Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

Olen tässä sairastellut niin tänään otettiin kokeita ja virtsasta otettiin myös raskaustesti, ja oli negatiivinen. Eli voiko olla että oli vaan liian aikaista? Eikö heillä ole samat välineet kuin meillä? Vai onko heillä joku super testi jolla näkee jo näin aikaisin? Vähän kyllä masensi :/ nyt kuitenkin kp 26/30 ja dpo10 jos ollut silloin kun pitikin.
 
Ainakin labrojen osalta sulla on kaikki niinkun pitää :) mulla se hcg tippu senkin takia tossa tm hitaasti kun kohtuun oli jäänyt raskausmateriaalia ja sit tosiaan vuotelin taukojen jälkeen runsaasti hyytymien kera. Ne nyrkinkokoset hyytymät oli kyl jäätävät. Mut sit ku loput matskut lähti kohdusta pois ni sit hcg tippui nollille :)
Joo, ne isot hyytymät on hirveitä ja ne krampit niihin liittyen. Oliko sulla Catharin spontaani keskenmeno vai tyhjennys lääkkeillä?
Mulla eka alkoi spontaanisti, sain siihen silti lääkkeen lisäksi et tyhjentyi ja nyt toinen oli lääkkeillä kun sykettä ei enää ollut, jotenkin tuo jälkimmäinen vuodatti pidempään vähän ja pikkuhyytymiä vaikka lääkkeillä se oli aika raju meininki heti alkuun.
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Catharin kyllä mää varmaan joudun nyt pyörtämään puheitani, että odotan yhdet omat menkat, mikäli ovulaatio on vasta tulossa. Huh, alkaa ihan jännittää, että joko tässä kohta pääsee tikuttelemaan :LOL: Joko saa alkaa valittamisen, että miksi päivät kuluu niin hitaasti :whistle: Me sovitaan nyt niin, että tässä ketjussa kaikilla on viimeistään ensi vuoden puolella pienokainen hoivattavana :love:

misu74 hyvän asian takia voi vähän työaikaa käyttää muuhun kuin työntekemiseen ;) Sulla otetaan labra myöhään täällä päin oleviin suosituksiin nähden. Täällä on suositus 2-3 viikon päästä tyhjennyksestä ja menin silloin, kun oli kulunut 2 viikkoa ja 1 päivä.
 
Ne raskauskeijun ovistestit on kyl hyviä ja tosi halpoja! Sillon ku ekaa yritettiin ni ostin apteekista cb:n digejä, huh! Tosin kyl mä nyt tän kolmannenkin yrityksessä kerran niit ostin. Kalliita on.
Mitä ne halvat ovistestit on? Mulla on 11 kpl Cb:n testejä ja mietin, että pitäiskö tilata halvempia samalla, kun tilaa r-testejä. Kun ei ole hajuakaan, että koska ovis vois tulla. Voisin sitten varmistella Cb:n testillä.

Sain kylkiäisinä Cb:n r-testien mukana pari liuskatestiä ja ne näytti negaa, mutta Cb:n näytti positiivista. Jäi vähän kammo noista liuskoista...
 
Joo, ne isot hyytymät on hirveitä ja ne krampit niihin liittyen. Oliko sulla Catharin spontaani keskenmeno vai tyhjennys lääkkeillä?
Mulla eka alkoi spontaanisti, sain siihen silti lääkkeen lisäksi et tyhjentyi ja nyt toinen oli lääkkeillä kun sykettä ei enää ollut, jotenkin tuo jälkimmäinen vuodatti pidempään vähän ja pikkuhyytymiä vaikka lääkkeillä se oli aika raju meininki heti alkuun.
Tuulimuna keskeytettiin lääkkeillä ja se ei tosiaan sit ihan putkeen mennyt. Lääkäri ei suostunut kaapimaan, koska sen mielestä oli parempi odottaa et ne kiinni jääneet jämät vuotais itellään pois. Onneks sit vuosikin. Ja vuoto oli mullakin tosi raju, ihan päivystykseenkin lähin ku mitään muuta tehny ku istuin vessassa ja sit alko tulee jo heikko olokin. Helmikuussa km alkoi spontaanisti, sen jo tiesinkin et kesken menee, kun kävin ne hcg:t mittaamassa ni kyl mä niistä sit jo tiesin et huonosti käy kun nousu oli niin huonoa. Mut se km oli fyysisesti todella helppo, paljon helpompi kun normi menkat!!
Mitä ne halvat ovistestit on? Mulla on 11 kpl Cb:n testejä ja mietin, että pitäiskö tilata halvempia samalla, kun tilaa r-testejä. Kun ei ole hajuakaan, että koska ovis vois tulla. Voisin sitten varmistella Cb:n testillä.

Sain kylkiäisinä Cb:n r-testien mukana pari liuskatestiä ja ne näytti negaa, mutta Cb:n näytti positiivista. Jäi vähän kammo noista liuskoista...
Mees raskauskeijun sivuille ni sieltä niitä vihreepäisiä ovistestejä, liuskoja. Ovat ihan sikahalpoja :)
Olen tässä sairastellut niin tänään otettiin kokeita ja virtsasta otettiin myös raskaustesti, ja oli negatiivinen. Eli voiko olla että oli vaan liian aikaista? Eikö heillä ole samat välineet kuin meillä? Vai onko heillä joku super testi jolla näkee jo näin aikaisin? Vähän kyllä masensi :/ nyt kuitenkin kp 26/30 ja dpo10 jos ollut silloin kun pitikin.
ne käyttää 25 vahvusia testejä, eli veritesti on paljon luotettavampi :)
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Ja siis noista testaamisista tuolla labrassa jos ottavat pissasta r-testin. Esim. Mun äiti kun ottaa niitä ni hän tulkitsee selvät haamut negaksi ja sen kun kuulin ni meil tuli oikeen tappelu. Hänen mielestä viivojen kuuluu olla yhtä tummat et sen voi tulkita plussaksi. Eli täysin et siihenkään luottais.
 
Catharin kiitos! Onko nuo vihreepäiset kuinka hyviä verrattuna Cb:n hymynaama-testeihin? Mää en jaksa sellaista haamuilua vaan haluan selkeän tuloksen.

Pitääkö niitä heti tilata toi 60 kpl:n pakkaus :ROFLMAO:
 
Hihii! Ovisplussa! Olin siis aivan oikeassa kun eilen tuota ennustin. Oli kyllä niin kamalat halut eilen illalla että meinasi pää seota. :whistle: Nyt peukut pystyyn että isäntä jaksais vähän puuhastella illalla. Eilen illalla tosin paneloitiin ja aika monta iltaa sitä ennen joten en ihmettele jos se ei jaksa. En myöskään halua stressata miestä sanomalla että nyt ovuloin, joten jos se ei jaksa niin katsellaan sit huomenna. Toivottavasti se eilinen riittäisi!
 
Hihii! Ovisplussa! Olin siis aivan oikeassa kun eilen tuota ennustin. Oli kyllä niin kamalat halut eilen illalla että meinasi pää seota. :whistle: Nyt peukut pystyyn että isäntä jaksais vähän puuhastella illalla. Eilen illalla tosin paneloitiin ja aika monta iltaa sitä ennen joten en ihmettele jos se ei jaksa. En myöskään halua stressata miestä sanomalla että nyt ovuloin, joten jos se ei jaksa niin katsellaan sit huomenna. Toivottavasti se eilinen riittäisi!
Mulle se viimeks km raskaus alkoi niin, et ovulaation jälkeisenä päivänä harrasteltiin, olin varma et myöhästä oli mut tärppi kävi silti vaikka sit huonosti päättyikin :) eli jos ette tänään jaksa ni kannattaa huomenna viel yrittää :)
 
  • Tykkää
Reactions: Särki
Mullaki käytössä raskauskeijusta tilatut ovisliuskatestit ja hyväksi todetut! :) ei tarvi arpoa vaan tulee kyllä vahvat viivat kun ovia on :)
Mulla on kierto edelleen sekasin! Aagh! Koskahan tämä tästä tasaantuis. Onko teillä kellään välivuotoja menkkojen jälkeen tai tuhruttelua ennen menkkoja? Ko tää on mulle nyt ihan uutta. Siksi jopa aattelin että voiko tämmösestä tuhruttekukierrosta edes raskautua? :) rätti housuissa saa kulkea melkein koko ajan :D

Mää niin toivon meille kaikille tärppiä lähikuukausina!! Me niin ne ansaittais tämmösten kokemusten jälkeen!
 
Kuinka kovat oviskivut teillä on? Miusta tuntuu ettei vessassa pysty oikein ees ponnistamaan kun oikeella alavatsalla rupee niin kovasti sattumaan. Viime kuussa vasen puoli oli kipeämpi, joten uskoisin olevan kyse ovulaatiosta.
 
Catharin kyllä mää varmaan joudun nyt pyörtämään puheitani, että odotan yhdet omat menkat, mikäli ovulaatio on vasta tulossa. Huh, alkaa ihan jännittää, että joko tässä kohta pääsee tikuttelemaan :LOL: Joko saa alkaa valittamisen, että miksi päivät kuluu niin hitaasti :whistle: Me sovitaan nyt niin, että tässä ketjussa kaikilla on viimeistään ensi vuoden puolella pienokainen hoivattavana :love:

misu74 hyvän asian takia voi vähän työaikaa käyttää muuhun kuin työntekemiseen ;) Sulla otetaan labra myöhään täällä päin oleviin suosituksiin nähden. Täällä on suositus 2-3 viikon päästä tyhjennyksestä ja menin silloin, kun oli kulunut 2 viikkoa ja 1 päivä.
Joo, täällä päin otetaan 4 viikon päästä labrat. Aika sietämätöntä odottaa. Varasin ajan jo sillon kun olin saikulla et ei tarvi sitä enää miettiä vaan se on sitten jo kalenterissa, sitten seuraavana päivänä soitan naistenpolille tuloksen ja seuraavana päivänä siitä menen jälkitarkastukseen omalle gynelle.
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Juu mä pääsen nyt maanantaina eli 7+1 kunnalliseen ultraan noiden km/tm takia. Mua jännittää, pelkään et siellä on taas tyhjä pussi. Mies tulee tällä kertaa mukaan, sitäkin kuulemma jännittää :) nyt mulla on kyllä luottavaisempi olo, mut aina silti noi kolkuttaa takaraivossa et mitä jos.(n)
Mä niin pidän peukkuja teille ja toivon että kaikki olisi Niinkuin kuuluukin! Tuu sit kertomaan kuulumiset :)
 
Kuinka kovat oviskivut teillä on? Miusta tuntuu ettei vessassa pysty oikein ees ponnistamaan kun oikeella alavatsalla rupee niin kovasti sattumaan. Viime kuussa vasen puoli oli kipeämpi, joten uskoisin olevan kyse ovulaatiosta.
Mä tiedän lähes aina kummalta puolelta munasolu irtoaa. Oviksen aikaan jomottaa jompaa kumpaa puolta, joskus säteilee etureiteenkin. Ei puhettakaan että vois juoksemaan tai ratsastamaan lähtee. Menee ohi puolessa päivässä. Nää oireet oon yhdistäny jo pitkän tovin ovikseen mitta nyt tän vuoden puolella kun olen passien takia tikuttanut ovista niin kun hymynaaman saan aamulla niin päivällä/illalla jomottaa ja juilii, eli varmistettu on että ovishan se...
 
Mulla pahenee joka kerta ovis ilmeisestikin. Nyt km jälkeen ovis oli aivan sa*tanasta, oikeesti. Ikinä ennen ei oo niin kipeetä tehny. Tunnen aina jommalta kummalta puolelta sen, mut nyt viimeks tuntu molemmilta puolilta kova kipu, et en sit tiedä et onko molemmilta puolilta irronnut. Toivon etten enää ikinä tuu saamaan tollasta ovista!
 
Mulla pahenee joka kerta ovis ilmeisestikin. Nyt km jälkeen ovis oli aivan sa*tanasta, oikeesti. Ikinä ennen ei oo niin kipeetä tehny. Tunnen aina jommalta kummalta puolelta sen, mut nyt viimeks tuntu molemmilta puolilta kova kipu, et en sit tiedä et onko molemmilta puolilta irronnut. Toivon etten enää ikinä tuu saamaan tollasta ovista!
Kuinka nopeasti se meni siulla ohi? Miulla on nyt ainakin toista päivää kipeänä. Ettei nyt vaan olis endo mikä kipuilee...
 
Jätin pois pillerit marraskuussa. Kaksi ekaa ovista olivat nännit mielettömän kipeät. Muistaakseni muita oireita ei ollut.

Kolmas ovis josta tuli tärppi, niin nännit eivät olleet kipeät, mutta peräsuolesta veti tunnin verran ihan kauheesti ja kipu oli niin kova, että itku meinasi tulla.

Mää en tunne mahassa mitään ovisoireita. Mulla on vasta nää kolme ovista ollut.

Mää taidan tilata noita ovistikkuja. Mää kyllä limailen ihmeellisellä tavalla. Maanantaina kauheet limat, ti, ke ja to ei mitään ja viime yönä yövuorossa taas limoja. Mää oon kulkenut joku rätti housuissa nyt 5 viikkoa. Kotona uskallan olla ilman, mutta kun poistun kotoa, niin jotain pitää laittaa.
 
Mulla on ainakin keskenmenojen jälkeen limat eläneet ihan omaa elämäänsä. Tuntuu, että sitä venyvää kananmunalimaa tulee menkkojen lopusta alkean ihan yhtenään ovikseen saakka... Alkaa osittain jo menkkojen aikaan, niin että menkkojen vika tiputtelu on sellaisen ns. "hedelmällisen valkovuodon" seassa :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Ai että vihaan näitä lutinuksia ja lugeja ym pimppipalleroita.. Niin järetöntä möhnäämistä läpi vuorokauden että saa koko ajan joku suoja pöksyssä kulkee.

Nyt ei mitään oireita pp3,dpo7. Vähä sitä tuhruu tullu eilen mutta muuten ei niin mitään.
 

Yhteistyössä