KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KEVÄÄLLÄ

Onnellinen,Paljon onnea plussasta,noinhan siinä sit useesti käy,että kun vähiten odottaa... :heart:

Jänski juttu tääkin et mulla on oviksen tietämissä/ jälkeen ollut useessa kierrossa samoja oireita kuin raskaana ollessa ja nimenomaan kun oon ollu jo vähän pidemmällä.. Suonen vetoa reisissä,varpaissa...jaloissa yleensä ja rinnoissa sellanen tunne...ei oo arat,mut "tuntuu". Miksköhää? Nyt on taas suonta vetäny urakalla...
 
Onnellinen x5 Oikein paljon onnea ja tarrasukkia pienokaiselle! En kaikkea kerennyt lukemaan mutta onnittelut kaikille joita saa onnitella :flower: ja :hug: niille jotka tarvitsevat! ON: Täällä kp 31/31, ja mitään ei tapahdu! Menkka kipuilut jatkuu mut hanat ei aukene. La iltana testasin NEGAN, joten en näillä näkymin raskaanakaan ole. Ei auta kun odotella tädin saapumista. :(
 
31.5. MAANANTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



viirukissa..................KM, TM 07/09......................KP 14/27
sasuma....................KM 01/10............................KP 15/36
Minttu81..................KM 09/09, 03/10..................KP 16/
durasel.....................KM 03/10............................KP 17/
kätsy........................KM 10/09, 02,04&05/10......KP 19/30
Sunburned...............ES 11/09.............................KP 23/38-42
Ninnatar...................KM 05/09............................KP 29/
rikupi........................KM 2/09, 5/09, 10/09..........KP 31/28
TalvenTaika..............TM 12/09.............................KP 47/
Emilii85.....................KM 02/10
Sanmar82................KM 05/10




HAAVEISSA TOINEN



Catalia.................ES 01/10......................................KP 2/31-35
Miiak....................KM 01/10, 04/10..........................KP 5/40-42
Peppioliina...........KM 01/10, 03/10..........................KP 6/26
tilda69.................KM 03/10......................................KP 9/
Kengumamma......KM 03/04, 11/09..........................KP 11/29-40
tillukas.................KM 5,8&11/2009, 2&5/10.............KP 19/29-33
Repa....................KM 02/07, TM 08/09.....................KP 23/28-31
Nassi84................KM 01/10.....................................KP 24/28-29
Dakota Paws.......KU 08/09......................................KP 24/31-40
Cappuccino..........KM 02/10.....................................KP 24/26
Imoen..................KM 10/09, 01/10..........................KP 26/30
Henkari................KM 02/10, KU 04/10.....................KP 30/
Pippuri-83............KM 12/09
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
jenkkivaimo.........KM 04/10



HAAVEISSA KOLMAS



syyslaulu..............TM 09/00,TM 12/08,KM 12/09......KP 5/26-29
Riinu.....................KM 02/07, KK 11/09.....................KP 20/34-45
Muutosta..............KM 03/10.....................................KP 21/28-29
Oltermanni...........KM 04/10......................................KP 27/
Unicco...................KM 07/07, 03/09..........................KP 32/45-50
Rhiannon.............KU 12/09
viivi ja vagner......KM 12/09
ElliLei...................KM 05/10



HAAVEISSA NELJÄS



Minnäi.................KM 10/06, 04/10..........................KP 10/31
kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09.........KP 31/31



HAAVEISSA VIIDES






HAAVEISSA KUUDES


Taaperotx5 ...........KM 04/10...................................KP 5/





TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, Miukkari, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Katjahei, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Orion, Wendy79, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, Champion


:heart: :heart:


2009

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5


 
Oon tainu viimeks kirjotella ja lueskella palstaa joulu-tammikuussa.

Onnea Happis :flower: ja toki muillekkin plussanneille :)

Ja olihan mullakin asiaa...menossa kp 30/26 ja aamulla tein one stepin ovis-liuskatestin, ja tadaa, kaks viivaa pärähti :) aika rauhallisin mielin , koska oikeestaan oireitakaan ei ole ja aijon vielä hakea apteekista testin tai kaksi.

Nyt vähän pihahommiin vielä kun aurinko paistaa, sitä ei tiedä koska sade ropisee niskaan..
Terkuin Miukkari
 
Onnittelut Onnellinen x5 :flower: :flower: :flower:

Varasin itselleni ajan keskiviikoksi gynelle. En oo koskaan käyny "oikealla" gynellä. Varasin ajan netin kautta. Olisiko minun erikseen pitänyt ilmoittaa et haluan papa-kokeen ja ultrauksen? Mä oon niin pihalla tän homman kans. Täytyy toivoa et tuhruilu olis loppunu siihen mennessä, että kehtaan mennä sinne.
 
Hei! Saako liittyä mukaan? Toinen lapsi on meillä haaveissa, esikoinen syntynyty 07/09. Mulla on ollu vähä hankaluuksia ton esikoisen syntymän jälkeen, kun synnytyksen jälkeen jouduin kaavintaan kahdesti istukkaongelmien vuoksi ja niistä seurasi sitten se, että kohdun limakalvo ei lähtenytkään palautuun vaan kasvoi kiinnikkeitä (arpikudosta) täyteen. Ne on nyt leikattu, mutta pelkään vielä niiden uusiutumista. Joka tapauksessa sain jo positiivisen raskaustestinkin viime kierrosta, mutta se päätty varhaiseen keskenmenoon ihan muutaman päivän päästä plussauksesta. Yritystä kropalla siis vissiin on, mutta vähän arveluttaa kun se kohtu on niin heikossa hapessa vieläkin, että kiinnittymisen kans voi tulla kyllä ongelmia jatkossakin :| Mutta positiivisella mielellä kuitenkin ja nyt bongasin oviksenki kp 24 (km tais vähä venyttää tota oviksen ajankohtaa, kun yleensä on kp 18 paikkeilla) ja tällä hetkellä dpo 4. Vielä siis ikuisuudelta tuntuva aika siihen, että saa testailla :p
 
Mulla ois oikeesti kp 24/26, selasin taaksepäin ja 7/26 oli jäänyt välistä ja hypännyt kaks päivää. Viitsitkö Krizze vaihtaa..?
Oonki sit testaillu ku aattelin et kohta pitäis jo alkaa :D Mutta mitään tulosta siis ei oo, tänään kans nega. Et eipä taida tästäkään kierrosta tärppiä. Mutta odotellaan, odotellaan nyt vielä...

Onnea plussasta Onnellinenx5 ja Happihyppy! Ihanaa :heart:
 
Champion mua kanssa arveluttaa meidän parisuhde jatkossa, jos vauva nyt tulee.. vauva-aika jotenkin syö mun kaiken huomion vain vauvaan :ashamed: ja mies jää vähemmälle huomiolle.. ja totta tuo, että kun sen vauvan syliin saa, niin sitä rakastaa valtavasti ja on onnellinen että tuli se hankittua :)

menkkoja ei tosin vielä kuulu. en tiedä milloin olis hyvä plussata. tää kierto tuntuu pitemmältä kun normaalisti. oviskin oli myöhempään. pitää viikonloppuna testata viimeistään, jos ei siihen mennessä ala vuotoa tulemaan.

ihanaa aurinkoista päivää kaikille :heart:
 
Hurrrjasti onnea onnellinen x5 ja Miukkarille myös, kyllä se plussana pysyy =)
Onnea myös Happihypylle!!

Sanmar82 mulla oli myös samanlaisia kipuja kaavinnan jälkeen, ei kestäny edes pitkää kävelylenkkiä tai haravointia ja tosiaan veskissä tuo kakkoshätä sattui kohtuun kovasti.
Vuotoa mulla ei kylläkään tullu kun pari viikkoa ja sekin oli vähäistä. Nyt olen jo aika lailla parantunut,(kaavinta oli 7.5) mitä nyt runsas valkovuoto vähän häiritsee, mutta alkais jo ne menkat!!

On kyllä ihana nähdä että tulee niitä plussiakin täällä ja ihan vähän väliä, se antaa kummasti potkua omaan yritykseen. Haluttais niin takas se ihana pikku vauvamaha joka kerkesi tulla, mutta km jälkeen ei jäänyt kun mahamakkarat ja pari liikakiloa ja nekin hankittu ihan syömällä kaikkea epäterveellistä. Pahoinvointi oli niin rankka, en tiennyt semmosta edes olevan, aikaisemmissa raskauksissa ei ollu juurikaan mitään oloja.

Tervetuloa mukaan Muum :) kovia se olet joutunut kokemaan sinäkin, huh, niin kuin itse kukin tässä ketjussa, mutta toivotaan että tärppäis pian uudestaan.

Kehtaisko joku kiva laittaa mulle ohjeen, miten saan lihavoitua pelkän nimen, olen ihan onneton koneenkäyttäjä, pelkään että lihavoin koko tekstin..

Nyt äkkiä lenkille ennenkuin alkaa sade, nähellään taas naiset!!
 
Paljon onnea kaikille plussanneille ja tervetuloa uusille :flower:

Aika rankka kokemus sulla Muum. Toivotaan, että uusi tulokas kaikesta huolimatta tarttuu pian lujasti kiinni :hug:

Totta kyllä, mitä ElliLei sanoit noista plussista, että antaa kummasti toivoa itsellekin, kun niitä täälä tuntuu tasaiseen tahtiin tippuvan =)

Ja kiitoksia krizze ja ElliLei noista kipukommenteista! Helpottavaa kuulla, että muillakin ollut ihan samantapaisia tuntemuksia. Tänään on jo 3 päivä ilman kipuja ja vuotoja ja toivottavasti myös pysyvät pois (koputtaa puuta)! Tässähän alkaa tuntea ittensä taas ihan "normaaliksi" pikku hiljaa. Tosin en tiiä onko hemoglobiini jotenkin matalalla, kun eilen juoksulenkin jälkeen saunassa alkoi pyörryttää ja kun menin suihkuun, niin silmissä musteni. Onneksi kerkesin mennä ajoissa kyykkyyn, enkä pyörtynyt. :/

Nyt vaan tätiä odotellessa. Mies oli sitä mieltä, että ootettais tää yksi kierto ja sitten vasta yritettäisiin uudestaan. Toisaalta itsestäkin tuntuu, että pieni "hengähdystauko" tekisi hyvää. Ja toisaalta taas ihan hirmusti haluaisi ne kaksi viivaa tesiin HETI...

ElliLei pelkän nimen saa mustattua, kun painaa ennen nimen alkua tota "B" kirjainta tossa hymiöiden yläpuolella ja toisen kerran painaa "B":tä nimen jälkeen :)

*muoks: helppo neuvoa muita, kun sain itse koko tekstin ensin mustattua. Nyt korjasin sen :LOL:
 
Sori, tulee täysin omaa napaa..
Poistun toistaiseksi kuumeilijoiden joukosta. Miehellä joku kriisi menossa, joka laittanut mun vauvahaaveet jäihin. Toivottavasti asiat muutaman kuukauden päästä toisin, en haluaisi heittää 5vuotta hukkaan ilman suurempaa syytä.
Kaikkea hyvää kaikille, toivottavasti sieltä tulisi jokaiselle vihdoin se plussa, joka menee maaliin asti :) Ootte olleet ihania ja suuri tuki :heart:

Krizze

lisäys: palailen kertoileen lisää kun tiedän missä mennään, tää kaikki tuli niin yllätyksenä että vieläkin haukon henkeä.. taitaa olla joku kolmenkympin kriisi miehellä..
 
Krizze Toivottavasti miehesi kriisi menee nopeasti ohi ja voisitte ottaa vauvahaaveet jäistä. Hyvää kesää toivottelen. Kiitos kaikesta tuesta! =) :heart: Ikävä tulee, mua ihan itkettää, on itkettäny koko päivän joka asia! :'(
 
Muum,Tervetuloa joukkoon ja pahoittelut keskenmenosta... hmmm...mulla on kans istukkaongelmia ollut esikon synnytyksessä,siis lähinnä se että jouduttiin irrottamaan käsin...mut toisaalta,olis gyne varmaan nähnyt jos siitä jotain olis jääny...kai. Miten se sulla huomattiin et kaikki ei oo niinkuin pitäis? Jos saa udella :ashamed: Toivotan onnea vauvaprojektiin =)

Krizze,toivottavasti kriisi ei ole pahansorttinen ja palajat vielä joukkoomme :hug: Kaikkea hyvää....

Henkari,Jee,jee,onnea plussasta :heart:

Miukkarilla kans positiivisen kuulosta asiaa...eiköhän tuo plussaa enteile :heart:

Peppioliina,En usko jos yksityiselle meet,et tarvis erikseen välttämättä mainita papakokeista yms. Ultraavat yksityisellä yleensä ihan automaattisesti =) Eikä pien tuhruilu haittaa mitään,oon ite joutunu 2 kertaa käymään niin että on tuhruttanut. Siinä oon vaan maininnu ennen "tiskille" hyppäämistä että vuotoa on.
 
:flower: :heart: Ihanaa kun on tullut plussia monelle :heart: :heart:
Mulla taas pms nostaa päätään |O 3 vko.n päästä olis omat häät niiden järjestely.sressaa..en tee muuta kun kiukuttelen ja äyskin ukko on ihan ihmeissään.. :x päätin etten osta enää ovis tikkui, tulen raskaaks sitten kun tulen.. :saint: ehkä häämatkalla onnistais sitten..mennään ihan pohjoseen mökkeilee,siellä kun on niit ötököitä aikas mukavasti jolloin täytyy keksii muuta hommaa :heart: ;) :wave:
 

Yhteistyössä