**Kesävauvasta 2008 Haaveilevat (vol. 2)**

Eihän se alkio sinne navan korkeudelle millään pääse, ellei oo ressukka joutunut mahalaukkuun, kauheaa kun tälläinen vanha rouva sai hassuja ajatuksia tästä*punastuu* :ashamed: , :LOL: :LOL:

Kiitos pixie vastauksestasi;=)

:heart: :wave:
 
Mie oikeean oon valittanut miehellekkin , kun on selkä ollut niin kipeänä, välillä on vaikia kääntyä sängyssä, kun niin sattuu! ja urheillut olen, eikäö miun selkä yleensä kipee ole! :headwall:

Lisää mahdollisia oireita? :heart:

:wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikkumyy42:
Mie oikeean oon valittanut miehellekkin , kun on selkä ollut niin kipeänä, välillä on vaikia kääntyä sängyssä, kun niin sattuu! ja urheillut olen, eikäö miun selkä yleensä kipee ole! :headwall:

Lisää mahdollisia oireita? :heart:

:wave:
hipsunhei!

eipä nyt taida olla enää..eikä kerta oikeen viiti keksiäkkään....
joo samahomma tosiaan, että urheilut yms ei tämmöstä alaselän jomotusta kyllä saa aikaseksi...
ja se tuntuu niin että sitä ei voi edes keksiä!!

*huokaus*
:whistle: :wave:
 
Tänne on tullu hirveesti uusia, tervetuloa munkin puolesta!! :flower: Lueskelin noita teidän "oireita" niin samoja löytyy täältä!!...luulen kans että kuvittelen, mutta nyt eletään kp. 33/30?? niin mun kuvitelmat vois hyvin olla totta :saint: . Eilinen testi näytti negaa..

RED DRAGON: Ethän tosissas lähteny pois täältä?? Sinähän oot tämän pinon sydän :D .
 
Kiitos kaikille :hug:

Täällä riehuu tätilauma, kolme sidettä tunnissa koko päivän ja nyt illastakin vielä yhtä per tunti. Paakkuja tulee paljon. Yöksi täytyy varmaan ottaa tytön vaippapaketista itelle yks, et voi nukkua edes hetken jos tää jatkuu tällaisena. Elämän on jatkuttava, vaikka kyyneleet sumentaa silmät ja sydän on revetä irti rinnasta. Haamutikun heitin just takkaan ja yritän ajatella, että uusi yritys alkaa taas. Mennyttä ei saa takaisin, joten on otettava uusi päivä vastaan toinen toisensa perään.

 
Halia myös täältäpäin Lumi-Marjalle. Mun lähipiirissä on kaksi pariskuntaa, joista toiset on yrittänyt lasta nyt reilu 3 vuotta ja toiset reilun vuoden. Kummatkin on kokeneet pari aikaista keskenmenoa ja on aina yhtä sydäntäriistävää kuulla heidänkin tuntemuksiaan siitä, ettei tässäkään kuussa tärpännyt. Kummallakin pariskunnalla "vika" on miehessä, toisella on laiskat simpat ja toisella simppoja vähänlaisesti. Varsinkin tälle 3 vuotta yrittäneelle pariskunnalle koko raskautuminen alkaa olla jo tosi arka ja vaikea aihe ja pari mietti jopa eroa vähän aikaa sitten.

Oli tosi kiva löytää itsensä tuolta pinosta, kiitoksia Red Dragon ja sydämellisesti kiitoksia lämpimästä vastaanotosta palstalaisille!

Itelläni pahoinvointitunne vain jatkuu, tänään tunsin että vähän pyörryttikin. Hajut tekee edelleen myös pahaa ja lämpöä on 36,9. Mahassa on myös ruvennut vähän vihlomaan ja päivällä vessakäynnin yhteydessä pyyhkäisyssä tuli ruskeaa "töhnää" eli näinköhän täti kuitenkin ilmoittaa tulostaan?? Mulla on menossa kiertopäivä 25/28, siis jos tästä on tulossa normaalinmittainen kierto, kesän jälkeen kierto on vaihdellut 25-32 vuorokauden välillä.

Ostin tänään raskaustestin ja kerroin miehellekin että meinaan testailla lauantaiaamuna, jolloin menkkojen pitäis alkaa, siis jos täti ei ole yllättänyt siihen mennessä. Mies halusi että tehdään testi yhdessä ja taitaa myös salaa toivoa, että sieltä tulisi plussa! Ei olla vielä puhuttu jätetäänkö rengas jatkossa kokonaan pois, luulen että katotaan ensin mitä testi näyttää ja mietitään sitten lisää. =)
 
TAAS.... ;)
Eihän siitä taida olla ku joku viikko kun oon täälä käyny.
Primolutit siis alotettu.
Hyi v...u mikä olo :x
Ihanku ois raskaana.Oksettaa ja etoo ihan sikana,pää jomottaa.
Mahasta nippaa ja toisinaan paleltaa ihan karseena.
Ja petipuuhat ei kiinnosta minkään vertaa,mikä tuntuu siis tosi oudolle!!! :eek:
Tais mun Primoluttien syönti tasan tähän yhteen kertaan.Komen kuukauden satsi mulla niitä on,mutta tätä oloo ei viitti kyllä potee kun ei oo raskaanakaan!
Että semmosta.
Taidan vähän vilkuilla mitä ootta kirjottanu!
Kaikille hyvää jatkoa,niin uusille kuin vanhoille :)
 
Kyllähän sen control+c -yhdistelmän tietää, kun jonkin verran tulee oltua koneen ääressä.. Mutta, kun eihän sitä silloin älyä tehä, kun on lähettämässä.. Tai siis ennen sitähän se pitäis muistaa :kieh:

Mie olin töissä klo 20.30 asti.. Lupauduin pomolle, että mie ja ukko maalataan uus liikekiinteistö.. Perjantaina pitäis sen homman olla valmis.. Pitkä päivä taas huomenna tiedossa.

Joten, en minä teitä jätä rauhaan :kieh: . Oikein kiusallani teitä häirihen. Ja, kun minä en pysty olee päivittämättä listaa.. Niin mie varmaankin silloinkin, kun itsellä tärppää, ni oon täällä.. Mie tykkään, että on monta rautaa tulessa.

Tänään en ees enää jaksanu stepperil tehä sitä 10 minuuttia :ashamed: . Kävin mie kuitenkin aamulla 20-30 minuutin lenkillä ja sit, ku tultii kotio, ni puolen tunnin lenkin.

Mutta nyt nukkumaan, että jaksan herätä aikaisin aamulla.

Nyt en pahemmin kerenny mittää kirjoitella, ku o kiire.. Enkä kerenny keskittymmään.

Hyvää yötä kaikille!!! :wave:
 
Mulla on myös Primolut-kuuri meneillään. Olo on toistaseks ihan ok, eilen aloin napsiin niitä. Paitsi lämmöt pomppas tosi korkeelle, koska koholla ne oli jo ennestään. Oon siirtänyt niillä pari kertaa aiemmin menkkoja, eikä oo silloinkaan tullut sivuoireita. Miks sulle oli neuvottu käyttään ehkäsyä niiden aikana? Me ei olla käytetty. Ja nimenomaan siihen vaivaan pyysin ne, että tulisin helpommin raskaaksi. Venyttää kiertoa ja antaa alkiolle lisää aikaa kiinnittyä, kun mulla luteaalivaihe on liian lyhyt. Lääkäri vakuutteli, että ei haittaa vaikka tulis raskaaksi kuurin aikana. En uskonut, koska pakkauseloste sanoi toista. Kysyin asiaa vielä yhdeltä terkalta ja soitin teratologiseen tietopalveluun, ja molemmissa paikoissa vakuuteltiin samaa, saa tulla raskaaksi kuurin aikana. Se teratologinen palvelu on siis nimenomaan sikiövaurioiden ehkäisyyn ja hedelmällisyysasioihin erikoistunut palvelu, joten niitä lopulta uskoin.

 
Enpäs ole hetkeen tänne kirjoitellut..
:hug: Lumi-Marja.Tuli niin surumieli kun luin miten teille oli käynnyt. Jaksamista ja voima :hug: .

Täällä ovista tikutan edelleen. Tänään sen verran viiva tummunut ,että sen näki ihan noin vain katsoen. Eli ei tarvinnut pyöritellä valossa ym niikuin tiedätte mitä tarkoitan =) . Toivon nyt vain hartaasti saavani ovisplussan. Tikkuja enää sunnuntaihin saakka jäljellä. Täytyy varmaan lisää tilata.

Kauheesti kaikilla lupaavia oireita. Oikein saa jännittää teidän puolesta. Ankaran kokoinen plussapuhuri+++++++++++++ :heart:
 
Lumi-Marja tuli mieleen tuosta kun sanoit, että pitääkö kohta ottaa tytön vaippoja, niin ite jouduin ysillä (siis yläaste aikaan....kauan, kauan sitten...) ollessa turvautuun vaippaan, kun menkat alkoi yllättäen. Meillä oli äite siihen aikaan perhepäivähoitaja ja meillä oli kaapissa vaippoja. Voi jessus se oli karseeta...


Ninnurainen valitteli primolutien vaikutusta. Itselläni kun on noi Terolutit, niin niistä ei onneksi ole itselleni tullut mitään.. Perjantaina otan taas tältä erää viimeisen ja jännitellään siis menkojen alkamista sunnuntain paikkeilla...
 
Ninnurainen: Ai niin, sitä piti vielä sanoa, että mulle lääkäri sanoi, et annostuksen voi vähentää myös kahteen tablettiin päivässä. Siis jos tulee hirmu huono olo. Montaa tabua syöt päivässä? Noi Primot on kuulemma paljo tujummat kuin terolutit tai lugestronit, joita määrätään samoihin vaivoihin. Vähempikin annostus siis ajaisi todennäkösesti asian.
 
Wihii. Kummasti mulla on kunto kasvanu tässä ku pari kolme viikkoa kävelly likimain päivittäin ton 4 kilsaa raksalle, välistä vähä pitemmänki kautta. Tänään sitte lähin käveleen myöski takasipäin illalla, päätin juosta vähän matkaa että tulis lämmin ku oli vähä vilponen. No, sitä juoksua jatku ja jatku...lopen semmonen 3,5 kilsaa tuli juostua :eek: Mieski ihmetteli että miten mä niin pitkästi jaksoin juosta, ja kyllä se ittiäänki ihmetytti siinä juostesa että miten mä aina vaan jaksan ja jaksan. Mukava yllätys vaihteeksi. :D Mietinki tässä että sen lisäksi että kävelen joka päivä tonne, ni joka toinen ilta hölkkään takaski. Jospa painonpudotus sais siitä edelleen vauhtia. :)
 
Kello jo näin paljon ja mitään ei vielä kuulu?..*huhuu, missä kaikki ovat*?

Ihanaa ja plussarikasta torstai päivää kaikille! :heart:

Lähdenkin aamu"kahville" serkkuni kanssa, tapaamme jo 9 aikaan tuossa naapurikaupungissa :D

Heippa ja viesteilemisiin taas!
 
Khimaira
RD: miut saa siis päivittää listoille :D kp 5/32-36 yk taitaa olla se 3..
tekisi mieli tikutella ovista, mutta luulen että se on vaan rahanhaaskausta :/

eli: peitsi tanassa turneeseen :saint: huoh..sorry huono huumori, mutta välillä väsyttää koko aihe- siksi pidän välillä etäsyyttä palstaan :snotty:
 
Huomenta!

Suuri HALLAUS tädin riivaamille!


miulla eilen oli ihan järetön oikean tissin pakotus koko illan...meinasin loppujen lopuksi lähteä päivystykseen ku tissi meni ihan kuumaksi..
Joten nyt pitää kysyä täällä että onko tuollainen kuin Tissitulehdus mahdollinen vaikka ei oo raskaana tai ei imetä???
:eek:

En keksi ennää muutakaan vaihtoehtoa...
alamasua nippaili myös illan että kaipa ne pms oireet ovat palaamassa taas kerran, joten tuskin raskaana ollaan. :headwall:
 
Huomenia!
Mjoo,mähän syön vaan yhden primon päivässä...
Jottei siitä ihan hirmusti voi vähentää :snotty:
Ja lääkäri meille sano että ois hyvä käyttää ehkäsyä siks että ei odota niinku kaikkia asioita yhtäaikaa... :/
Se ei siis auennut mulle sinänsä se "kunnollinen" syy.Kai sit jotain semmosta että ei lääkekuurin aikana raskautuis ettei pikkukaveri sais alkuaan hormoonimylläkässä...Eiku emmä oikeesti tiedä.Se lekuri vaan sano että ei kaikkee yhtä aikaa...
Mutta tää lääkekuuri on jo erittäin hyvä ehkäsy,kun on ihan kamala olo,niin eipä tee mieli seksiäkään.Ja halut katos ihan taivaan tuuliin heti kun aloin primoja syödä.
Neuvolan tätiltä vielä kyselin tosta ehkäsystä,niin se kyllä sano että ei sitä tarvi käyttää
Että en sit tiiä.
Ei sitä ehkäsyä millään haluis käyttää kun toivotaan sitä pikkukakkosta niiiiin kovasti.
 
Huomenta!

Ninnurainen: En mä sit kyllä ossaa auttaa, kun ei sitä annostustakaan oikein voi vähentää. Mä syön tota N:ää, niin kaks niitä vastaa vissiin just tota sun annosta Noria. En osaa muuta sanoa, kuin että toivottavasti sun olo siitä paranee. Onko sulla monta päivää vielä jäljellä? Mun pitäis syödä 7 päivää, eli ens maanantaihin. Nyt kolmas päivä menossa...

Jostain luin, että primolutia ei sais syödä 45. raskauspäivän jälkeen. Ja sillai sieltä teratologisestakin sanottiin, että lopeta heti kun saat plussan. =) Mua jäi hymyilyttämään se kun saat plussan.
 
Hei vaan!

Yritin eilen kirjoitella muutamaan otteeseen, mutta sivut jumitti tosi pahasti. Josko tänään sitten paremmalla onnella.

Kiitos vaan kaikille tervetulo-toivotuksista!

Mulla siis kierto vasta 9/29 menossa, joten muutama päivä vielä menee ennen ovista. Mut mukava lueskella teidän muiden kuulumisia tässä odotellessa. :)

Joku kyseli muutama päivä sitten on jäänyt menkkamainen kipu menkkojen jälkeenkin päälle? Mulla jäi nimittäin just edellisistä menkoista aikamoinen jomotus alavatsaan. Välillä ihan tuntuu kun ois menkat päällä edelleen. Turvotus jäi kans päälle, vaikka yleensä häipyy samalla kun tätikin. Kummastuttaa.. :eek:

No mutta nyt taidan häipyä muihin päivän askareisiin.
Mukavaa päivää kaikille ja paljon plussia!

:heart: Haaveilija-08
 
Tämä pino oli pudonnut kakkossivulle, mikäs nyt hätänä? :headwall:

Kertokaahan , nyt jotain mukavaa/ vähemmän mukavaa!

Täällä vietetty kiireinen pv, pian pitäs varmaan vähän levätä :heart:

-pikkumyy.- :heart: :wave:
 
myy:mie oon kyl yrittäny kirjotella tänne tänään mut tökkii.. ehkä muutki on yrittäny?

mul ei oo tullu enää ovislimoja tänään.. 7 päivää niitä tuli.. oisko mul sit ollu ovis eilen ku eikös se oo niin et viimesenä liman tulo päivänä on ovis...? v..tu jos oli eilen, sunnuntain jälkeen en oo simoja saanu ja lutaalivaihe on ihan liian lyhyt jos ovis oli eilen.. hittolainen!!!
 

Yhteistyössä