**Kesävauvasta 2008 Haaveilevat (vol. 2)**

en osaa kyllä neuvoa, kun itse katoin sillä mittarilla+ lääkärin neuvoin touhuilimme, ja nyt tuntuu kyllä vahvasti, että olisi tärpännyt*voi olla tietty toiveajatteluakin* :ashamed:

Heippa

ps hitaasti nää sivut kyllä aukeavat. :headwall:

:heart: :wave:
 
Moikkis!

Miksi tää meidän ketju tökkii näin paljon, mutta ei noi muut? Johtuuko se noista isoista kuvista mitä tänne on liitetty? Monet niistä on vielä animoituja, niin luulishan niiden hidastavan. Pitäskö niitten liittämistä vähä rajottaa? Mitä jos noi Lilypien janat laitettas käyttäjäprofiiliin? Siellä ne ei raskauttas koko ketjun avaamista. Mitäs mieltä on meidän Red Dragon, tarskos avata uus pino? Kun ei tätä saa auki ja viestit katoaa aina jonnekin kun tökkii...

Vai onko se vika koko foorumissa? Pitäskö meidän vaihtaa maisemaa...
 
Nea: Jospa sulle on tulossa nytte pitempi kierto, jos ovis oli vasta eilen?

Mulla on tänään ollu ihan järkyttävä olo. Mielialat vaihtelee ihan hullun lailla ja oon ihan turvonnut. Ja joka paikkaa särkeekin. Ja suussa on taas se metallin maku, joka siellä oli kyllä pari kuukautta sittenkin vaikka en ollut raskaana. Kai. Tai mistäs sitä tietää oonko ollut kun toi kierto on mitä on. Eli kamala päivä on ollut. Tekis mieli lopettaa toi primolut-kuuri kesken. Eilen just hehkutin, ettei oo tullu sivuoireita... :headwall: Sinnittelen vielä huomisen ja sit vähennän annostusta. Viikonlopun yli pitäs jaksaa. Eiköhän tämä tästä. Huoh. Toivottavasti teille muille kuuluu parempaa.

Mulla on muuten ensimmäistä kertaa sellanen olo ettei todellakaan oo tärpännyt. Toivottavasti olisin nytkin väärässä niinku aina. ;)
 
hitto kävin äsken vessassa ja sitä ovislimaa tulee vieläkin :kieh: .. nyt menee hermo!!!! siis tää on jo kahdeksas päivä ku sitä kananmunan valkuaisen tapasta limaa tulee..

pixie:mietin itsekkin että ehkä kierto on pitempi.. mut toisaalta mulla on ollu jo 5 kuukautta kierto 28 tai 29 päivää.. pitääköhän munkin käydä se kuuri mikä sulla on...? pitää ehkä tikuttaa ens kierrossa ovista ja jos näyttää tosi myöhästä plussaa niin sit käydä se kuuri pyytämäs.. voi hitto ku iskee epätoivo :'(
 
Noni,koitetaas joko toimii.Ku aikasemmin en saanu lähetettyä vastausta.
Eli Pix:Mulla on 10 päivän kuuri.Enää kolme päivää jäljellä...Siinä on todellakin ne kolme päivää liikaa :x
Olo ei todellakaan oo hyvää.Tänään ei ehkä ollu ihan niin huono olo kun eilen,mutta ei todellakaan oo ollu semmonen "jesmullaontosihyväfiilis"-olo... :$
Ja tää inhottava päänsärky/kipu/vihlominen/juiliminen on niin megaärsyttävää että argh! |O
No,kolme päivää...Kestän kuin mies!Eli en ollenkaan.
Sit on se noin parikytä päivää aikaa miettiä että alottaakko uus kuuri vai nou.... :whistle: Tällä hetkellä ajatukset on kyllä vahvasti sillä EI:n puolella...Mutta sitkeesti haluisin vielä toisen ja/tai kolmannen kuurin syödä,niin saisin oikeesti ne kierrot kohdilleen ja että se pikkukakkonenkin sais joskus alkunsa... :heart: Tottahan se motivoi noita nappeja popsiin,mutta silti...Tää olo :x
Noo,aika näyttää kuinka meitsin käy :snotty:
 
pixie: oviksen olis pitäny olla jo viikko sitten.. ja sillon ne ovislimat alko eka kerran tulemaan.. raskauteen en usko, muita oireita ei ole ollu.. miten se kuuri toimii? siis sitä syödään vaan 10 päivää ja sittenkö ne hormonit pitäs olla kohillaan vai miten se menee? sori tietämättömyyteni :ashamed:
 
Ninnurainen: Onko niissä sun napeissa ristikkäisuurteet? Ei se sitte auttais jos palottelisit ne vaikka puoliks tai neljään osaan ja söisit pitkin päivää? Ei tulis sellasta yhtä hormonipiikkiä vaan tasasempaa nousua. Mä syön ton oman päiväannokseni silleen pitkin päivää kun ne on enivei kolmessa pillerissä. Tekee pahaa pelkkä ajatuskin siitä, että ne pitäs heittää kerralla kurkusta alas ja odottaa imeytymistä puoltoista tuntia jännittäen lentääkö oksu. :x

Mä en oo vielä edes puolessa välissä kuuria... Pakko silti kestää. Ja aion kestää kyllä ens kuussakin vaikka ei vois vähempää kiinnostaa. Oon ihan varma etten tuu raskaaks ilman noita. Jos niilläkään. :(

Nea: Niin, se kuuri nostaa sitä keltarauhashormonitasoa, joka on mulla liian alhaalla, koska toi luteaali jää aina liian lyhyeks. En todellakaan tiedä mitä tapahtuu sit kun lopetan kuurin maanantaina. Romahtaako hormonitaso ja meneekö sitte kesken jos oisinkin raskaana? Sen vaikutuksen pitäs olla sellanen kertaluontonen juttu. Ens kuussa pitäs syödä sitte sama kuuri uudestaan.
 

Yhteistyössä