KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KEVÄÄLLÄ

stella-h: Onnea plussasta, siinä ei kauaa nokka tuhissut =) :flower:

Catalialle tsemppipeukkuja lääkäriin! d =) b

Blöö: Sullahan on samassa kohtaa menossa kierto ku mulla, vielä on aika aikasta kuitenkin, eli jospa se plussa pärähtääkin vähän myöhemmin? Mulla on nykyään niin kellontarkka kierto 27päivää, että ennen torstaita en kuvittelekaan testaavani..

Sama homma Memmulla, kierto vielä kesken joten mitä vaan voi vielä tapahtua testirintamalla d =) b

piprane emalle varovaiset onnittelut, nyt vaan haamu vahvistumaan ja plussaneisiin hep!

mur-mur: Onko mulla menny jotenki ohi, ootko ilmottautunu listalle enkä vaan oo tajunnu? Tervetuloa toki tänne kuumeilemaan, laita vaan tarkemmat tietosi (keskenmenojen kk/vuosi, montako ja kp:t) niin lisään sut listalle! Toki taustaillakin saa =)

Tuitulle pahoittelut tädistä :hug: ja jääräpäälle vastaavasti onnittelut tädin vierailun päättymisestä :flower:

Onnellinenx5: alat olla melkonen asiantuntija lastensaannin saralla, joten sinuna melkeen voisin luottaa tuntemuksiini :LOL:

).:) kp25/27 siis eikä mitään varsinaisia oireita. Vatsasta jos nippaa niin haloo, tätiä se varmaan enteilee :headwall: :headwall: Lienee sanomattakin selvää (mutta sanon silti), että turhautumisen aste on aikas korkeella, jollei tästä tärppiä tule. Kohta tulee vuosi tm-tärpistä, ja aina vaan enemmän alkaa jurppia, että vasta heinäkuussa tuli pois ja siitä pari kuukautta meni aivan tärviölle jälkimaininkien vuoksi. Eli kunnon yritystä on takana "vasta" n. puoli vuotta, mutta onhan se vinkeetä, kun aiemmin raskauduin suurinpiirtein katsomalla miehen kalsareita kohti..
 
Hahaa, pitäiskö alkaa nukkua miehen kalsarit tyynyn alla, jos se vaikka tois jotain lisäpuhtia yritykseen? Mutta uskon BM, että olet hyvin turhautunut. Olisin itsekin, jos joutuisin raskautumista odottamaan pitkään. Saa nähdä miten tässä käy, eilen alkoi virallisesti yritys. Mulla ei ole mitään hajua koska ovis on, en ole sitä koskaan bongannut enkä huomannut mitää oireita. Mutta me ajateltiin ottaa varman päälle ja pupuilla parin viikon ajan säännöllisesti. Mies ei laittanut lainkaan pahakseen :D Mutta toivon sydämestäni BM, että sun tätis pysyy poissa ja pitkään!!!

Onnellinen x5, sä olet kyllä fiksu nainen tuon hcg-arvon suhteen! Sulla on pelisilmää ;)
stella-h isot onnitelut :flower: tehokasta toimintaa!

piprane emalle myös varovaiset onnittelut ja viivantummentumisia!

Catalialle rutistushali ja tsemppiä lopputarkastukseen! Toivottavasti saatte hyviä uutisia ja luvan alkaa yrittää uudestaan. :hug:
 
BlondeMonsoon, Totta kyllä se et taisin hiukan liian aikases vaihees alottaa ton testailan, ei pitäny mut ku postista tipahti just sopivasti pari erittäin herkkää... :whistle: Nytki oksettaa ihan älyttömästi, ei tarvis ku ihan vähä laittaa sormii tonne kurkkuu ni laatta lentäs. Voiku tää olis nyt sitä... Alan kans olla niin turhautunu tähän yrittämiseen, toivomiseen ja pettymiseen.
 
Nyt ei ehdi muuta kuin pikaiset terveiset vaan kirjoittamaan.

Jälkitarkastuksessa kaikki ok, ei mitään estettä uudelle raskaudelle.

Hieman nyt vaan sekava olo kun oltiin tyytyväisiä ajatukseen synnytyksen jälkeen, että pojalla oli kehityshäiriöitä ja luonto hoiti asian tavallaan. Silloin lääkärin mielestä ulospäin näytti siltä. Kuitenkin vauva oli ehtinyt olla jo 3 viikkoa masussani kuolleena, joten surkastumista oli alkanut tapahtua. Nyt ruumiinavauslausunnossa sanotaan, ettei mitään vikaa pojassa ollutkaan. Kaikki on normaalisti kehittynyttä, mutta hankalaa tulkita kaikilta osin, juuri tuon surkastumisen takia.

Kuolinsyy jää siis avoimeksi, mutta istukan irtoaminen (ainakin osittain), lapsiveden vähyys sekä infektio ovat todennäköisimpiä. Harmittaa vaan kun mulla sitä hurjaa verenvuotoa oli koko alkuraskauden ja hematooma todettiin niin itse kysyin (kun opintojen kautta tietoa sattuu olemaan), että voisiko istukan irtoaminen olla mahdollinen. Vastaus oli, ettei siltä vaikuta. Lääkärihän silloin käski seuraamaan sitä hematoomaa, seuraavan kerran np-ultrassa, mutta siellähän se kätilö sanoi, ettei sellaista lue missään ja hän ei sitä voi tehdä kun on lääkärin hommia... Jäi siis seuraamatta. Osastolla ollessani pojan synnyttyä lääkäri kysyi hematooman seurannasta ja sanoin, että seuraamatta jäi.

Missään nimessä en halua ketään ruveta syyttämään ja tiedän, ettei mikään seuranta olisi poikaa pelastanut. Ehkä vaan olisi voinut etukäteen asiaa mielessään valmistella, jos istukan irtoaminen olisi huomattu. Minulle kun aina vaan sanottiin, että raskaus jatkuu normaalisti. Eipä jatkunut.

No niin, olipahan katkeran kuuloista tilitystä, vaikka en niin ajattele. Harmittaa, mutta toisaalta olen tyytyväinen, että pojalla ei mitään kehityshäiriöitä ollut ja uskallan sen puolesta ajatella mahdollista uutta raskautta.
 
Todella paljon onnea plussanneille =) on se niin ihanaa ku jollaki aina tärppää =)
Oli aika hyvin joku todennu et liimaa ja tarraa mukaan ja sitä minäkin toivottelen :D

Monella meillä on nyt toiveet korkeella, myös itsellä joten kaikille paljon plussatuulia puhaltelen :whistle:
 
:flower: :heart: Onnea plussanneille, jeee!!!!!
Catalia: Sinulla tuntuu nyt olevan niin samanlainen kokemus takana kuin itselläni, että raivostuttaa!!! Viime elokuussa meillä siis rv16+ kohtuuni oli paria päivää aiemmin kuollut täydellinen poikavauva ilman mitään syytä, tutkimukset on tehty. Raskauden huolena oli kaikenaikaa ollut suuri hematooma sikiökalvojen välissä (4x4cm), joka oli kyllä litistynyt 12rv ultraan mennessä jo hyvin. Lopulta koko hematoomaa ei enää näkynyt viimisessä ultrassa, kun poika todettiin kuolleeksi. Missä siis meni pieleen, emme saa kai koskaan tietää... :(
Kävin viime viikon maanantaina vielä kuin viimeisenä oljenkortena SPR:n hyytymistekijätutkimuksessa, eli verikokeessa. Tulokset tulevat 2vkon päästä, mutta eihän kai niissä mitään ole, kun ei ollut silloin syksylläkään. On tosi rankkaa, kun mitään syytä ei löydy. Olemme siis kanssasi se 1% sadasta, jolle käy näin????Toivon teille yhtä paljon voimia jatkaa silti, kuin itsellemmekin.

ON: Ei minkäänmaan tuntemuksia. Eli vaikka ovis bongattiin, niin tasi mennä harakoille tääkin kierto...=/
 
Kaikille joilla on epätoivoinen olo paljon :hug:
Plussanneille suuret peukutukset :flower:

Ainiin minkähän takia mulla tuli pari tippaa maitoo tänään??? Ja nänitki on kasvanu.. taidan mennä terapiaan koska taidan olla kuvittelevainen ihminen :LOL:

Mulla ollu maha siis suoisto kipeenä ja kävin lääkärissä ja luultavasti kova ovulaatio eli isomunarakkula puhjenut ja aiheuttanut kivun samalla ärsyttänyt paksusuolta ja aiheuttanut sen ummetuksen... jouduin ottaan vatsaläkkeet. Eli kaikille tiedoksi että ovulaation jälkeinen ummetus johtuu juurikin suoleen kohdistuneesta ärsytyksestä ja on yleinen, joten kiinnittymisen aikaa eli muutama päivä ovulaatiosta vatsa alkaa muutenkin jo toimimaan niin tulee se löysä uloste vaihe.... ymmäsiköhän kukaan. Tästä oli siloi aiemmin juttua. Tämä selittää paljon näistä suolistoasioista. Kannattaa tarkkailla koska siitäkin tietää milloin ovis on ollut.
Mukavaa päivää kaikille!!
 
No voi höh :headwall: Eli se mun löysäily on johtunut joka tapauksessa oviksenjälkeisistä eikä välttämättä kiinnittymisestä :( No eipä mulla oo mitään oireitakaan raskauden suuntaan, ennemminkin jomottelee nimenomaan kuukautisiin viittaavasti, joten saan heittää hyvästit tälle kierrolle :'( Lämmöt sentään viel koholla, eli saan kärvistellä vielä pari päivää, tädin pitäs tulla vasta pe..
 
No eipä soittannu lääkäri, joten kaikki varmaan ok. Ja kotiin kun pääsin tänää töistä, niin tätikin tuli kylään, vaikka vasta kp25/28. No ei tarvi sen takia enää stressata etteikö kuukautisia kuuluis pitkään aikaa...Pari stressin aiheuttajaa siis poistettu tänään...Jännä tunne, toisaalta odotti menkkoja, toisaalta ei, mut ihan hyvä näin.
 
Onnea plussanneille kovasti :flower: ja tsemppiä kaikille muille =)

Tänään tuli ovis testejä postissa ja nyt ensi kertalaisena kyselenkin teiltä fiksummilta neuvoja... onkos niin että viivojen täytyy olla yhtä tummia? ja ja ja... mulla kierto on heinäkuusta asti ollu sellasta 32-37 niin missähän kumman vaiheessa alan testaileen?Ennen tätä ollut siis aikalailla sen 28 kierto. Toisen pojan jälkeen mulla ovis tuntemukset on hävinny ihan vallan jonnekkin :eek:

Oma napainen teksti tänään, oon niin poikki kun on nuoremman kanssa vietetty sairaalassa perjantaista asti aikaa... toisella henkee ahdistaa niin kovin eikä tunnu mihinkään laukeavan. Nyt onneks kotona, jos sitä sais levättyäkin joskus.
 
Heipähei :) Pääsisikö yksi pikapalautunut kuumeilija joukkoon?

Muutama viikko sitten vannoin, etten enää yhteenkään kuumeilupinoon itseäni änge, mutta niin vain vertaistuen kaipuu ajoi porsaan kotiin..

Aloitin kesällä n. 20-vuotiassa kuumeilijoissa, sieltä plussa yk 7 (yk 4 oli kemiallinen raskaus, joka ei sotkenut kiertoa) ja siirtyminen lokakuun lapsosia odottavien pinoon. 21.2 kuitenkin pari viikkoa uumoiltu ja epäilty keskenmeno hoidettiin loppuun lääkkein. Vuoto on jo loppu sekä tänään tehty 10-herkkyyksinen testi antoi roskishaamun, joten päästään uuteen yritykseen varmasti hyvinkin pian :)

Eli siis jos pinoon pääsee, niin siis esikoista toivotaan, km 10/09 ja 2/10. Kiertopäivät mitälie :D Ilmoittelen kunhan tiedän...
 
Kätsy,pahoittelut ja tervetuloa joukkoon :hug:

stella-h Onnea plussasta :heart: Piprane emalle kans varovaiset onnentoivotukset :heart:

Pahoittelut negan testanneille
...ehkä vielä plussaks muuttuis :hug:
 
Lähinnä vaan merkkailen...

Tänään miettinyt elämää vaan yhden lapsen kanssa jos kerran toista ei siunaannu :ashamed:
olis vaan sinänsä outoa ku itse olen isosta perheestä ja siitä kyllä nauttinut, mut onneks on edes yks =)

Ihanaa ku plussia tulee lisää :) ja ikävä ku niitä keskenmenoja tulee myös :hug:
 
Kätsy :hug:

Onnea plussanneille :flower:

ON: Täällä ihmetellään kovasti omaa oloo.. joko on mahatauti iskemässä päälle tai jotain muuta.. ei kai näin nopeeta voi oireet palata kun keskenmenosta on tuskin 2 viikkoa aikaa.. ollaan kyllä pitkän tauon jälkeen viihdytty taas makuuhuoneessa.. :ashamed: no aika kai näyttää mihin suuntaan mennään.. mies jo kauhisteli että taasko musta tulee se ruokaansa vahtiva naarassusi (otin pultit kuukausi sitten kun yritti ottaa ruokaa mun lautaselta.. :ashamed: ) :LOL:
 
Rinjalle onnea :flower:

Mua jännittää.. eilen iltapäivällä uusintatesti näytti tummaa viivaa ja nyt pelottaa, että alkaako vuoto huomenna kuitenkin..
Ihanaakin ihanampaa olisi olla raskaana ja eilen miehen kans juteltiinki, että jos ei ois koskaan keskenmenoa ollut niin eihän sitä osais ees epäillä etteikö raskaus menis loppuun asti.. täytyy yrittää psyykata itteensä, että kaikki menee hyvin..
Testailen huomenna illasta tai seuraavana aamuna uudestaan jos ei vuoto tosiaan ala :)
 
3.3. KESKIVIIKKO




HAAVEISSA ESIKOINEN



Tesmis......................KM 02/10.............................KP 2/24-28
Tuittu-......................TM 01/10..............................KP 5/29-33
Ninnatar...................KM 05/09..............................KP 7/
kiia79.......................KM 10/08..............................KP 7/28
Naw2012.................KM 02/09..............................KP 9/
Mahdotontako..........KM 02/08, 08/08, 12/08.......KP 10/30
Sunburned................ES 11/09..............................KP 12/
Kipinäkenkä..............TM 01/09, KM 12/09.............KP 19/28
Taffo82....................KM 02/10..............................KP 21/28-29
Silent whisper...........KM 05/09.............................KP 23/30
viirukissa..................KM, TM 07/09.......................KP 25/27
Jeju81......................KM 06/09
Marie1981................KM 02/09, 07/09
Tash.........................KM 12/08, 05/09
Siiri80........................KM 04/07, 09/09
vauvakuume89..........KM 09/09
rikupi.........................KM 5/09, 10/09
melina84...................KM 01/10
sasuma.....................KM 01/10
katjahei....................TM 02/10
krizze.......................KM 05/08, 06/09, 02/10
nipsu86....................KM ?/09, 12/09
Kätsy.......................KM 10/09, 02/10




,-+HAAVEISSA TOINEN



tillukas.................KM 05/09, 08/09, 11/09, 02/10.....KP 1/29-33
Catalia.................ES 01/10........................................KP 11/
Repa....................KM 02/07, TM 08/09.......................KP 21/28-31
Nassi84...............KM 01/10........................................KP 24/28-29
Memmu86............KM 03/07, 11/09............................KP 25/28-56
Toivotar-80..........KM 07/08, 09/08, 08/09.................KP 25/26-29
Blöö.....................KM 10/09.......................................KP 26/28-35
BlondeMonsoon...KM(TM) 07/09................................KP 26/27-29
SpanishDancer....KM 10/09.......................................KP 32/28
haicu....................TM 10/09.......................................KP 37/23
Pippuri-83............KM 12/09
miiak....................KM 01/10
Imoen.................KM 10/09, 01/10
icefairy................KM 02/10
erika76...............KM 02/10
Cappuccino.........KM 02/10
manna-...............KM 02/10



HAAVEISSA KOLMAS



happihyppy.............KM 02/08, KU 12/08, 09/09....KP 1/28
jääräpää.................KM 08/05, 01/10.....................KP 6/27-31
Keffeli......................KM 02/10................................KP 9/32-37
Riinu........................KM 02/07, KK 11/09................KP 16/34
Unicco......................KM 07/07, 03/09....................KP 17/27
Mutzilla....................ES 01/10................................KP 22/28-41
piprane ema............KM 06/09, 10/09....................KP 27/28-30
Double-Trouble.......KM 12/09................................KP 28/31
Tsuba......................KM 06/09
MayBeibi..................KM 09/09
Rhiannon.................KU 12/09
viivi ja vagner..........KM 12/09
äiti0408...................KM 10/09



HAAVEISSA NELJÄS





HAAVEISSA VIIDES



Onnellinen x5..........KM 08/02,01/09,11/09,01/10....KP 16/




TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, Miukkari, Piijuska, HopeaQ, puupi, Minky


:heart: :heart:


2009

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja





 
Tulin tänne kaikille tutuille ilmoittamaan että eilen oli viimeinkin varhaisultra, saatiin miehen kanssa nähdä pikkuinen ja sen sydämen syke :heart: Nyt siis viikkoja 7+1.
Siirryn nyt pysyvästi tonne odotuspuolelle ja toivon että täältä tulisi tuttuja sinne perässä. Kevättä toivottaen ja plussia puhallellen :hug:

Stemia
 
Kätsy: Tervetuloa mukaan, pahoittelut keskenmenoista :hug:

krizze: Valitettavasti keskenmeno voi aiheuttaa kaikenlaisia oireita, myös raskaus-, pidemmänkin aikaa: Mulla esim. oli tuossa muutama kierto takaperin pari kiertoa, joilla ihan selkeitä raskausoireita, jotka heijasteli vielä kesäistä keskenmenoa. Toivotaan tietty, että sun oireet viittais jo uusiin tuuliin :heart:

piprane ema: Kerro vaan, kun sinut saa siirtää plussanneisiin :flower:

Ovistesteistä: Itse en käytä, mutta joku kyseli, koska kannattais aloittaa testaaminen. Jos kierron pituus on tiedossa, voi laskea, että ovis on pääsääntöisesti 14vrk ennen seuraavia kuukautisia. Eli hyvissä ajoin ennen sitä kannattaa ruveta kokeileen testeillä ja muutenkin bongailla oireita..

ON: Menkkakipuilua. Ei todellakaan raskaanaoleva olo :'( Hullua vaan, että yrityskertojen kasvaessa on myös oviksen hyödyntäminen tehostunut, silti joka kierto tärppiin viittaavat oireet on vähentyny aikasemmin, eli nyt oli jo kp 24/27 semmonen olo, että täti on tulossa, ei plussa. Anteeks jo etukäteen se virtuaali-viurutus, mikä musta viimeistään huomenna pääsee :headwall: :headwall: :ashamed:

*muoks* Stemialle hirmusasti onnea ultranäkymistä ja pysy vaan siellä odotuspuolella :flower: :heart:
 
BM Ei se suolihomma tarkoita ettet olisi raskaana, se liittyy kuitenkin raskauden mahdollisuuteen koska ovis sulla ollut, ja lmeisen kohtalaisen kokoinen rakkulakin, mä pidän peukkuja.. Ei niitä raskausoireita aina heti alussa tuu. Mulla oli yksi raskaus niin että vasta viikolla 10-12 sain tietää olevani raskaana ku ei ollu oireita, olin myös silloin ottanut katumuspillerit koska mulla oli pieni vauva eli 6 viikkoo synnytyksestä ja imetinkin vielä niin olinkin raskaana... Muitelen että silloin tutkittiin outoja suolisto kipuja ja syytä ei löytynyt vasta ku viimeisenä lääkäri otti raskaustestn ja plussa!!! Nytkin sama kipu ja viime yönä heräsin vessaan mitä yleensä ei tarvi tehdä ja ku nousin sängystä niin tuttu repiminen alkoi...nyt jännittää mulla vasta kp 16 tai 17. Mun mies on nähnyt mun silmistä joka kerta ku oon ollu raskaana, ennen ku testi on näyttäny plussaa ja hän vannoi ettei kerro mulle enää...mutta sanoin että kato mun silmiä niin hymyilee vaan...
Menkkakipuilukin voi olla yksi raskausoire... ei saa masentua vaikka onhan toi kamalaa ku aina pettyy, toivotaan että nyt ei tarvii enää pettyy... Tsemppiä!!!
 

Yhteistyössä