi Rosen kaverit ei kukaan seuraa Sadieta. Seuraakohan se Bn serkkukaan. Ja Sadien äitihän alkoi seurata yhtäaikaa Rosea ja Btä silloin. Voisko se tyttis olla sittenkin Rose? Sen olisi kyllä helpompi kulkea Bn mukanakin kuin Sadien. Prkl kun noista ei ota selvää 😂
 
vierailija
Vähän kyllä sekoittaa nyt, kun noi Rosen kaverit ei kukaan seuraa Sadieta. Seuraakohan se Bn serkkukaan. Ja Sadien äitihän alkoi seurata yhtäaikaa Rosea ja Btä silloin. Voisko se tyttis olla sittenkin Rose? Sen olisi kyllä helpompi kulkea Bn mukanakin kuin Sadien. Prkl kun noista ei ota selvää
Tai jos se on ihan joku muu siitä kaveriporukasta, tyttis tai sitten poikkis. Tai ovat vaan kavereita kaikki. Liikaa vaihtoehtoja, vähemmästäkin tässä menee pää pyörälle 😁
 
vierailija
Makuasioita. En mä halua vähätellä kenenkään makua, mutta oletan että Suomessa Bojanin ulkonäöstä tykkäävät erityisesti ”Minnat 56 v.” B vetoaa täällä selvästi mammojen hoivaviettiin.
Onhan noita nuoria Bojangirlieitä vaikka kuinka paljon. Eivät vaan oo täällä palstalla. En itsekään oo Minna 56v., mutta siinä ei mitään vikaa vaikka olisinkin. Kaikilla on makunsa, B olisi ollut täysin mun makuun silloinkin kun olin 20v.
 
vierailija
Vähän kyllä sekoittaa nyt, kun noi Rosen kaverit ei kukaan seuraa Sadieta. Seuraakohan se Bn serkkukaan. Ja Sadien äitihän alkoi seurata yhtäaikaa Rosea ja Btä silloin. Voisko se tyttis olla sittenkin Rose? Sen olisi kyllä helpompi kulkea Bn mukanakin kuin Sadien. Prkl kun noista ei ota selvää
En tiiä mutta Sadien tili on sillä vain työ- ja promokäytössä eli läheisten tai kavereiden ei välttämättä "tarvitse" seurata.
 
vierailija
Vähän kyllä sekoittaa nyt, kun noi Rosen kaverit ei kukaan seuraa Sadieta. Seuraakohan se Bn serkkukaan. Ja Sadien äitihän alkoi seurata yhtäaikaa Rosea ja Btä silloin. Voisko se tyttis olla sittenkin Rose? Sen olisi kyllä helpompi kulkea Bn mukanakin kuin Sadien. Prkl kun noista ei ota selvää
Kieltämättä, mutta toisaalta taas Sadiehan on sanonut että sillä ei ees oo instaa puhelimessa, lataa sen vaan välillä lisätäkseen uusia kuvia ja sitten poistaa taas, että ehkä siksi jotkut ei sitten seuraa sitä... Mutta joo, otappa tästä nyt selvää 🤪
 
vierailija
Kieltämättä, mutta toisaalta taas Sadiehan on sanonut että sillä ei ees oo instaa puhelimessa, lataa sen vaan välillä lisätäkseen uusia kuvia ja sitten poistaa taas, että ehkä siksi jotkut ei sitten seuraa sitä... Mutta joo, otappa tästä nyt selvää
Joo mä luulen että tämä on se syy. Heillä on varmasti omat ryhmächatit sitten muualla.
 
vierailija
Ajattelin just vastata samalla tavalla kuin sinä. Särähti pahasti, kun vauvalla käytettiin jostakusta termiä vanhapiika ja tuollaiset naisen vaatetukseen puuttuvat kommentit eivät myöskään ole tätä päivää. Ei ole olemassa jotakin vaatetyyliä, mikä tekisi naisesta oikeanlaisen naisen. Jokainen pukeutukoot niinkuin haluaa. Hirveän vanhanaikaista ajattelua jollakin.
Tuo vanhapiikajuttu sai vielä runsaasti yläpeukkuja. Yksi haukkuu jotenkin ja saa alapeukkuja ja toinen vastaa haukkumalla niin saa yläpeukkuja. Kumpikaan tuskin osuu edes maaliinsa noilla olettamillaan.
 
vierailija
Ootko käynyt X:ssä katsomassa?
Ei se silti Bojanista maailman komeinta tai mitenkään erityislaatuista tee, vaikka hänellä faneja onkin. Tästä se keskustelu lähti. Yhdellä englanninkielisellä sivustolla kuolataan esim. Lasagnea enemmän kuin Jokereita. Ei sekään silti Lasagnesta mitään komistusta tee. Söpöjä nämä kaikki on, ei siinä mitään.
 
vierailija
Tuo vanhapiikajuttu sai vielä runsaasti yläpeukkuja. Yksi haukkuu jotenkin ja saa alapeukkuja ja toinen vastaa haukkumalla niin saa yläpeukkuja. Kumpikaan tuskin osuu edes maaliinsa noilla olettamillaan.
En ymmärrä, että miksi aikuiset ihmiset lähtevät tuollaiseen typerään sanasotaan edes mukaan. Trolli tai joku muu ilkeilystä tykkäävä sivaltaa ensin ja hänen sanomisiin sitten tartutaan haukkumalla trolli mitä lapsellisimmilla sanoilla ja muut yläpeukuttaa. Mennyt vähän tuon takia maku näistä ketjuista, vaikka samahan toistuu myös muualla. Arvostan niitä tyyppejä, jotka itseironiallaan saavat tällaisen kommentoinnin loppumaan heti alkutekijöihin.
 

Yhteistyössä