Kiitos kovasti kaikille tsempityksistä ja onnentoivotuksista :heart: ! Soitin tänä aamulla labratuloksia perjantailta ja katin kontit -ei mulla mitään virtsatieinfektiota ollutkaan! Ja ihan "selvät" oireet, miinus ettei kirvellyt paljoa pissatessa (minkä sanoinkin silloin pe lääkärille)... Eli ab-kuurin söin ihan turhaan, höh.
Vuoto on loppunut ihan kokonaan, missään vaiheessa sitä ei tullut siteeseen asti ja oli ainoastaan ruskeaa. Se on hyvä puoli. Huono puoli on se, että alamasu on edelleen jatkuvasti kipeä, levon jälkeen ei juurikaan, mutta heti kun alan jotain touhuamaan, niin kipeytyy.
Pääsin sitten tk:ssa uudestaan ihan lääkärille tänään aamupäivällä ja sain sairaslomaa ainakin torstaihin saakka (fyysinen työ, en voi kuvitellakaan meneväni nyt hetkeen) ja lähetteet hcg-kontrolliin tänään ja huomenna, katsotaan mitä arvo näyttää ja mihin suuntaan se liikkuu. Ja tämä kaikki annettiin ihan ilman jalanpolkemista, todella positiivisesti yllättävää meidän super-ruuhka-säästö-terveyskeskukselta! Eli ke tai to saan varmaan ne hcg-tulokset, tulen sitten kertomaan (ellei vuoto ala ennen sitä ).
Oli tietysti pakko tehdä vielä yksi raskaustesti pissasta kotiin tultua, mutta niitä samoja Cittarin Pregcheck-liuskoja ei ollut millä aiemmin testasin, joten otin Pregcheck-puikon (joka on muuten täsmälleen sama kuin Apteekin raskaustesti! En ole ennen tiennytkään, täysin sama testi, sama ohjelappu, sama foliokääre, sama valmistaja, mutta erilainen pahvikotelo ja eri värinen tulppa päässä ja paljon halvempi, 4 e kun Apteekin testi apteekista riippuen 6-8 e) ja kyllä siihen vahva plussa tuli edelleen. Testiviiva ei piirtynyt ihan niin nopeasti kuin olin toivonut sen jo tekevän, mutta nyt kuivuttuaan on melkein tasavahva kontrolliviivan kanssa ja reilusti vahvempi kuin perjantainen Apteekin testin viiva. Eli toivo elää... Raskaana kunnes toisin todistetaan
!
Tervetuloa taas uusille ja pahoittelut menetyksistänne :hug: !
Pahoittelut myös niille, kenen luo täti kurvasi kutsumatta :hug: !
Ja onnittelut taas niille, kenen luo tätsä löysi ihan toivotusti :flower: =) ! Siitä se lähtee taas
Sunburned, vihdoinkin, kyllä saitkin odotella! Ja
Catalia se oli kanssa ihan tyytyväinen asiain tilaan, hyvä juttu! Onnea teille TSI-Inssiin
, toivottavasti onnistuu ja tärppää!
Piinailijoille pikaista ajan kulumista ja paljon paljon plussatuulia
!
Tuittu, mä kuulun näihin varman päälle ottajiin, jotka ei juo ollenkaan oviksen ja menkkojen välissä, mutta toisaalta juon niin harvoin mitään muutenkaan, että se ei tunnu missään eikä herätä huomiota... Eli en ole mikään sanomaan mitään, mutta joidenkin lähteiden mukaan alkoholilla voi olla vaikutuksia alkioon jo heti hedelmöittymisen jälkeen (en nyt muista lähdettä, tästä oli vaan terveydenhuoltoalan koulutuksessani puhetta viime syksynä ) ja sitten taas toisaalta maailma on pullollaan lapsia, joiden alkunsa saamisesta ei ole ollut mitään tietoa varhaisessa vaiheessa ja äidit ovat ottaneet reippaastikin ja lapsista on tullut ihan terveitä. Mutta ajattelen itse niin, että siitä alkoholista ei ainakaan mitään hyötyä minulle tai alkiolle ole, niin jätän mielummin väliin. Tosin tästäkin oli jossakin tämän sivuston ketjussa puhetta, että punaviinin tissuttelu jossain tietyssä vaiheessa kiertoa (ilmeisesti oviksen tienoilla) jotenkin rentouttaa lihaksia ja edesauttaakin hedelmöittymistä, eli voin olla erittäin väärässäkin
. Pitää vaan varmasti jokaisen tehdä niinkuin itsestä parhaalta tuntuu, joku haluaa olla ottamatta ja tulee siitä onnelliseksi ja joku taas ehkä tarvitsee sitä ottamista osana normaalia elämäänsä, jotta ei ala liikaa stressata vauvaprojektia (joka sekin ehkä heikentää mahdollisuuksia plussaan). Mulla on plussat näkyneet aina pari päivää ennen oletettuja menkkoja, mutta se on todellakin yksilöllistä. Ja pakko vielä lisätä, että mulla tuli tässä plussakierrossa erittäin selkeä ja pitkä kuiva kausi oviksen jälkeen
, eli voi hyvinkin olla merkki plussasta. Edellisessä kemiallisen raskauden kierrossa taas valkkaria lorisi jo viikko ennen menkkoja tosi vetisenä. Peukutan sulle plussan puolesta
!
Tulipas taas romaani ja paljon taisi vielä unohtuakin... Huomaa, että mulla on nyt aikaa ja rauhaa (saikulla ja pojat mummolassa) kirjoitella, sori vaan pinon kuormituksesta
!