Nainen, äänestä naista

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ja mielellään sitten naisten oikeuksia ajavaa naista, ei mitään persua.

Miehet kun suurin osa äänestää miehiä ja naisistakin osa äänestää miehiä, niin vaaleissa ei siten päästä koskaan 50/50 sukupuolijakoon, jos edes naiset ei äänestä toisia naisia.

Äärioikeisto on saamassa vaalivoittoa Euroopassa, niin nyt on erityisen tärkeää mennä äänestämään myös niiden, jotka ette yleensä eurovaaleissa äänestä. Ihmisoikeuksia (esim. aborttioikeus) tulee aktiivisesti puolustaa, muuten ne voidaan ottaa meiltä pois.
 
vierailija
Ja mielellään sitten naisten oikeuksia ajavaa naista, ei mitään persua.

Miehet kun suurin osa äänestää miehiä ja naisistakin osa äänestää miehiä, niin vaaleissa ei siten päästä koskaan 50/50 sukupuolijakoon, jos edes naiset ei äänestä toisia naisia.

Äärioikeisto on saamassa vaalivoittoa Euroopassa, niin nyt on erityisen tärkeää mennä äänestämään myös niiden, jotka ette yleensä eurovaaleissa äänestä. Ihmisoikeuksia (esim. aborttioikeus) tulee aktiivisesti puolustaa, muuten ne voidaan ottaa meiltä pois.
Vasemmistoa äänestämällä pääsette aborttioikeudesta eroon ja paljon muustakin.
 
vierailija
Olen nainen ja olen äänestänyt elämäni aikana vain kerran naista Elisabet Rehniä. Meiltä puuttuu tästä maasta ns kovat naiset kuten Lagarde. En äänestä naista.
 
vierailija
Suomen edellinen pääministeri ja SDP:n entinen puheenjohtaja Sanna Marin tulee kirittämään SDP:n eurovaalikampanjaa yhdessä nykyisen puheenjohtajan Antti Lindtmanin kanssa.
Lindtman ja Marin kampanjoivat lauantaina 8.6. klo 11.30 Narinkkatorilla Helsingissä SDP:n vaalikontilla. Paikalla on myös SDP:n eurovaaliehdokkaita.
Jaa sosiaalisessa mediassa
 
  • Tykkää
Reactions: Marko30
Ehkä asialla olisi jotain merkitystä jossain Saudi-Arabian vaaleissa, jossa naisten valinta toisi tasa-arvoa.

Mutta länsimaissa naiset ovat niin lujaa äänessä ja päällepäsmäröivät, että täällä ei tarvitse miettiä sukupuolen mukaan äänestämistä.
 
Ja mielellään sitten naisten oikeuksia ajavaa naista, ei mitään persua.

Miehet kun suurin osa äänestää miehiä ja naisistakin osa äänestää miehiä, niin vaaleissa ei siten päästä koskaan 50/50 sukupuolijakoon, jos edes naiset ei äänestä toisia naisia.

Äärioikeisto on saamassa vaalivoittoa Euroopassa, niin nyt on erityisen tärkeää mennä äänestämään myös niiden, jotka ette yleensä eurovaaleissa äänestä. Ihmisoikeuksia (esim. aborttioikeus) tulee aktiivisesti puolustaa, muuten ne voidaan ottaa meiltä pois.
Moi olen samaa mieltä äänestän itse naista en persuja
 
vierailija
Miehet kun suurin osa äänestää miehiä ja naisistakin osa äänestää miehiä, niin vaaleissa ei siten päästä koskaan 50/50 sukupuolijakoon, jos edes naiset ei äänestä toisia naisia.
Naisehdokkaat saavat enemmän ääniä ja pääsevät helpommin läpi kuin miehet. Miehet äänestävät useammin naista kuin naiset miestä. Mutta kun naiset eivät ole niin poliittisesti aktiivisia ja asettuvat harvemmin ehdolle kuin miehet, niin miehiä pääsee enemmän läpi, vaikka suhteessa ehdokkaiden määrään naiset ovatkin yliedustettuna valituissa.
 
vierailija
Olen äänestänyt naista, olen äänestänyt miestä. Tällä kertaa äänestin miestä. Mieheni äänesti naista, jota itsekin olisin voinut äänestää, mutta tällä kertaa äänestin tätä miestä, jota äänestin viimeksikin ja haluaisin hänen jatkavan parlamentissa. Tytär äänesti naista.
 
  • Tykkää
Reactions: Marko30
vierailija
Nainen on mainostanut itseään voimakkaasti pk-seudulla.
Kävelin Kampin torilla, ja siellä nimi loisti persujen teltan edessä.
Sain kylmiä puistatuksia kuin Alatalon kanat, koska nimi on pyörinyt tällä palstalla pitkään Palstapesun tykittämänä. Ehdokkaan sukunimestä tulee myös mieleen linja-autoyritys lapsuuskunnassani.

No niinpä tietysti, persu. Sieltä menee kuitenkin varmaan läpi Tynkkynen ja Peltokangas, kaksi tolloa. Rauhoittuu sitten varmaan meno täällä eduskunnassa.
 

Yhteistyössä