**Kesävauvasta 2008 Haaveilevat (vol. 2)**

Huomenta kaikille. Täällä alkaa nyt odottelu. Ovis on nyt takana...
Digitaalinen mittari näytti kp15 ja kp16 plussaa ja nyt sit tänä aamuna kp17 negaa. Ehkä siihen täytyy vaan sit luottaa, vaikka en ensiks uskonutkaan, et mulla voi joku mittari näyttää plussaa.
Paljon kaikenlaisia plussatuulia täältä! Nyt suihkuun ja töihin :)
 
voi surku, minäkin kun heti oli onnittelemassa...
voimia, virtuaalihali täältäkin.


auttakaas mua kanssasiskot!!

:eek:
mitä tämä sitten on?
aamulla pyyhkäisin aivan kirkasta ~geeliä~ siis jotain limaa joka oli kuin tukkageeliä...ei minkään väristä...
ja nyt sit äsken tuli mukaan jotain pientä rusehtavaa vuotoa, ihan pikkuriikkisen vaan...
ja kp on kuitenkin vasta 17/28...kuten vissiin myylläkin hyvin liukasta on täälläkin suunnalla meno...
blaah...

auttakaas joku jos vaan osaatte jotain veikata....

 
Minä lopetan kohta kokonaan tänne kirjoittamisen, ku eilenkin kirjoitin pitkät sepostukset.. Ja ne hävis.. Sama juttu tänä aamuna..

Kohta en kirjoita yhtään, ni ei tekstitkään häviä.

Tapahtuuko teillä niin myös muissa pinoissa? vai onko tää ainut..

Lumi-Marja: :hug: :hug:
 
Voi Lumi-Marja. :hug:

Pamu K: Geelimäinen vuoto just tuossa vaiheessa kiertoa kuulostais ihan ovislimoilta. Ovulaatiovuotokin on kait ihan yleistä, eli rusehtavaa tai veristä niukkaa vuotoa. Kiinnittymisvuoto on ihan pirun harvinainen raskausoire, mutta onhan sekin mahdollista jos sulla on ovis ollut tosi aikasin. Tulee n. viikko hedelmöityksen jälkeen. Mä heiluttelisin sinuna kuitenkin varmuuden vuoksi peittoja vielä tänään ;)

Red Dragon:
Minä lopetan kohta kokonaan tänne kirjoittamisen, ku eilenkin kirjoitin pitkät sepostukset.. Ja ne hävis.. Sama juttu tänä aamuna..
Koita kopioida kirjotus aina ennen ku lähetät sen. Ei oo paha juttu, maalaa sen vaan ja control+c. Sit sitä lähettämistä voi kokeilla monta kertaa jos ei ekalla onnistu. Mikä käy ainaki mulle kyllä harmillisen usein... Nää sivut tökkii...

Nea: Mulla on tänään kyllä ihan sellanen en-ole-raskaana-olo, mutta kai sitä ens viikolla vois testailla. Loppuviikosta?
 
Mulla oli tuolla kp listoilla väärä kp. Tällä hetkellä on menossa kp 30 eikä 31 mut muuten oli ihan oikeen. Ja synnäriks vois varmaan merkitä Kajaanin mikä lie sairaala. Mielestäni sain haamun jo mut ei vielä uskalla laittaa tuonne haamuilijoitten listalle koska se ei ollu riittävän selkee haamuks ja toiseks se tuli about pari minuuttia sen jälkeen ku tulos ois pitäny näkyä.
 
voi kakka, odotin niin että pian joku teistä plussaa ja tulee tuonne odottajien puolelle... :hug: :hug:

Mä tuolla odottajien puolella oon onnistunu samaan samanlaisen lista homma jutskan kuten Red Dradon täällä...hih :D , eli olen niinku Red tuolla odottajien puolella

Muuten täällä kaikki hyvin
Minä ja pikkuinen rv5+5

ISOJA ++++++++ :whistle:
 
Sinullahan sitä valkkaria vissiin on ollut kiitettävästi myöskin? Sama täällä päässä ja kaikki hajut tekkee pahaa! :headwall:

Ja sitten red tekstit katoaa muissakin pinoissa;=) Älä turhaan lopeta kirjoittelua.

Sirja ja pamuK , Pixie onko teilläkin yhä valkkaria, vaikka ovis ohitettu ilmeisestikin?

Bayan Fare, lämmönnousu voi olla niin pientä, ettei sitä huomaa ja silti olet voinut ovuloida!

lumi-marjalle pahoittelut vielä tädin tulosta! :hug: lämmin halaus!

Heippa taas kaikille ja voikaamme jokainen hyvin! :heart:

Ja plussia lissää kaiken kivan merkeissä toivoen!


-pikkumyy- :heart: :wave:
 
Sydänkäpynen: Onkos teitä iso porukka siellä kesäkuisissa? Taitaa olla suurin osa meidän ketjusta, kun kattoo tota plussanneitten listaa! Aikamoinen joukko tuli kesäkuisia, ihanaa. Nyt seuraavat plussaajat taitaa mennäkin jo heinäkuun puolelle. Toivottavasti niitä tulee yhtä paljon!

++++puhureita meille kaikille! ;)
 
Joo, kosteet on kelit ollu täälläkin, vaikka ovis meni. Yleensä mulla on pari ihan kuivaa päivää ja sit tädin lähestyessä lisääntyy taas. Nyt on tullut oviksen jälkeen ihan niin paljo, että ravaan koko ajan vessassa kattomassa, että tätikö siellä. Erilaista tuo on kuin ovislima. Uskallanko sanoa, että ihan samanlaista kuin tuli ekaa odottaessa koko raskausajan. Tänään on ollut kuivempi päivä, mutta kuten aiemmin mainitsin, mun ei kannata tarkkailla oireita enää tässä kierrossa, koska syön tota lääkekuuria.

Sellaista lima-analysointia. :D Toivottavasti oli apua.

Muuta eroa viimekiertoihin en osaa sanoa. Siis oireissa. Samalla kaavalla mennään. Paitsi pms-finnit muuten puuttuu. Yleensä ne tulee aina viikkoa ennen tätiä.
 
:hug:
ite tein aamulla testi ja nega oli, mut ei ollu mikään yllätys. on kierto vielä niin epäsäännöllinen et tuli varmaan pupuiltua liian aikasin :|

mut nyt oon jo niin innoissani täällä olosta ja kiintyny tähän meiän koko ajan kasvavaan porukkaan et oon aatellu ostaa itekki niitä ovisliuskoja..
voisko joku kertoa onko netistä ostetut testit halvempia mut kuitenki yhtä hyviä ku apteekista ostetut?? ja oisko vielä heittää osotekki sellasille sivuille missä niitä myydään?
ajaten avulla ens kierrossa :LOL:aatelin plussata niiden avulla ens kierrossa
:LOL:
 
Rapu, mulla ei ainakaa ollu mitään iloa niistä liuska-ovistesteist. Tilasin mammaksilta, mut ei ne mitään näyttäny. Apteeksit ostin 5kpl pakkauksen aconeit ja ne toimi loistavasti. Sellaset kasetit siis. Sama juttu raskaustesteis. Muut testit näyttää jo melkein yhtä vahvaa viivaa, ku se kontrolli, mut mammakin liuskat vaan viivanpaikan, jos sitäkää. Ja mulla oli viel niit extraherkkiä. Eli mammksilta ei kandee tilata MITÄÄN! :kieh: Peukkuja sulle!
 
rapu83: Mä oon käyttänyt just noita mammaksin ovistestejä ja hyvin ne on ainaki mulla toiminut. Joskin raskaana en vielä ole, joten kannattaa kuunnella ehkä rypälettä mielummin! :LOL: Ne on tosi edullisia ja toimitus oli nopea. Vinkki: Leikkaamalla liuskat puoliksi niistä voi käyttää kaksi kertaa. Tulee vielä puolet halvemmaksi! =) Osoite on www.mammaksi.fi

Sydänkäpynen: Ai se teidän ketju onkin koko kesän ketju, eikä vaan kesäkuun? No sithän mekin saatetaan vielä ehtiä mukaan. =) Eikö kesäkuisilla ole sitten ollenkaan kuukausiketjua? Laittakaa hei ihmeessä ketjun nimi sellaseks ettei tuu sekaannuksia. Vaikka kesän 2008 vauvat. Kesävauvat saatetaan ymmärtää meinaan kuukausiketjuks, samaan tyyliin kuin esim. huhtivauvat. Joku muu voi halutessaan perustaa sit kuukausiketjun kesäkuulle jos sellaista ei vielä ole.
 
minäkään en kyl saanu positiivista tulosta mammaksin ovistesteihin mut apteekista ostetut aconit näytti kyl plussaa.. on vaan pirun kalliita :$ .. verkkoapteekista varmaan saa hyviä testejä ja paljon halvemmalla ku apteekista.. kannattaa ehkä käydä sieltä tilaamassa? www.verkkoapteekki.fi..

pixie:testaa mun kaa ens viikon perjantaina jos täti ei tuu...? ;)
 
Lumi-Marjalle rutistus...Harmi, kun ei sulle vielä suotu uutta vauvaa...

Mulla ei ole taaskaan mitään tuntemuksia, että onko ovis jo mennyt, päällä vai onko se tulossa. Mulla tulee limaa ihan miten sattuu...Joskus ennen kuukautistenkin alkua tuli niin älyttömästi, että siksi jo kuvittelin jotain muuta kuin tätiä tulevaksi ja joskus pari päivää kk loputtua tulee sellaista vaalean ruskeaa limaa. Mä en osaa noiden limojen perusteella ovista päätellä eikä mulla ole mitään muita kipuja kuin kuukautiskivut. Siksi sinne lääkäriin matka käy 5.11.
 
Sama täällä viime kierrossa ei tälläistä ollut itsellä, kiva kun nyt erilainen kierto siis! Miulla alkaa pari pvää ennen menkkoja valkkari yleensä ja sitten siitä seuraavana tai siitä seuraavana pvnä menkat. Nyt ei kyllä menkat ole alkamassa, sen tiedän tällä hetkellä ! Eli toivotaan Sirja ja pixie, ym samoin tuntevat, että nyt olisi mein vuoro päästä odottavien puolelle! :heart: .
Milloin sirja oli ovulaatiosi? Ja onko siulla jotain hajuyliherkkyyttä tai jotain muuta?
Minulla niin outoa jomotusta nivusissa myös ja en ossa oikein kuvata missä kohdin, mutta on kuitenkin;=))

Toivotaan siis että++++++++....... :heart:

Heippa -pikkumyy- :heart: :wave:
 
joo
ai että kun on ihanaa kun ootte vastanneet mulle, kelles muulle sitä näitä limajuttuja laittaiskaan...kuin teille!! :LOL:
minä väittäisin, että mulla ei just tommosta väritöntägeelilimaa ole kyllä koskaan (?!?) tullut. Vaikkakin yleensä tiedän koska ovuloin ja silloinkin on limaa kyllä ihan riittävästi mukana...

mutta lieneekö tässäkin tapauksessa vaan toiveajattelulla olla sormensa pelissä!
hmm...

ite aattelin testata sit vasta kun ns myöhässä, eli parin viikon päästä vasta tyyliin kp29/28 tai jotain.
ja nythän mennään vasta kp 17/28
 
Pikkumyy:
Minulla niin outoa jomotusta nivusissa myös ja en ossa oikein kuvata missä kohdin, mutta on kuitenkin
Hei, mulla oli ihan samanlaista tässä kierrossa! Muutama päivä oviksen jälkeen. Yleensä mun kuvittelemat "kiinnityskivut" on ollut tosi ylhäällä vatsaa, eli varmaan jotain ihan muuta ku kiinnittymistä. Eihän se alkio sinne navan korkeudelle millään pääse, ellei oo ressukka joutunut mahalaukkuun. Aika alhaalla se kiinnittyminen kai tapahtuu? Sit vastahan kohtu alkaa kasvamaan ja nousee navan kohdalle jollain viikolla xx.

Toivotaan, että nyt...

Mulla oli lämmöt koholla jo ennestään ja nyt kun alotin ton kuurin niin ne nousi vielä lissää. Lähenee jo 38 astetta... Muuten en oo huomannu että niistä tulis mitään sivuoireita.

Pamu k: Tottakai me nyt limajuttuihin vastataan! Nehän on just paras aihe. :LOL:
 
jees!!

no pixie, sirja ja myy ja muut... kun tässä kerran on vauhtiin päästy niin mitäs sanotte tähän?
mulla on jomottanut alaselkää ihan sikana muutamana päivänä, oikeen ihan kuin supistus/avautusmis aikana oli sen tapasta...
ja just selän puolella...

"toivotaan toivotaan toivotaan..." laulaa täällä hän...
 

Yhteistyössä