**Kesävauvasta 2008 Haaveilevat (vol. 2)**

pixie: no mie ajattelin eilen että vois olla simat jotka sieltä tuli mut sunnuntaina viimeks heiluteltiin peittoja ja tänään tuli taas niin paljo limaa että paperi on täynnä sitä ku pyyhin :ashamed: .. joo sillon pari kiertoa sit oli kyl ovis ihan ajallaan tikkujen mukaan mut ei tärpänny.. ärsuyttää jos se ovis on vasta nyt ku ens kerran peittoja pääsee heiluttamaan vasta perjntaina.. varsinaisia oviskipuja mulla ei ole ikinä ollu.. tai siis mahaa vihloo kyl aina vähän väliä joka kohdassa kiertoa eli kivuista en voi ovista päätellä..

kiva venla että pikkuinen voi hyvin :hug:
 
ja pamuk: siis lutaalivaihe on oviksesta seuraavien menkkojen alkuun. jos se on liian lyhyt (muistaakseni alle 10 päivää) niin kiinnittymistä ei kerkeä tapahtumaan.. mut liian pitkäkään se ei saa olla (muistaakseni yli 15 päivää).. meniköhän tämänkään selitys nyt taas oikein.... :kieh:
 
ja onnea paljon raskauteesi! :flower: :heart:
Onko muillakin edelleen jatkuvaa liukkautta vaikka ovulaatioaika jo ohitettu?Koska piti alkaa ns kuiva kausi? Kiitos jos joku viitsii vastata minulle! :flower:


Nyt seikkailua taas. Kaalikeittoannos, reilun kokoinen tuli syötyä!Nami,nami :p

-pikkumyy- :heart: :wave:
 
Minä täällä taas, moi. ;) :ashamed: Ihan pakko tsekkailla teijän kuulumisia!

Myy, mulla yleensä ihan kuivaa luteaalivaiheessa, ei meinaa millää kostua, vaik yleensä oon sellanen napista painamalla käynnistyvä. ;) "Kuivan kauden"han pitäis alkaa HETI oviksen jälkeen, MUTTA tärppikierrossa lorahteli ja "kupli" limoja pöksyt märkänä. Varsinki nyt ku olis menkkojen pitäny alkaa oon joutunu pitää pikkuhousunsuojia koko ajan ja parin tunnin välein vaihtaa. Oiskohan sulla nyt....? b :) d



 
*toivotaan , jotta jo nyt*
Että siittiöt olivat tällä kertaa näin nopeita
ja kaikki kävisi hyvin ja saisimme tälläisen

Niin monen asian pitää osua kohdalleen :heart:

Nyt pian poistun tanssitreeneihini kuubalaisiin! :heart:

Tuokaahan ihania plussauutisia taas aamulla ovisten ja raskaustejenkin muodossa! :D

Terv kostea myy :ashamed:

:p :wave:
 
Morjens!
Onpa tänne tullut paljon tekstiä kun en pariin päivään ole ehtinyt koneelle. Lumi-Marja, onneksi olkoon haamusta, toivottavasti se vahvistuu siitä! Ja kaikille muillekin plussanneille, mikäli multa meni joku ohi nopsaan lukiessa.

Meillä onnellisesti ovis-vaihe nyt kai just takanapäin, ollaan pupuiltu joka ilta paitsi eilen, kun flunssa iski. Pitää tänään kuiteskin vielä varmuuden vuoksi, koska eihän noista ovis-mittareista sitä oviksen h-hetkeä tiedä, vaan sen että hormonit on koholla. Olen kyllä niin onnellinen siitä, että ehti ovis tulla, huomenna aamulla kun lähden viikon reissulle.
Toivoisin niin että tärppäis jo tässä kierrossa...

Ihanaa kun täällä on muitakin jännittäjiä suht samassa vaiheessa kiertoa. En varmaan pääse nyt jotakuinkin viikkoon koneelle, mutta olen hengessä vahvasti mukana!

Plussatuulia kaikille ja tsemppiä!! :flower: :heart: :hug:
 
Khimaira
Onpas moni plussannut =) Onnea kaikille :flower:

Pysyttelen tarkoituksella vähän etäällä palstasta, ettei vaan iske ramppikuumetta petipuuhien suhteen :snotty:

Tätskä lähti yhtä nopeesti kuin tulikin- viipyi vain 3pv :eek: Normisti viikon verran on majaillut..Taisi hokata ettei ole toivottu vieras ;)
Mutta miksi mahakivut jäivät?? Onko teillä jäänyt menkkojen jälkeen mitän mahakipuja? Mulla ole ikinä sattunut mahaan jälkeenpäin :/
 
Onnea plussat ja haamut! =)
Täällä menossa tylsät päivät, oliskos 10/45 tai ääretön :)
Vielä olisi pari yötäkin isännällä töitä ja mulla nippailee kummallisesti vatsasta..Käy tietty juuri niin kuin pelkäsin; ovis on nyt (tai sitten ei ole) :D
Turha murehtia kun ei siitä nyt ole apua kuitenkaan. Vain öiseen aikaan onnistuu meillä pupuilut.
Päätin kanssa pudotella painoa vähän, 10 kiloa olisi varaa pudottaa mutta 5-7 tekisi jo hoikan. Omaksi ilokseni ja terveyden kannalta kannattaa kai ainakin yrittää. Tullut vain niin laiskaksi jo itsensä kanssa :ashamed:
Viime raskaudessa tuli melkein 20 kiloa, mistä nuo vielä jäljellä...Yök, en tykkää itsestäni kun en muka pysty kieltäytymään herkuista :p
Tekisi mieli tikuttaa sitä ovista, mutta onko siitä sitten loppu viimein hyötyä, harmittaa vaan jos osuu huonoon kohtaan "varmat päivät".
Toivotan paaaaljon plussia tähän pinoon!! :flower:
 
Heippa kaikille. Olen seurannut Kaksplus-palstoja noin puolen vuoden ajan. Kai se on siis itselleen myönnettävä, että jonkin sortin vauvakuume tässä vaivaa! Miehen kanssa ollaan puhuttu lastenhankinnasta lähinnä leikkimielellä, mutta kumpikin on suhteemme alusta lähtien ollut sillä mielellä, että lapsia saa tulla jos on tullakseen.

Olen itse liki kolmekymppinen, mies vähän jo yli ja ekaa tässä siis hieman ehkä salaakin kuumeilen...

Itse asiassa päätin rekisteröityä nyt palstalle, koska viime päivien tuntemukset ovat olleet niin jännittävät! Käytän edelleen ehkäisyrengasta, vaikka olenkin suunnitellut ehdottaa miehelleni, että mitä jos aletaan vauvanyrittäminen ja jätetään ehkäisy pois.

No nyt on kuitenkin ollut noin viikon verran pahoinvointia, turvotusta, ristojen aristusta, viluntunnetta ja noin puoli astetta lämpöä aina kun olen mitannut! Periaatteessahan en kai voi olla raskaana, koska olen käyttänyt ehkäisyrengasta säännöllisesti? Kierrot ovat kyllä olleet hieman sekaisin heinäkuusta lähtien, jolloin siirsin kuukautisia lomamatkan takia.

Seuraavien kuukautisten pitäisi alkaa lauantaina, mutta vielä ei ole mitään täti-oireita, yleensä edeltävällä viikolla ilmestyy naamaan finnejä, mahaa polttelee ja mieli on ihan maassa. Nyt olo on pahoinvointia lukuunottamatta mitä parhain! :)
 
Iltaa kaikille. Pystyin siis oleen kaks päivää pois täältä sivuilta :p . Äskön olin ihan paniikissa kun ei meinannu sivut aueta..eli edelleen koukussa ollaan.. Tätiä ei ole näkynyt eli tänään kp. 32/30??. Mitäköhän tää oikeen on...?
 
... näköjään aloitin sitten heti kirjoitusvirheellä, eli RINTOJEN aristusta.
Eilen ja tänään on lisäksi tullut uusina "oireina" hajuaistin herkistyminen. Kävin äsken tankkaamassa autoa ja meinasi jäädä koko homma tekemättä, kun bensanhaju teki niin pahaa! Aamulla miespuolinen työkaveri istui viereen ja kysyin häneltä että oletko kaatanut partavesipullon päällesi kun noin tuoksuu!? Mies ja pari muuta työkaveria kattovat mua pitkään ja sanoivat etteivät haista mitään ihmeellistä ja mies sanoi ettei laittanut partavettä aamulla kuin ihan vähän!

Ehkä nää mun kaikki oireet on täysin mun kuvitelmaa, mutta noita raskausoireita lukiessa koko ajan vaan tuntemukset voimistuu ja jotenkin musta tuntuu ihan erilaiselta kun koskaan ennen!
 
joo ei mulla oo varmaan ollu sitä ovista vielä ku lämmöt vaan 36.3.. voihan prkl.. harakoille meni tääkin kierto ku seksiä on luvassa vasta perjantaina ens kerran.. eihän ne sunnuntaiset simat riitä mihinkään.. nyt ahdistaa taas :ashamed:
 
Kiitos nea85! :flower:
Luulen että jos meillä ei nyt ole tärpännyt, niin saan miehenkin innostumaan asiasta oikein todenteolla ja ruvetaan yrittämään esikoista!
Mies se itse asiassa nää ajatukset mahdollisesta raskaudesta mun päähäni sai, kun valittelin viikonloppuna pahoinvointia, väsymystä ja vilua, niin rakas aviomieheni tokaisi "jos sä ootkin kulta raskaana"! =) Sen jälkeen en ookaan sitten saanut ajatukselta rauhaa!! Eli varmasti jos nyt SATTUISI niin että plussaisin viikonloppuna, mies olis kyllä varmasti täysillä mukana.
 
Tervehdys kaikille uusille :wave: :flower: :flower:

Päivä mennyt kaupungilla ja pieniä välipaloja napsien paha olo ollut aika hyvin hallittavissa. Tuli hiplattua yhtä jos toista pikkuista vaatetta, mutta mitään en osta ennen kuin käyttäjä on jo olemassa, tai niinhän sitä nyt vannon, mutta tulee sitä kuitenkin hommattua.

Täti ainakin vielä poissa, eikä menkkajomotus mahassa ole oikeen minkäänlainen. Sitä samaa nippailua, mitä ollut parisen viikkoa jo. Tisut ei kummemmin oireile, tukevat liivit, niin ovat siinä sivussa lähes huomaamattomat. Jos painelee, niin sattuu kyllä mukavasti. Mutta mitäpä sitä itteään rääkkäämään. Kova pääkipu iski aamusta ja eipä juuri edes särkylääkkeellä ole mennyt ohi. Mulla on migreeniä joka kierrossa ennen tätiä ja arvatkaapa vain, muistuttiko se ikävästi siitä, että täti voi vielä kaikesta huolimatta tulla :|

Pari kiukkupuuskaakin on tupsahtanut kuin tyhjästä, mutta on ollu syytäkin. En välttämättä laittais hormoonien piikkiin suuttumista siitä, että litra ruokaöljyä kaatuu matolle ja mulla kärähtää käämit tai se, että mies ei vaan tajua, että sen pitää tehdä kauppareissulla muutakin, kuin ajaa autoo :kieh: Lidlin pihassa karjuin kuin idiootti :ashamed: et tajua nyt laittaa tavaraa autoon, kun tämä vaan menee autoon istuun. Vettä tihkutti ja minä laitan tyttöö autoon samalla, kun eskari viikari on jo vetämässä kärrystä karkkia naamaan. Ei tuntunut kuuluvan mitenkään miehen työnkuvaan laittaa tavaroita peräkoslaan. Miehet :LOL:

No, olis kai asiasta voinut nätistikkin hänelle sanoo, mut just nälkäisenä ja väsyneenä ei vaan enää jaksanu olla kiva ja hymyillä. Mua ei ole palellu tänään ollenkaan. Voipi olla, että on sen verran paljon tullut touhuttua, että ei ole oikein voinut edes palella.

Pssst....sain kierrettyä apteekissa kaikki testit, kun oli nuorimies mukana :D
 
Huopikas
Voi voi. Nyt mä olen kyllä ihan hukassa... :( Siis sunnuntaina oli ihan selvät menkkaoireet: vuotoa ja vatsakipua. Mutta sen jälkeen katosi niin vuoto kuin kivutkin. Eihän nyt yhden illan menkkoja ole olemassakaan. Sen täytyi olla jotain muuta. Että ei kai mulla sitten uus kierto alkanutkaan. Olen ihan ymmälläni. Ei tämmöistä ole koskaan tapahtunut. :eek:
 
Nukkumaan olin jo menossa, kun kouraisi mahaa muutaman kerran todella lujaa. Mielessä kävi pahin ja niinhän siinä kävi, että täti tuli meille rymisten ilman tuhruja ja ennakkovaroitusta :'( Itkuhan siinä pääsi. Ei se haamu ollut meitä varten, ei vahvistumaan tarkoitettu.

Red
voisitko päivittää kp1/28-30...yk19

Ei ole yli puoleen vuoteen ollut pitempiä kiertoja, joten tuo lienee riittää.

Poistun joksikin aikaa taustailemaan, sattuu liikaa sydämeen:'( Nyt on otettava jonkin aikaa etäisyyttä asiaan ja sulateltava tätä asiaa. Palaan asiaan, kun tästä on selvitty, joten listalla saa minut pitää.

Plussia teille kaikille :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
 

Yhteistyössä