Pahoittelut
Unikeiju ja Dakota Paws :hug: :hug:
Miiak:lle onnea uuteen yritykseen! Minustakin oli ihanaa, että menkat alkoivat, never been so happy. Mutta nyt oon vahvasti sitä mieltä, ettei niiden tarvitse enää tulla vähään aikaan
Mä olen kämmäri. Kirjottelin äsken pitkät pätkät.. Pidin pienen paussin, kun mietin vielä oli sanottavana ja pyyhin pölyjä koneesta. Satuin sitten painamaan virtanäppäintä ja koko toosa pimeni. Raivostuttavaa. Tekstit katosivat bittiavaruuteen, eikä muuten ole eka kerta..
BM, vaikutat vahvalta ihmiseltä. Tai ainakin sellaiselta, joka jaksaa tsempata. Ihanaa. Onneksi sulla on ihana esikoinen ja mies siellä auttamassa eteenpäin
Se merkitsee paljon!
ON. Tänään kp 16. Luulen, että mulla oli ovis tossa kp13 tienoilla, koska sillon masua nippaili. En osaa noista valkkareista tms. sanoa mitään, en niihin ole osannut kiinnittää huomiota. Mutta nyt kysymys kuuluukin, että
koska uskaltaa testata? Jos ajatellaan, että kierto olisi sen about 28 pvää, niin onko se sitten se 28.pvä? Viimeksi kun raskauduin, taisi kierto olla jotain 42 pvää (ainakin lasketun ajan perusteella). Eli ei mitään hajua tästä touhusta. Mutta mies päätti että parin viikon ajan pupuillaan säännöllisesti, luulis jonkun päivän osuvan kohdalleen.. Peukut pystyyn!
Repa, voiskohan olla kiinnittymiskipuja? Kärsin ekaa kertaa raskautuessani niin kovista kiinnityskivuista, että hakeuduin lääkäriin. Luulin sen olevan ku. Mutta ultrassa näkyi ruskuaispussi eli onnellisesti oli asiat! En ollut kuullutkaan mistään kiinnittymiskivuista, joten olin tosi hämmästynyt. Onko täällä muuten kenelläkään kokemuksia, että
tuleeko joka raskaudessa kiinnittymiskipuja jos niitä on kerran tullut? Ja se kipu oli todella kova, itkin ja makasin sohvalla, oli pakko ottaa kipulääkkeitä. Ja olin testannut negan juuri ennen kivun alkua, joten sekin hämmensi.. Pelotti kamalasti mikä on vialla! Mutta toivotaan Repa, että sulle ei tule kovia kipuja, vaikka saiskin olla kiinnityskipuja, eiks juu!