KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KEVÄÄLLÄ

Siivoilin listaa ja laitoin taustailijoihin ne, joista ei ole kuukausiin kuulunut mitään. Jos vahingossa siirsin jonkun joka listalle kuuluisi, niin ilmoittakaa :D


syyslaulu ja kätsy: mua kiinnostaisi myös miten toi lyhyt luteaalivaihe vaikuttaa raskautumiseen/raskauteen?
mulla näyttäisi raskautuminen onnistuvan, kestää vain kierron tasoittuminen km:n jälkeen aikansa, mutta se raskauden jatkuminen on päänvaivana (viimeisin jatkui 9+ asti)..
 
Happihyppy Oikein paljon onnea ja paljon tarrasukkia pienokaiseella matkaan! :heart: Kaikille jotka tarvitsevat iso :hug: ! ON: Ei mitään muutoksia olossa, edelleen vatsaa juilii ja nippailee, sekä selkäkin kipeä. Täti ei ole vielä kaartanut paikalle, mut kai huomenna saapuu ku on se kaverin muutto (tai sit sunnuntaina), ois meinaan niin mun tuuria! Muuten on tänään hieman hataran tuntunen olo, tuntuu etten ollenkaan herää tähän päivään, kahviakin oon juonu jo tupla määrän mut ei oo auttanu!
 
Kiitos kaikille :heart: Hiukan on pessimistinen asenne, ku noita epäonnistuneita on jo ollu kolme ja tässäki on ollu hiukan vuotoa ja jopa riekaleita vuodossa. Toistaiseksi olen kuitenki raskaana. Pitää yrittää keksiä hommaa ja muuta ajateltavaa, niin nää kolme viikkoa varhaisultraan menis nopeemmin.
 
Merkkailen nopeasti: kp 2/40-42. Tuon toisen keskenmenon jälkeen en ole jaksanut osallistua keskusteluun, vaan olen vain käynyt lueskelemassa muiden kuulumisia. :ashamed:

Fiilis vaan on tällä hetkellä se, ettei tästä mitään tuu...

Onnea kaikille plussanneille!!

T: Lievää kateutta plussanneille tunteva :wave:
 
tulin vaan moikkaan :wave: en tie muistatteko, mut nyt hyvin voidaan ja viikko kasas 9+5 :heart: eli tuola tammikuisten puolella palstailen... vaikka kuuluisin joulukuisiin...

Paljon onnea plussanneille ja plussatuulia muille :whistle:

Sitä tänne tulin kertomaan että pienellä varauksella luottakaa noihin clearblu ( varmaan väärin kirjotettu, mut jotaki sinnepäin :D ) digitaalisiin testeihin... tein sen normi digitaalisen testi kp 34 ja näytti negaa vaikka olin raskaana ja kiertoni oli olut max 31... kp 39 tein sen viikko näytöllisen ja näytti et raskaana 2-3 vaikka oikessti olin 5+5........... eipä se nyt niin haittane, mutta väärin voi siis näyttää...

memmu ja valtsu :heart:
 
:flower: :heart: Onnittelut plussaneille ja :hug: uusille
eipä tässä ihmeitä,tällä viikkoo on peitto heilunut :heart: tänään olis luultavammin se päivä ku irtois se munarakkula,gyne arvoi ainaski niin,noohh..yritin tossa miestä vikitellä ja yritettiikin jotai mut "kaveri" oli väsynyt eikä jaksanu,mut 3 krt ainakin tällä viikol peitto heilunut..... :p sitä mä vaan ihmettelen ettei ole ollut ovislimoi mitä yleensä on ollut tässä vaiheessa kiertoo.. :/
 
ANTEEKSI pelkkä ON:Vatsan juilinta ym. siirtynyt nyt lähes nivusiin. Eli eiköhän hanat aukea aamuun mennessä :( . Tuntuu vaan taas niin pahalta, ku koko ajan toivoo raskautuvansa, ja joka kuukausi saa pettyä! Ollaan neljättä yritetty kohta kaks vuotta, ja saldona on kaksi raskautumista jotka päätyneet keskenmenoon! :'( :'( Taidan painua isännän viereen peiton alle ja koittaa jos vaik uni tulis, ni jaksas sit huomenna kantaa kaverin muuttolaatikoita. HYVÄT YÖT kaikille, mikäli täällä vielä joku valvoo!
 
Tervetuloa uusille! Toki aina harmillista kun tänne "joutuu" tuolta toiselta puolelta. Kovasti tsemppiä!

Ja isosti onnea happihypylle :heart: nyt tiukasti kiinni!

Pahoittelut vielä kaikille tädin kohdanneille, uutta kierto kohden vain. Jospa kesä tekis ihmeitä ja juhannus ;)

Kitikat3, kuulostaa aika lupaavalta, jospa enteilis plussaa. Peukkuja!

Täällä vedettiin aikas minimaaliset menkat km jälkeen. Odotin taas isompaa vuoto ja pitempää, mut ei. Paljon pienemmät oli kun normistikaan. Mutta toki ei haittaa. Tässä vain sitten ovista odotteleen. Mietinkin tilaisinko o-testejä vaikko en.
Mutta nyt taas remontin keskelle, "ihanaa" remppailla ku on sadepäivä ja kaikki mukelot sisällä... |O
 
29.5. LAUANTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



krizze.......................KM 05/08, 06/09, 02/10......KP 6/27-29
viirukissa..................KM, TM 07/09......................KP 12/27
sasuma....................KM 01/10............................KP 13/36
Minttu81..................KM 09/09, 03/10..................KP 14/
durasel.....................KM 03/10............................KP 15/
kätsy........................KM 10/09, 02,04&05/10......KP 17/30
Sunburned...............ES 11/09.............................KP 21/38-42
Ninnatar...................KM 05/09............................KP 27/
rikupi........................KM 2/09, 5/09, 10/09..........KP 29/28
TalvenTaika..............TM 12/09.............................KP 45/
Emilii85.....................KM 02/10
Sanmar82................KM 05/10




HAAVEISSA TOINEN



Miiak....................KM 01/10, 04/10..........................KP 3/40-42
Peppioliina...........KM 01/10, 03/10..........................KP 4/26
tilda69.................KM 03/10......................................KP 7/
Kengumamma......KM 03/04, 11/09..........................KP 9/29-40
tillukas.................KM 5,8&11/2009, 2&5/10............KP 17/29-33
Repa....................KM 02/07, TM 08/09....................KP 21/28-31
Nassi84................KM 01/10....................................KP 22/28-29
Dakota Paws.......KU 08/09.....................................KP 22/31-40
Cappuccino..........KM 02/10.....................................KP 23/26
Imoen..................KM 10/09, 01/10..........................KP 24/30
Henkari................KM 02/10, KU 04/10.....................KP 28/
Catalia.................ES 01/10......................................KP 31/32-36
Pippuri-83............KM 12/09
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
jenkkivaimo.........KM 04/10



HAAVEISSA KOLMAS



syyslaulu..............TM 09/00,TM 12/08,KM 12/09.....KP 3/26-29
Riinu.....................KM 02/07, KK 11/09....................KP 18/34-45
Muutosta..............KM 03/10....................................KP 19/28-29
Oltermanni...........KM 04/10.....................................KP 25/
Unicco...................KM 07/07, 03/09.........................KP 30/45-50
Rhiannon.............KU 12/09
viivi ja vagner......KM 12/09
ElliLei...................KM 05/10



HAAVEISSA NELJÄS



Minnäi.................KM 10/06, 04/10..........................KP 8/31
kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09.........KP 29/31



HAAVEISSA VIIDES



Onnellinen x5........KM 08/02,01/09,11/09,01/10.....KP 27/



HAAVEISSA KUUDES


Taaperotx5 ...........KM 04/10...................................KP 3/





TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, Miukkari, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Katjahei, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Orion, Wendy79, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, Champion


:heart: :heart:


2009

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy


 
Voi Kitikat3 tiedän niin sun tunteesi, kolmatta yritetty 5 vuotta ja tuloksena 2 keskenmenoa. Mutta aina vain uuteen nousuun :hug:

Ja Happikselle koko tiivistysarsenaali mukaan, liimat, naulapyssyt, rautalangat, paalimuovit ja vaikka vielä joka paikassa hyvin toimivaa paalinaruakin ja vielä kertakiellon päälle nippusiteitä ;) ( Juu maalta olen ) ja pikkuiselle sitkeyttä ja sisua!
 
Plääh... Oon muutaman viikon vaan lukenut posteja kun en oo ehtinyt/jaksanut kirjoitella. Häät oli ja meni :heart: Samoin häämatka! Elämä on ihanaa ja on mukavaa olla vihdoin naimisissa :) Järjestely oli aika raskasta ja oon tyytyväinen et juhlat on vihdoin ohi :D Häämatka ja koko kuukausi ollaan puksuteltu tosi vilkkaasti ja niinpä menin testaamaan tänään herkällä (10mIu) testillä ja puhdas negahan siellä. En tiiä miten oon niin pettynyt mutta oon vaan :( Tää on ainoa elämänalue joka saa mun mielen näin matalaksi, tänään on vissiin huono päivä :'(
 
Hellurei :)

Niille, jotka on pohtineet lyhyen luteaalivaiheen merkitystä keskenmenoihin, niin itse olen ymmärtänyt näin: toistuvat kemialliset voivat johtua siitä, kun tarttumapintaa ei vain löydy riittävästi loppukierrossa, kun limis rappeutuu liian pian. Että se on sinällään yksinkertaista. Mutta vähän pidemmälle ehtineet keskenmenot sitten eivät välttämättä johdu lyhyestä luteaalivaiheesta, vaan sen kaverina usein kulkevasta venyneestä alkukierrosta. Itsellänikin on niin, että 2/3 kierrosta on alkuvaihetta ja 1/3 loppukiertoa, kun normaalijakauma on puolet ja puolet. Kun munasolulla menee kauan kypsyä, se ikäänkuin "vanhenee" ja rappeutuu siinä kehittyessäänkin jo, jolloin alkavalla raskaudella ei ole ollenkaan parhaat mahdolliset edellytykset kestää. Näin olen siis ymmärtänyt tämän asian :) Ja ihan maalaisjärkeenkäyvältä tuo kuulostaakin, ainakin minun mielestäni :D

ON: täällä menee kohta hermo! Tänään kp 17 ja ovistestissä vain haaleanvaaleaa tummumista havaittavissa! ÄRH! Kp 18-19 olen AINA saanut o-plussan, mutta taitaa kierto nyt venähtää :/ Kävin folliultrissa ma, pe ja uudestaan sunnuntai-iltana vielä. Ja vasta pääsin kehumasta lääkärille, miten ovikseni tulee kellontarkasti aina noilla kiertopäivillä... *nolo*

Mutta toisaalta, ehkäpä lääkäri nyt ajattelee suosiolla että jotain häikkää on, ja määrää suoraan ne clomit ja luget sen kummempia haihattelematta :D Minä täällä haaveilen, että josko ne saisi jo ensi kiertoon ja sitä myöten juhannusoviksen ja maaliskuisen vauvan :)
 
Ihan ilmottelen et mut saa siirtää toistaseks taustalle vauvakuumeilijoista. Kävin miehen kanssa pitkän keskustelun siitä et tehdäänkö vauva vai ei ja sanoin lopulta et en halua vielä.
Keksnemenon jälkeen tuntui pahalta kun meidän ennalta-arvaamaton yllätysvauva menehtyikin ja tuntui että uusi raskaus olisi ainoa parantava vaihtoehto. Mutta nyt kun siitä on jo yli 2kk ja joka päivä väjintään kerran on joku tilanne että ajattelen et onneksi en ole raskaana tai taoivon et toivottavasti en raskautuisi nopeesti niin en usko et on vielä meidän vauvan aika. Toissa yönäkin kun likka herätteli meitä niin aattelin vaan et jos en saa nukkua niin tulee ruumiita (juu ei taida olla enää meikän homma toi yövalvominen) ja on ihanaa istua ulkona auringossa kun lapset on puistossa ja hengähtää hetken ihan rauhassa.
Veljen tyttökin on meillä paljon kyläillyt ja ne on juurikin niitä kertoja kun olen onnellinen ettei mulle tule vauvaa kun niiden likka vierastaa ja kiehnää sylissä ja kitisee ja mä vaan istun onnellisena ettei se ole mun lapseni ja kiehnää mun sylissä.
Ja kun oltiin Englannissa sanoin parhaalle ystävällenikin ääneen et mieti nyt miten hirveetä jos olisin raskaana et olis ollut hiukna tylsän puoleinen reissu. Ja välillä kun tuntuu et kaipaan jotain muutosta elämään niin olen tullut siihen tulokseen et se on opiskelu mun kohdalla eikä vauva.

Pääasia on nyt et toi mies lupasi et jos vauvakuume nostaa päänsä niin sit se vauva tehdään mut en halua tehdä sitä vaan sen vuoksi et tutut olettaa et vauva tehdään kun tuli kerran keskenmenokin. Muistan muutenkin sen ensijärkytyksen kun tajusin olevani raskaana vaikka lopulta ajatus vauvasta olikin mieluisa.

Anteeksi että vuodatin tän tänne kun tiedän et täällä on teitä joilla on ollut paljon epäonnea ja toivon niin paljon että juuri te saisitte mun puolesta sen pysyvän plussan!!

Ja viimeisenä tulee vielä ajatus tästä et mies on menossa opiskelemaan ja joutuu asumaan opiskelupaikan asuntolassa. Ensin ajattelin et olisi ihanaa kun äitiysloma osuisi just siihen kun esikko menee kouluun mut faktat esiin: joutuisin vauvan kanssa viemään tytön aina eskariin vaikka poitsu kouluun ite pääsiskin. Mulla olis iso talo ja kaksi koiraa kolmen lapsen lisäksi arkisin huollettavana. Mä tiedän et pystysin siihen mut mun hermot ei pystyis. Ja miestä en velvota olemaan menemättä kouluun mun vauvakuumeen vuoksi. Eli sitten asia on eri kun miehen parin vuoden koulu on käyty ja molemmat lapset on koulussa!

Kaikkea hyvää siis teille ja paljon plussapuhureita. Palailen sit jos kuume alkaa oikeasti niin polttamaan etten enää voi pysyä poissa :)
 
Hirmuliimatoivotukset Happihypylle!!

ON Ovis nostelee päätään, huomenna tullee plussa. Viimeinen vuorokausi on turbopupuiltu, kun tyttö oli yökylässä ja äiti ja isä juhlimassa ystävän opintojen loppuhuipennusta. Ja todellakin otettiin ilo irti siitä, ettei tarvinnut miettiä, että joku herää! Nimim. Lähes nahaton, mutta niiiiiiin onnellinen.
 
Happihypylle paljon onnea :heart: Pysykkin poissa :D

Cappuccino,Onnea tuoreelle rouvalle :heart: Ja pahoittelut negasta :hug:

Champion,Kaikkea hyvää sulle,teit varmasti oikeen ratkaisun :hug:

Oon kuula jumissa täälä,joten pahoittelut jos jäi joku uus tulokas tms. huomioimatta....
Oon leiponut pojan synttärijuhliin ja muuten ihan iisi homma mutta tuon kans kun ei oikeesti saa mitään aikaseks |O Oon siis 2veen kans kahdestaan tääl yrittäny vääntää... tänään oli mummu hiukan kattomassa perään...mut on toi niin nopee kaveri,et ainoo miten sais kunnolla tehtyy olis et sain hetkeks sällin pois jaloista. Mies painaa ylitöissä lähes 24/7,joten ei apua siltä suunnalta :/ Oon ihan piipussa kaikesta säätämisestä...

Ja vaikka hyvin oon saanu pidettyä vouhkaamisen aisoissa tässä kierrossa,niin tää mun oviksenjälkeinen hulluussyndrooma nostaa taas päätään ja joutuu tosissaan tekeen töitä ettei aattelis :headwall: En tajuu miks rupeen just tässä kohtaa pyöritteleen asioita päässä... sit jossainkohtaa aina luovutan loppukierrosta,tulee varma tunne ettei oo tärpänny ja sit menkkojen kohtaa oon jo ihan levollinen.
 
30.5. SUNNUNTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



krizze.......................KM 05/08, 06/09, 02/10......KP 7/27-29
viirukissa..................KM, TM 07/09......................KP 13/27
sasuma....................KM 01/10............................KP 14/36
Minttu81..................KM 09/09, 03/10..................KP 15/
durasel.....................KM 03/10............................KP 16/
kätsy........................KM 10/09, 02,04&05/10......KP 18/30
Sunburned...............ES 11/09.............................KP 22/38-42
Ninnatar...................KM 05/09............................KP 28/
rikupi........................KM 2/09, 5/09, 10/09..........KP 30/28
TalvenTaika..............TM 12/09.............................KP 46/
Emilii85.....................KM 02/10
Sanmar82................KM 05/10




HAAVEISSA TOINEN



Catalia.................ES 01/10......................................KP 1/31-35
Miiak....................KM 01/10, 04/10..........................KP 4/40-42
Peppioliina...........KM 01/10, 03/10..........................KP 5/26
tilda69.................KM 03/10......................................KP 8/
Kengumamma......KM 03/04, 11/09..........................KP 10/29-40
tillukas.................KM 5,8&11/2009, 2&5/10.............KP 18/29-33
Repa....................KM 02/07, TM 08/09.....................KP 22/28-31
Nassi84................KM 01/10.....................................KP 23/28-29
Dakota Paws.......KU 08/09......................................KP 23/31-40
Cappuccino..........KM 02/10.....................................KP 24/26
Imoen..................KM 10/09, 01/10..........................KP 25/30
Henkari................KM 02/10, KU 04/10.....................KP 29/
Pippuri-83............KM 12/09
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
jenkkivaimo.........KM 04/10



HAAVEISSA KOLMAS



syyslaulu..............TM 09/00,TM 12/08,KM 12/09......KP 4/26-29
Riinu.....................KM 02/07, KK 11/09.....................KP 19/34-45
Muutosta..............KM 03/10.....................................KP 20/28-29
Oltermanni...........KM 04/10......................................KP 26/
Unicco...................KM 07/07, 03/09..........................KP 31/45-50
Rhiannon.............KU 12/09
viivi ja vagner......KM 12/09
ElliLei...................KM 05/10



HAAVEISSA NELJÄS



Minnäi.................KM 10/06, 04/10..........................KP 9/31
kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09.........KP 30/31



HAAVEISSA VIIDES






HAAVEISSA KUUDES


Taaperotx5 ...........KM 04/10...................................KP 4/





TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, Miukkari, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Katjahei, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Orion, Wendy79, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, Champion


:heart: :heart:


2009

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5



 
Huomenta kaikille!!

Mä en tykkää näistä menkoista sitte yhtään kun sillon mä oon aina kärttyinen joka asiasta,onko muilla samoin??

Aurinko näyttää paistavan mut kylmä siel silti on.Eilen kävin sateesta huolimatta pienen vaunulenkin heittämässä jossa mieli vähän koheni.

mut nyt vauva taas heräilee.. :wave:
 
pikaisesti vain päivitän..menkat varmaan alkaa parin päivän päästä. jotenkin maha kipuillut siihen malliin..

aika jännä mutta mulla on alkanut olla samoja fiiliksiä kun championilla! jotenkin minusta tuntuu, että jos tämä ei nyt ole tärpännyt niin saa olla.. on ihana kun tuo kuopus nyt tulee 3v kesän lopulla..ja nyt on alkanut nukkumaan yöt putkeen!
omaa aikaakin on erilailla nykyään..että tahdonko enää sitä vauvaaikaa..tahtoisin ehkä vain olla raskaana..en tiedä...

tuttava sai perjantaina pojan..joten kun sen vauvalin näen niin ehkä fiilikset muuttuu..mulla tuntuu joka päivä eriltä..välillä mieletön vauvakuume ja toisinaan olen helpottunut ettei sitä vauvaa ole tulossa..sekavaa ja ahdistavaakin... että ota tästä nyt sitten selvää :/

salaa kuitenkin toivon, että olisin nyt raskaaksi tullut..ei tarvitsisi miettiä tätä kaikkea..

 
Oltermanni ihan kun mun päästä noi ajatukset. Tosin sillä erolla et mulla alkoi olla koko ajan tota etten halua fiilistä enemmän ja tosiaan ehkä mullakin eniten himottaa se raskausaika eikä se vauva-aika. Meillä tuo nuorempi valvotti yöt yli kolme vuotiaaksi ja mieskin sanoi et on liian hyvin muistissa ne yöt.

Onneksi noita vauvoja ehtii vielä saada myöhemminkin. Hiukan on silti haikea mieli päätöksestäni mut jollain kierolla tapaa myös helpottunut olo. Tosin tiedän myös et jos raskaaksi tulet niin viimestään vauvan syliin saadessasi et enää kadu yhtään :)

Ja toisekseen mä luulen et mulla on jonkun sortin krooninen vauvakuume ja siihen ei vauvan teko auta kun hetkellisesti ja mitään suurperhettä en halua. Mä haluun et voidaan sit miehen kans todeta lasten kotoo pois muuttaessa et meillä on muutakin yhteistä kun lapset ja jos on liikaa lapsia niin uskon et parisuhteen hoitoon ei jää tarpeeksi aikaa. Näin käynyt monissa tuttavaperheissä :(
 
Täällä suunnalla on taas raskausoireita, hemmetin hormoonit ku on taas sekasin.. Raskaana en oo, keskiviikkona otettiin veresta hcg ja oli alle 2.. Eikä menkkojakaan oo kuulunu.. Eipä oo ennen ollu yli 28 päivää kierto..
 
Hei pitkästä aikaa..mun piti lopettaa nää vauvahommat ja kun niin päätin ettei niin tänään tein testin ja kaksi viivaa Prisman testiin ilta pissasta vain tunnin rakossa eikä tosiaa tarttenu viivoja odotella eikä tihrustaa..selkeä plussa ja mä oon nyt shokissa ku ei ollu ny tarkoitus, mutta ei näihin voi näköjään itse vaikuttaa...13.5 on saanut alkunsa ku se on ainoa kerta ku harrastettiin joten siitä on kohta kolme viikkoo tai siis 18 päivää ja mulla ei siis muka nyt ollu mitään oireita..mutta mua pyörryttää ja nälkä ja ku oikein aattelee niin tissit on vähän arat.....
 

Yhteistyössä