KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KEVÄÄLLÄ

Repa, Mä sain tossa muutama päivä sitte raskaustestiin haalean haamun n.10 minuutin kuluttua testin tekemisestä.. Tein uuden saman merkkisen testin parinpäiven kuluttua, oli nega. Seuraavana päivänä kävin ostaa apteekista clearblue testin, nega. Ja eilen tein first signal testin, nega. Oon ihan hämilläni siitä haamusta minkä tein..kai se oli sitte vaan joku roskishaamu ku noi sen jälkeen tehdyt testit näyttää kyllä niin puhdasta negaa.. :( Raskaana oleva olokin on ihan täysin hävinny. Vituttaa!

kuinka herkkä on apteekin oma testi ?

Kiva ku muilla tärppää =) Koskahan on meidän vuoro??? :|
Nyt on kp28/28 enkä tie miltä tuntuu :eek:
Toivon et huomisesta selvis ilman mitään ei kaivattuja vuotoja niin sit vois harkita ens viikolla testin tekemistä :D

Nää mietteet on niin vaihtelevia, mut jos ei tärppää niin sit nollataan ja kunnolla :p

Apteekin testi näyttäny mulle dpo 10 päiväpissasta haamun ja seuraavana aamuna plussan, tänään kokeilin dpo8 näyttääkö päivällä niin ei edes haamua, joten tarttee ootella huomisaamuun. Musta tuntuu että menkat alkaa ja mulla on vaan kroppa sekaisin ku niiin paljon ollut niitä keskenmenoja viimeaikoina.
BM suuri voima :hug: , taidan seuraa sun jalajälkiä ja masennun jo nyt valmiiksi. Ymmärrän kaikkia teitä joita testit ovat huijanneet, apteekissakin sanoivat että noi testit kyllä temppuilee välillä...

Täällä on niin vilkasta, et jos pari päivää on lukematta, niin on jo monta sivua tekstiä tullu sillä välin :D Onnea kaikille plussanneille :flower:

ON: nyt päästään mekin yrittämään eli kp 1 on menossa...enpä muista iloinneeni "naisten päivistä" yhtä paljon IKINÄ. No pääasia että voi yrittää, me kun ei uskallettu alottaa suoraan kaavinnan jälkeen vaan odotettiin kiltisti nää ekat...

Leppoisaa lauantai iltaa :)

Saako liittyä seuraan? Syksyllä meidän kohdallemme osui kohdunulkoinen raskaus, josta toipuminen kesti hyvän 4kk + siihen 5vkoa ennen kuin menkat alkoivat. Nyt meneillään ensimmäinen tjottailukierto, toinen lapsi haaveissa ja kp tänään 23/31-40. Niin ja se ku oli 8/09.

Dakota Paws: Tervetuloa mukaan ja pahoittelut kohdunulkoisesta :hug: Onneksi ei käynyt kurjemmin sen kanssa, vaikka kurjaa se on toki muutenkin! Tarkoitan siis sitä, kun kohdunulkoinen huomataan liian myöhään ja joutuu esim. leikkaukseen. Hienoa, että ootte vihdoin päässy yrittämään uudestaan =) :flower:

Tervetuloa mukaan Dakota Paws.

Haamuilijoille tsemppiä epävarmaan tilanteeseen, piinaajille jaksuja ja tädin yllättämille voimia.

ON Täällä täti jo pakkailee kamojaan. Olikin ekat ihan tavallisen oloiset kuukautiset sitten elokuun ja sitä edeltävät onkin ajalta ennen pimua.

Tervetuloa Dakota Paws :)

Mulla olis nyt vähän tyhmä kysymys.. Kun me yritetään samantien, siis ennen 1. menkkoja uudestaan. Mutta missä kohtaa kannattaisi ovistikkuja ruveta käyttämään? Jos laskee ensimmäisestä vuotopäivästä (km-vuodon, siis) niin eihän se voi oikein mennä, kun elimistö ei ole samalla tavalla käynnissä kiertoa ajatellen. Pitäisikö siis koopeet laskea ennemminkin siitä, kun vuoto on lakannut ja testi negaa? Tiedän, että vähän hassua haluta heti tietää koopeet, kun kierto voi viellä hyvinkin heittää häränpyllyä tässä :)

Tervetuloa Dakota Paws, :hug: .Onnea kaikille plussanneille!Kätsy,meille sanottiin kaavinnan jälkeen että se kaavinta pv on 1 kp.En tikutellut ovista mutta normaalisti se on ollut mulla kp 13-14 ja kyllä ainakin tuntemusten mukaan oli nytkin mutta me ollaan touhuiltu silloin kun tekee mieli eikä mitenkään "yrittämällä" yritetty tässä eka kierrossa,oottelen punaisen ladan saapumista ensi viikolla,tiedä sitten kuinka sekaisin kroppa on..Ensi kierrossa aion tikuttaa taas...Pöhkö kun olen..Kai se on kovin yksilöllistä kuinka nopeasti raskaushormoni laskee km:n jälkeen ja ovulointi tapahtuu.Tsemppiä sulle ja kaikille muillekin!

Mahtuisko viel mukaan??

Lapsettomuushoidot kyseessä ja keskenmeno tammikuussa 2010 :'( Sen jälkeen meni kierto sekaisin ja edelliset kuukautiset kesti 15 päivää. Välissä oli muutamn päivän tauko ja sit alkoi uudestaan. Nyt sitten nekin loppuneet ja mietin et uskaltaisko jo nyt alkaa tikuttaa ovista vai pitäiskö viel odottaa seuraavia kuukautisia??
Meil olis neljäs lapsi haaveissa ja nyt menossa kp 6/28

Tervetuloa Dakota Paws ja pahoittelut ku.sta.
Ja tervetuloa myös Unikeiju79 ja pahoittelut myös sinulle, toivotaan että kroppa alkaisi nyt normalisoitumaan :)
Kätsy: Mäkin kyllä laskin sen tyhjennysvuodon niinkun kp1 ja ovis tuli siittä sit kp17 tai18, myöhässä ovis oli että ei ihan kierto palautut heti,mutta aikalailla.
Onnellinen x5: aika ihme juttuja ovat kyllä ne sun testit, mutta eiköhän se siittä vielä hyväksi muutu.

ON: Tein aamulla rtestin vaikka ei kyllä pitänyt ( mutta poltteli se tuolla kaapissa niin hireveästi) no negahan se oli. Ja dpo on joko 10 tai 13. Saa nähdä, eiköhän ne sit ti tai viimestään pe ala, kun oli se oviskin myöhässä.

Dakota Paws ja Unikeiju,Tervetuloa ja pahoittelut :hug:

Unikeiju,Jos susta tuntuu et oot valmis uuteen koitokseen niin eikai siinä estettä ole... =)

Blöö,No voi kakka...tuliko se haamu testiajan ulkopuolella? Mulla on joskus tullu noita epämääräsiä haamuja ennen esikoista :/ Pahoittelut :hug:

BM |O :hug:

Mulle tapahtu eilen jotain omituista.... Oltiin eilen autossa matkalla pizzeriaan ja yhtäkkiä rupes "pistämään"alamahaan keskelle tosi voimakkaasti. Tunne oli todella epämiellyttävä joskaan nyt ehkä kivusta ei voinu puhua...sen verran kuitenkin se ahisti et ei meinannut pystyä olemaan siinä asennossa. Se kesti jotain kolme minuuttia aaltoillen ja oli hyvin paikallinen,eli vaan siihen yhteen kohtaan kohdistu. Sit loppu eikä oo sen koommin tuntunut :eek: Menkkatuntemuksesta vois tietty mennä,on alkanut pientä oireilua olemaan jo ilmassa ja kp:tkin nyt jotain 25/28-31...mut ei kyllä aikasemmin oon tollasta ollut,muistutti keskenmenokivun alkua :/ Noh,mun kropan tuntien,kaikki on mahdollista... jotenkin vaan huolestuin et mitä ihmettä tapahtuu...

Repajospa se oli sitä kuuluisaa kii nnittymiskipua jota minä en oo koskaan tuntenut vaikka kiinnittymisiä on tapahtunut mutta moni niiistä puhuu.

Unikeiju-79 mullakin ekat menkat oli tosi oudot ja sitten alkoi vielä outo tiputtelu muutaman välipäivän jälkeen. Tänään ei mielestäni oo mitään väriä tullut pyyhkiessä (ainakaan vielä). Mullakin uusi yritys alkoi tässä kierrossa (km oli 1/2010) ja nyt on kai meneillään kp9?. Vähän epäilyttää omalla kohdallani onko palautumista tapahtunut riittävästi ettei vaan tule sitten perään heti uutta km:a... Muuten kyllä olen enemmän kuin innoissani jo nyt uudesta yrityksestä. Ja kovasti jo tikuttelen jos vaikka ovis löytyisi.

7.3. SUNNUNTAI

HAAVEISSA ESIKOINEN

katjahei....................TM 02/10.............................KP 5/
Tesmis......................KM 02/10.............................KP 6/24-28
Tuittu-......................TM 01/10..............................KP 9/29-33
Ninnatar...................KM 05/09.............................KP 11/
kiia79.......................KM 10/08.............................KP 11/28
Naw2012.................KM 02/09.............................KP 13/
Mahdotontako..........KM 02/08, 08/08, 12/08......KP 14/30
Sunburned...............ES 11/09..............................KP 16/
Kipinäkenkä.............TM 01/09, KM 12/09.............KP 23/28
melina84..................KM 01/10.............................KP 24/
Taffo82....................KM 02/10.............................KP 25/28-29
Silent whisper..........KM 05/09.............................KP 26/30
viirukissa.................KM, TM 07/09.......................KP 28/27
Jeju81.....................KM 06/09
Marie1981...............KM 02/09, 07/09
Tash........................KM 12/08, 05/09
Siiri80......................KM 04/07, 09/09
vauvakuume89..........KM 09/09
rikupi.........................KM 5/09, 10/09
sasuma.....................KM 01/10
krizze.......................KM 05/08, 06/09, 02/10
nipsu86....................KM ?/09, 12/09
Kätsy.......................KM 10/09, 02/10
wendy79.................KM 02/10

,-+HAAVEISSA TOINEN

miiak....................KM 01/10........................................KP 2/
BlondeMonsoon...KM(TM) 07/09.................................KP 2/27-29
SpanishDancer....KM 10/09........................................KP 5/28-31
tillukas.................KM 05/09, 08/09, 11/09, 02/10......KP 5/29-33
Catalia.................ES 01/10........................................KP 15/
Dakota Paws.......KU 08/09........................................KP 24/31-40
Repa....................KM 02/07, TM 08/09.......................KP 25/28-31
Nassi84...............KM 01/10........................................KP 28/28-29
Memmu86............KM 03/07, 11/09............................KP 29/28-56
Toivotar-80..........KM 07/08, 09/08, 08/09.................KP 29/26-29
Blöö.....................KM 10/09.......................................KP 30/28-35
haicu....................TM 10/09.......................................KP 41/23
Pippuri-83............KM 12/09
Imoen.................KM 10/09, 01/10
icefairy................KM 02/10
erika76...............KM 02/10
Cappuccino.........KM 02/10
manna-...............KM 02/10

HAAVEISSA KOLMAS

happihyppy.............KM 02/08, KU 12/08, 09/09....KP 5/28
jääräpää.................KM 08/05, 01/10.....................KP 10/27-31
Keffeli......................KM 02/10................................KP 13/32-37
Riinu........................KM 02/07, KK 11/09................KP 20/34
Unicco......................KM 07/07, 03/09....................KP 21/27
Mutzilla....................ES 01/10................................KP 26/28-41
Double-Trouble.......KM 12/09................................KP 32/31
Tsuba......................KM 06/09
MayBeibi..................KM 09/09
Rhiannon.................KU 12/09
viivi ja vagner..........KM 12/09
äiti0408...................KM 10/09

HAAVEISSA NELJÄS

Unikeiju-79.....KM 01/10.................KP 6/28

HAAVEISSA VIIDES

Onnellinen x5..........KM 08/02,01/09,11/09,01/10....KP 20/

TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, Miukkari, Piijuska, HopeaQ, puupi, Minky

:heart: :heart:

2009

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22

2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema

Repa: Toivottavasti ei mitään kurjuuksia meinaa :hug: :hug:

Onnellinen x5: Muuttuisi ny plussaksi jo! :hug:

Unikeiju-79: Tervetuloa kuumeilemaan ja pahoittelut keskenmenosta :hug:

Jahas, se on sitten uuteen nousuun vaan lähdettävä. Aloin kelaamaan tätä tilannetta eilen illalla, ja totesin (miljoonannen kerran) että turha on itkeä kaatunutta maitoa vai miten se meni. Ja aikamoisia ihmiskohtaloita on maailma täys, tää mun on pieni pisara meressä ja meillä on aivan ihana poika, jota ilman en varmaan ois ees hengissä, niin rankasti sanoakseni. Joten yritän taas muistaa, että pahemminkin vois olla ja mies jaksaa mun märinöistä huolimatta jo suunnitella seuraavaa peitonheilutusrupeamaa, että ei oo mulla siinä varaa olla liian negatiivinen =)

Nyt sitten vaan plussatuulia taasen puhaltelen kaikille piinailijoille ja onnea niille, jotka pääsee pian yrittämään uudestaan, se on AINA uusi mahdollisuus :flower: :heart:

Kätsy Tuota samaa kyselin täällä viikko pari sitten, ja vastaukseksi sain, et samallalailla lasketaan kuin kuukautiskierto. Vaikka ihmeelliseltä se tuntuukin, niin se vaan on. Mulla siis keskeytynyt keskenmeno, ja tyhjennyslääkkeiden ottopäivästä meni 24päivää niin alkoi kuukautiset, ja oviksenkin tunsin siinä välissä. Vaikka tyhjennysvuotoa tuhruineen kestikin kaks viikkoa...Ja siis plussaa raskaustesti näytti vielä kaks viikkoa tyhjennysvuodon alkamisesta...Itekin ajattelin, et menkat alkaa korkeintaan neljän viikon kuluttua tyhjennysvuodon loppumisesta, kun testikin näytti "pitkään" plussaa...

Repa, joo se haamu tuli n.10minutiin kuluttua testin tekemisestä, ja ohjeis lukiet 10 minutiin jälkee ei pitäs enää kattoo sitä testiä. Eli ei tosta nyt sit ota selvää oliko jo testi aika umpeentunu ku oli just siin rajoil.. No nyt päätin etten tressaa ollenkaan ainakaan enää tässä kierros tota raskautumis asiaa, pää hajoo muuten.. Oon asennoitunu nyt siihen etten oo raskaana. Täytyy tehä testi vast ens vloppun jos ei menkat siihen mennessä ala, mut oon aika varma et alkaa..ei oo yhtään raskaana oleva olo.

Pahoittelut Unikeiju ja Dakota Paws :hug: :hug:

Miiak:lle onnea uuteen yritykseen! Minustakin oli ihanaa, että menkat alkoivat, never been so happy. Mutta nyt oon vahvasti sitä mieltä, ettei niiden tarvitse enää tulla vähään aikaan :D

Mä olen kämmäri. Kirjottelin äsken pitkät pätkät.. Pidin pienen paussin, kun mietin vielä oli sanottavana ja pyyhin pölyjä koneesta. Satuin sitten painamaan virtanäppäintä ja koko toosa pimeni. Raivostuttavaa. Tekstit katosivat bittiavaruuteen, eikä muuten ole eka kerta..

BM, vaikutat vahvalta ihmiseltä. Tai ainakin sellaiselta, joka jaksaa tsempata. Ihanaa. Onneksi sulla on ihana esikoinen ja mies siellä auttamassa eteenpäin :) Se merkitsee paljon!

ON. Tänään kp 16. Luulen, että mulla oli ovis tossa kp13 tienoilla, koska sillon masua nippaili. En osaa noista valkkareista tms. sanoa mitään, en niihin ole osannut kiinnittää huomiota. Mutta nyt kysymys kuuluukin, että koska uskaltaa testata? Jos ajatellaan, että kierto olisi sen about 28 pvää, niin onko se sitten se 28.pvä? Viimeksi kun raskauduin, taisi kierto olla jotain 42 pvää (ainakin lasketun ajan perusteella). Eli ei mitään hajua tästä touhusta. Mutta mies päätti että parin viikon ajan pupuillaan säännöllisesti, luulis jonkun päivän osuvan kohdalleen.. Peukut pystyyn!

Repa, voiskohan olla kiinnittymiskipuja? Kärsin ekaa kertaa raskautuessani niin kovista kiinnityskivuista, että hakeuduin lääkäriin. Luulin sen olevan ku. Mutta ultrassa näkyi ruskuaispussi eli onnellisesti oli asiat! En ollut kuullutkaan mistään kiinnittymiskivuista, joten olin tosi hämmästynyt. Onko täällä muuten kenelläkään kokemuksia, että tuleeko joka raskaudessa kiinnittymiskipuja jos niitä on kerran tullut? Ja se kipu oli todella kova, itkin ja makasin sohvalla, oli pakko ottaa kipulääkkeitä. Ja olin testannut negan juuri ennen kivun alkua, joten sekin hämmensi.. Pelotti kamalasti mikä on vialla! Mutta toivotaan Repa, että sulle ei tule kovia kipuja, vaikka saiskin olla kiinnityskipuja, eiks juu!

dakota paws ja unikeiju: tervetuloa ja pahoittelut :hug:

kätsy: oon ainoostaan kerran elämässäni yrittänyt tikutella ovista, mutta tällä kertaa oli kyllä tosiselvät ovisolot jo kaks päivää jälkivuodon loppumisen jälkeen (tasan kaksi viikkoa km-vuodon alkamisesta, jos laskee sen ruskeen tuhrun). onnea oviksen bongaukseen :hug:

ON: täällä edelleen ihmetellään omaa oloa. neljättä päivää pikkuvuotoa. en tiiä onko kiinnitysvuotoa vai merkki lähestyvistä kuukautisista (olisi aivan liian aikasta). olo on edelleen kuin ois raskaana (pahoinvointi, ummetus, rinnat kipeenä jne) eikä lähestyvistä menkoista ole muita merkkejä kuin vuoto. kuinka pitkään kiinnitysvuoto yleensä kestää? toivottavasti ei tarvi enää montaa viikkoa kärvistellä täällä epätietoisuuden rajamailla..

Kiitos vastauksista :) Mulla meni niinkun hassusti tämä sitten, että kiertoni säilyy "paikoillaan", tyhjennys alkoi kunnolla (lääkkeellisesti) sinä päivänä, kun olisi pitänyt olla kp1 :) Periaatteessa vain yhdet menkat jäi väliin. Tyhjennyksestä on nyt tasan kaksi viikkoa ja tänään aamulla ovistesti oli niiiin nega kuin vain voi olla. Toisaalta minulla on tapana ovuloida vähän myöhässä.. Mutta katsellaan :) Eiköhän tasaisella joka toinen päivä/ joka päivä -tahdilla saada tulosta aikaiseksi, kuten aiemminkin... :D

Sitten mulla olis seuraava kysmys... Miten te suhtaudutte läheisiin, jotka ovat raskaana? Onnistutteko olemaan normaaleissa väleissä? Itselläni on miehen veljen vaimo raskaana. Heillä tuli rv 12 täyteen samana päivänä, kuin meidän ensimmäinen keskenmeno, eli juuri sinä päivänä kertoivat raskaudesta meille. Oli aika kova pala. Tämän toisen jälkeen tuntuu etten pysty olemaan koko henkilön lähellä, saati jutella, kun tekisi mieli toivottaa helvettiin siitä olemasta niin raskaana! Vaikeuttaa vähän tätä meidän perhe-elämää, kun suht' läheisissä tekemisissä ollaan, miehet samassa työpaikassakin jne.

Yhteistyössä