KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KEVÄÄLLÄ

Memmu: Mulla oli vahvin viiva jo kp8 ja sen jälkeen vaan haalistuneet kaiken aikaa. Jotenki turhaudun tohon tikutteluun jo ekatikkukierrossa näköjään... :headwall: Nyt siis kp14, eikä mitään ovikseen viittaavaa, ei testissä, eikä muussa.

Jaja: Mulla oli viime raskaudessa hematooma kohdussa, joka vuoteli ajoittain. Mulle silloin sanottiin, että pienet vuotelut eivät ole huolestuttavia, varsinkin, jos on ns. vanhaa verta. Se raskaus päättyi tosin, mutta muista syistä ts. hematooma oli jo poistunut siiheksi...

Uusille tervetuloa jutustelemaan ja voimia!!! :hug:

ON: Oppikirjan mukaan pitäisi siis olla ovishetket, pah, ei sinne päinkään ilmeisesti. No, peitot heilukoot nyt vaan... :p Karmea flunssa hyökkäsi myöskin, just mun tuuria (Jos semmoinen nyt ovikseen vaikuttaa, tietääkö joku tästä?Tai särkylääkkeiden käytöstä samaan liittyen?)...Viime kierrossa hiivatulehdus, nyt lentsu...No, onneks tulee edes kevät pikkuhiljaa, vaikkei sitä tämän päivän pakkasissa huomaa.
 
Kiitos tosiaan BM uudesta ketjusta, alkoi se vanha olemaankin jo kovin pitkä :)

MInä tosiaan pääsääntöisesti olen taustalla lukemassa,kun olen niin kovin huono kommentoimaan ja kertomaan asioistani.

Tervetuloa nipsu86,erika76,cappuccino ja blöö, ja pahoittelut keskenmenosta.

ON. Nyt on kyllä pakko hieman päivitellä/ihmetellä/kysellä ääneen kun tämä kierto ei nyt tunnu menevän ihan putkeen. Aina en oikeen tiedä että mikä on se kp1, kun vähän niinkuin menkat alkais mutta tulee vaan tuhrua joku 2-4päivää(tässä kierossa tuhruvuotoa tuli enempi ja laskin menkkojen alkaneeksi jo tuhrupäivä 2). Ja sit alkaa vasta kunnon vuoto. Ja nyt sitten tässä kierossa kun menkat loppui niin parinpäivän päästä alkoi uudestaan vaalenpunainen/rusehtavaa vuoto ja vuotoa tulee edelleen ja kp nyt siis 13 tai 15(ihan kummasta laskee menkat alkaneeksi). Mitä ihmeen välivuotoa tämä nyt on??? Ja sit normaalisti tunnen oviksen,mutta nyt ei mitään. Ei olen himotusta eikä limoja (paitsi niitä tuhruja,tai ei ne ole normu tuhruja vaan erilaista) ehkä vähän nippailee vasenta munasarjaa jos oikeen sitä miettii :D Äh ihan tyhmää koko tämä teksi... Miks ei vaan vois haikara tuoda sitä vauvaa??? :D

Eli sen mukaan nyt olis ehkä kp 13/28. En tiedä,ärsyttävää.
 
toivotar oliko ovulaatiosi sitten kp8 vai ?? ihan outoo tää touhu, taitaa olla ihan turhia noi tikut. tän kierron meen noilla ja jos ei tärppää niin ens kierron tikutan joka päivä et vähä selviää koska mulla ovis edes on, mut sit annan olla, tulee jos on tullakseen ja toivottavasti tulee =)

Eikö olis jo mun vuoro :'( tahtoo niin kovin et hajoon koht :headwall: no aika näyttää :ashamed: nyt kp14
 
Siis joo mä olisin itseasias ihan tyytyväinen et jos toi kierto nyt jäis ihan pysyvästi 28 päiväseks. Se 35 päivän kierto on niin hirveen pitkä. Tos lyhkäsemmäs kierros ei tarvis aina odotella niin pitkään sitä ovulaatioo. Huoh, nyt tais ovulaatio mennä ohitte, ku limat ainaki loppu, nyt sit vaan odottelemaan taas miten tässä kierrossa käy.
 
cappuccino :wave: :hug: täällähän meitä on, tervetuloa :heart:

kävin eilen ensiavussa km:n takia, kun ei täällä ulkomailla ole mitään äitiysneuvoloita. ultrasivat, tekivät sisätutkimuksen ja tsekkasivat veren. ultrassa kaikki tuntui olevan suht ok eli jos kivut ja vuodot lakkaa viikossa, niin sitten ollaan jo voiton puolella. lisäksi sain piikin, kun verikokeissa kävi ilmi rh-negatiivisuus. aikaisemmat keskenmenot tapahtuneet viikoilla 4-6+ eli niillä viikkoilla en onneksi olisi piikkiä edes tarvinnut, helpotuksen huokaus. muita ylläreitä oli, että kohtu on vahvasti taaksepäin ja alaspäin kääntynyt, joka tuntuu aiheuttavan aikamoisia kipuja vessareissuilla tällä hetkellä. muuten täällä ei ihmeempiä. mielialat vaihtelee yhtä paljon kuin raskauden aikana, toivottavasti tasaantuvat pian.. :LOL:

unohdin itse myös kysyä tosta uudelleen raskaaksi tulemisesta eilen lääkäriltä, mutta oon monelta taholta kuullut että kropan puolesta ei ole väliä vaikka heti raskaaksi tulisi vaan se on vaan sitä laskettua aikaa varten. toisaalta mullakin vaikka oli menkat hyvin tiedossa ja ovulaatiokin (niin ainakin luulin) niin sanoi kyllä lääkäri eilen että taisin olla vielä pidemmällä kuin luulin. että se niistä kuukautisista ja ovulaatiosta :LOL: mää luulen että heitän kaikki kalenterit roskiin ja sitten jos jossain vaiheessa tajuan ettei menkkoja oo kuulunut pitkään aikaan, niin sitten vasta teen testin. toisaalta toinen osa musta haluaisi heti raskauden alusta alkaa käymään kätilön vastaanotolla, niin tietäisi missä mennään. positiivista tässä oli se, että näyttää siltä että alkio oli ihan oikeassa paikassa ollut kasvamassa ja kasvanutkin :)

hyvää viikonloppua kaikille ja tervetuloa uudet (toivottelee toinen uusi) :hug:
 
21.2. SUNNUNTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Sunburned................ES 11/09..............................KP 2/
Kipinäkenkä..............TM 01/09, KM 12/09..............KP 9/28
Silent whisper...........KM 05/09..............................KP 13/30
Rinja..........................KM -94,-95,-00,-08,-09.........KP 15/23
viirukissa...................KM, TM 07/09.......................KP 15/27
Tuittu-.......................TM 01/10...............................KP 24/
Mahdotontako...........KM 02/08, 08/08, 12/08.......KP 30/30
Ninnatar....................KM 05/09..............................KP 31/
Naw2012...................KM 02/09..............................KP 38/
Jeju81.......................KM 06/09
Marie1981.................KM 02/09, 07/09
Tash..........................KM 12/08, 05/09
Siiri80........................KM 04/07, 09/09
vauvakuume89..........KM 09/09
rikupi.........................KM 5/09, 10/09
melina84...................KM 01/10
sasuma.....................KM 01/10
katjahei.....................TM 02/10
krizze.......................KM 05/08, 06/09, 02/10
nipsu86....................KM ?/09, 12/09



HAAVEISSA TOINEN



Catalia................ES 01/10..........................................KP 1/
Minky..................KM 09/06,10/08,TM 03/09,KM 08/09...KP 4/30
Repa...................KM 02/07, TM 08/09..........................KP 11/28-31
Nassi84..............KM 01/10..........................................KP 14/28-29
Memmu86...........KM 03/07, 11/09...............................KP 15/28-56
Toivotar-80.........KM 07/08, 09/08, 08/09.....................KP 15/26-29
Blöö...................KM 10/09..........................................KP 16/28-35
BlondeMonsoon...KM(TM) 07/09....................................KP 16/27-29
tillukas................KM 05/09, 08/09, 11/09, 02/10..........KP 20/29-33
SpanishDancer....KM 10/09.........................................KP 22/28
haicu..................TM 10/09.........................................KP 27/23
Pippuri-83...........KM 12/09
stella-h...............TM 01/10
miiak..................KM 01/10
Imoen.................KM 10/09, 01/10
icefairy.................KM 02/10
erika76................KM 02/10
Cappuccino...........KM 02/10




HAAVEISSA KOLMAS



Riinu........................KM 02/07, KK 11/09...................KP 6/34
Unicco......................KM 07/07, 03/09........................KP 7/27
Mutzilla.......................ES 01/10.................................KP 12/28-41
piprane ema.............KM 06/09, 10/09.......................KP 17/28-30
Double-Trouble.........KM 12/09..................................KP 18/31
happihyppy..............KM 02/08, KU 12/08, 09/09.......KP 19/28
Tsuba.......................KM 06/09
MayBeibi..................KM 09/09
Rhiannon.................KU 12/09
viivi ja vagner..........KM 12/09
äiti0408...................KM 10/09
jääräpää.................KM 08/05, 01/10



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78..........KM 01/09, 08/09.............................KP 25/28-47



HAAVEISSA VIIDES



Onnellinen x5..........KM 08/02,01/09,11/09,01/10....KP 7/






TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, Miukkari, Piijuska, HopeaQ, puupi



:heart: :heart:


2009

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna








 
Blöö: Tervetuloa ja pahoittelut kokemastasi :hug: Listalle lisäsin, ilmottele jos asiavirheitä :)

Repa: Me taidetaan mennä kyllä niiiiiiiiiiiiiiiiiiin samoissa vaiheissa nyt :LOL: Mulla kans lähti semmonen tulppa tossa pari päivää sitten, ja tosiaan eilen niinkuin toissapäivänäkin oikeen kunnolla kipuili tuo alavatsa. Anopin kanssa kaupassa olin eilen, ja oli vaikeuksia pitää naama pokerilla, kun sattu kamalasti ja samalla mietin otsa kurtussa, missä se illan touhu hoidetaan, ettei koko suku saa tietää meidän touhuista :LOL: Täytyy sanoa, että oon aika ylpee meistä (miehestä ja itsestäni siis), aivan naatit oltiin illan päälle eikä saunaakaan saatu tuon karmeen pakkasen takia lämpimäks yli 40 asteen. Silti hoidettiin velvollisuutemme tälle kierrolle kunnialla loppuun :flower: Hiljaa ja eleettömästi :LOL:

Mutta ovisbongaamisesta meillä voi todeta, että meidän pitää alottaa touhut selkeesti vähän myöhemmin, ettei kunto hyydy kesken. Varsinkin kun nyt oli tämmönen yliväsynyt viikko. Kuitenkin ovis oli vasta eilen eli aika myöhään..

Nyt kotimatkalle, palaan tarkemmin asiaan myöhemmin!
 
Hei taas, pitkästä aikaa. Oon käynyt tekstejänne lueskelemassa, mutta jättänyt kommentoinnit myöhäisemmäksi. On alkanut niin kamalasti ahdistamaan kaikki raskauteen liittyvä, vauvoja kun tulee jokaiselle ystävälle ja minä vain suren kuolleita poikiani. Uusia raskausuutisia tulee viikoittain kavereilta ja tutuilta.. Miten te jaksatte noita uutisia? Pystyttekö olemaan vilpittömästi iloisia muiden puolesta? Minä ainakin olen huomannut olevani todella katkera ämmä, inhoan itseäni sen takia. Mutta toisaalta en näille tunteille mitään voi..

Paljon oli taas uusia tullut, tervetulemasta teille ja syvimmät pahoittelut menetyksistänne :hug:

Rakuuna sekä JaJa, teille toivontan aivan älyttömästi onnea plussista :heart: Ihanaa! Sanomattakin on selvää että kaikki täällä toivovat kaiken menevän hyvin! JaJa, mietin sinun huoliasi pitkään.. Inhottava tuo tilanne, kun ei voi tietää mikä tilanne on, mistä juoto johtuu ja onko alkio vielä matkassa.. Toivotaan että vuoto on jotain normaalia, johtui sitten mistä johtui..

Ja sitten omaa napaa: mulle voisi lopultakin päivittää KP 2! Eli jipii, menkat alkoi. Kivut on kamalat ja vatsaa polttelee. Buranan ja Panadolin avulla eteenpäin. Mutta pääasia on, että elimistö on toipunut sen verran että menkat tuli. 3 kuukautta siinä sitten meni, tuntui tosi pitkältä ajalta.. Miten te muut, koska teille tulee yleensä ovis? En ole vielä tikkuja ostanut, ajattelin yrittää sillon tällön peiton heiluttelulla saada vauvan aikaiseksi. Toivotaan että onnistuu pian..
 
sunburned: :hug: Eiköhän tunteesi ole aivan normaaleja kaiken kokemasi jälkeen. Olet oikeutettu tuntemaan niin kuin tunnet.

Itse en jaksa tällä hetkellä tuttavien raskausuutisia kovinkaan hyvin. Todellakin tuntuu, että kaikki muut vaan raskautuu, ensimmäisestä yrityksestä ja mikään ei mene pieleen. Kunhan vaan porskutellaan eteenpäin. *lisää katkeran ämmän tilitystä*

Meillä on nyt piikittely menossa ja ensi viikolla toivottavasti inssi. Kovinkaan innostunut asiasta en jaksa olla, onhan tää nähty miten meidän raskaudet alkaa ja päättyy. Katellaan nyt mitä tästä tulee.
 
Tervetuloa nipsu86,erika76,cappuccino ja blöö!
Onnea Rakuuna ja Jaja!

Memmu86, mäkin olen niiden ovistestien kanssa ihan pihalla. Kai niitä täytyy vaan käyttää useampi kierto, että oppii lukemaan niitä ja omaa kroppaa. Mut sekalaisia vastauksia mullekin tulee niistä.

Sunburned, mun tutuille on syntynyt pari vauvaa meidän menetyksen jälkeen, ja sit olen ollut onnekas, nimittäin raskausuutisia ei ole kuulunut. Kukaan mun tosi läheinen ei nyt odota, joten tilanteeni on helpompi. Mä niin haluaisin olla se seuraava odottaja. Mutta ei tässä auta kuin odottaa ja toivoa parasta. Menkkojen alkaminen oli hyvä merkki! Siitä sitten eteenpäin vaan...

BlondeMonsoon, toi päivityslista on kuule niin ykkönen! Sieltä näkee niin kätevästi missä mennään ja jotenkin aika tuntuu menevän nopeammin tuon ansiosta. Mullakin vasta alkoi menkat ja nyt jo kp 6! Tässähän pääsee kohta taas uuteen yritykseen. Kiitos siis siitä kovasti!

R
 
Rakuunalle onnittelut plussasta! Paaaaljon kaikkia mahdollisia liimoja ja tarroja mukaan!

Jaja voi kun sinulla nyt onnistuisi! Ja pääsisit johonkin saamaan selvyyden tilanteeseesi. Jos ei muuten niin sitten viikkotesteillä varmaan parhaiten kotioloissa voi tilannetta seurata. Vaikka vuoto voi hyvinkin olla osa normaalia raskautta niin silti sitä haluaisi varmistua asiasta. Ymmärrän hyvin huolesi. Ja toivon parasta mahdollista sinne!

Minullahan edellisessä raskaudessa oli alussa vuotoja (ei edes tuhruiksi luokiteltavia) ja hematooma siellä nähtiin. Kolme kertaa taisin päivystyksessä käydä, viimeisimmällä kerralla verta tuli ihan lorottamalla ja jouduin ämpärin päällä istumaan, jotta sain samalla soitettua päivystykseen ja näkisin tuleeko sieltä jotain isompaa. Sitä verta oikeasti oli valtavasti. Mutta niin vaan siellä sydän sykki ja kaikki oli hyvin. Tämä raskaushan sitten lopulta päättyi siihen keskenmenoon ja synnytykseen 21+0. Tuskin hematoomalla oli osuutta asiaan. Omassa tilanteessa jäi silloin harmittamaan se, että tietoihin oli laitettu, että hematoomaa seurataan ja seuraava kontrolli olisi nt-ultrassa, mutta eipä sitä seurattu... Vaikka ultrassa mainitsinkin. Kuulemma ei ole kätilön tehtävä sitä tehdä... Puhuin tästä keskenmenon hoidon yhteydessä ja sitä pahoiteltiin, mutta sanottiin kyllä, ettei alun vuodoilla ja hematoomalla ollut yhteyttä vauvan kuolemaan.

Sunburned iloitsee menkkojen alkamisesta, onnea siitä! Täälläkin on tänään juhlan tuntua ilmassa =) Nimittäin KP 1/??. Sitä en tiedä mikä on kierron pituus. Ennen edellistä raskautta se oli 29-36. Nyt synnytyksen jälkeen meni 41 päivää ja tänään tuli odotettu täti kylään, ihanaa!!

Jälkitarkastukseen on reilu viikko ja sitten jos kaikki ok niin päästään tikuttelemaan ovista ja uuteen koti-inssiin.

Uusille vielä tervetuloa, pahoittelujen kera!
 
Memmu,voi liittyy nim.omaan siihen ovikseen toi olo,mulla kokemusta runsaastikkin... Aina sitä ei tikulla löydä vaikka oliskin =)

No nyt sitä limaa vasta tulikin,herra siunaa :eek: aamulla sellanen vauvan nyrkin kokonen klöntti :eek: :eek: Mut sen jälkeen on ollu suht kuivaa,vaikkakin sellanen kostea olo,siis niinkuin jotain valuis.... tää on melkosen mielenkiintosta tää naisen elo. Kun söi monta vuotta pillereitä niin on ollu melkonen ihmetys sen jälkeen nää kaikki luonnolliset kierrot... ja miten ne vaihtuu niinkin paljon kierrosta toiseen. oppia ikä kaikki. Nyt olis oikeestaan hauska kun olis jotain tikkuja,niin näkis mitä nää limailut oikeesti merkkais...et kuinka myöhään tästä nyt sit se irtoominen tapahtuu...
 
Onnittelut Rakuuna ja Jaja, älä vielä luovuta. Lepäile ja jos se siitä tyrehtyisi. Alussa on monilla vuotoja.
Cappucino, sulle tervetuloa ja pahoittelut menetyksestä
ON: Odotellaan, mitä taphtuu vai tapahtuuko mitään ihmeempiä. Ovisaika ohi ja hyödynnetty suht. hyvin mutta en oo varma, aloitinko liian aikaisin...no katellaan.
 
Cappucino ja blöö Tervetuloa joukkoon ja voimia.

Sunburned Onnea paluusta normaaliin! Itse aika hyvin olen saanut vauvauutiset otettua. Kirpaisevat kyllä, mutta olen osannut iloita. Jos kohdalle tulisi joku puhdas vahinko ja sitä sitten kertoja naureskelisi maha tukevasti pystyssä, niin siinä kohtaa voisi ottaa koville.

Rakuunalle onnittelut ja Jajalle tsemppiä!

ON Ovis ohitettu tältä kierrolta lauantaina, kierto siis tulee olemaan 32-33 päivää. Tästä päivästä eteenpäin ei tartte enää ehkäistä, mikä on helpotus. Maidontuotanto on käynnissä ja epäilen, että ei se aiokaan loppua. Aamun alkajaisiksi kastelin tänäänkin paitani :headwall:
 
Tsemppiä Jaja, toivottavasti kaikki menee hyvin :hug:

Rakuunalle onnea ja tarrasukkia mukaan, jotta raskaus etenisi sinullakin kivasti =)

Hiljaiseloa olen viettänyt.. en tiedä oliko viime viikolla oviskipuja vai mitä, mutta kamalat oli tuskat yhden illan..
Ei oikein osaa toivoakkaan nyt mitään ku odotellaan vaan, että miten menee..

Olen täs miettiny et pitäs kai sille normi tk-lekurille varata se gynetarkistus aika ku sille erikoislääkärille ei pääse tosiaan vasta ku toukokuussa aikasintaan.. jotain kysta hommaa tai endometrioosia tässä kuitenki häätyy olla ku kivut vaan pahenee joka kierrossa.

Tsempit kaikille ja valtavasti plussatuulia :whistle:
 
Blöö: pahoittelut menetyksestäsi ja tervetuloa.

Sunburned Omassa lähipiirissäni ei ole tullut raskausuutisia ihan viime aikoina kuin yksi ja siitä pystyin olemaan vilpittömästi iloinen. Olen jo parin vuoden ajan miettinyt mielessäni kyselemättä asiasta, että milloin sieltä päin kuuluu vauvauutisia. Samalla kun kuulin raskaudesta, sain kuulla, että he olivat kokeneet 2 keskenmenoa. :( Luulen, että jos tutun raskaus tulisi aivan puun takaa ja heidän suhteensa ei OMASTA MIELESTÄNI olisi vielä siinä pisteessä, että lasten aika olisi tulla, niin olisin luultavasti kateellinen ja en pystyisi täysin iloitsemaan. Ihan kuin MINÄ olisin se joka voi sanoa miten toisten parisuhteen kuuluu mennä. :D

Itse pohdin täällä, että milloin tehdä ensimmäinen raskaustesti, jos tätiä ei kuulu. Tädin pitäisi tulla tällä viikolla tai ensi viikon alussa, jos luteaalivaiheeni olisi yleinen 10-16 päivää. Milloin te muut testaatte, jos edessä saattaa olla alkoholin nauttimista? En haluaisi turhaan testailla ennen aikojani, mutta en haluaisi juoda, JOS kiinnittyminen olisikin tapahtunut. Olen menossa ensi viikolla lomareissulle, jossa pitää käyttäytyä normaalisti, etteivät muut saa vielä tietää meidän vauvanteosta. Ja normaaliin käyttäytymiseeni kuuluu, etten lasiin sylje :) Tiedän ettei alussa juomisesta ole haittaa, kun ei vielä tiedä olevansa raskaana, mutta eihän sitä tiedä olevansa raskaana, jos ei testiä tee.
En usko olevani raskaana, sillä oviksen jälkeen alkoi oppikirjojen mukainen kuiva kausi. :) Mutta tulevia kiertoja miettien haluaisin tietää, miten te muut toimitte. Olen lueskellut, että osa on juomatta ovulaatiosta menkkoihin asti, mutta itse haluan vielä käyttäytyä ja elää normaalisti. Tulen lukemaan tämän tekstin sitten puolen vuoden päästä, kun olen ottanut kaikki poppaskonstit käyttöön, että miten sitä luvattiinkaan elää normaalia elämää. :D
 
Kiitos tervetulotoivotuksista =)

Mulla on alkanut vuoto kunnolla vähenemään eikä oo enää niin helakan punaista vaikka vasta viikko sitten sain lääkkeet tyhjennykseen. Ylipäänsä mulla on tullut todella niukasti vuotoa siihen nähden mitä varoiteltiin. Mietityttää jopa et tulikohan kaikki ulos..? En kuitenkaan pääse ultraan pelkillä aavistuksilla vaan pitäisi muutama viikko jaksaa odotella ja sitten mennä terveyskeskukseen jossa otetaan raskaushormoni verikokeella. Tein kotona raskaus -sekä ovulaatiotestin ja molemmat näytti positiivista joka on kai ihan tavallista kun on vielä raskaushormoneja niin paljon.

Onpa mukavaa, että on plussauutisia tässä pinossa eli onnea rakuunalle ja Jajalle kans tarrasukkia!!!
 
tänään ei ovis testi näyttänyt edes haaleaa viivaa... en ymmärrä, tainnu ovulaatiot mennä sivusuun... jos oli viime viikon alus niin ei onnistunu oli siin 3 päivään niin hiljasta :ashamed:
yks testi vie ja teen sen huomenna, odotukset sen suhteen ei todellakaan ole korkealla!!!
ens kierrolle ostan testejä joka päivälle!!!
:'(
 
22.2. MAANANTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Mahdotontako...........KM 02/08, 08/08, 12/08.......KP 1/30
Sunburned................ES 11/09..............................KP 3/
Kipinäkenkä..............TM 01/09, KM 12/09..............KP 10/28
Silent whisper...........KM 05/09..............................KP 14/30
Rinja..........................KM -94,-95,-00,-08,-09.........KP 16/23
viirukissa...................KM, TM 07/09.......................KP 16/27
Tuittu-.......................TM 01/10..............................KP 25/
Ninnatar....................KM 05/09..............................KP 32/
Naw2012...................KM 02/09..............................KP 39/
Jeju81.......................KM 06/09
Marie1981.................KM 02/09, 07/09
Tash..........................KM 12/08, 05/09
Siiri80........................KM 04/07, 09/09
vauvakuume89..........KM 09/09
rikupi.........................KM 5/09, 10/09
melina84...................KM 01/10
sasuma.....................KM 01/10
katjahei.....................TM 02/10
krizze.......................KM 05/08, 06/09, 02/10
nipsu86....................KM ?/09, 12/09



HAAVEISSA TOINEN



Catalia................ES 01/10..........................................KP 2/
Minky..................KM 09/06,10/08,TM 03/09,KM 08/09...KP 5/30
Repa...................KM 02/07, TM 08/09..........................KP 12/28-31
Nassi84..............KM 01/10..........................................KP 15/28-29
Memmu86...........KM 03/07, 11/09...............................KP 16/28-56
Toivotar-80.........KM 07/08, 09/08, 08/09.....................KP 16/26-29
Blöö...................KM 10/09..........................................KP 17/28-35
BlondeMonsoon...KM(TM) 07/09....................................KP 17/27-29
tillukas................KM 05/09, 08/09, 11/09, 02/10..........KP 21/29-33
SpanishDancer....KM 10/09.........................................KP 23/28
haicu..................TM 10/09.........................................KP 28/23
Pippuri-83...........KM 12/09
stella-h...............TM 01/10
miiak..................KM 01/10
Imoen.................KM 10/09, 01/10
icefairy.................KM 02/10
erika76................KM 02/10
Cappuccino...........KM 02/10




HAAVEISSA KOLMAS



Riinu........................KM 02/07, KK 11/09..................KP 7/34
Unicco......................KM 07/07, 03/09.......................KP 8/27
Mutzilla.......................ES 01/10...............................KP 13/28-41
piprane ema.............KM 06/09, 10/09.......................KP 18/28-30
Double-Trouble.........KM 12/09.................................KP 19/31
happihyppy..............KM 02/08, KU 12/08, 09/09.......KP 20/28
Tsuba.......................KM 06/09
MayBeibi..................KM 09/09
Rhiannon.................KU 12/09
viivi ja vagner..........KM 12/09
äiti0408...................KM 10/09
jääräpää.................KM 08/05, 01/10



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78..........KM 01/09, 08/09.............................KP 26/28-47



HAAVEISSA VIIDES



Onnellinen x5..........KM 08/02,01/09,11/09,01/10....KP 8/






TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, Miukkari, Piijuska, HopeaQ, puupi



:heart: :heart:


2009

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna








 
Tuittu-: alkoholista ja testaamisesta: Mä en ole ollut totaalilinjalla oviksesta kuukautisiin, parissa kierrossa ollut tuo sama tilanne ku sulla ja täälläkin sitä pohdin, että onko haitaksi kiinnittymiselle tai mahdollisesti kiinnittyneelle alkiolle pieni alkoholimäärä. Omalla kohdallani kierto on aina ollut siinä vaiheessa, ettei testi edes näyttäisi mitään, vaikka raskaana olisinkin, mulla kun on aina näkynyt plussa vasta menkkojen ollessa ainakin 2 päivää myöhässä.

Eli voithan testata sinä päivänä, kun olisi tarkoitus juoda jotain, kiinnittyminen on jo siinä kohtaa varmasti tapahtunut (n. kolme päivää oviksen jälkeen, eikö?) eikä alkoholi vielä siirry omasta verenkierrosta alkioon. Jos näkyy plussa, hyvähän se vaan on :) Jos ei vielä näy, niin sitten myöhemmin toivottavasti ++++ :whistle:

ON: Piinaviikot siis alkoivat. Nyt oli niiiiiin selkeet ovisoireet ainakin kipujen puolesta, että ei jäänyt epäselväksi. Aika sen näyttää, saatiinko jotain alulle..

Toiveikasta alkavaa viikkoa kaikille :heart:
 
Kiitos kovasti kaikille tsempityksistä ja onnentoivotuksista :heart: ! Soitin tänä aamulla labratuloksia perjantailta ja katin kontit -ei mulla mitään virtsatieinfektiota ollutkaan! Ja ihan "selvät" oireet, miinus ettei kirvellyt paljoa pissatessa (minkä sanoinkin silloin pe lääkärille)... Eli ab-kuurin söin ihan turhaan, höh.

Vuoto on loppunut ihan kokonaan, missään vaiheessa sitä ei tullut siteeseen asti ja oli ainoastaan ruskeaa. Se on hyvä puoli. Huono puoli on se, että alamasu on edelleen jatkuvasti kipeä, levon jälkeen ei juurikaan, mutta heti kun alan jotain touhuamaan, niin kipeytyy.

Pääsin sitten tk:ssa uudestaan ihan lääkärille tänään aamupäivällä ja sain sairaslomaa ainakin torstaihin saakka (fyysinen työ, en voi kuvitellakaan meneväni nyt hetkeen) ja lähetteet hcg-kontrolliin tänään ja huomenna, katsotaan mitä arvo näyttää ja mihin suuntaan se liikkuu. Ja tämä kaikki annettiin ihan ilman jalanpolkemista, todella positiivisesti yllättävää meidän super-ruuhka-säästö-terveyskeskukselta! Eli ke tai to saan varmaan ne hcg-tulokset, tulen sitten kertomaan (ellei vuoto ala ennen sitä ).

Oli tietysti pakko tehdä vielä yksi raskaustesti pissasta kotiin tultua, mutta niitä samoja Cittarin Pregcheck-liuskoja ei ollut millä aiemmin testasin, joten otin Pregcheck-puikon (joka on muuten täsmälleen sama kuin Apteekin raskaustesti! En ole ennen tiennytkään, täysin sama testi, sama ohjelappu, sama foliokääre, sama valmistaja, mutta erilainen pahvikotelo ja eri värinen tulppa päässä ja paljon halvempi, 4 e kun Apteekin testi apteekista riippuen 6-8 e) ja kyllä siihen vahva plussa tuli edelleen. Testiviiva ei piirtynyt ihan niin nopeasti kuin olin toivonut sen jo tekevän, mutta nyt kuivuttuaan on melkein tasavahva kontrolliviivan kanssa ja reilusti vahvempi kuin perjantainen Apteekin testin viiva. Eli toivo elää... Raskaana kunnes toisin todistetaan ;) !

Tervetuloa taas uusille ja pahoittelut menetyksistänne :hug: !

Pahoittelut myös niille, kenen luo täti kurvasi kutsumatta :hug: !

Ja onnittelut taas niille, kenen luo tätsä löysi ihan toivotusti :flower: =) ! Siitä se lähtee taas Sunburned, vihdoinkin, kyllä saitkin odotella! Ja Catalia se oli kanssa ihan tyytyväinen asiain tilaan, hyvä juttu! Onnea teille TSI-Inssiin :D , toivottavasti onnistuu ja tärppää!

Piinailijoille pikaista ajan kulumista ja paljon paljon plussatuulia :whistle: !

Tuittu, mä kuulun näihin varman päälle ottajiin, jotka ei juo ollenkaan oviksen ja menkkojen välissä, mutta toisaalta juon niin harvoin mitään muutenkaan, että se ei tunnu missään eikä herätä huomiota... Eli en ole mikään sanomaan mitään, mutta joidenkin lähteiden mukaan alkoholilla voi olla vaikutuksia alkioon jo heti hedelmöittymisen jälkeen (en nyt muista lähdettä, tästä oli vaan terveydenhuoltoalan koulutuksessani puhetta viime syksynä ) ja sitten taas toisaalta maailma on pullollaan lapsia, joiden alkunsa saamisesta ei ole ollut mitään tietoa varhaisessa vaiheessa ja äidit ovat ottaneet reippaastikin ja lapsista on tullut ihan terveitä. Mutta ajattelen itse niin, että siitä alkoholista ei ainakaan mitään hyötyä minulle tai alkiolle ole, niin jätän mielummin väliin. Tosin tästäkin oli jossakin tämän sivuston ketjussa puhetta, että punaviinin tissuttelu jossain tietyssä vaiheessa kiertoa (ilmeisesti oviksen tienoilla) jotenkin rentouttaa lihaksia ja edesauttaakin hedelmöittymistä, eli voin olla erittäin väärässäkin :D . Pitää vaan varmasti jokaisen tehdä niinkuin itsestä parhaalta tuntuu, joku haluaa olla ottamatta ja tulee siitä onnelliseksi ja joku taas ehkä tarvitsee sitä ottamista osana normaalia elämäänsä, jotta ei ala liikaa stressata vauvaprojektia (joka sekin ehkä heikentää mahdollisuuksia plussaan). Mulla on plussat näkyneet aina pari päivää ennen oletettuja menkkoja, mutta se on todellakin yksilöllistä. Ja pakko vielä lisätä, että mulla tuli tässä plussakierrossa erittäin selkeä ja pitkä kuiva kausi oviksen jälkeen ;) , eli voi hyvinkin olla merkki plussasta. Edellisessä kemiallisen raskauden kierrossa taas valkkaria lorisi jo viikko ennen menkkoja tosi vetisenä. Peukutan sulle plussan puolesta :) !

Tulipas taas romaani ja paljon taisi vielä unohtuakin... Huomaa, että mulla on nyt aikaa ja rauhaa (saikulla ja pojat mummolassa) kirjoitella, sori vaan pinon kuormituksesta :p !
 

Yhteistyössä