KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KEVÄÄLLÄ

Keffeli ja Taffo, pahoittelut ja tervetuloa!

Keffeli kyselit mitä tuo es tarkoittaa listassa. Se meinaa ennenaikaista synnytystä. Minun kohdalla identtiset kaksospoikani syntyivät rv 22+1 ja menehtyivät pienistä viikoista johtuen. Laskettuaika on kohta käsillä eli 17. päivä tätä kuuta.. Huomasin muuten tuolta kesäkuisten odottajien ketjusta, että sinne oli syntynyt 23+jotain viikoilla eka vauva! Hurjan pieni, toivottavasti pieni selviää..

Memmu, sinähän pohdit niitä prosentteja. En osaa niistä sen tarkempaa sulle sanoa, mutta minuakin ne hirvittää! Tosi suuri määrä raskauksista siis menee kesken ennen edes kunnollista tietoa raskaudesta.. Sulla alkaa pian olemaan otolliset päivät testaamista ajatellen! Toivottavasti tulee +++++ :D

Repa. Me siis toivotaan, että saisimme elävän lapsen. Kaksoset ovat esikoisemme ja hiedän kohdallaan tulin heti ja helposti raskaaksi. Olen miettinyt paljon sitä mahdollisuutta ettei raskautuminen onnistuisi nyt yhtä helposti. Eihän se ole itsestäänselvää. Olisin valmis vaikka minkälaisiin hoitoihin, jotta raskautuisin uudestaan. No, mutta pian on ensimmäinen koti-inssi synnytyksen jälkeen, tänään kp 10. Pidetään meille kaikille peukkuja!

Spanish Dancer, toivotaan että täti pysyy poissa oikeasta syystä!

Rinja :hug:

täälä on nyt tosi pahamieli :ashamed:
testi näyttu negaa :'( no onhan nyt vasta kp 23.... voiko se edes vie sitä näyttää jos on kp23/28-tai pitempikin ? vai turhaanko tässä näitä toiveita taas koitan nostatella.... :ashamed:

olo oli niin raskautunut :ashamed:

juu kertokaa minullekki noi lyhenteet... itse tajuan vaan km mitä tarkoittaa :whistle:

Kiitos kaikille ihanaisille!SpanishDancer ja muut jännääjät plussa PUUH!! :whistle: Memmu,älä vielä heitä kirvestä kaivoon,ehkä olet liian aikaisin testaillu?*toivoo sinulle(kin) plussaa* tm on tuulimuna ja kkm on keskeytynyt keskenmeno kp on kiertopäivä ja yk on yrityskuukausi jne..ainakin mun käsityksen mukaan..voima :hug: !

Omaa napaa....Huomenna lääkäri soittaa mikäli hcg-arvot ovat yhä koholla kkmstä, josta siis reilu kolme viikkoa (kp25). Toivon ettei puhelin soi. Mutta jos sieltä kuuluu, että hcg-arvot on koholla, niin voiko edes periaatteessa olla mahdollista, et se oliskin uus alku eikä vanhan loppua?? Virtsasta tehty testi tässä välissä, n. viikko sitten näytti negaa...Tein siis omia testejä hormoonitason laskemisesta... :)

Ja verikoe otettiin siis viime pe, jolloin kp 21

Hei pitkästä aikaa...

Kävin tänne itseni ilmoittamassa jo aiemmin, mutta en sitten ole ehtinyt/saanut aikaiseksi kirjoitella. Tuulimuna siis 01/10...

Menkat tuli helmikuussa, sen jälkeen sähläsin ovistestien kanssa mutta en oikein luotettavaa tulosta niillä saanut. Tänään on kp 27, kierto enne TM:aa oli aina 27-28pv. Tänään kävin hetken mielijohteesta ostamassa pari raskaustestiä ajatuksella "jospa sittenkin osuttiin ovikseen"... Ja sain kaksi viivaa! En oikein vielä uskalla luottaa siihen, mut kai se totta sit on... Tein ennen ovistestien aloittamista kaappiin jääneen raskaustestin testatakseni vieläkö pissassa näkyy raskaushormonia keskenmenon jälkeen, tulos oli nega. Nyt sitten täytyy vaan jännittää, miten tässä käy...

Tsemppiä ja onnea kaikille yrityksiin, toivon PALJON plussia tälle palstalle! :hug:

stella-h Hurjasti Onnea pienestä kyytiläisestä-tarraa&liimaa paaaljooon!!!!:wave::heart::flower:

..todella nopsaan olet uudestaan raskautunut:heart: ..miekin haaveilen..keskeytynyt km 26.1/kohdun tyhjennys 2.2 ja nyt ovis bongattu 26.2 :) ..tästä se "kuumeilu" taas alkaa täällähin =)

Apua!
Mun ei pitäny vielä testata, mutta ihan selkee haamu... nyt pelottaa, että miten tällä kertaa käy, toisaalta en ala kovin tuulettelemaan ennenkuin kuukautiset myöhässä ja kyytiläinen varmasti mukana :D mutta silti.. en oo ennen saanu näin aikasin edes haamua tikkuun..

Tesmis Mulle lääkäri sanoi että apteeekin testit on niin herkkiä että niihin voi luottaa, jos näyttää negaa niin luultavasti on nega. Mulle on kanssa annettu hcg:tä varten labra aika sen km:n takia mutta tein sen apteekin testin ja nyt on kaksi kiertoa ollu oviskin joten en voi olla raskaana... oon ovela meen sauraavaksi ottaan sen hcg:n ku menkat on myöhässä niin saa heti varmuuden eikä tarvii vertailla viivoja epävarmuudessa.
Jääräpää isosti peukkuja sulle!!!

Mulla vasta kp 15 ja ovis ollu ja outoja oireita tullu...repii mahaa, tuhrua tosi vähän tänään, kahvi ei maistu väsyttää,lämmöt noussu asteen ja pirunmoinen ummetus ollu kaksi päivää johon hain ainetta joka avas onneksi tulpan mutta maha on kipee..nyt sitte löysällä niinkuin mulla aina ku on kiinnittyny. En kyllä uskalla ajatellakaan että olisi jo nyt raskaana mutta en mä näitä oireita kyllä kuvittelekaan.
Lääkäri sanoi että hedelmöitys tapahtuu heti ku solut kohtaa ja kiinnittyminenkin samantien että siihen ei menis montaa päivää, noin vuorokausi. Kysyisinkin onko jollekin teistä sanottu muuta? ku joku jollakin palstalla kirjoitti että kiinnittymiseen voi mennä 5 päivää ja mulle sanottiin ihan muuta viime raskaudessa että ei siihen mene ku se vuorokausi.
Eli jos olisi tärpänny viime viikolla niin periaatteessa oireet voi jo alkaa ku elimistö muistaa ne niin hyvin ku ollu ne kolme km:ää niin liki.
Hupsuja ajatuksia, ihan hullua
:LOL: :LOL:

Tervetuloa uusille, ainakin keffeli, tesmis ja taffo olivat uusia nimiä. Pahoittelut keskenmenoistanne :hug:
Onnea stella-h! :heart:
Ja onnea piprane ema haamusta. :flower: Toivottavasti se viiva tummuu kovasti ja täti pysyy poissa.

ON: Mulle voi päivittää tänään kp4/29-33, eli lauantaina se täti tuli. Tämän kierron suhteen ei ole toiveet korkealla, sillä mies tulee olemaan välillä reissuhommissa ja paljon onnea tarvitaan, että on juuri oviksen aikaan samassa paikassa. Anteeksi omanapainen postaus. Kirjoitan enemmän muille paremmalla ajalla.

Kiitos jälleen tervetulotoivotuksista kaikille!Ja sylikaupalla onnea plussanneille! :heart: Mulla ollu nyt ihan omituisia (ovis?)kipuja muniksissa ensin kp 14 ja nyt taas..Ota tästäkin nyt joku selko.Tosin gyne sano mulle että voi irrota useampia nyt kkm:n jälkeen.Toisaalta toivoisin että tärppäis pian mutta toisaalta pelottaa uusi km..Saas nähdä kuinka sekopäiseksi sitä tulee jos käy vielä niin onnellisesti että plussan joku kaunis päivä saa! :saint: Oletteko te muut ihanaiset tikutelleet ovista?Ennen kkm:a tikuttelin ja se oli joka kk kp 13-14 joten en tiedä onko mun ihan turha niitä hommailla ensi kiertoon?Tsemppiä kaikille..

Tervetuloa Tesmis, Taffo82 ja Keffeli ja pahoittelut!

Hyvä, että Repan sisko oli ehtinyt jo matkaan! Huh!

rakuunalle kiitokset kuulumisista ja onnea ultraan!

stella-h hurjasti onnea plussasta!!

Memmu on tosiaan varmasti testaillut liian varhain, nyt ei saa kyllä vielä lannistua!!!

Rinjalle :hug:

piprane ema onnea haamusta ja toivotan tummumista viivalle!!

ON: mulla tänään jälkitarkastus ja jännittää ihan kauheasti... Ehkä eniten se, että jos pojan kuolinsyy on selvinnyt ja siinä on jotain sellaista mikä estäisi uutta yritystä tai vastaavaa... Huiiii! Eilen tuli synnytyksestä 7 viikkoa ja nää viikot on tuntuneet niiiiiiin pitkiltä. Noh, jos jännäilemään päästään niin sitten se aika vasta mateleekin. Hyvä fiilis on muuten kun ensimmäinen kierto käynnistynyt tyhjennysvuodon jälkeen ja pääsee ovista tikuttelemaan, mikäli lääkäri ei ole eri mieltä.

Nyt täytyykin jo ruveta valmistautumaan!!

Kaikille tsemppiä ja onnea vaiheisiinne, viivoja tikkuihin ja nipistyksiä masuihin! Palataan taas!

Hoh hoijaa, nega testattu aamulla, menkoista ei edelleenkään tietoakaan ja kpt on jo 31/28... Testasin tosin Predictorilla jonka herkkyys on käsittääkseni 50. Tulis jo menkat jos on tullakseen!

Onnea piprane ema ja stella-h :flower:

Voi ei.. mulla tuli itku noista onnitteluista :D ehkä tässä on toivoa tällä kertaa..

onnellinenx5: en kyllä tarkkaan osaa sanoa millon ovis oli..on siitä aika lähelle se 2viikkoa. En oo tikuttanu ovista koskaan ku oireet aika selkeät ja se on koko viikko aina koitettu hyödyntää =)

Tissit on kipeet ja yököttää, nenä tukkoinen, mutta myös masussa juilii.. eli eipä vielä innostuta liikaa.

Mulla alkaa kierto olla koht lopuillaan. Eilen tein malttamattomana testin mut näytti negaa tai korkeintaan viivanpaikkaa. Oireita on ollu; etova olo, finnejä tullu ihan älyttömästi (mul ei yleensä tuu finnei ikin), sellast vetistä limaa tullu ovulaatiosta lähtien, normaalisti limat loppuu ovikseen, mut nyt on lorahdellu monta kertaa päiväs ihan reippaasti housuihin, ja sellai jännä tunne mahassa et ihan ku siel olis jotai, pömpöttää.. Mut varmaan mä vaan kuvittelen, menkat alkaa kuitenki ja taas mä petyn :ashamed: Täytyy testailla uudestaan aikasintaa vaik ylihuomen aamust. Ja mielummin jos malttas oottaa viel pitempää.

nii ja yllensä mul loppuu mahakivut ja repimiset ovulaatioon, mut nyt on joka päivä sen jälkeen ollu ihme repäsyjä ja vihlasuja tuol molemmissa munasarjois. Ihan niinku oviksen aikoihinki. Oireet kyl puhuis ihan raskauden puolesta mut en usko ennen ku saan plussan. Ja sen verran voimakkaat nää tuntemukset o n et tiiän etten kuvitele niit, mut...en siltikään voi uskoa et meit olis onnistanu nyt vihdoinki...

2.3. TIISTAI

HAAVEISSA ESIKOINEN

Tuittu-......................TM 01/10..............................KP 4/29-33
Ninnatar...................KM 05/09..............................KP 6/
kiia79.......................KM 10/08..............................KP 6/28
Naw2012.................KM 02/09..............................KP 8/
Mahdotontako..........KM 02/08, 08/08, 12/08.......KP 9/30
Sunburned................ES 11/09..............................KP 11/
Kipinäkenkä..............TM 01/09, KM 12/09.............KP 18/28
Taffo82....................KM 02/10..............................KP 20/28-29
Silent whisper...........KM 05/09.............................KP 22/30
Rinja.........................KM -94,-95,-00,-08,-09........KP 24/23
viirukissa..................KM, TM 07/09.......................KP 24/27
Tesmis......................KM 02/10.............................KP 25/28
Jeju81......................KM 06/09
Marie1981................KM 02/09, 07/09
Tash.........................KM 12/08, 05/09
Siiri80........................KM 04/07, 09/09
vauvakuume89..........KM 09/09
rikupi.........................KM 5/09, 10/09
melina84...................KM 01/10
sasuma.....................KM 01/10
katjahei....................TM 02/10
krizze.......................KM 05/08, 06/09, 02/10
nipsu86....................KM ?/09, 12/09

,-+HAAVEISSA TOINEN

Catalia.................ES 01/10........................................KP 10/
Repa....................KM 02/07, TM 08/09.......................KP 20/28-31
Nassi84...............KM 01/10........................................KP 23/28-29
Memmu86............KM 03/07, 11/09............................KP 24/28-56
Toivotar-80..........KM 07/08, 09/08, 08/09.................KP 24/26-29
Blöö.....................KM 10/09.......................................KP 25/28-35
BlondeMonsoon...KM(TM) 07/09................................KP 25/27-29
tillukas.................KM 05/09, 08/09, 11/09, 02/10.....KP 29/29-33
SpanishDancer....KM 10/09.......................................KP 31/28
haicu....................TM 10/09.......................................KP 36/23
Pippuri-83............KM 12/09
miiak....................KM 01/10
Imoen.................KM 10/09, 01/10
icefairy................KM 02/10
erika76...............KM 02/10
Cappuccino.........KM 02/10
manna-...............KM 02/10

HAAVEISSA KOLMAS

jääräpää.................KM 08/05, 01/10.....................KP 5/27-31
Keffeli......................KM 02/10................................KP 8/32-37
Riinu........................KM 02/07, KK 11/09................KP 15/34
Unicco......................KM 07/07, 03/09....................KP 16/27
Mutzilla....................ES 01/10................................KP 21/28-41
piprane ema............KM 06/09, 10/09....................KP 26/28-30
Double-Trouble.......KM 12/09................................KP 27/31
happihyppy.............KM 02/08, KU 12/08, 09/09....KP 28/28
Tsuba......................KM 06/09
MayBeibi..................KM 09/09
Rhiannon.................KU 12/09
viivi ja vagner..........KM 12/09
äiti0408...................KM 10/09

HAAVEISSA NELJÄS

HAAVEISSA VIIDES

Onnellinen x5..........KM 08/02,01/09,11/09,01/10....KP 15/

TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, Miukkari, Piijuska, HopeaQ, puupi, Minky

:heart: :heart:

2009

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22

2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h

Tervetuloa keffeli, tesmis ja taffo, ja muillekin uusille jos en huomannut mainita. Pahoittelut keskenmenoista.

Onnea stella-h ja piprane ema, kovasti onnea matkaan! Sinne plussa- ja vauvapuolelle!

Tsemppia Catalialle jälkitarkastukseen, ja toivottavasti kuulette hyviäkin uutisia. Rankka kokemus se joka tapauksessa on.

Mulla jo kp15 ja ovistestit temppuilee mulle. En ole saanut kuin ehkä yhden lähestasavahvaksi tulkittavan viivan kp11 ja sen jälkeen on vaan hiipunut. Ei mitään selkeitä oireita. Oiskohan ovis jäänyt tulematta? Vai tulisko se sittenkin vielä myöhemmin? En osaa ottaa selvää...

Plussaa kaikille toivotaan täksi kevääksi!

R

Yhteistyössä