Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

Soitin tänään hcg-verikokeen tulokset ja se arvo oli 38. Kuulemma alle 50 jos on arvo, niin ei tarvi huolehtia. Itse kyllä ihmettelen, että on noinkin korkea arvo, kun kuitenkin on kulunut jo kuukausi keskeytyksestä. Mutta ehkä vaan laskee hitaasti. Onko muilla kokemuksia näistä arvoista keskenmenon jälkeen?
Mää sain maanantaina hcg-arvon tulokset. Verikoe otettiin 2 viikkoa ja 1 päivää lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen.

Arvo oli 14,7. Mulle sanottiin, että jos on alle 500, niin sitten on ok. Ihme että sulle oli sanottu, että alle 50 :eek:

Mää veikkaan, että mulla oli ovis tämän viikon maanantainan tienoilla, eli 2 viikkoa ja 4 päivää tyhjennyksestä. Oli meinaan sen luokan limat, etten ole ennen moista huomannut. En ehtinyt tikuttamaan. Perjantaina tikutin, mutta ei tullut vielä hymynaamaa. Ei sillä niin väliä, koska haluan odottaa yhdet menkat.

Jos kierto pysyy samana 24-26 päivää, niin ensi viikon loppupuolella pitäisi alkaa menkat ja siitä parisen viikkoa pääsee uudestaan yrittämään. Voi kun menisikin näin helposti :)
 
tintt@r@ kovasti peukutuksia että onnistuisi (y)(y).

Tilasin tuossa läjän oviststestejä ja r-testejä. Joskos ne tänään olisivat jo kolahtaneet postin :). Oikeastaan toivoisin että olisivat tulleet, sillä luulen että mulla on ovis päällä, sen verran tuntemuksia on. Lähinnä siis jos saisin oviksen bongattua niin saisin kiinni siitä missä kierto menee, vähän kun on ollut sekavaa nyt(n).

Tsemppiä tasapuoleisesti! :love:
Mun pitää kanssa tilata lisää r-testejä. Cb:n ovistestejä on vielä 11. Sanoin kaverille helmikuussa, että jos kaikki menee ok, niin lahjoitan ne sille. Noh, tässä ne menee sitten taas omaan käyttöön... toivotaan, että ei tarvitse enää tilata, kun r-testejä.

Tilaan Cb:n testejä neljä, en jaksa sitä haamuviiva-veikkailua. En kuitenkaan vielä halua tilata, kun tuntuu niin kaukaiselta niiden tarve :(
 
No niin. Eksyin lukemaan teidän testijuttuja. Muistin sit, että kaapissa on vielä Raskauskeijulta tilaamiani halpis ovulaatiotestejä. Ja sieltä se tuli: ihan selvä haamu ja vain 8 päivää km-vuodon alkamisesta. Eli luulisin että ovulaatio tulee ennen kp 14.

Mie oon niin helpottunut, että jossain keho toimii niin kuin muillakin. Vielä kun kaikki menisi kuin oppikirjassa tästä eteenpäinkin.
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Eiköhän täällä vihdoinkin ala olla eka ovulaatio käsillä. :D Eilen oli sitä kananmunanvalkuaishärdelliä ja tänään aika muhkeat ovislimat (anteeksi taas jos ällöttää mutta meikä täällä iloitsee :ROFLMAO:) ja illalla alkoi tikkukin hiukan tummua. Eli melko normaalin oloinen kierto tulossa toivottavasti. Vähän mietityttää nuo sänkytouhut koskapa eilen tuli puuhailtua aamulla ja illalla (huomaa taas nää ovishalut!) mutta en tiedä ehditäänkö tänään tai edes huomenna. :confused: Riittääköhän viikonlopun ja eilisen touhut + mahd. perjantain puuhailut? Toivottavasti! Sentään kiva tietää että kroppa tuntuu toimivan ja olot ovat vahvemmat kuin aikaisemmin.

Kukaan vielä testailemassa? Itsellä piinaviikot eivät ole edes alkaneet mutta kanssasisarten kuulumiset kiinnostaab aina! :X3:
 
  • Tykkää
Reactions: piinamiina
Hmm, kukas se jo piinailee, en muista nimimerkkiä...

Mulla on sentäs jotain hyötyä lyhyestä luteaalivaiheesta. Ovisplussan jälkeen menkat pitäisi alkaa 8-10 päivän päästä eli pääsen testaileen ajoissa mahdollista tärppäystä.

Tsemppiä meille, tästä on suunta vain ylöspäin! Hyvä naiset! :)
 
  • Tykkää
Reactions: piinamiina
Eiköhän täällä vihdoinkin ala olla eka ovulaatio käsillä. :D Eilen oli sitä kananmunanvalkuaishärdelliä ja tänään aika muhkeat ovislimat (anteeksi taas jos ällöttää mutta meikä täällä iloitsee :ROFLMAO:) ja illalla alkoi tikkukin hiukan tummua. Eli melko normaalin oloinen kierto tulossa toivottavasti. Vähän mietityttää nuo sänkytouhut koskapa eilen tuli puuhailtua aamulla ja illalla (huomaa taas nää ovishalut!) mutta en tiedä ehditäänkö tänään tai edes huomenna. :confused: Riittääköhän viikonlopun ja eilisen touhut + mahd. perjantain puuhailut? Toivottavasti! Sentään kiva tietää että kroppa tuntuu toimivan ja olot ovat vahvemmat kuin aikaisemmin.

Kukaan vielä testailemassa? Itsellä piinaviikot eivät ole edes alkaneet mutta kanssasisarten kuulumiset kiinnostaab aina! :X3:
Hahaa! Ollaan samoilla viivoilla!

Vauveli vanhalle, maltatko oikeasti odottaa uuden kierron ennen yrittämistä?
 
piinamiina maltan kyllä ja jos ovis oli maanantaina niin ei tässä enää jouda.

Haluan noudattaa sitä yhdet omat menkat-ohjeistusta. Vaikka joidenkin mukaan elimistö ei kiinnitä munasolua km:n jälkeen jos se ei ole valmis, niin en uskalla ottaa riskiä. Haluan että kohtu palautuu kunnolla. Oli niin kauhea kokemus, että haluan pelata varman päälle.

Mutta kukin tekee niin kuin parhaaksi katsoo. Jos tuntuu että haluaa heti yrittää niin peitot heilumaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: piinamiina
piinamiina maltan kyllä ja jos ovis oli maanantaina niin ei tässä enää jouda.

Haluan noudattaa sitä yhdet omat menkat-ohjeistusta. Vaikka joidenkin mukaan elimistö ei kiinnitä munasolua km:n jälkeen jos se ei ole valmis, niin en uskalla ottaa riskiä. Haluan että kohtu palautuu kunnolla. Oli niin kauhea kokemus, että haluan pelata varman päälle.

Mutta kukin tekee niin kuin parhaaksi katsoo. Jos tuntuu että haluaa heti yrittää niin peitot heilumaan :)
Uutta ovista ei tapahdu ennen kun hcg on nollissa, eli alle 5. Eli sulla on ovis vasta edessä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Catharin niinkö? Tuommoista en ole kuullutkaan, kiitos tiedosta!

Mitäköhän ihmeen megaluokan limoja mulla oli maanantaina. Nyt on meinaan ihan kuiva kausi. Kai ne sit liitty km:n. Oishan se liian helppoa ollutkin päästä jo nyt omaan kiertoon.

Tällä hetkellä mahassa on sellainen tunne kuin alkaisi menkat. Kivistää ja jomottaa ja maha on hellänä. Peräsuolesta vetää, ihan kuin tammikuussa tärppioviksessa. Mitä lie, elimistö täysin sekaisin. Ei nää kai voi menkkojakaan vielä ennustaa jos ovistakaan ei vielä ole ollut. Miehelle oon 2 päivää kiukutellut kuin pikkulapsi. Pinna kireällä kuin viulunkieli.

Huomenna tai siis tänään tyhjennyksestä tulee 3 viikkoa.

Bettinah sää se olit jota tarkoitin, että piinailee :)
 
Ja Tinttara piinailee myös! :) Oviksen jälkeen ei ollut mitään oireita vaikka tukihoitona passin jälkeen on Lutinus (Lugesteron aiheuttaa mulle enemmän oireita...) Nyt kaksi päivää blastokystin siirrosta ja tänään havahduin menkkaoloon ja aamulla tuli vähän punertavaa valkkista. Mhh. Voi olla kiinnittymysvuotoo tai voi olla olemattaki:) :) nyt siis pp2 ja dpo6. :)
 
Catharin niinkö? Tuommoista en ole kuullutkaan, kiitos tiedosta!

Mitäköhän ihmeen megaluokan limoja mulla oli maanantaina. Nyt on meinaan ihan kuiva kausi. Kai ne sit liitty km:n. Oishan se liian helppoa ollutkin päästä jo nyt omaan kiertoon.

Tällä hetkellä mahassa on sellainen tunne kuin alkaisi menkat. Kivistää ja jomottaa ja maha on hellänä. Peräsuolesta vetää, ihan kuin tammikuussa tärppioviksessa. Mitä lie, elimistö täysin sekaisin. Ei nää kai voi menkkojakaan vielä ennustaa jos ovistakaan ei vielä ole ollut. Miehelle oon 2 päivää kiukutellut kuin pikkulapsi. Pinna kireällä kuin viulunkieli.

Huomenna tai siis tänään tyhjennyksestä tulee 3 viikkoa.

Bettinah sää se olit jota tarkoitin, että piinailee :)
Juu näin mulle sanottiin ja myös itellä ovista ei ennen tullut ennen kun hcg oli laskenut alle 5 :) eli jos ajatellaan et sulla oli just hcg 15 ni sulla saattais olla ovis n. 1,5 - 2 vko päästä. Mulla tuulimunassa meni yli kk keskeytyksestä et tuli ovis, mut uskon ettei sillon edes munasolua irronnut vaikka ovistesti näytti plussaa, koska lääkäri ei tosiaan nähnyt mitään rakkulaa irronneen. Siitä sit parin viikon päästä alkoi menkat. Ja nyt viime km kun mulla oli niin paljon vähemmän hcg:tä kun tm ni se laski nopeempaa ja ovis oli 2 vko km jälkeen ja siitä sit plussa pärähti, tänään 6+4.
 
Juu näin mulle sanottiin ja myös itellä ovista ei ennen tullut ennen kun hcg oli laskenut alle 5 :) eli jos ajatellaan et sulla oli just hcg 15 ni sulla saattais olla ovis n. 1,5 - 2 vko päästä. Mulla tuulimunassa meni yli kk keskeytyksestä et tuli ovis, mut uskon ettei sillon edes munasolua irronnut vaikka ovistesti näytti plussaa, koska lääkäri ei tosiaan nähnyt mitään rakkulaa irronneen. Siitä sit parin viikon päästä alkoi menkat. Ja nyt viime km kun mulla oli niin paljon vähemmän hcg:tä kun tm ni se laski nopeempaa ja ovis oli 2 vko km jälkeen ja siitä sit plussa pärähti, tänään 6+4.
Hui kun aika vilahtaa nopsaan ja sulla on jo 6+4! Vau, joko oot ultraan menossa kurkkimaan mitä kuuluu? :)
 
Uutta ovista ei tapahdu ennen kun hcg on nollissa, eli alle 5. Eli sulla on ovis vasta edessä :)
aaaa, hyvä tosiaan tietää. Viimeeksi hcg oli 3 kun kävin labrassa, se on kahden viikon päästä edessä ja toivon että kaikki on tosiaan pois. En minä ainakaan uskalla edes ajatella uutta raskautusta ennenkun on käynyt labroissa ja jälkitarkastuksessa, haluaa muutenkin kropan taas normaaliin kiertoon. Täälläkin on kiukkuiltu ihan riittävästi viime päivät ja väsymys on järkyttävä. On siinä miehellä kestämistä :eek:
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Misu74 käytkö siis uudestaan labrassa? Mulle sanottiin ettei enää tarvi mennä, kun hcg oli viime perjantaina 14,7.

Mietin että mistä ihmeestä tää kiukku tulee. Käsitteleeköhän sitä kuitenkin alitajuntaisesti surua. Koen olevani henkisesti ihan ok, mutta itkuherkkä oon. Tai sit elimistön hormoonit on miten sattuu. Siihen voi ainakin yrittää vedota naisena :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Hui kun aika vilahtaa nopsaan ja sulla on jo 6+4! Vau, joko oot ultraan menossa kurkkimaan mitä kuuluu? :)
Juu mä pääsen nyt maanantaina eli 7+1 kunnalliseen ultraan noiden km/tm takia. Mua jännittää, pelkään et siellä on taas tyhjä pussi. Mies tulee tällä kertaa mukaan, sitäkin kuulemma jännittää :) nyt mulla on kyllä luottavaisempi olo, mut aina silti noi kolkuttaa takaraivossa et mitä jos.(n)
 
aaaa, hyvä tosiaan tietää. Viimeeksi hcg oli 3 kun kävin labrassa, se on kahden viikon päästä edessä ja toivon että kaikki on tosiaan pois. En minä ainakaan uskalla edes ajatella uutta raskautusta ennenkun on käynyt labroissa ja jälkitarkastuksessa, haluaa muutenkin kropan taas normaaliin kiertoon. Täälläkin on kiukkuiltu ihan riittävästi viime päivät ja väsymys on järkyttävä. On siinä miehellä kestämistä :eek:
Ainakin labrojen osalta sulla on kaikki niinkun pitää :) mulla se hcg tippu senkin takia tossa tm hitaasti kun kohtuun oli jäänyt raskausmateriaalia ja sit tosiaan vuotelin taukojen jälkeen runsaasti hyytymien kera. Ne nyrkinkokoset hyytymät oli kyl jäätävät. Mut sit ku loput matskut lähti kohdusta pois ni sit hcg tippui nollille :)
 
Misu74 käytkö siis uudestaan labrassa? Mulle sanottiin ettei enää tarvi mennä, kun hcg oli viime perjantaina 14,7.

Mietin että mistä ihmeestä tää kiukku tulee. Käsitteleeköhän sitä kuitenkin alitajuntaisesti surua. Koen olevani henkisesti ihan ok, mutta itkuherkkä oon. Tai sit elimistön hormoonit on miten sattuu. Siihen voi ainakin yrittää vedota naisena :LOL:
Äh, tässä kun töissä yrittää "salaa" kirjoitella, eikä lue kirjoittamaansa.. . :ROFLMAO: Marraskuussa kun oli ensimmäinen keskenmeno niin silloin se oli neljässä viikossa tippunut hcg 3. Nyt on siis paria päivää vaille 2 viikkoa tyhjennyksestä ja parin viikon päästä menen labraan.
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Tuli kuin tulikin eilen ne ovistikut :). Raskauskeijusta olen tilannut. Uskomatonta sitä hintaeroa apteekkitesteihin. Tilasin 21 oviststiä + 6 raskaustestiä, hintaa taisi olla yhteensä noin.15 e.
Löysin lisäksi sitten samalla kaappinkin jääneitä testejä kolme kappaletta. No mutta, ovista en saanut eilen ainakaan bongattua, täytyy kokeilla tänään onko viiva nousu- vai laskusuhdanteinen.

Vauveli vanhalle Mä luulen että hormonit on sulla vielä vähän sekaisin, tai siihen voi ainakin vedota:LOL:
 

Yhteistyössä