KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KEVÄÄLLÄ

sintsu78 ,paljon onnea...ihanaa :heart:

Jaja,oujees,hyvältä näyttää... noin alkuvaiheessa vois hyvinkin alkaa näyttää jo hailakampaa viivaa tai tässätapauksessa edelleen samoja viikkoja kuin edellinen testi,jos olis menny kesken. Mulla ainakin ekassa km:ssä se viiva oli jotenkin haalee kokoajan,ei siis voimistunut kunnolla.

viivi ja wagner,Mulla on kans ollu tollasia tuntemuksia etenkin ekan km:n jälkeen et miten sitä uskaltaa enää yrittää,mut sitä ei vaan pidä ajatella.... hetkekskin kun rupee miettiin tulee ajatuksia et pitäskö vaan luovuttaa ja olla tyytyväinen siihen mitä on ettei taas joudu pettymään. Mut toisaalta mitään ei saa jos ei yritä.. huah,nää on ikäviä asioita minkä kanssa joutuu painiin,on se yrityksen ja odotuksen ilo tavallaan viety...mustakin tuntu et koko raskaus oli sellasta selviytymistä ja suoritusta,kun esikkoa ootin ja silloin siis takana yks km,aina mielessä et jos nyt selvii sinne np-ultraan,sit rakenneultraan jne...
Jaksuja sulle :hug:

BM,Mullahan on ollu maha sekasin ihan vaan ilmeisesti keltarauhashormonista johtuen...luin aika paljon juttua netistä kun mulla oli niitä pahoja oloja ynnä muita joka kierrossa oviksen jälkeen ja tomosen selityksen bongasin. Mut et toivompa tosiaan et sulla johtuis kiinnittymisestä :heart:

Täällä eritys jatkuu,nyt on alkanut se vetinen osuus :p Kahtellaan...nopeesti tää kierto on tullu puoleen väliin :eek:
 
niin ja onnea vielä kaikille ovisplussista/raskaustestiplussista/odotetuista tädeistä ja niin edelleen :hug: :flower: välillä tulee vähän liikaa omaa napaa tuijotetultua, niin unohtuu kommentoida muiden kuulumisia :ashamed:
Sunburned: jaksuja sulle :hug: en pysty edes kuvitteleen seuraavani muiden täysiaikaisuuden saavuttamista (itekkin varmaan löydän itseni kurkkkimasta samaa asiaa kesän kynnyksellä )toivottavasti teillekin se oma vauva vielä tulee, puhaltelee plussatuulia :heart:
 
Siitä viimeisestä kerrasta, kun oon tänne kirjoittanut on reipas vuosi. Takana on vuoden kestänyt kummitusjuna, menetin esikoistyttöni lokakuussa 2008 rv21. Nyt olen kuitenkin päättänyt pitkän pelkäämisen jälkeen ottaa härkää sarvista ja uskaltautua yrittämään raskautumista.
Yritystä on nyt takana 3 kuukautta tuloksetta, toivon tällä hetkellä, että nämä kuukautiskivut olisivat jotain ihan muuta kuin kuukautiskipuja. Vuoto ei vielä ole alkanut, mutta eipä ole myöskään viime kertaiset rintakivutkaan, eli taitaa olla toiveajattelua...
Mies olisi ollut valmis jo aikaisemminkin, mutta pelkään niin epäonnistuvani, ensin raskautumisessa ja sitten raskaudessa ja viimeistään synnytyksessä...enkä tosiaankaan tiedä voiko näin maissa mitään raskautta saada aikaiseksi.
Toivon, että tässä ketjussa löytyisi kohtalontovereita, koska viimeisen vuoden aikana olen myös oppinut, että kuolleen lapsen synnyttäminen, keskenmeno sekä lapsettomuus ovat tabuja, niisä ei saa puhua edes ystävien ja perheen piirissä. Kun niistä ei keskustele, niin niitä ei ole olemassa, ainakin minut on vaiennettu tämän asian suhteen ja taakan kantaminen yksin tuntuu välillä ylipääsemättömän raskaalta.
 
Kiitos onnitteluista :D
Kaveri tuossa kävi kylässä ja varoitteli liikaa innostumasta kun niin alussa ollaan.Se tietää et mä vouhotan ihan täysillä aina kaikesta :snotty: Vaikka myönsi ( ku hän on ollut viimmeajat neuvolassa harjottelussa) et en mä nyt ihan mahdoton ole ;)

Kuvaa en testistä voi laittaa (jos nyt muutenkaan edes osaisin)
ku se testi otti ja katosi :kieh:
Jätin sen aamulla miehelle katsottavaksi olohuoneen pöydälle ja siihen ei kuulemma meillä kukaan ole koskenut.Katsonut vaan.Ja mistään sitä ei enää löydy |O
 
Bm:n tekstit ne piristää aina :D Minullakin on tuossa vatsantoiminnassa melkosta heittoa eli täytynee alkaa kyttäilemään, että liittyykö johonkin kierron vaiheeseen :LOL:

Onnea Sintsulle ja Jajalla näyttää kans aika hyvältä :hug:

ON: ei mitään... ihan pihalla ku lumiukko tässä kierrossa.. ei voi ku ootella =) kohta se taas ratkeaa miten se tässä kierrossa ny kävikään :)
 
Mahtavaa Sintsu, onnea!!

viivi ja wagner jännitti keskenmenopeikkoa. Kyllä, se on olemassa varmaan meillä kaikilla. Itse olen saanut sen selätettyä aika nopeasti joka kerta, haave pikkusisaruksesta on pelkoa suurempi. Ja kyllä, uusi keskenmeno on ainakin yhtä kova paikka kuin eka. Meistä jokainen selviää näistä vastoinkäymisistä tavallaan ja ajallaan. Suurin osa meistä jopa saa sen kaivatun nyytin joskus syliinsä. Jatkat harjoituksia, kun olet valmis tai jo ennen, jos niin haluat, kukaan meistä ei sinua tuomitse.

kiia79 Tervetuloa takaisin joukkoon. Toivottavasti vierailusi jää lyhyeksi! Ja pura tuntosi täällä, jos et sitä reaalimaailmassa ole saanut tehdä. Olen ymmärtänyt myös, että Simpukka ry:stä löytyisi sinulle vertaisryhmiä. Googlaa.
 
Onnea sintsu plussasta! :flower:

nipsu86 Mulle tehtiin jälkitarkastus ilman ultraa, mutta sain itse päättää menenkö vai en. Eli eivät pitäneet tarpeellisena.

Tervetuloa kiia79 :hug: Olet oikeassa, että ei näistä asioista paljon puhuta, mutta yleensä(?) se on niin ettei itse halua kertoa asiaa kovin julkisesti. Tuntuu pahalta puolestasi, jos sinun ei ole annettu keskustella asiasta läheisten kanssa, vaikka olisit itse niin halunnut. :'(

Omaan napaan ei mitään erikoista. Odottelen tässä tätiä kylään. :/ Oireena on, että vatsa on sekaisin ja sitä se muistaakseni oli myös e-pillereiden aikaan. Kiitos teille, jotka kommentoitte tuohon testauskysymykseeni. :)
 
BlondeMansoon itse olen huomannut hieman samanlaista, mutta minulla se johtuu niistä kivuista ku aina menkkojen aikaan myös vatsa löysemmällä :$

Eilinen päivä meni siinä ajatuksessa että raskaana ollaan joten taida kierron lopussa pudota ja korkealta :ashamed: nyt siis kp 18 ja jotenki on sellanen olo et nyt olis tärpänny :D :heart: mut luulosairaus iskee :ashamed: tekis mieli tehdä testiä mut on vähä liian aikasta. Nyt vaan täytyis unohtaa ajatus vie 2 viikoks!!!!!

Itse huomasin et toisesta keskenmenosta selvis paljon paremmin. Sitä kuitenki osas odottaa tai pitää mahdollisena. Kiukkunen olin sen pari päivää mut sit nokka kohti tulevaa =)
Väliin edessä on kivinen tie lasta yrittäessä, mutta kukaan ei voi sanoa etteikö se olis sen arvosta :heart:
 
24.2. KESKIVIIKKO




HAAVEISSA ESIKOINEN



Mahdotontako..........KM 02/08, 08/08, 12/08......KP 3/30
Sunburned................ES 11/09.............................KP 5/
Kipinäkenkä..............TM 01/09, KM 12/09............KP 12/28
Silent whisper...........KM 05/09............................KP 16/30
Rinja.........................KM -94,-95,-00,-08,-09.......KP 18/23
viirukissa..................KM, TM 07/09......................KP 18/27
Tuittu-......................TM 01/10.............................KP 27/
Ninnatar...................KM 05/09............................KP 34/
Naw2012.................KM 02/09.............................KP 41/
Jeju81......................KM 06/09
Marie1981................KM 02/09, 07/09
Tash.........................KM 12/08, 05/09
Siiri80........................KM 04/07, 09/09
vauvakuume89..........KM 09/09
rikupi.........................KM 5/09, 10/09
melina84...................KM 01/10
sasuma.....................KM 01/10
katjahei....................TM 02/10
krizze.......................KM 05/08, 06/09, 02/10
nipsu86....................KM ?/09, 12/09
kiia79.......................KM 10/08



HAAVEISSA TOINEN



Catalia................ES 01/10.........................................KP 4/
Repa...................KM 02/07, TM 08/09........................KP 14/28-31
Nassi84..............KM 01/10.........................................KP 17/28-29
Memmu86...........KM 03/07, 11/09.............................KP 18/28-56
Toivotar-80.........KM 07/08, 09/08, 08/09..................KP 18/26-29
Blöö...................KM 10/09.........................................KP 19/28-35
BlondeMonsoon...KM(TM) 07/09................................KP 19/27-29
tillukas................KM 05/09, 08/09, 11/09, 02/10......KP 23/29-33
SpanishDancer....KM 10/09.......................................KP 25/28
haicu..................TM 10/09.........................................KP 30/23
Pippuri-83...........KM 12/09
stella-h...............TM 01/10
miiak..................KM 01/10
Imoen.................KM 10/09, 01/10
icefairy.................KM 02/10
erika76................KM 02/10
Cappuccino...........KM 02/10




HAAVEISSA KOLMAS



Riinu........................KM 02/07, KK 11/09................KP 9/34
Unicco......................KM 07/07, 03/09....................KP 10/27
Mutzilla....................ES 01/10................................KP 15/28-41
piprane ema............KM 06/09, 10/09....................KP 20/28-30
Double-Trouble.......KM 12/09................................KP 21/31
happihyppy.............KM 02/08, KU 12/08, 09/09....KP 22/28
Tsuba......................KM 06/09
MayBeibi..................KM 09/09
Rhiannon.................KU 12/09
viivi ja vagner..........KM 12/09
äiti0408...................KM 10/09
jääräpää.................KM 08/05, 01/10



HAAVEISSA NELJÄS







HAAVEISSA VIIDES



Onnellinen x5..........KM 08/02,01/09,11/09,01/10....KP 9/






TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, Miukkari, Piijuska, HopeaQ, puupi, Minky



:heart: :heart:


2009

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78








 
kiia79: Tervetuloa minunkin puolestani :hug: Laitatko tietoa kiertopäivistä, niin lisään ne vielä listaan ja päästään ajantasalle =)

Voi sentään, Onnellinenx5 sai suolistolausunnollaan mun toiveet heräämään mutta toisaalta Repan realismissakin on hyvä pysyä, eli keltarauhanenhan voi "kiukutella" vielä oviksen jälkeenkin. Valkkarit ei vaan taas ota loppuakseen, taidan vaan olla kosteeta sorttia (voi hyvän tähen näitä mun jorinoita taas, koettakaa kestää :LOL: )..

Täytyy myöntää, että mm. sintsun plussaaminen on tuonut taas hippusen toivoa pöytään, lähinnä just sen vuoksi, että täältä alkaa oikeesti haihtua yks kerrallaan ne, jotka ovat olleet mukana ennen minua.

Siitä keskenmeno-pelosta tulevissa raskauksissa vielä: en tiiä, mutta voisin kuvitella että tuohon vaikuttaa monet asiat. Jos keskenmenoja tulee useampi peräkkäin, on varmaa, että se odotuksen ilo tosiaan häviää eikä sitä takaisin saa. Mä olen toistakseks vielä päässyt "helpolla" yhden tuulimunani kanssa, siitä on jotenkin pakko ajatella, että kävi vaan huono tuuri ja uutta putkeen. Nyt vaan ei se uusi ota oikeen tullakseen..
Jos tärppää, niin varmasti pelkään kaikkea mahdollista, mutta yleisesti ottaen tällä hetkellä tuntuu, että lapsettomuus (mun tapauksessa sekundaarinen, kun yksi jo on) pelottaa paljon enemmän kuin keskenmeno. Mutta kuten sanoin, tää johtuu vaan siitä, että en ole useampaa keskenmenoa kokenut.

Siellä on listassa muutamia leidejä taas kovinkin pitkällä kiertopäivissä, toivontoivontoivon että se tarkottaa lisää plussia, hyvin mahtuu muutama tän kuun riviin ++++++ :whistle: :whistle:
 
Moi kaikille, jos joku vielä muistaa, uusia nimiä oli paljon listalla :hug: ihan KAIKILLE!!!

Mutta tulin ilmoittamaan, että meille syntyi TYTTÖ 3.2.2010 rv 38+1, pituus 46,5cm ja paino 2680g :heart:

3:n keskenmenon jälkeen syntyi siis kuitenkin jotain suurta ja kaunista, josta pystyin vain uneksimaan, mutta niin se SUURIN toive vain toteutui. Älkää tytöt luovuttako vaikka se joskus tuntuisi siltä helpoimmalta vaihtoehdolta!!

Plussatuulia kaikille ja hyvää alkavaa kevättä!!

Maaliskuu ja tyttö 21 vrk, sekä muu perhe
 
Onnea sintsu ja JaJa! Kivaa kun porukkaa poistuu täältä tästä syystä! :)

Ja tervetuloa kiia79, osanotto menetykseesi. Ja sillähän näitä tabuja murretaan, että uskaltaa itse olla aktiivinen, kertoa mitä on tapahtunut ja liittyä näille palstoille. Et ole ainoa, ensimmäinen etkä viimeinen kenelle näin käy.

Kiitos maaliskuulle tsemppiviestistä, onnea tyttären syntymän johdosta!

Keskenmenopelosta, mulla oli se suuri jo ennen kuin sen koin ja sen jälkeenkin. En ole raskautta koskaan uskaltanut hehkutella ennen puolta väliä, ja varovainen olen ollut sen jälkeenkin. Mutta nyt kohtukuoleman kokemisen jälkeen se suru tuntuu aika pieneltä, mutta muistan kyllä että se oli silloin tosi suuri. Eli mä uskon että ihmisellä on jonkinlainen "kauheusmittari", sen mitä on omassa elämässään kokenut kauheana/surullisena, on siellä huipulla. Ja se huippu on eri korkeudessa eri ihmisillä, joillekin tapahtuu enemmän kuin toisille. Eikä se ole reilua, mä en usko, että jokaiselle annettaisiin jonkin puntarin mukaan taakkoja kannettaviksi. Se on vain elämää, sattumaa, joillakin käy tuuri ja joillakin ei, ainakaan kaikissa asioissa. Mut jos sitten jokin muu asia jäisi tapahtumatta, kun on kokenut vaikeuksia toisessa. Mutta kukaan ei voi luvata mitään. Ja se on totta, että raskaus ja synnytys on naisen elämässä vaarallista aikaa, sitä ei vaan nykyään oikein ääneen sanota. Ennen se oli vielä vaarallisempaa, nykyään pystytään jo monia lapsia ja äitejä pelastamaan, mutta ei nykyäänkään kaikkia. Se on vaan hyväksyttävä, se ei ole kenenkään vika tai syy, vaan se vaan on niin. Tulipa sepustus... mutta rohkeasti vaan eteenpäin, ei muutakaan vaihtoehtoa ole ja yritä uskaltaa olla toiveikas, luottavainen ja ajatella, että seuraava raskaus/lapsi on ihan eri raskaus ja eri lapsi, kuin hän jonka menetitte. Ja se päättyy tällä kertaa hyvin. Uskoisin myös että raskaushormonit vaikuttavat, ne saavat äidin pään vähän pehmeäksi, joten se helpottaa sen uuden raskauden kestämistä. Vaikka ihan hirveän jännittävää se varmasti on. Mulla ainakaan se jännitys ei helpota sitten missään kohtaa, kun vasta ihan loppuvaiheessa lapsemme menetettiin. Mutta voimia, ja rohkeutta!

Mä olen katsellut noita ovistestien valokuvia, ja saanut niistä vinkkiä niiden tulkintaan. Suosittelen muillekin joilla ongelmia niiden kanssa...

R
 
Tervetuloa uusille ja pahoittelut keskenmenoista :hug:

Onnea plussanneille :flower: :heart:

Eli siis ovis 28 päivän kierron mukaan ois ollu eilen ja sitä hyödynnettiin sunnuntaina ja eilen, tosin mitään isompia limoja ei nyt ole näkynyt, että saattaa olla ovis vielä saapumattakin, joten pitää pupuilla joka toinen päivä kuitenkin, ku tästä kierrosta ei oo viel tarkkaa varmuutta, mutta jos se oli eilen, niin peukut ja varpaat pystyyn et simpat on löytäneet maalin ja käyneet sen kimppuun ja että maali tarttuisi kovaa ja kestäisi elävänä syliin asti ja siitäkin eteenpäin :heart:
 
BM,Suolistolausunto... :LOL: :LOL: huippuhauska sanavalinta :D

Maaliskuu,Onnea tyttärestä,nauttikaahan nyt täysillä :heart:

Kiia79,Tervetuloa takas..ollaan muuten samaa vuosikertaa ;)
Pahoittelut esikoisesi menettämisestä :'( :hug: :hug: Kun sillon 2007 alkuvuonna tämän pinon perustin,mun ajatus oli just tuo et täällä sais purkaa kaikki ne tunnot,mitä muualla ei pysty/voi,surra,toivoa jne.. ja toivon todella että saat täältä sen tuen mitä oot jäänyt vaille :hug: Ja toivon myös että pian saisit pian positiivisia uutisia :heart:

 
sintsu :flower: , tervetuloa kiia79 ja suuri pahoittelu menetyksestä. Itse menetin myös tytön rv 21 melkein tasan vuosi sitten. Tai ei ihan, pitkänä perjantaina. Saanko kysyä, löytyikö sinulla syytä? Minulla epäiltiin sitä, että tytöllä oli keuhkotulehdus, mutta syy voi olla muukin.
Muuten tässä odottelen , että mitä tällä kierrolla käy.
 
Onnittelut plussanneille! :flower:

:hug: Kaikille sureville.


Mulle saa torstaille päivittää kp 3/?. Mulla on kierto taas! =) Mahdollisuus tulla raskaaksi. :) Nyt lähti suklaat ja muut sokeriherkut pannaan ni jospa se plussaki sit tästä kierrosta tulis. :) Ja painon odotan putoavan mukavaa vauhtia...
 
25.2. TORSTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



kiia79.......................KM 10/08..............................KP 1/28
Naw2012.................KM 02/09..............................KP 3/
Mahdotontako..........KM 02/08, 08/08, 12/08......KP 4/30
Sunburned................ES 11/09.............................KP 6/
Kipinäkenkä..............TM 01/09, KM 12/09............KP 13/28
Silent whisper...........KM 05/09............................KP 17/30
Rinja.........................KM -94,-95,-00,-08,-09.......KP 19/23
viirukissa..................KM, TM 07/09......................KP 19/27
Tuittu-......................TM 01/10.............................KP 28/
Ninnatar...................KM 05/09............................KP 35/
Jeju81......................KM 06/09
Marie1981................KM 02/09, 07/09
Tash.........................KM 12/08, 05/09
Siiri80........................KM 04/07, 09/09
vauvakuume89..........KM 09/09
rikupi.........................KM 5/09, 10/09
melina84...................KM 01/10
sasuma.....................KM 01/10
katjahei....................TM 02/10
krizze.......................KM 05/08, 06/09, 02/10
nipsu86....................KM ?/09, 12/09



HAAVEISSA TOINEN



Catalia................ES 01/10.........................................KP 5/
Repa...................KM 02/07, TM 08/09........................KP 15/28-31
Nassi84..............KM 01/10.........................................KP 18/28-29
Memmu86...........KM 03/07, 11/09.............................KP 19/28-56
Toivotar-80.........KM 07/08, 09/08, 08/09..................KP 19/26-29
Blöö...................KM 10/09.........................................KP 20/28-35
BlondeMonsoon...KM(TM) 07/09................................KP 20/27-29
tillukas................KM 05/09, 08/09, 11/09, 02/10......KP 24/29-33
SpanishDancer....KM 10/09......................................KP 26/28
haicu...................TM 10/09.......................................KP 31/23
Pippuri-83...........KM 12/09
stella-h...............TM 01/10
miiak...................KM 01/10
Imoen.................KM 10/09, 01/10
icefairy................KM 02/10
erika76...............KM 02/10
Cappuccino.........KM 02/10
manna-...............KM 02/10




HAAVEISSA KOLMAS



Riinu........................KM 02/07, KK 11/09................KP 10/34
Unicco......................KM 07/07, 03/09....................KP 11/27
Mutzilla....................ES 01/10................................KP 16/28-41
piprane ema............KM 06/09, 10/09....................KP 21/28-30
Double-Trouble.......KM 12/09................................KP 22/31
happihyppy.............KM 02/08, KU 12/08, 09/09....KP 23/28
Tsuba......................KM 06/09
MayBeibi..................KM 09/09
Rhiannon.................KU 12/09
viivi ja vagner..........KM 12/09
äiti0408...................KM 10/09
jääräpää.................KM 08/05, 01/10



HAAVEISSA NELJÄS







HAAVEISSA VIIDES



Onnellinen x5..........KM 08/02,01/09,11/09,01/10....KP 10/






TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, Miukkari, Piijuska, HopeaQ, puupi, Minky



:heart: :heart:


2009

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78








 
Onnittelut maaliskuu vauvasta koko perheelle. :flower: Hienoa, että niin monen pettymyksen jälkeen toive toteutui. :heart:

Tuosta keskenmenon pelosta, että pelkään sitä pettymystä, joka toisesta keskenmenosta peräkkäin tulisi. Fyysisesti keskenmeno ei ollut vaikea ja henkisestikin tuntui, että tämähän menee ihan helpolla. En itkenyt tuomion kuullessani, enkä tyhjennyksen aikana. Mutta itkut tulivatkin vasta keskenmenon jälkeen. En sitten tiedä mitä todella tunnen, jos nyt saan toisen km:n perään. Toivottavasti se olisi helpompi kokemus, mitä en usko. :( Pelkään, että jos kaikki munasoluni ovat yhtä huonoja kuin tuo ensimmäinen tuulimunan aiheuttanut.

ON: Tarvitsisin teiltä viisaammilta apua kuukautiskierron laskemiseen. :ashamed: :) Netistä jo etsiskelin tietoja, mutta haluaisin vielä teiltä varmistaa. Tämän vuoden puolella vasta opin, että kp1 on päivä, jolloin menkat alkaa. Aiemmin olen laskenut, että seuraava päivä on kp1 jne. ja se ei haitannut kun minua kiinnosti vain kierron pituus. Mitenkäs sitten dpo lasketaan? Onko ovulaatiosta seuraava päivä dpo1? Ja lasketaanko menkkojen alkamispäivä vielä dpo:ksi vai lopetetaanko laskeminen edelliseen päivään? Sain siis ovistestiin plussan kp15, joten ovulaatio tapahtui tod.näköisesti kp16. Meneekö lasku oikein, jos kp17=dpo1? Tuolla laskukaavalla tänään on kp28=dpo12. Mulla ei ollut vatsakipuja oviksen aikaan, vain selän puolelle sattui, mutta se ei taida liittyä ovulaatioon. Tuo dpo kiinnostaa minua sen takia, että mietin onko luteaalivaiheeni tarpeeksi pitkä.

Olen vahvasti seuraamassa Naw2012:n jalanjälkiä uuteen kiertoon, sillä eilen illalla oli menkkakipuja ja tänään alkoi tuhruttelu. Saa nähdä alkaako jo tänään vaiko vasta lähipäivinä.
 
ilmoittaudun mukaan-
keskenmeno tuli meillä 2/10 ja toinen lapsi on siis yrityksen alla.
Vielä on kova kipu (niin fyysinen kuin henkinen) keskenmenosta mutta vauvakuume on entistä pahempi... kunhan vuoto loppuu alkaa uusi yritys (kiertopäivistä ei ole tietoa tällä hetkellä)
 
Tervetuloa uudet ja vanhat mukaan. :hug: :) Ja oikein kovasti onnitteluja plussista! :)

Nyt tarvitsen viisaimpien milelipiteitä: Lääkkeellinen tyhjennys aloitettiin toissa lauantaina. Vuotoa ei ole tullut enään noin 4:ään päivään. Eilen tuli väritöntä vuotoa ( keskenmenosta tuolloin 12 pv. ) ja alavatsaa nipisteli. Tein aivan aikani kuluksi ja huvikseni ovistestin tänä aamuna ja näytti vahvaa plussaa. Voiko se olla mahdollista? Eihän se nyt näin nopeasti noi keskenmenon jälkeen tulla? :| Raskaustestinkin tein ( jonka toivoin siis näyttävän miinusta ) miinusta näytti. Sanokaa nyt että olen aivan hukassa. :x

Oli puhetta tuosta keskenmenopelosta.... Juu, kyllä sitä on. On tosiaan jännä kuinka sitä oli niiin huoleton koko raskausajan kun esikoista odotteli. Ei osannut murehtia mistään. Tässä sitä vaan ollaan raskaana ja piste! Nyt on aivan eri ääni kellossa kun ajattelee mahdollista seuraavaa yritystä ja mahdollista raskautta... Mulla on varmasti heti alusta alkaen hirveää raskausoireiden tarkkailua ja ultrassa ravaan varmaan hyvin säännöllisesti...mielenrauhani takia. Vielä ei tosin ole edes kovin vahvasti sellainen tunne että haluan NYT tulla raskaaksi. On vielä niin sellainen olo että olisin halunut vain tämän lapsen ja pelkkä uuden raskauden ajatteleminenkin on jotenkin "väärin", vaikka toisaalta se on oikeastaan ainoa asia mikä lohduttaa. Kauhean ristiriitaista! :(
 

Yhteistyössä