**Kesävauvasta 2008 Haaveilevat (vol. 2)**

Auttakaa... Mä oon täällä niin huonolla tuulella, että musta sadepilvi kulkee pään päällä ja kukkaset lakastuu kun kävelen ohi. :headwall:

Yritän henkisesti valmistautua taas pettymiseen. Päätin jo, että tässä kuussa alan jännittään vasta jos luteaalivaihe kestää yli 7 päivää. Mutta... Dpo 4 ja aamulämmöt oli 37,1 ja iltalämmöt eilen 37,4 eli mulle tosi korkeet. Yleensä aamulämmöt on oviksen jälkeen 36,6. Valkkaria tulee ihan pirusti. Mutta vaikka kiinnittyminen olis päässytkin tapahtuun niin mitä väliä? Mun kroppa holauttaa koko helahoidon taas 3 päivän päästä viemäriin. Ja mä en jaksa enää. :headwall:

Syönkö mä sen lääkekuurin?
 
Montako päivää sulla digitaalinen ovismittari näytti sulla plussaa? Luin tuolta aikaisemmista et ainakin oli kahtena aamuna? Mä testasin tänään ensimmäistä kertaa tolla digitaalisella ja heti tärähti plussa, vaikka odottelin ovista vasta joskus loppuviikosta tulevaks. Nyt mietin vaan et onkohan huomennakin plussa ja jos on niin kuinka kauan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikkumyy42:
mies tullee mukkaan. olemme siellä noin 22.:00..kun matka on aikas pitkä :D
Kyllähän tuota riittää kahdellekin. Just sain 2 kg perunoita kuorittua.. On se vaan jännä, että heti, kun mie alan tekee ruokaa, ni sitä tosiaan tulee.. En osaa/halua tehdä pieniä annoksia. :D
 
Varasin varhaisultraan ajan yksityiselle. Joka on 2.11 klo 19.00 ja toivotteli tervetulleeksi koko perheen. :heart: Saa pojanki ottaa mukaan.Pakko saada 100% varmuus.
(Varhaisin mitä voi tehdä on 6+2). Toivotaan nyt että pienen sydän sielä sitten lyö.
Tulee maksamaan 40e.
 
on edullinen tuo sinun ultrasi, missä tehdään, onnea paljon sinulle!
:flower: :heart:
sinitaivas minulla plussa pärähti siihen perjantai aamuna ja vielä lauantaiaamunakin, mutta eilisaamuna ei ennää. Kyllä viikko menikin lahjakkaasti pupuillessa, miehelle en kertonut mitään, ettei tullut paineita;=)

pixie niin jos siulla on joku lääkekuuri tähän kiertoasi auttamaan syö ihmeessä! Viimeksi oli niin mukavaa kun yhdessä kuljimme sinun kanssa matkaa ja testasimme;=)*halaus sinulle toinen pv on parempi kuin toinen*


:heart:

 
Kiitos myy. :heart: Teinkin tässä jo päätöksen syödä sen kuurin. Soitin miehelle ja pyysin hakeen sen apteekista niin voin huomenna alottaa. Kai mä kaipasin vaan hyväksyntää tai tukea siihen päätökseen. Heti tuli parempi olo. :) Huomisen jälkeen on turha sitten mittailla lämpöjä ja tarkkailla oireita, koska ne johtuu varmasti siitä kuurista.

Oltiin eilen suppilovahveromettällä ja niitä oli ihan hirveesti! Ei jaksanu kaikkia ees kerätä. :eek: Nyt koko talo tuoksuu sienille kun ne on kuivurissa. Nam... :p
 
mukavaa olla sienestämässä, itsekkin tykkään poimia sieniä, mutta en niitä itse halua syödä;=)


Nyt on ruoka tulollaan ja sitten syömme, sen jälkeen käynkin taas pikaisesti asioilla.

Huomenna onkin salsatuntini jee tai siis 1,5 h kestää :heart:

Heippa taas.

- :heart: pikkumyy- :heart: :wave:
 


kiitos myylle neuvoista!
piti heti koittaa saanko lilypien kuvan tänne!!
ja joo mä olin vaan koittanut sitä html kohtaa enkä heti url...
no nytpä näkyy!

äippä
mä oon kans molemmista menny hetimmiten ultraan, jotenkin niin vaan haluu nähä että on oikeassa paikassa (ettei kohdun ulkop tms)
ja että kaikki näyttäis olevan ok.
meillä poika oli mukana rakenneultrassa ja oli siel ihan innoissaan! oiskohan tullu tuttu tunne hänelle... :heart: kun oli kuitenkin ite niin pieni vielä silloin.

pixie
kohti uusia seikkailuja, jos kerran lääkkeet on määrätty niin siitä vaan!
onhan siinäkin ollut joku idea takana niitä sulle laittaa.
onnea matkaan!

mukavaa illan jatkoa...
 
Pikkumyy: kellehän lie laitoit yvtä kun ei mulle oo tullu muuta kun se kaalikeittodieettiohje... :(

PamuK: joo jännäillään yhessä ainakin tää loppukierto... ;)

Just loppu työpäivä, mies häärää keittiössä meille ruokaa ja ajattelimpa laittaa miehen muksujen kanssa illalla isä-lapsi kerhoon.
sitä ennen pitäis käyä kiertelemässä sisustuskauppoja, pitäis löytää olkkariin sellainen pitkä taso...eihän kellään oo täällä sellaista ylimääräistä???? ;)

 
Helou!
Tänään maanantaina on sit kp1... :/
Synnäri on PHK-S, Lahti
Meille ei taida sitä neljättä tulla.. aika näyttää.
Olen tarkoituksella pysytellyt täältä poissa ja yrittänyt ajatella muutakin.
Käyn kyl aina kurkkaamassa mitä tänne kuuluu.
Onnittelut plussanneille :flower: :flower: :flower: :flower:
Ja mielettömästi kannustus :hug: :hug: :hug: :hug: haleja kaikille ja varsinkin tädin kiusaamille.
 
Kerroin miehelleni, että olo on ollut kamala koko ajan yököttää. Hän nappasi kaapista siellä kauan kolisseen fertestin ja tulipa testattua. Pisu ei rakossa varmaan paria tuntia kauempaa ollut, jos sitäkään. Tuloksena joku haamujen haamu. Eka ei edes mitään näkyny ja tosi kauan meni, ennen kun edes kontrolliviiva tuli näkyviin. Tuon testin herkkyyttä en muista millään, kun pelkät liuskat oli tallessa. Mahtuu paremmin pois murkkuikäisten näkyviltä ilman pakettia. Mut kyllä siinä jotain silti näkyy. Oikeassa valossa se haamujen haamu sieltä pilkistää :heart: En silti osaa tuosta vielä mitään sen enempää ajatella. Tuollainen voi muuttua miksi vaan ja elän silti siinä uskossa, että täti tulee.

Onnea kaikille ihan oikean plussan saaneille ja kaikille muille hurjasti plussatuulia :flower: :flower: :flower: Iso hali tädin saaneille :hug: Sitä tarvitaan, kun se mokoma kurvaa taloon :'(
 
mä oon ihan uuvuksissa! en tajuu kuinka mua voi tähän aikaan väsyttää ku viime öinä oon nukkunu noin 11 tuntia ja tänäänki heränny vast yhentoista kieppeillä :eek: vetäsin tossa melkein purkillisen salsaa vaik yleensä sitä inhoon , hitto ku oli hyvää :p
mäki oon alottannu varovaisen painonpudotuksen ja mietinki et saako tehdä vatsalihaksia ku yrittää vauvaa?? mä oon kuullu et ei sais, mut en oo kyl yhtään varma pitääks paikkaasa.. onko jollain tietoa asiasta??
toinen asia mikä mua pelottaa on et onkohan musta oikeesti äidiksi? mitä jos mä en osaakkaa? olis kauheeta jos vaik oisin niin huolimaton et en muistais ruokkia lasta tarpeeks usein ja se muuttus keltaseks..?
mulle tulee aika usein tällasia "pelkoja" mieleen ku tarpeeks itteään vaivaa tällä raskautumisella... :(
mulla on työpaikan pikkujoulut ens kuun alussa ja jos täti ei oo tullu siihen mennessä ni aion tehä testin. kosteet juhlat tulossa... :p ottaa ihan hirveesti pattiin ku ei oo tietoo kierrosta ku se oli viimeks niin oudon pitkä... meinaa lyhyemmän kierron mukaan tädin ois pitäny tulla kait lauantaina..
noh. pitkää tekstiä. toivottavasti joku jaksaa kommentoida ettei tarvi täällä yksin pohtia :whistle: :wave:
 
Rapu83; se on kumma juttu kuinka omaa lastaan kyllä osaa hoitaa :) Kukaan muu kuin äiti itse, ei osaa paremmin lapsen tarpeita tulkita. Nuo pelot ovat ihan normaaleita.
Itse esikoisen saadessani oikein pelästyin sitä huolen määrää minkä lapsi mukanaan toi, vaikka olin paljon ollutkin lasten kanssa tekemisissä. En osannut kuvitellakaan, miten elämä heitti häränpyllyä, hyvällä tavalla.
Voisin vannoa, että pelkosi ovat turhia, muistat kyllä ruokkia lastasi ihan varmasti :)
Se on joku käsittämätön sisäinen voima mikä äidillä syntyy lapsen mukana :)
 
Rapu83: Ei kukaan ole "valmis äiti" ennen lasten saamista. Vanhemmuus on prosessi, johon kasvetaan pitkällä ajalla. Niinhän sitä sanotaankin, että lapsi kasvattaa äitiään vähintään yhtä paljon kuin äiti lastaan. Älä suotta pelkää! Se että nyt jo mietit tollasia asioita tarkottaa, että oot ihan oikeessa suunnassa. Se on iso vastuu ja pitääkin mietityttää. Susta tulee varmasti hyvä äiti! :hug:

Ja vatsalihaksia on oikein hyvä tehdä ku yrittää vauvaa ja odotusaikanakin vielä. Ne lihakset joutuu aikamoiselle koetukselle ja on enemmän ku hyvä jos ne on kunnossa.
 
Kysyitkö sie sitä kaalikeitto-ohjetta minulta, anteeksi jos nyt sekaannuin johonkin toiseen hlöön! Siksi sen laitoin sinulle :heart:

rapu itse kävelin tänään taas sauvakävelylenkin ja päälle tein kuntolaitteella pienillä painoilla rintalihasliikkeitä ja vatsaliikkeitä, suorat ja vinot vatsalihakset. Muistan , että kun on raskaana ei suositella suorien vatsalihasten tekoa, muistankohan oikein?

Ja osaat kyllä rapu vauvaa hoitaa, itsekkin olin 19v kun kuopukseni sain ja kyllä tiesin milloin on nälkä ja vauvalle voi aina tarjota tissiä jos itkee tai sitten on märät vaipat tai sitten voipi olla koliikkiakin , silloin vaan pittää jaksaa, vaikka voimia vaatiikin

:heart:

Sinitaivas, laitappa huomenna tuliko vielä sarvi ja muutkin digitaalisella mittaavat laittakaa kuinka monena pvnä sarvi ilmestyy peräkkäin, olisi mukava kuulla kommentteja;=)

Ja Pamu k kiva kun onnistui, meilläkin melkein sama kp itsellä nyt kp16/28, keillä kaikilla suunnilleen samassa vaiheessa kierto?

Ja päppä, kyllä se vaavi sieltä aikanaan tulee iloksenne :heart:

:heart: -pikkumyy- :wave:
 
Pamu k:
kohti uusia seikkailuja, jos kerran lääkkeet on määrätty niin siitä vaan! onhan siinäkin ollut joku idea takana niitä sulle laittaa.
onnea matkaan!
Lääkäri kirjotti mulle reseptin kun pyysin. Se oli itse sitä mieltä, et voisin ihan hyvin odotella kierron tasaantumista ja syödä kuurin vasta myöhemmin, jos edes tarvetta on. Imetyksen lopettamisesta ei oo puolta vuottakaan vielä niin kierto heittelee... Mutku vauvakuume olis jo kova. Joten syön sen nyt. Katotaan kui käy. :D

Btw, iltalämpö on taas 37,4 :eek:
 
Kyllä ne plussat teille kaikille tulee. En vaan osaa pysyä poissa täältä.

Huomenna ois eka lääkärikäynti ä-polilla. Vähä pelottaa. Toivottavasti se ultrais ja jos vaik pienen pieni :heart: sydän sykkis. Paha olo alkaa helpottamaan pikku hiljaa. Vielä päikkäreitten jälkeen on pientä kiertävää oloa, mut jaksaa jo ihan toisella tavalla kun viime viikolla.

Plussatuulia kaikille :flower: :flower: :heart:
 
Moi nea! Mut eikös nyt olis meidän vuoro? Uusia tulee porukkaan koko ajan ja plussaa heti. Miksei mentäs järjestyksessä? :D

Menisikö Lumi-Marjan LA jo heinäkuun puolelle? Odotuspuolella oli näköjään jo heinävauva-ketjukin. Aika hiljainen sellainen kyllä toistaseks vielä. Voi, sinne ku pääsiski...
 
toivotaan että nyt olis meidän vuoro!! kyllä me oltais se jo ansaittu.. mie en ole yhtään tutkinu itseeni.. en nipukkaa enkä muutenkaan.. eilen pistettiin viimeset simat liikkeellee tähän kiertoon.. ovis limaa on tullu jo 4 päivää.. saas nähdä kuinka kauan viel tulee..

mikä fiilis sulla pixie? sun kierto on vähä lyhempi kun mun, muuten mennään aikaa yksiin :flower:
 
Nea: Joo, kyl nyt on meidän vuoro! Mä aion venyttää kiertoni primoluteilla. Alkio sais vähä enemmän aikaa kiinnittyä, kun viimekuukausina sehän ei olis ollut kai edes mahdollista... Eli menkkoja odottelen vasta ensi viikon lopulla, ehkä torstaina kp. 30-31 tai jotain. Toivottavasti pysyis kokonaan pois!

Ja vähän on sellanen kutina, että nyt olis kiinnittyminen tapahtunut. Taas... :LOL: Valkkaria tulee holahtelemalla ja lämmöt on epätavallisen koholla ollu pari päivää. Maha on ihan järkyn turvoksissa. Nipukkaa en oo kokeillu, enkä aatellu kokeilla. Se elää ihan omaa elämäänsä kuitenkin.

Eli fiilikset on hyvät! Jospa nyt lopultakin! :D
 
Lumi-Marja: Paljon Onnea! :hug: Ilmoita,kun siirrän sinut haamuilijoihin / plussanneisiin.

Niin, vain joukko pienenee. Mie jään tänne päivittelee sit yksin loppujen lopuksi listaa..

Itse jo toistamiseen tein salkkareiden aikaan 10 min twist-stepperillä.. Yritän ees jotain tehä.. Ja näin aluksi vain noin lyhyen ajan.. Tänään ei onnex enää sattunu jalkoihi, mitä eilen =). Pikku hiljaa sitten lisään.. Miten oma kunto antaa myötä..

Ja en oo syönyt hirveästi. Tiedättekö kuinka paljon kaloreita on kaurakekseissä? Ja päätin sen, että klo 19 tai 20 jälkeen en syö enää mitään.. Ainoastaan vesilinjalla oon.

Inhottavan alussa oon kierron kanssa.. Luen vain kateellisena, mutta silti onnellisena noita ilouutisia.
 

Yhteistyössä