Moikkarallaa! Onpas tänne tullut monet iloiset uutiset ja Onnellisellakin jo tunnelmat varsin odottelevaiset ja etenkin lupaavat!! Hienoa nähdä hyviä kuulumisia, mutta toki tähän pinoon kuuluvat ne ikävämmätkin. ISO :hug: kaikille uusille! Tämä pino on kuitenkin se "välivaihe" mistä vuorollamme siirrymme eteenpäin, eikös näin!?
Mulla oli oletettavasti viime viikolla ovis...tai oon oikeestaan siitä aikas 100% varma, mutta oltiin koko viikko reissun päällä joten ovistestit (ne elämäni ensimmäiset) jäivät vielä tässä kierrossa kotiin odottelemaan mahdollista tulevaa käyttöä. Peuhailtuakin tuli viime viikolla muutaman kerran, mutta epäilystä siitä tapahtuiko "se" oikeaan aikaan, ei ole... epäilen kyllä että oltiin liian ajoissa ja myöhässä. Epämääräisestä kivusta päätellen oletan että ovis tais olla perjantaina...samoin siitä ainakin alkoi "kuivakausi". Pupuilut tapahtui puolessa välissä viikkoa ja sit taas viikonloppuna, ihan lomaviikon majapaikoista johtuen.
No, nyt on sitten kp21 ja mua on nippaillut nyt parin päivän ajan tuolta oikean munasarjan paikkeilta. Semmosta tuikkivaa kipua mitä olin huomaavinani tuon ekan raskautumisenkin aikana, tosin vasta kun plussasin mut silloin kaikki olikin uutta. Nyt sitä kyllä rekisteröi kaikki nippailut yms. oireet kropassa ihan toisella tapaa...
Mulla normaalilämpö on n. 36,7'C koko tämän viikon kun niitä oon ihan mielenkiinnosta seurannut, on lämmöt pysymyt 37,4 - 37,5, eli yli puoliastetta jo useamman päivän ajan koholla olevista lämmöistä voisin melkein vannoa että ovis tosiaan oli viime viikolla! Oon kyllä jo siitä ihan superonnellinen, tarkkoittaahan se sitä että kroppa toimii taas! Miten nopeasti se onkaan palautunut nyt loppuviimein, olen kyllä tyytyväinen.
Eilen ja tänään oon kärsinyt sitten närästyksestä...eipä ole km jälkeen moistakaan riesaa ollut, joten johan tässä herää epäilykset että mitä...! Mä tiedän että on ihan liian aikaista höntyillä tämän asian kanssa, vastahan siellä on hädintuskin ehditty kiinnittyä jos sitäkään... Tein tunti sitten ekan ovistestin kun hämää nuo tuikkimiset tuolla munasarjan paikkeilla ja sain testiin haamuviivan. Liekkö sitten vielä siitä viime viikkoisesta, tuskin se nyt kuitenkaan on enää päällä/tulossa kun lämmöt on noin koholla ja mitenkään kipeä olo ei kuitenkaan ole. Lukuunottamatta et nokka tuntuu menevän välillä vähän tukkosen tuntuiseks, mut ei kyllä flunssaiselta tunnu mitenkään.
On tää "tuskaista" odottelua...viikon päästä sen sitten näkee tuleeko ne menkat. Kroppa voi kyllä olla varmaan vieläkin sekaisin km:sta niin jospa nuo nippailutkin johtuu sit ihan vaan siitä, eikä mistään kiinnittymisestä tms. Toiveet on tietenkin korkealla!
Ja Onnellisen teksti loi sitä kyllä vielä vähän lisää... Eli tämmöisiä täällä.
Onko teillä kokemusta tuollaisista "tuikkimispistoista" munasarjan suunnilta?