Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kuvitteleeko joku oikeasti, että he kuvaisivat videoita someen silloin kun ovat vain kahdestaan. Kannattaa olla tyytyväinen, että osan ajasta on porukassakin niin tulee someen jotai. Kukaan ei tiedä miten aikaa vietetään silloin kun ei kuvata.
 
vierailija
Kuvitteleeko joku oikeasti, että he kuvaisivat videoita someen silloin kun ovat vain kahdestaan. Kannattaa olla tyytyväinen, että osan ajasta on porukassakin niin tulee someen jotai. Kukaan ei tiedä miten aikaa vietetään silloin kun ei kuvata.
Kuvitteleeko joku oikeesti, että he ois joskus kahdestaan? Eivät oo olleet, eivätkä tule olemaan.
 
vierailija
Videot joissa Jere ja Bojan näkyivät kestää yhteensä tyyliin 20 sekuntia. Aivan. Joten sen perusteella on turhaa vetää mitään johtopäätöksiä siitä, mitä on tapahtunut sen ulkopuolella. Yhtä paljon on "todisteita" siitä että ovat olleet koko illan yhdessä kuin siitä, että olisivat olleet hetken aikaa kahdestaan. Muuta kuin että molemmat ovat iloisia ja selvästi viihtyy toistensa seurassa. Sen pitäisi kaikille riittää eikä mitään turhia analyysejä ja suuttumisia heidänkin puolesta.
 
  • Tykkää
Reactions: aksu:3
vierailija
B alkanut seuraamaan Härtsän veljeä ja jotain Pekkaa, jonka kanssa mulla on yhteisiä seurattuja vain Miken avokki. Ei edes K seuraa mutta B tuli instaan Suomessa
Mä olen ihan varma, että olen nähnyt tuon Pekan joskus tägättynä joko jääkiekko jutuissa tai paita myynnin yhteydessä. Oisko enemmänkin Miken ja Suvin kavereita ja oli eilen porukassa mukana? Seuraa ainakin Miken työtiliä, mutta niitä hänen yksityisen tilin seuraajiahan ei näe.
 
vierailija
Elo ihan "sattumalta" sulle aukesi tilaisuus koukata lentoaseman kautta. Niinkin sattumalta, että ehdit korut askarrella.
Otin Hesaan mukaan mun korulaatikon vailla ajatusta mistään Jokereiden näkemisestä. Toi koru oli mulla jo aihiona, aloitettuna, kun illalla sain siihen sen lopun ajatuksen päähäni. Kieltämättä sen jälkeen aloin pohtia, saisinko sen annettua jotenkin Bojanille. Ruissi pääosin mielessä.
Mutta sitten kun he eivät saapuneet pe Hesaan, niin tajusin, että saattaisivat tulla lauantain suoralla lennolla. Meidän piti joka tapauksessa lähteä majoituksesta klo 11, niin ei ollut vaikeuksia käväistä kentällä tuohon aikaan. Vielä kun netistä näki kätevästi koneen tarkempia tietoja 😋
 
vierailija
Otin Hesaan mukaan mun korulaatikon vailla ajatusta mistään Jokereiden näkemisestä. Toi koru oli mulla jo aihiona, aloitettuna, kun illalla sain siihen sen lopun ajatuksen päähäni. Kieltämättä sen jälkeen aloin pohtia, saisinko sen annettua jotenkin Bojanille. Ruissi pääosin mielessä.
Mutta sitten kun he eivät saapuneet pe Hesaan, niin tajusin, että saattaisivat tulla lauantain suoralla lennolla. Meidän piti joka tapauksessa lähteä majoituksesta klo 11, niin ei ollut vaikeuksia käväistä kentällä tuohon aikaan. Vielä kun netistä näki kätevästi koneen tarkempia tietoja
Joo minäkin kuskaan joka paikkaan mukanani mm. korulaatikkoa, kuin myös ompelukonetta, ihan muuten vaan, vailla mitään ajatusta.
 
vierailija
B: Jere, teetkö vähän tilaa. En mahdu.


B: Ja mun jalka. Ei me tähän mahduta. Siirry nyt vähän.

Bussin yläpunkalla on tiukkaa, mutta sinne vain nämä kaksi ovat puolen yön tietämissä itsensä änkeneet. Oman kolon löytäminen tuottaa vähän hankaluuksia ahtaassa tilassa, mutta se ei kahta humalaista tunnu haittaavan.

Lähes viimeisillä voimillaan Jere kiepsauttaa Bojanin päälleen makaamaan ja oikaisee samalla toista kättään.

J: No nyt helpotti. Alkoi jo käsi puutua. Pistelee.

B: Puutua? Ja mistäköhän syystä? Tunget kätesi ihan väärään paikkaan,

Bojan tuo virnuilevat kasvonsa kiinni Jeren kasvoihin ja puhaltaa. Jere nyrpistää nenäänsä, yön jäljiltä henkäyksessä on ripaus niin vanhaa lonkeroa, nuuskaa kuin grilliruokaakin. Bojan nappaa Jeren kädet tämän pään päälle ja yrittää löytää jo valmiiksi raollaan olevat huulet. Jere pyörittelee päätään muka tuskastuneena, mutta joutuu myöntämään, ettei altavastaajana pysty puolustamaan itseään kuten ehkä pitäisi. Paino sanalla ehkä.

B. Jere, nyt paikka. Mä pussaan. Haluat sitten tai et.

Jere taistelee vastaan, mutta tekee sen juuri niin ponnettomasti kuin vain tehdä voi. Yhtäkkiä Bojanin huulet ovat Jeren huulia vasten. Kieli löytää kolonsa saman tien. Eikä siitä otteesta ole helppo päästä irti. Jere vinkaisee ehkä vähän turhankin äänekkäästi.

Jere on heti mukana. ja pian on Bojanin vuoro pyytää taukoa.

B: Jere, en saa happea. Please.

J: Shut up, my little puppy. Nyt pussaan minä.
 
vierailija
B: Jere, teetkö vähän tilaa. En mahdu.


B: Ja mun jalka. Ei me tähän mahduta. Siirry nyt vähän.

Bussin yläpunkalla on tiukkaa, mutta sinne vain nämä kaksi ovat puolen yön tietämissä itsensä änkeneet. Oman kolon löytäminen tuottaa vähän hankaluuksia ahtaassa tilassa, mutta se ei kahta humalaista tunnu haittaavan.

Lähes viimeisillä voimillaan Jere kiepsauttaa Bojanin päälleen makaamaan ja oikaisee samalla toista kättään.

J: No nyt helpotti. Alkoi jo käsi puutua. Pistelee.

B: Puutua? Ja mistäköhän syystä? Tunget kätesi ihan väärään paikkaan,

Bojan tuo virnuilevat kasvonsa kiinni Jeren kasvoihin ja puhaltaa. Jere nyrpistää nenäänsä, yön jäljiltä henkäyksessä on ripaus niin vanhaa lonkeroa, nuuskaa kuin grilliruokaakin. Bojan nappaa Jeren kädet tämän pään päälle ja yrittää löytää jo valmiiksi raollaan olevat huulet. Jere pyörittelee päätään muka tuskastuneena, mutta joutuu myöntämään, ettei altavastaajana pysty puolustamaan itseään kuten ehkä pitäisi. Paino sanalla ehkä.

B. Jere, nyt paikka. Mä pussaan. Haluat sitten tai et.

Jere taistelee vastaan, mutta tekee sen juuri niin ponnettomasti kuin vain tehdä voi. Yhtäkkiä Bojanin huulet ovat Jeren huulia vasten. Kieli löytää kolonsa saman tien. Eikä siitä otteesta ole helppo päästä irti. Jere vinkaisee ehkä vähän turhankin äänekkäästi.

Jere on heti mukana. ja pian on Bojanin vuoro pyytää taukoa.

B: Jere, en saa happea. Please.

J: Shut up, my little puppy. Nyt pussaan minä.
Aww, kiitos tästä! 🤭❤
 

Yhteistyössä