KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KEVÄÄLLÄ

Onnea matkaan kaikille!
Me täällä ovista hyödynnetään. Todella kovat kivut ollut kaksi päivää, nyt onneksi alkaa helpottaan.. Jännät paikat..viikko niin saatan olla raskaana hyvinkin...Toisaalta en uskalla toivoa edes ja sitten alkaa taas pelkääminen että menee kesken.
Mulla oli km:n jälkeen niukemmat menkat ku yleensä, ekä se limakalvo oli sitten ohut ja vuoteli sellaista vaaleanounaista vuotoa vielä eilen vaikka on ovis..saattaa olla että on toi toiminta vielä sekaisin.. ehkä se siksi meni viimeksikin kesken ku tulin heti km:n jälkeen raskaaksi siksi ne suositteli odottaa tän yhden kierron joka on siis lusittu.
Mullakin on ihme pakkomielle saada vauva vielä tänä vuonna, vaikka toisaalta kunhan saisi edes joskus kokea sen ihanuuden näiden kurjien km:n jälkeen varmasti osaisi vielä enemmän nauttia raskaudesta joka menisi hyvin.
Oikein mukavaa viikonloppua ja hiihtolomia niille joilla se on!
 
Onnea kaikille, jotka ovat plussanneet ja tarrasukkia matkaan!

Pahoittelut kaikille, jonka keskenmenon ovat kokeneet!

Täällä haaveillaan esikoisesta, keskenmenosta nyt kolme viikkoa. Tai kesken oli mennyt jo 8viikkoa sitten, kolme viikkoa sitten se havaittiin ja lääkkeet jouduin siis ottamaan. Nyt sekavat tunteet, toisaalta odotan menkkoja, toisaalta en. Saatiin siis heti lupa yrittää uudelleen. Osaako kukaan sano miten tämä eka kierto oikein menee...siis mitkäköhän mahtaa olla kiertopäivät? Eli lasketaanko siitä kun vuoto alko (kp 22) vai siitä kun se tyhjennysvuoto loppui? Tiedän kyllä miten se kuukautisissa lasketaan, mutta miten tälläsessä tilanteessa? Ja joo ovulaatiota olen bongaillut, tai ainakin kuvittelen niin limasta päätellen olis jo ollut. Lämmöt ei kyl ole yhtään koholla...
 
Tesmis: Pahoittelut keskenmenostasi. :hug:

Mie oon laskenu kierron keskenmenon jälkeen niin, että kp 1 on se km-päivä. Eli samalla lailla kuin menkkojen aikaan. Eli siulla olis nyt kp22, eikö niin.

Ekan keskenmenon jälkeen meni 51 päivää ja tokan 53 päivää ensimmäisiin kuukautisiin. Toivottavasti sinulla ei ihan niin kauaa mene, tai no, jospa menis vielä kauemmin. ;) Kovasti voimia ja tsemppiä uuteen yritykseen!

 
Tesmis,pahoittelut ja tervetuloa :hug:

Miä oon pitäny hiukka kiertopäiväkirjaa,eli merkkaillu oireita ylös jne. täytyy sit katella taaksepäin kun menkat alkaa et millon mahd.ovis oli. Tänään oli ihan ihme kolotukset selässä ja munasarjan kohdalla ja päälle limat. Kun luulin jo et meni. No tiedä oliko nyt sitä vai muuta,mut hyödynnetty on tässä kierrossa perusteellisesti koko tää aika kun oon oireillu.

Nyt huolettaa siskon kohtalo,asuu chilessä perheineen,santiagossa ja siellä oli nyt se maanjäristys. Todennäkösesti ovat lomalla brasiliassa,mikäli ehtivät lähteä...kiinni en saa koneella enkä puhelimella :(
 
tesmis: :hug:

Täällä olo ihan p:stä tänään. Kaikki vaivat mitä on olemassa tuntuu löytyvän, tulis nyt se oksu kunnolla, niin jos vaikka olo helpottas.. :( Mullakin saattais kai ovis olla huomenna, jos se tolleen lasketaan kuin kipinäkenkä sanoi.. saa nähdä paraneeko tää olo, niin että jaksais jotain asian hyväks tehdä.. alkanut pikkuhiljaa tuntuun siltä ettei haluis heittää yhtä kiertoa hukkaan, kun kaipaa raskaanaoloa niin paljon.. :ashamed:

lisäys: niin tosiaan, enpä sitten osannut edes noin helppoa laskua laskea eli ovis ois siis tiistaina eikä huomenna.. olo onneks nyt illalla jo vähän parempi..
 
Heip taas pitkästä aikaa.

Onnea sintsu78!!! Nappasin sut heti tuolta plussanneista! Meillä on niin monessakin suhteessa samatilanne... neljättä odotetaan. Uusioperheellisiä, keskenmenoja takana...

Mulla nyt sit tasan 6vko... ens viikolla soitan aikaa alkuraskauden ultraan, jo kävis vko:lla 7-8?? Pelottaa joka kerta vessassa käydessä, että onko vuoto alkanut...

Mä olen täällä viikonlopun ollut kaikkien muksujen (yht 7kpl) kanssa, kun mies on ollut yövuoroissa... Älämölyä yms... Ihanat ilmat on ollut ja ulkoilu on maistunut... 1v2kk tyttö nauttii kaikin siemauksin ulkoilusta.

Mukavaa sunnuntaita kaikille.

Tarrasukkia niitä tarvitseville ja plussatuulia kaikille tasapuolisesti!!

rakuuna
 
28.2. SUNNUNTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Ninnatar...................KM 05/09..............................KP 4/
kiia79.......................KM 10/08..............................KP 4/28
Naw2012.................KM 02/09..............................KP 6/
Mahdotontako..........KM 02/08, 08/08, 12/08.......KP 7/30
Sunburned................ES 11/09..............................KP 9/
Kipinäkenkä..............TM 01/09, KM 12/09.............KP 16/28
Taffo82....................KM 02/10..............................KP 18/28-29
Silent whisper...........KM 05/09.............................KP 20/30
Rinja.........................KM -94,-95,-00,-08,-09........KP 22/23
viirukissa..................KM, TM 07/09.......................KP 22/27
Tesmis......................KM ?/10...............................KP 23/
Tuittu-......................TM 01/10..............................KP 31/
Jeju81......................KM 06/09
Marie1981................KM 02/09, 07/09
Tash.........................KM 12/08, 05/09
Siiri80........................KM 04/07, 09/09
vauvakuume89..........KM 09/09
rikupi.........................KM 5/09, 10/09
melina84...................KM 01/10
sasuma.....................KM 01/10
katjahei....................TM 02/10
krizze.......................KM 05/08, 06/09, 02/10
nipsu86....................KM ?/09, 12/09




,-+HAAVEISSA TOINEN



Catalia.................ES 01/10........................................KP 8/
Repa....................KM 02/07, TM 08/09.......................KP 18/28-31
Nassi84...............KM 01/10........................................KP 21/28-29
Memmu86............KM 03/07, 11/09............................KP 22/28-56
Toivotar-80..........KM 07/08, 09/08, 08/09.................KP 22/26-29
Blöö.....................KM 10/09........................................KP 23/28-35
BlondeMonsoon...KM(TM) 07/09................................KP 23/27-29
tillukas.................KM 05/09, 08/09, 11/09, 02/10.....KP 27/29-33
SpanishDancer....KM 10/09.......................................KP 29/28
haicu....................TM 10/09.......................................KP 34/23
Pippuri-83............KM 12/09
stella-h................TM 01/10
miiak....................KM 01/10
Imoen.................KM 10/09, 01/10
icefairy................KM 02/10
erika76...............KM 02/10
Cappuccino.........KM 02/10
manna-...............KM 02/10



HAAVEISSA KOLMAS



jääräpää.................KM 08/05, 01/10.....................KP 3/27-31
Keffeli......................KM 02/10................................KP 6/32-37
Riinu........................KM 02/07, KK 11/09................KP 13/34
Unicco......................KM 07/07, 03/09....................KP 14/27
Mutzilla....................ES 01/10................................KP 19/28-41
piprane ema............KM 06/09, 10/09....................KP 24/28-30
Double-Trouble.......KM 12/09................................KP 25/31
happihyppy.............KM 02/08, KU 12/08, 09/09....KP 26/28
Tsuba......................KM 06/09
MayBeibi..................KM 09/09
Rhiannon.................KU 12/09
viivi ja vagner..........KM 12/09
äiti0408...................KM 10/09



HAAVEISSA NELJÄS





HAAVEISSA VIIDES



Onnellinen x5..........KM 08/02,01/09,11/09,01/10....KP 13/




TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, Miukkari, Piijuska, HopeaQ, puupi, Minky


:heart: :heart:


2009

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78




 
Täällä yksi 3 viikkoa sitten rv 9 keskeytyneen keskenmenon kokenut esikoisesta kuumeileva,mahtuisiko mukaan?Pika kelaus:Minä 82- mies 73-,yritystä ennen kkm:a reilu puoli vuotta ja matka jatkuu..Ensi viikon torstaina jälkitarkastus,katsotaan mitä tuleman pitää..Emme ole käyttäneet kaavinnan jälkeen ehkäisyä koska minulla todella vaikea kumiallergia ja en todellakaan halunnut aloittaa pillereitä kuukaudeksi...Kroppa olis seonnu varmaan lopullisesti!Kierto normaalisti 28-29 pv:ää,nyt en sitten tiedä kuinka sekaisin kaikki on.Menossa kp 18/28-29,ovistuntemuksia ei yleensäkään ole,tikutellut olen ennen plussaa,nyt en ole halunnut ajatellakaan vielä,ehkä ensi kierrossa sitten(?).Toivottavasti saitte sekapäisestä sepustuksestani jotain selvää...
 
SW: Nyt on kaikki sormet ja varpaat ristissä teidän puolesta, toivottavasti tarraa kiinni ja lujasti :flower:

Jajakin oli saanut hyviä uutisia :flower:

rakuunalle kiitokset kuulumisista, onnea ultraan :flower:

Tesmille pahoittelut keskenmenosta ja tervetulotoivotus :hug: Tarkennatko vielä, oliko keskenmeno 01/10? Päivitän tuonne listaan sitten tiedot.

Memmulle toivottelen malttia, vaikka vaikeeta se on malttaa piinaviikoilla olla, tiedän :) Kyllä se plussa vielä napsahtaa, usko pois!

ON: En tiiä, mitä kropassa on meneillään. Menkkakipuja oli eilen illalla ja nyt aamulla, kp23/27 vasta menossa ja jo nyt tuntuu siltä, että peli on tältä kierrolta menetetty. On ollu kaikenlaista mielessä, joten täti ei oo aatoksissa ollut mutta ottaahan se päähän, jos eukko on kohta taas ovella :headwall:

Ai niin, Repalla oli huolta siskonsa tilanteesta Chilessä :hug: Toivottavasti oot jo saanut häneen yhteyden!
 
Tervehdys...
Täälä olis kans yks uus tuloillaan. Ikävä kyllä :/ keskenmeno tapahtui viime keskiviikkona, torstaina todettiin kohtu tyhjäks :( onneksi selvisin kyllä tapahtuneesta vähin vaivoin, kipuja ei juurikaan ollut pieniä jomotuksia lukuunottamatta. Ja siis km tapahtu rv 7+5.
Ennestään täältä löytyy pojat 04/05 ja 09/07 ja uusioperhe =) miehelle ensimmäinen lapsi ja mulle sitten kolmas olis haaveissa. Ja eiköhän sitä heti perään aleta yrittämään, kun ei kerran kiellettykkään ja kaikki näytti muutenkin hyvältä tuola.

Niin ja jos ne kp lasketaan kerta ekasta vuotopäivästä myös tässä tilanteessa niin mulla olis sitten niinkun kp 6/32-37... mä oon vähän huono näissä jutuissa, ei oo kauheemmin ollut tarvista laskeskella kummemmin aikaisemmin.Mutta joskos tänkin sit oppis...

Kauanko ootte vuotanut km jälkeen?.. mulla siis 6 päivä ja vuoto edelleenkin jatkuu,ei loppua näy. sillon to kun todettiin kohtu tyhjäks vuoto oli ihan minimaalista, mutta ylty sitten normaaliks menkka vuodoks perjantaina. Menkat mulla normaalisti kestää n. 5-7 pvä.

T. Keffeli
 
Taffo82 ja Keffeli tervetuloa ja pahoittelut teille molemmille :hug: :hug:

Jälkivuodosta: Minulla käynnistyi spontaani keskenmeno (ja selvisi myöhemmin tuulimunaksi) viikolla 11+0 ja olin kaavinnassa, koska vuoto ei ottanut loppuakseen. Sen jälkeen en muista vuotaneeni kovinkaan kauaa, ehkä tuhrutteli vielä viikonkin päästä mutta jostain syystä en muista :( Ekat menkat alko tasan neljä viikkoa keskenmenosta, tosin sitten toisia odotellessa tuli taas outoja vuotoja ja kierrosta ei ottanut mitään selvää.
Se on selvästi hyvin yksilöllistä, miten kauan vuoto kestää ja kuinka runsasta se on, yleisesti täältä on luettu tarinoita, joissa lääkkeellinen tyhjennys ei ole tyhjentänyt kohtua kokonaan ja siksi vuodot pitkittyvät.. On toki onnistuneitakin, en halua pelotella! Mutta jos tuntuu, että ei ota loppuakseen ja kivut on kovat tai jos testi näyttää plussaa vielä pitkän ajan jälkeen, kannattaa tietty käydä tarkistuttamassa kohdun tilanne.
 
Taffo ja Keffeli,tervetuloa joukkoon ja pahoittelut :hug:

Jälkivuodosta,Mulla ekan spontaanin km:n rv6+ jälkeen kesti 5viikkoa sellasta niukkaa,kohtu todettii heti parin vuotopäivän jälkeen tyhjäks. Tämän tokan,rv 11+4 todetun tuulimunan jälkeen,joka siis tyhjennettiin lääkkeillä,kestikin sit 2kk välillä runsaampana,välillä niukempana ja loppu sit viimein lääkkeillä. Ilmeisesti tossa oli välillä menkatkin mikäli gynen juttuihin uskoo ;)

Siskolla kaikki ok,olivat siellä brasiliassa...just lentäneet sinne ennenkuin järisti. Uskomaton tuuri. Luultavasti myös asunnot yms. pystyssä...eivät oo saaneet kotiapulaista kiinni just ton tietokatkoksen takia.

Muuten ei täällä oo ihmeitä,kierron vimpat 2viikkoa käynnissä =)

Te joilla on jo lapsia,[/b](ja miksei esikoista toiveilevatkin)ootteko aatellu ikinä et jos nyt ei sattuiskaan enää raskautumaan luonnollisin keinoin,aloittaisitteko hoidot?
Vaikka ollaan saatu alulle 3 raskautta,joista kaks siis epäonnistunut,eli pitäis olla raskautumismahikset hyvät, silti sitä on miettinyt et mitä jos ei tärppäiskään enää...tyytyisinkö yhteen vai tekisinkö kaikkeni kakkosen eteen. Pitää myöntää et nyt tuntuu siltä et jotain pillereillä korjattavia hormonihäiriöitä ehkä vielä koittas fiksata,mut mitään hedelmöityshoitoja tuskin enää alotettas... toki mieli voi muuttua mikäli tästä ei ala mitään tulla ja joku vika löytyis...mut nyt tuntus siltä et jos luonto päättää et yks riittää,niin sit se riittää. Esikoista ennen olisin ollut valmis vaikka mihin... Mut joo,en miä oo luovuttamassa :D

 
Mulla ei siis tyhjennelty lääkkeillä eikä millään muullakaan ollenkaan. Kaikki oli tullu itekseen pihalle keskiviikkona (ainakin ultraajan mukaan). Huomena tosin mulla olis ollu alkuraskauden ultra, et pitäsköhän sielä vielä käydä... kipuja ei oo, välillä vähän nippailee mut ei muuten.Jos en tietäis niin vois hyvin oireista kuvitella olevansa raskaana :eek: mm. huonoa oloa jatkuvasti. No, soittelen aamulla neuvolaan kuitenkin niin täytyy kysästä.

Tohon Repan kysymykseen... kyl mä luulen, että jos ei normaalisti raskautuis niin jotain muutakin yritettäis. Tiedän kuitenkin kuinka kovasti toi mies haluaa lasta, hänellä kun ei ennestään niitä oo omia. Ja toki mäkin haluan kyllä kovasti vielä pieniä ;)

Nyt nukumaan, pienemmän kanssa ollaan oltu kahtena yönä sairaalassa kun ei oikein hengitys kulje...
 
Tervetuloa kaikki uudet =) ja pahoittelut keskenmenoista :'(

Repa Toista koitan henkeen ja vereen :kieh: mutta jos kyse olis kolmannesta niin en ainakaan mihkään rankkoihin juttuihin lähtis... :/ Mutta nyt siis toista koitetaan eli härkää sarvista kii :D

Tahtois tehä testiä :ashamed: nyt kp22
 
kokoajan vatsassa sellasta tasapaksua tuntemusta,,, :x

Osaisko joku kertoa noista keskemenon prosenteista, Joskus luin et 70% raskauksista menee kesken ja siitä suurinosa jo ennen ku kuukautistenpitäis alkaa... Mutta mikä mahdollisuus vielä keskenmenoon jos nyt plussais ja vajaan viikon päästä pitäis alkaa menkat....
Onko muka vieki vaan 40% mahdollisuus selvitä siitä eteenpäin, vai tapahtuuko ne keskenmenot heti hyvin varhases vaihees???
 
rakuuna Kiitokset onnitteluista.Täällä ollaan huolissaan mut onnellisia ja mennään päivä kerrallaan.Mä kans olen miettinyt jos menis sinne varhaisultraan parin viikon päästä.
Onnellista odotus aikaa myös sinulle :heart:

repa Me ollaan jonossa hoitoihin.Eli jos ei tämä nyt onnistu niin sitten jatketaan hoitoja miettien.Toivotaan et ei niihin tarvitse turvautua.
Mut toisaalta kun ensimmäistä yhteistä toivotaan niin tilanne ehkä hiukan eri.Jos meillä olis jo yksi yhteinen niin sitten ei hoitoihin alettais (kai) Mä luulen et meidän perhe alkaa olla kokonainen kun vielä yksi taapertaja tänne saatais :D

Plussa onnea kaikille toivotellen, Sintsu78
 
1.3. MAANANTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Ninnatar...................KM 05/09..............................KP 5/
kiia79.......................KM 10/08..............................KP 5/28
Naw2012.................KM 02/09..............................KP 7/
Mahdotontako..........KM 02/08, 08/08, 12/08.......KP 8/30
Sunburned................ES 11/09..............................KP 10/
Kipinäkenkä..............TM 01/09, KM 12/09.............KP 17/28
Taffo82....................KM 02/10..............................KP 19/28-29
Silent whisper...........KM 05/09.............................KP 21/30
Rinja.........................KM -94,-95,-00,-08,-09........KP 23/23
viirukissa..................KM, TM 07/09.......................KP 23/27
Tesmis......................KM 02/10.............................KP 24/28
Tuittu-......................TM 01/10..............................KP 32/
Jeju81......................KM 06/09
Marie1981................KM 02/09, 07/09
Tash.........................KM 12/08, 05/09
Siiri80........................KM 04/07, 09/09
vauvakuume89..........KM 09/09
rikupi.........................KM 5/09, 10/09
melina84...................KM 01/10
sasuma.....................KM 01/10
katjahei....................TM 02/10
krizze.......................KM 05/08, 06/09, 02/10
nipsu86....................KM ?/09, 12/09




,-+HAAVEISSA TOINEN



Catalia.................ES 01/10........................................KP 9/
Repa....................KM 02/07, TM 08/09.......................KP 19/28-31
Nassi84...............KM 01/10........................................KP 22/28-29
Memmu86............KM 03/07, 11/09............................KP 23/28-56
Toivotar-80..........KM 07/08, 09/08, 08/09.................KP 23/26-29
Blöö.....................KM 10/09.......................................KP 24/28-35
BlondeMonsoon...KM(TM) 07/09................................KP 24/27-29
tillukas.................KM 05/09, 08/09, 11/09, 02/10.....KP 28/29-33
SpanishDancer....KM 10/09.......................................KP 30/28
haicu....................TM 10/09.......................................KP 35/23
Pippuri-83............KM 12/09
stella-h................TM 01/10
miiak....................KM 01/10
Imoen.................KM 10/09, 01/10
icefairy................KM 02/10
erika76...............KM 02/10
Cappuccino.........KM 02/10
manna-...............KM 02/10



HAAVEISSA KOLMAS



jääräpää.................KM 08/05, 01/10.....................KP 4/27-31
Keffeli......................KM 02/10................................KP 7/32-37
Riinu........................KM 02/07, KK 11/09................KP 14/34
Unicco......................KM 07/07, 03/09....................KP 15/27
Mutzilla....................ES 01/10................................KP 20/28-41
piprane ema............KM 06/09, 10/09....................KP 25/28-30
Double-Trouble.......KM 12/09................................KP 26/31
happihyppy.............KM 02/08, KU 12/08, 09/09....KP 27/28
Tsuba......................KM 06/09
MayBeibi..................KM 09/09
Rhiannon.................KU 12/09
viivi ja vagner..........KM 12/09
äiti0408...................KM 10/09



HAAVEISSA NELJÄS





HAAVEISSA VIIDES



Onnellinen x5..........KM 08/02,01/09,11/09,01/10....KP 14/




TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, Miukkari, Piijuska, HopeaQ, puupi, Minky


:heart: :heart:


2009

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78





 
Töiden lomasta pikakurkkaus, en nyt ehdi lukea kuulumisia joten täysin omanapaista valitettavasti :ashamed:

Mua jännittää - kattokaa noita mun kiertopäiviä, 30/28... Enkä uskalla testata. Tai siis en ole edes ostanut testiä. Mitään oireita mihinkään suuntaan ei ole. Paitsi että eilen oli ihan kunnon menkkafiilikset mutta mitään vuotoa ei ole näkynyt.

Yritän nyt takoa päähäni että menkat voi olla ihan syystä myöhässä. Mulla oli vajaa viikko ennen oletettua ovulaatiota mahatauti ja se on voinut lykätä ovista. Oviskivut tuli kyllä ihan ajallaan mutta limainen vuoto jatkui vielä 5 päivää oviskipujen jälkeenkin, eli menkat voi olla ainakin sen verran myöhässä. Tai ovis on voinut jäädä kokonaan välistä...
 

Yhteistyössä