Kiitos kaikille mukaantulotoivotuksista, tää vauvakuume on niin polttavaa ainaki täällä päin, että kiva kun pääsee poriseen muiden samassa tilanteessa olevien kans
Henkarille onnittelut haamusta ja onnea matkaan!
RepaKyllä sä oisit varmaan jälkivuodosta huomannu, jos jotain ois jääny ja kyllä istukan palaset pitäs ultrassakin näkyä, mikäli siis synnytyksen jälkeen ultrassa oot käyny. Mä ainakin vuosin ku seula. Noi kiinnikkeet onki sitte kinkkisempi juttu, kun lääkärit toitottaa, että on muka niin harvinaista blaa blaa. No ei se yhtään lohduta siinä vaiheessa ku se itselle tapahtuu.. Mä huomasin jotain olevan pielessä, kun menkkoja ei alkanu kuulumaan, vaan kuukauden välein tuli muutamaksi päiväksi aivan järkyttävät mahakivut ja sen verran verta, että pyyhkiessä jäi paperiin. Oli aika järkytys tajuta, että hitto, nääkö nyt on mun menkat. Siinä vaiheessa vasta lääkäri rupes puhuun, että "no synnytyksen jälkeen kohtu on erityisen herkkä ja jos joudutaan tekemään kaavinta niin saattaa olla että uloin kerros ei lähdekään normaaliin tapaan uusiutuun vaan kasvattaaki arpikudosta". Ei sitten sekään voinu aikasemmin sanoa noista riskeistä. Ei sillä, että kaavintoja ois voinu jotenki välttää (no tietysti oisivat ekalla kerralla voineet ottaa kaikki istukan palaset pois) mutta oisin ehkä aikasemmin hoksannu mistä on kyse kun tuli niitä kipuja. Kaikilla ei välttämättä niitä kipuja tule, mutta menkat muuttuu niukemmiksi ja ehkä kestää vähemmän aikaa. Ja niitä kiinnikkeitä ei pysty ultralla näkeen, kohdun tähystys on ainut keino. Mutta oli mullaki sitte onneksi säästyny toi yläosa kohdusta ja siellä on jonku kokonen alue toimivaa limakalvoa eli raskaus on mahdollinen.
duracelille jaksuja hääjärjestelyihin. Muistan ku omien häiden kans oli sillon nelisen vuotta sitten kauhea ressi. Mukavalta kuulostaa toi häämatka lappiin. Meki ollaan miehen kans lähdössä heinäkuussa lappiin mökkeileen ja kalasteleen, on siellä niin ihanaa.
Höh, vaihdoin hetken huumassa nimimerkin ja nyt en saa enää entistä takasin. Pöh
No menköön nyt sitte tällä. -Muum-