Hurrrjasti onnea onnellinen x5 ja Miukkarille myös, kyllä se plussana pysyy =)
Onnea myös Happihypylle!!
Sanmar82 mulla oli myös samanlaisia kipuja kaavinnan jälkeen, ei kestäny edes pitkää kävelylenkkiä tai haravointia ja tosiaan veskissä tuo kakkoshätä sattui kohtuun kovasti.
Vuotoa mulla ei kylläkään tullu kun pari viikkoa ja sekin oli vähäistä. Nyt olen jo aika lailla parantunut,(kaavinta oli 7.5) mitä nyt runsas valkovuoto vähän häiritsee, mutta alkais jo ne menkat!!
On kyllä ihana nähdä että tulee niitä plussiakin täällä ja ihan vähän väliä, se antaa kummasti potkua omaan yritykseen. Haluttais niin takas se ihana pikku vauvamaha joka kerkesi tulla, mutta km jälkeen ei jäänyt kun mahamakkarat ja pari liikakiloa ja nekin hankittu ihan syömällä kaikkea epäterveellistä. Pahoinvointi oli niin rankka, en tiennyt semmosta edes olevan, aikaisemmissa raskauksissa ei ollu juurikaan mitään oloja.
Tervetuloa mukaan Muum
kovia se olet joutunut kokemaan sinäkin, huh, niin kuin itse kukin tässä ketjussa, mutta toivotaan että tärppäis pian uudestaan.
Kehtaisko joku kiva laittaa mulle ohjeen, miten saan lihavoitua pelkän nimen, olen ihan onneton koneenkäyttäjä, pelkään että lihavoin koko tekstin..
Nyt äkkiä lenkille ennenkuin alkaa sade, nähellään taas naiset!!