KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KEVÄÄLLÄ

Mä oon jo itseni puolesta onnellinen kun luoja on jo 4 ihanaa lasta suonut, tahdoittaisiin se yksi yhteinen lapsi,uusioperheessä kun eletään. Tiedän tuon yrittämisen tuskan mutta joskus kun luopuu ja antaa tilanteen isompiin käsiin niin saattaapi tapahtua pieniä ihmeitä, toivon niitä kaikille!!

Plussanneille isosti onnea matkaan! :heart:

Uusille pahoittelut ja kaikesta huolimatta tervetuloa joukkoon! :hug:

Blondelle ja muille loppukiertolaisille pidän peukkuja. :)

ON Mulla taitaa olla ekat menkat. Vuoto on jatkunut KM:sta saakka ihan tauotta, mutta nyt on muutaman päivän ollut tosi runsasta ja vatsa menkkakipuilee. Kalenterista laskin että sopii kyllä normikiertoon. Voisko olla? Toivon todella että nyt loppuisi tuo vuoto jo vähitellen, yli viisi viikkoa jo! Huomenna menen verikokeeseen ja maanantaina on lääkäri, saa nähdä nyt sitten mitä sanoo. Jos se on sama lääkäri ku edellisen KM:n jälkitarkastuksessa, taitaa olla turha käynti.

Ajatukset on kyllä olleet ihan kokonaan nyt muualla kuin vauvajutuissa kun ei ole päässyt yritykseen. Se on ollut ihan kivaa vaihteeksi, mutta nyt alkaa olla kuumeiluakin jo ikävä.

Tsemppiä kaikille! Eikös se niin ole että keväällä on suurimmat mahdollisuudet... :wave:

Onnea hirmusesti plussanneille :flower: ja tsemppiä piinaviikoille :hug:

Omaan napaan taas... :ashamed: ei kai ovulaatio voi vielä olla tuloillaan?...Keskenmenosta siis aikaa on jotain 9pvä... Eilen ovistestin piruuttani kokeilin kun tosiaan kierto voi olla mitä vaan.Ei ihan yhtä tumma ollut kuin se toinen viiva mutta ihan selkeä viiva kuitenkin. Tänä aamuna sit tein myös raskaustestin, ettei vaan vanhat näy ovistestissa ja puhdasta negaa näytti se r.testi... Tuli Taysistakin toi epikriisi postissa, "todennäköisimmin varhais vaiheen keskenmeno kyseessä"... :( kurjaa.

Jaksamisia kaikille =)

Alkuperäinen kirjoittaja mur-mur:
stella-h Hurjasti Onnea pienestä kyytiläisestä-tarraa&liimaa paaaljooon!!!!:wave::heart::flower:

..todella nopsaan olet uudestaan raskautunut:heart: ..miekin haaveilen..keskeytynyt km 26.1/kohdun tyhjennys 2.2 ja nyt ovis bongattu 26.2 :) ..tästä se "kuumeilu" taas alkaa täällähin =)

Kiitos! :) En vielä oikein uskalla kovasti fiilistellä, jänskättää miten käy. Juu, tosi pian tärppäsi, sitäkin tässä vielä vähän ihmetellään...

Oviksen bongaus on hyvä alku :) Paljon onnea matkaan, toivottavasti tuottaa plussan! Ja tietty sitten aikanaan pienen käärön syliin :heart:

Repa kyseli, miten jo aiemmin lapsia omaavat suhtautuvat hedelmöityshoitoihin. Meillä on ajatuksena, että jos ei hyvin kevyellä avulla lähde tulemaan, niin sitten meillä on perheessämme tuo yksi prinsessa. Eipähän tartte sitten myöskään ehkäistä, jos todetaan, että tyttö on ihme.

tillukas: Hyvä pointti =) Me ei nimittäin kovinkaan innoissamme oo koskaan oltu noista ehkäisyvaihtoehdoista pillerit (mulla menee pää sekasin, vielä enemmän siis :LOL: ) ja kumit (kauheeta säätöö, eikä tunnu kivalta). Joten me otetaan mieluusti kans käyttöön tuo ajattelutapa, jollei toista lasta tuu..

stella-h & Rinja ONNEA!!!
:heart: :heart: :heart:

Mä otin nyt sit ens viikolle 9.3 sen varhaisultra-ajan. Silloin pitäis olla 7+2 ? Mut ne sano siellä, että tammikuun vuoto plussatestin jälkeen ei välttämättä ole ollut KM, koska mähän en tehnyt/käynyt hcg-kontrollissa, koska oletin sen ilman muuta olevan KM aikaisempien kokemuksella... No, sekin selviää sit siinä!!

Tsemppiä kaikille... Mä olen edelleen joka päivä peloissani. Joka vessakäynti jännittää jne...

rakuuna (KM 03/97,01/08,TM 07/09,01/10) rv6+3 (neljäs)

raakuna ihanaa jos oletki jo pidemmällä =) tule sit heti tänne kertoon..

Itse väsyttäny nyt pari päivää tosi paljo, mut samalla myös tekee mieli niin paljo SITÄ :D joten taitaa olla menkat tulos parin päivän päästä....
Ajoittain alavatsalla pieniä tuntemuksia ollu.....

Tänään aamul tein b sure nimisen raskaustestin ja sain siihen haamu viivan n.10 minuutin jälkeen testauksesta. se viiva vahvistu siit viel enempi mitä enemmän aikaa kulu. en jotenki uskalla ajatella tost mitää, ku pelkään et vaan petyn jos se oliki vaan joku roskishaamu ku tuli vast niin myöhään se toinen viiva siihen. täytyy testailla huomen/ylihuomen uudestaa. Tää on niin piinaavaa. raskaus oireet vaan voimistuu ja lisääntyy...

Mä oon päättäny olla testaamatta ollenkaan noilla raskaustesteillä, mun mies oikin vaatii että mee jo hcg kontrolliin, eihän se ny vielä näy. Tänään se katsoi mun silmiä taas ja sanoi ennemmin oot kyllä raskaana ku et....
Keffelimä raskauduin viimeksi km:stä 10 päivää eli on se mahdollista ja raskaustesti näytti + jo 24 päivää km:stä, tosin pieni ei kehittynyt kuin 6 viikolle, nähtiin syke kaksi kertaa ja viikolla 9 ei enää sykkiny, ei tullut itsestään ulos vaan tammikuun lopussa sitten lääkkeillä ulos ja se onnistui nyt on ollut jo kaksi ovulaatiota sen jälkeen, joten kaikki on mahdollista. Raskausoireet on mulla aina alkaneet jo viikkoo ennen ku menkat ois pitäny alkaa.
Nyt on taas alkanu oireet ja 5 päivää ovulaatiosta....
Silloin marraskuussa 15 päivä alkoi vuoto ja Joulukuun 9 testi oli plussaeli kp 24,pupuiltiin marraskuun lopulla, ihan viimeisinä päivinä joten silloin sai alkunsa eli 10 päivää oviksesta testi näytti sen +. Kierto mulla on ollu se 28-30, jouukuun 14 hcg oli 100 eli 14 pv hedelmöityksestä ja kuulemma normi arvo...nyt 16.2.menkat 26 pv ovisaika ja dpo 5, 11.3 pitäis alkaa ton mukaa menkat sen mukaan kierto olis 24 päivää. Menikö toi nyt oikein?

En olis ikinä uskonu että alan pähkäileen näin mutta tässä sitä ny ollaan..

Tesmis,samiksia ollaan..Eipä kyllä olis halunnut tälläistä kokea mutta minkäs mahdat..Mä tosiaan en halunnu alkaa kuukaudeksi pillereitä syömään eikä me voida kumia käyttää mun allergian vuoksi joten tässä ollaan ihan normisti oltu,en silti odota kummoisia tältä kierrolta kun kkm:sta vasta tuo 3 viikkoa..Vaikkakin ovistuntemuksia on ollu kp14 ja kp 19 (sitä hieman ihmettelin,mutta gyne sanoi että voi irrota useampi joten ei kai sen ihmeellisempää ) huomenna mulla jälkitarkastus aamulla,jännittää ihan sikana. Onko täällä joku joka on kaavinnan jälkeen ollu jälkitarkastuksessa? Mitä tehtiin ja otettiinko esim verikoe?en usko et terkkarissa ultraavat mutta tehdäänkö niin yleensä?aaapuuuua...

Taffo82, joo parempi olis ollu jos tää kokemus olis jäänny kokematta. Mutta ei auta, nyt vaan kohti uusia tuulia. Mulla siis kkmstä reilu 3 viikkoa, ja olin myös tuntevani oviksen kp11, mutta myös kp 18, jollon tuli isot limat. No kuitenkin menkat alko jo kp25, joten tasan 14pv tosta ekasta ovistuntemuksesta meni...Mulla kkm hoidettiin lääkkeitten avulla, joten tosta en osaa sanoa. Mulla oli vaan kontrolli verikoe 3vkon kuluttua kkmstä, ja se oli ok. Meille sanottiin, että ehkäisyä ei tarvi käyttää, mut se on kai eri ohje, jos joudutaan kaavinta tekemään...

Just joo, mun mies haki kaksi raskaustesiä apteekista ja sanoi että ala testaan, eihän se nyt vielä näy. Sanoi että kaksi päivää sitten huomasi että silmät muuttui jasilloihan se olisikin jo kiinnitynyt alkanu tuottaa hormoonia. Toi äijä ny vaan tietää asioita... sanoi että hän on sata varma että jotain tapahtuu mun mahassa.. Siis hän on vielä lukenut ko alaa joten ei siis pelkkää huumoria. Ja juuri kun mä päätin etten testaa niin ne tuodaan mun naaman eteen....
Teen sitten aamulla sen nega testin eikä ees harmita koska ei se voi näyttää mitään....
Ainiin uusia oireita, lämpö noussut asteen, palelu ja HIIVA.....

Kiitos kaikille onnitteluista! :heart: :heart: :heart:
Olen vähän unenpöpperöinen täällä ja ajatus ei kulje. Aamulla tein digin ja se varmisti raskauden.
Toivotan teille kaikille plussapölyä! :heart: :heart:

Huomenta!
Tein sen testin jonka mies suorastaan vaati, koska oli varma että olen raskaana, siis kp 17 ja dpo 6 tai jotain. Eihän sen kuuluisi kai mitään näyttääkään, mutta kaksi viivaa tuli, tosin aivan himmeä se toinen mutta näkyy kuitenkin selvästi. Viime viikon kontrollitesti näytti negaa joten raskaana ollaan. En oikein voi uskoo mutta onhan mulla ne oireetkin kaikki mahdollinen ja nyt myös heikko olo...
Eli aika varhaisessa vaiheessa näkyy tällä apteekin omalla testillä, mikäli nyt oikeinnäyttää =)

Yhteistyössä