**Kesävauvasta 2008 Haaveilevat (vol. 2)**

Täällä on tullut paljon tekstiä.... kirjotin pitkän vuodatuksen kun on niin tylsää mutta sehän hävisi johonkin bitti avaruuteen :kieh: Taas saa odotella oviksen aikaa. ..... .... :kieh:

En jaksa vuodattaa uudestaan enempää


Onnea plussanneille ja haamuilijoille. ehkä se siitä meilläkin joskus


Koodi:
[url=http://lilypie.com][img]http://tt.lilypie.com/05EOp3/.png[/img][/url]
 
Kiitos vain kannustavista onnitteluista. Joku siellä jo mietti olisko mun LA kesä vai heinkuussa. Itse en sellaista tohdi ajatella ainakaan ääneen, mutta kesäkuun puolelle vielä menis. Mut en usko siihen. Iltaa kohden huono olo on helpottanu ja sellainen tätijomotus tullut massuun. Päätä särkee ja veski reissulla käväisin kn paikkaa tutkimassa ja taas se on siinä puolessamatkaa. Ei tosin kovin alhaalla ja hieman pehmeähkön oloinen. No, olihan sitä mukava ajatella, että haamujen haamusta voisi jotain tulla. Ei tässä voi muuta kuin tätiä odottaa ja hakata päätä seinään :headwall: Miks pitikään testata? Miksi antaa iteleen ja miehelle toivoa jostain, jota emme kuitenkaan saa? :ashamed:

Huomenna päivä uus ja se tuokoon mukanaan sen mitä on tuodakseen. Mutta jos sitä tätiä on pukkaamassa, niin tulis sitten ja sukkana, että pääsis tästä piinailusta. Tätä ei nimittäin jaksa enää :'(

Se tikku tuossa pöydällä vieressä ei oikein riitä todistamaan mulle vielä yhtään mitään. Liian monta pettymystä tekee ihmisestä kai skeptisen.

Sekavin miettein toivotan hyvää yötä :flower:
 
Lumi-Marja toivotaan kovasti haamun vahvistumista :hug:

Kävin jo aikaisemmin kirjoittelemassa ,mutta tää palsta taas tökkii ja viesti katosi. Täällä oviksen metsästys menossa. Haaleaa haamua tullut ,joka ehkä oli tänään selvempi kuin eilen. No huomenna taas jännityksellä testaan. Olen ajatellut aloittaa myös lihotuskuurin. Tuntuu ,että olen taas laihtunut. Eikä sekään ole hyväksi raskautumista ajatellen. Ostinkin tänään heti ison pussin karkkia :D . Pitäisi saada kyllä painoa nostettua terveellisellä ruualla ,eikä karkilla :ashamed: .

Pixie hyvä kun aloitit sen kuurin,jotta pikkuinen ehtii kiinnittyä. Plussapuhuri sinulle. Ja toki kaikille muillekin+++++++ :heart:
 
kiitos paljon kannustuksesta ja muutenkin hyvistä vinkeistä! :flower: :hug:
ihan ku joku olis kaatanu sangollisen unipulveria mun niskaan kuuden maissa, ihan sairaasti on väsyttäny siitä lähtien. nyt nukkumaan että huomenna taas jaksaa. plussailu onnea kaikille :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
olin nuorena aamuvirkku, iltatorkku....mutta mä oon ollu nyt 5vuotta siitä välistä.Noh nyt oon kaks aamua heränny 6.30....ja näköjään tuo nälkä/ei nälkä on joka toinen päivä...tänään on nälkä, eilen ei...
Otan kyllä päikkärit klo12, kun meen klo14 töihin... =)

Oikein isoja ja plussarikkaita puhureita :whistle: :whistle: ...
 
Huomenta =) On tämä elämä naisena niin myllertävää välillä. epätoivon kyyneleistä lähes hypomaanisiin ilon hetkiin, joista romahtaa hetkessä takaisin maanpinnalle :D

Pakkomielle testaaja näyttää taas päätään, aivan kuin vuonna -05. Enhän minä malta ollta tikuttamatta :LOL: Ainakin haamu on saanut lisää väriä ja nyt sen näkee ilman erikoistehosteita ja erityisenkirkkaita valoja. Ihan normaali keittiönvalo riittää ja vessanvalokin :heart: Hentoinen se haamu vieläkin on, mutta uskon sen olevan haamu, enkä vain jokin verkkokalvoille piirtynyt ovishaamu muisto.

Jospas nyt täti ei tuliskaan. Tekis mieli passittaa se jonnekkin saharan aavikolle miettimään tekojaan. Silti kyllä vielä pelottaa, että se meille löytää, mutta yritän kääntää ajatukset noista pimeistä ajatuksista pois. Kn on mennyt takaisin korkeuksiin, joten en tiedä onko kova voi jotain muuta. Antaahan sen nyt olla siellä missä on, enkä sitä enää ronklaile, ennen kun seuraavassa kierrossa, jos se sattuu tulemaan. Tai ehkä en silloinkaan, kun tuntuu elävän aivan omaa elämää ohjekirjojen ulkopuolella.

Sängystä noustessa tuntui, et ei tsutkaan ole enää kipeet eikö öklötä. No, kyllä se etova olo sieltä tuli ja röyhtäilen koko ajan. Hävettää oikein tää sikailu. Rinnat ei tosin niin kipeet ole, kun muutama päivä sitten, mutta ei kaariliiviä kärsi kuitenkaan päälle leittaa, eikä kävely tunnu kovin mukavalta yöpaidassa ilman liivejä.

Minä tästä siirryn syömään jotain ja tuota öklötystä taustalla kärvistelemään. Miehellä vapaata tänään ja pojalla puheterapia. Seinäjoella käyntiä tiedossa ja jospa apteekissa poikkeis, en testimarkkinoilla (niinhän mä luulen) vaan hakemassa jotain silmätippoja, kun silmät kuivaa. Ai niin, ja yks inhottava juttu tullut lisää, hampaita harjatessa ikenistä alkanu vuotaan ihan hirveesti verta. Joka kolosta sitä pukkaa, vaikka kuinka hellästi harjais. Samaa oli edellisessä raskaudessa, joten uskottava kai se vaan on, että tuo haamu voi olla aivan oikea haamu, eikä tikun harhakuva
:heart:

Nyt nakkaan plussia syystuulten mukaan, ottakaas kiinni :heart: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

 
Lumi-Marja täällä pidetään peukkuja & pottuvarpaita ylhäällä, jotta haamu vahvistuisi - ja tottahan se vahvistuu!! ++++ :whistle:

Äippä2006 onpas todella edullinen tuo teidän ultra! Missäspäis maata noin edullisesti pääsee?!

Itseä jännittää tuleva viikonloppu. Ollaan likkakavereiden kanssa lähdössä viettään siis lapsetonta viikonloppua; maailman parantamista, saunomista, syömistä ja varmaan vähän sidukkaa maistellaan.. Otan perjantaina viimesen terolutin eli sunnuntaina tai maanantaina pitäisi sitten tädin tulla, jos tulee.. Tosin epäilen kyllä vahvasti, ettei tästä kierrosta ole tärpännyt, kun ollaan isännän kanssa oltu kipeinä, niin pupuilut on jäänyt hieman vähemmälle oletetun oviksen aikoihin..
 




Heräsin oikein kunnolla vasta klo 9:00,varhaiaamiaisen kyllä nautin rakkaan tulevan aviomieheni kanssa jo 5:30 jälkeen :p .

Sitten olinkin kotitöiden kimpussa tunnin, ennenkuin annoin luvan tulla itselleni koneelle;=)

Kiva Sinitaivas, mikä kp sinulla meneillään nyt, ja pupuilua reippaanlaisesti ja onnea että tärppää!

Lumi.Marjalle tännekkin puolelle onnentoivotukset haamusta, kyllä se nyt varmaan alkaa vahvistumaan!*onnea* :heart:

Eipä tässä muuta tällä kertaa kuin plussarikasta päivää kaikille toivottelen! :flower: :flower: ++ :flower: :flower: ++ :flower: :flower:



-pikkumyy- :heart: :wave:
 
sama kuin minulle tehtiin se alateitse tehtävä munasolun pongausultraus?väestöliitossa näin hinnoitukset:
Klinikoillamme on käytössä alle 40-vuotiaille naisille Kelan suorakorvausmenettely, jolloin potilas maksaa vain omavastuuosuuden. 40 vuotta täyttäneet joutuvat 1.5.2005 jälkeen hakemaan itse korvauksen hoidon kustannuksista Kelalta.

Hinnastomme on ohjeellinen, koska tarvittavien käyntien ja tutkimusten määrä vaihtelee yksilöllisten tarpeiden mukaan.

Luettelossa olevat hinnat ovat Helsingin klinikan hintoja. Turun, Oulun ja Tampereen klinikan hinnat löytyvät alempaa linkin päästä.

1.9.2007 Kokonaishinta ?
Omavastuu ?

Vastaanottokäynnit
Erikoislääkärin vastaanotto 20 - 60 min 40 - 80
27 - 48

Puhelimitse/postitse annetut ohjeet 18
14


Lapsettomuuden perustutkimukset
Munanjohtimien aukiolon tutkimus (HSSG) 178
96

Siemennesteanalyysi 85
50


Muut tutkimukset
Tavallisimmat ultraäänitutkimukset 80 - 110
60 - 83



Infektionäytteet (HIV, hepatiitti B ja C, kardiolipiini, klamydia) 89
37

Kivesbiopsia 310
214


Hedelmöityshoidot
Inseminaatio 258 - 406
172 - 262

Koeputkihedelmöitys (IVF/IVM)* 1 856
1 102

Mikrohedelmöitys (ICSI)* 2 346
1 360

Alkioiden pakastus (alkioiden määrän mukaan) 130 - 420
130 - 420

Pakastetun alkion sulatus ja siirto 550 - 698
341 - 431


Luovutetut munasolut 1 800
1 800

Luovutetut siittiöt 300
300


Peruuttamaton aika 35
35

Toimistomaksu
7
7


*IVF/IVM/ICSI-hoitojen hintaan sisältyy myös kolme ultraäänitutkimuskäyntiä

Päivitetty 26.9.2007

Turun klinikan hinnat löydät täältä.
Oulun klinikan hinnat löydät täältä.
Tampereen klinikan hinnat löydät täältä.



 
Täällä olisi myös yksi kesävauvan haaveilija ja liittyisin mielellään joukkoonne jutustelemaan. Jonkun verran olen jo lueskellut juttujanne ennen kuin uskaltauduin mukaan kirjoittelemaan.
Olen 1v2kk tytön äiti ja toiveissa siis ois toinen pikkuinen. Yrityskertoja on takana varsinaisesti yksi. Tällähetkellä yk2 ja kp7/29 ois menossa, kuun vaihteessa pitäis olla ovis, joten silloin pitänee laittaa tuulemaan.. ;)
Mukavaa jännäillä muiden kuumeilijoiden kanssa.
Onnea jo plussanneille! :flower:

:heart: kuumeilija-08
 
Alkuperäinen kirjoittaja haaveilija-08:
Täällä olisi myös yksi kesävauvan haaveilija ja liittyisin mielellään joukkoonne jutustelemaan. Jonkun verran olen jo lueskellut juttujanne ennen kuin uskaltauduin mukaan kirjoittelemaan.
Olen 1v2kk tytön äiti ja toiveissa siis ois toinen pikkuinen. Yrityskertoja on takana varsinaisesti yksi. Tällähetkellä yk2 ja kp7/29 ois menossa, kuun vaihteessa pitäis olla ovis, joten silloin pitänee laittaa tuulemaan.. ;)
Mukavaa jännäillä muiden kuumeilijoiden kanssa.
Onnea jo plussanneille! :flower:

:heart: kuumeilija-08
Tervetuloa joukkoomme! :hug: Lisään sinut listallemme, ku menen kotiin. Mukava saada uusia haaveilijoita =)
 
Onnea LumiMarja!!
ihanaa++++ !

täällä edelleen on puuhasteltu ahkeraan ja toiveet on korkealla niin kuin kait kaikilla meillä...
huh, että tiistaita sitten elellään, loppuviikko menee taas reissussa joten sit ollaankin reippaasti jo ens viikossa! Kiva kun meitä tosiaan on täällä samassa kierrossa niin on tätä odotusseuraa.

red muistan ite noi ekat päivät...blaah kun vaan oottaa, että pääsis jo ... ;)

ulkoiltu on joten posket punasena täällä käydään ruokapöytään.
mukavaa päivänjatkoa kaikille!
 
kyllä jurppii ku mulla vaan tota ovislimaa tulee jo viidettä päivää.. :x kyllä suututtaa ku ei yhtään tiedä millon se ovis on.. tällä viikolla on turha edes haaveilla seksistä.. ollaan ukon kans eri vuoroissa.. onkohan mullaki toi lutaalivaihe liian lyhyt....? menkkojen pitäs alkaa 11 päivän päästä ja limaa vaan tulee koko ajan lisää.. turhauttavaa ku ei tiedä..

onnea lumi-marja!!! :heart: '

tuleeko teillä muilla ovislimaa vaan sen yhden päivän?
 
Mä taidan liittyä tähänkin pinoon. Meillä ylläriraskaus, joka päättyi km. Oma kuume vahvistunut entisestään, toivon mukaan mieskin nyt kuumeilisi, olisi hieman todennäköisempää raskautuminen...

Ja siis 4. haaveillaan. Kp ei tietoa, siis tyhjennysvuotoa tulee vieläkin. Huomenna kontrolliultra. Ilmoittelen sitten, kun tiedän.
 


joops, tsemii vaan red
heh saanhan lyhentää sut noin, se kun vaan jotenkin tuli automaattisesti...
ja myy, ollaan melkein samoissa päivissä!
jee jee jospa vaikka päästäis testaileen yhdessä...ettei joku vedä mattoa alta sitä ennen...
hmm... jännä tämä ihmismieli, kun on niin malttamatonta!!
enkä minä ole ite kun vasta ekaa kertaa yrityskertaa täällä mukana.
:ashamed:
 
Meri-Oulun äitiys- ja perheneuvola Ultraäänitutkimukset 40?.Pääpaikka on Oulussa, mutta perjantaisin on myös Torniossa.(mehän asumme siis torniossa)
Tuo on siis yksityinen. Saa käydä koska vain ultrassa, vaikka useamman kerran raskausaikana.Ja maksaa aina sen 40e.(paitsi jos otat koko paketin). Mutta alan käymään kunnallisessa neuvolassa.
 
Ihanaa kuulla Lumi-Marja, että viiva on vahvistunut! Paljon onnea! :heart:

Uusille tervetuloa!

Nea: Ootko varma, että se on ovislimaa? Mulla menee usein ovislimat ja krhm... siemennesteet sekasin. Ylimääräsiä kun saattaa tulla peittojen heiluttelun jälkeen vielä vuorokaudenkin päästä ulos. Eikös sulla ovistikkujen mukaan luteaali ollut just passelin mittanen? Kyllä se varmasti sit on tarpeeks pitkä.

Pamu: luteaalivaihe on aika oviksesta seuraavan kierron ekaan päivään.

Mä oon ihan koukussa siihen Heroes-sarjaan, jota kolmonenkin alko näyttään viime viikolla. Jenkkilässä tuli uus jakso viime yönä ja mietin, et pitäskö laittaa kello soimaan kuudelta aamulla, et pääsis heti kattoon sen. :headwall: En sit laittanut, mutta nyt kyllä katon sen, kun tytteli nukkuu ulkona... :D
 
Minäkin tahtoisin listalle :) Eli kp 38/26-86, kierrot on mitä sattuu. Yritystä on takana jo yli 11kk :( Kp 20 sain vahvan ovisplussan, joten menkkojen olisi pitänyt viime viikolla alkaa, eipä ole näkynyt.. La sain todella heikon plussan yövuoron jälkeen, joka hävisi samantien :( La iltana oli sitten puhdas nega toisella testillä ja su aamuna nega :( Torstaina menen yksityiselle klinikalle antamaan pissanäytteen ja kenties verestäkin..

Oireita on, niin kuin monesti aiemminkin :/ Yöllä paha olo, kun olin töissä.. Kauhea paleleminen, väsyttää (voipi johtua univelasta), mutta erilaisin mitä ei ole muissa kierroissa ollut on vatsan nipistely.. tuntuu hassulle :D Kuin pistelisi masua ja välillä vihlasee.. Mutta en haluaisi ajatella liian positiivisesti, ettei tipu kovaa ja korkealta :(
 
täällä taas :heart:

Lääkärissä käyty ja :heart: siellä sykki ihan oikeassa paikassa. Uus aika olis sitte kolmen viikon päähän. Kyllä se vähän helpotti, kun sai tietää että on oikeassa paikassa ja sydänkin sykki. :heart:
 

Yhteistyössä